pomorskie (Gdańsk)
pomorskie (Gdańsk)
dolnośląskie (Wrocław)
podkarpackie (Łańcut)
lubelskie (Lublin)
śląskie (Katowice)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Odśnieżanie, utrzymanie stałej przejezdności. dróg, zatok parkingowych i chodników |
Data zamieszczenia: | 2024-10-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15 40-055 Katowice powiat: Katowice dzp@sum.edu.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-10-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Odśnieżanie, utrzymanie stałej przejezdności. dróg, zatok parkingowych i chodników w warunkach. zimowych na terenie SUM oraz usuwanie śniegu, sopli z dachów budynków SUM w sezonie 2024/2025. Krótki opis przedmiotu zamówienia Pakiet nr 1 - Odśnieżanie, posypywanie oraz utrzymanie stałej przejezdności dróg, zatok parkingowych i chodników, usuwanie śniegu w warunkach zimowych w sezonie 2024/2025 w Katowicach. Pakiet nr 2 - Odśnieżanie, posypywanie oraz utrzymanie stałej przejezdności dróg, zatok parkingowych i chodników, usuwanie śniegu w warunkach zimowych w sezonie 2024/2025 w Katowicach- Ligocie. Pakiet nr 3 - Odśnieżanie, posypywanie oraz utrzymanie stałej przejezdności dróg, zatok parkingowych i chodników usuwanie śniegu w warunkach zimowych w sezonie 2024/2025 w Sosnowcu. Pakiet nr 4 - Usuwanie śniegu, sopli i nawisów śnieżnych z dachów budynków SUM w Katowicach, Katowicach - Ligocie, Zabrzu, Sosnowcu i Bytomiu w sezonie 2024/2025. CPV: 90620000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00541764, RZP/TP/98/24 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-10-21 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.sum.edu.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platforma.eb2b.com.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa jej Regulamin (dostępny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lubhttps://tt.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący. 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://sum.edu.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz.Urz. UEL 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest Zamawiający; 2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pod numerem tel. 32 2083600 lub na stronie internetowej sum.edu.pl oraz iod.sum.edu.pl; 3) Dane osobowe Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Pzp; 5) Dane osobowe osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących oraz danych osób uczestniczących w postępowaniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp; 7) W odniesieniu do danych osobowych osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób automatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) Osoby uczestniczące w przedmiotowym postępowaniu posiadają: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych bezpośrednio ich dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania przez Wykonawcę uczestniczącego w przedmiotowym postępowaniu danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawców i uczestników przedmiotowego zamówienia narusza przepisy RODO; 9) Nie przysługuje Wykonawcy i osobom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-10-21 09:00 Miejsce składania ofert: https://sum.eb2b.com.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024