pomorskie (Gdańsk)
pomorskie (Gdańsk)
dolnośląskie (Wrocław)
lubelskie (Lublin)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Lublin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont pomieszczeń biurowo-socjalnych |
Data zamieszczenia: | 2024-10-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W TRZEBNICY ul. 1 Maja 1 55-100 Trzebnica powiat: trzebnicki (71) 312 01 97 trzebnica@wroc.wiw.gov.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Trzebnica |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | (71) 312 01 97 |
Termin składania ofert: | 2024-10-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont pomieszczeń biurowo-socjalnych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Trzebnicy Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie 1 - Remont pomieszczeń po lecznicy wraz z korytarzem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 2 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); Załącznik nr 3 - Dokumentacja Techniczna, Załącznik nr 4 - Przedmiar robót, Zadanie 2 - Remont magazynu epizootycznego na parterze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 2 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); Załącznik nr 3 - Dokumentacja Techniczna, Załącznik nr 4 - Przedmiar robót, Zadanie 3 - Remont pomieszczeń sanitarnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 2 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); Załącznik nr 3 - Dokumentacja Techniczna, Załącznik nr 4 - Przedmiar robót, Zadanie 4 - Wymiana okien i drzwi wejściowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 2 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); Załącznik nr 3 - Dokumentacja Techniczna, Załącznik nr 4 - Przedmiar robót, CPV: 45400000-1, 45300000-0,45420000-7, 45300000-0,45420000-7,45330000-9, 45420000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00541416, PIWe-231-64/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-10-25 08:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88619ab2-e19b-4650-987a-981cb35c08b1 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88619ab2-e19b-4650-987a-981cb35c08b1 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (za pośrednictwem ,,Formularza do komunikacji") lub przy użyciu poczty elektronicznej trzebnica@wroc.wiw.gov.pl Komunikacja w postępowaniu drogą elektroniczną, o której mowa w pkt 1 dotyczy w szczególności składania oświadczeń, wniosków (innych niż złożenie oferty, zmiana oferty, wycofanie oferty), zawiadomień oraz przekazywanie pozostałych informacji. Szczegółowe informacje dotyczące przygotowania oferty oraz sposobu i terminu jej złożenia zawarte są w Rozdz. XIII i XIV SWZ. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 5. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). 6. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (wyjaśnienia treści SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 7. Wszystkie wysyłane i odbierane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości (za pośrednictwem platformy e-Zamówienia) widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ w zakładce ,,Zgłoś problem". 11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Lekarz Weterynarii w Trzebnicy z siedzibą przy Ul. 1 Maja 1, 55-100 Trzebnica. o z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Trzebnicy kontakt możliwy jest na drodze komunikacji elektronicznej na adres e-mail: abi@vp.pl o Pani/Pana dane osobowe zawarte w ofertach/wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a także znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja Informacji o Działalności Gospodarczej R Krajowy Rejestr Karny) będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego / postępowaniem konkursowym / rozpatrzenia oferty oraz podjęcia działań przed zawarciem ewentualnej umowy. o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny, a w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego / postępowań konkursowych w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej zwana ustawą PZP); o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP; o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 latod dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy; o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; o posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; o nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; o w przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-10-25 08:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88619ab2-e19b-4650-987a-981cb35c08b1 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024