dolnośląskie (Wałbrzych)
pomorskie (Starogard Gdański)
dolnośląskie (Szczawno-Zdrój)
podkarpackie (Krosno)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług gospodarczych |
Data zamieszczenia: | 2024-10-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Stowarzyszenie Wsparcie Społeczne "Ja-Ty-My" 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 71/73 90-558 Łódź powiat: Łódź 796141440 dkrajewski@wsparciespoleczne.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/201438 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 796141440 |
Termin składania ofert: | 2024-10-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe 1/UG/CUSLC/2024 na świadczenie usług gospodarczych realizowanych w miejscach zamieszkania osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu będących uczestnikami projektu ,,Łowickie Centrum Usług Środowiskowych 2". Powstaje w kontekście projektu FELD.07.09-IP.01-0006/23 - Łowickie Centrum Usług Środowiskowych 2 Część 1 Świadczenie usług gospodarczych Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis W związku z realizacją projektu ,,Łowickie Centrum Usług Środowiskowych 2" współfinansowanego ze środków Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Stowarzyszenie Wsparcie Społeczne ,,Ja-Ty-My", w ramach postępowania prowadzonego zgodnie z zasadą konkurencyjności, zaprasza do przedstawienia ofert na świadczenie usług gospodarczych realizowanych w miejscach zamieszkania osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu będących uczestnikami projektu ,,Łowickie Centrum Usług Środowiskowych 2". 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gospodarczych dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, które ze względu na wiek, stan zdrowia lub niepełnosprawność wymagają opieki lub wsparcia w związku z niemożnością samodzielnego wykonywania co najmniej jednej z podstawowych czynności dnia codziennego, będących uczestnikami projektu ,,Łowickie Centrum Usług Środowiskowych 2" w wymiarze średnio 136 godzin miesięcznie w okresie od podpisania umowy nie dłużej niż do 31.12.2026. Łączna liczba godzin świadczenia usługi nie może przekroczyć 3672 godzin. Realizacja usługi odbywać się będzie w miejscach zamieszkania osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu na terenie powiatu łowickiego. 1. Zakres usługi gospodarczej obejmuje: a) wykonywanie prac konserwacyjnych, b) w okresie zimowym: odśnieżanie i usuwanie lodu z ciągów komunikacyjnych w obejściu, a także posypywanie ich solą i piaskiem, c) usuwanie nawisów śnieżnych, sopli lodowych i lodu z rynien i dachów, d) odczytywanie wskazań urządzeń kotłowniczych, liczników prądu, gazu i wody, e) sprawdzanie działania aparatury kotłowniczej, elektrycznej, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej oraz urządzeń znajdujących się w budynkach (w przypadku awarii urządzeń wymagających szczegółowej i specjalistycznej naprawy, usługa ograniczy się do sprawdzenia czy urządzenie wymaga specjalistycznej naprawy), f) nawożenie i podlewanie roślin (środki do pielęgnacji roślin zapewnia uczestnik projektu), g) cięcie żywopłotów, h) koszenie trawnika, i) zabezpieczanie roślin przed mrozami (materiały potrzebne do ochrony roślin przed mrozami zapewnia uczestnik projektu) j) czyszczenie chodników i schodów (zamiatanie, mycie, pielenie), k) dostarczanie wcześniej zakupionego przez uczestnika projektu drewna/węgla opałowego do domu, piwnicy, kotłowni, z terenu obejścia i pomoc w ogrzaniu mieszkania w sezonie grzewczym, l) przygotowanie opału (np. rąbanie drewna), m) inne prace gospodarcze zgłoszone przez uczestnika projektu i zaakceptowane przez Zamawiającego. 2.Zakres usługi gospodarczej nie obejmuje: a) usług wymagających natychmiastowej interwencji, zezwoleń, uprawnień, specjalistycznej wiedzy, b) usług gospodarczych świadczonych w ramach innych umów lub wynikających ze zobowiązań innych podmiotów np. wspólnoty mieszkaniowej, spółdzielni mieszkaniowej, c) usług wymagających dużych nakładów finansowych na zakup materiałów, d) usług, których wykonywanie powoduje narażenia na utratę życia lub zdrowia lub szkodę znacznych rozmiarów, e) usług związanych z ingerencją w instalację gazową i/lub elektryczną, f) składania mebli, g) prac budowlanych. Maksymalny czas trwania realizacji pojedynczej usługi uzależniony będzie od potrzeb zgłoszonych przez uczestnika projektu do pracownika socjalnego i określony przed rozpoczęciem świadczenia danej usługi przez Wykonawcę. Świadczenie usług będzie się odbywało od poniedziałku do piątku w godz.ch od 08:00 do 19:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych uprzednio zgłoszonych przez Zamawiającego przerw w realizowanych usługach. Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową. Narzędzia, sprzęt i artykuły niezbędny do wykonania usługi zapewnia Wykonawca. Środki i materiały do pielęgnacji i ochrony roślin zapewnia uczestnik projektu. W ramach świadczonych usług wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz realizowania zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych klientów Okres gwarancji nie dotyczy CPV: 70333000-4, 77310000-6, 90620000-9, 90630000-2, 98514000-9 Dokument nr: 2024-2083-201438, 1/UG/CUSLC/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-10-21 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-10 Miejsce realizacji usługi: Powiat łowicki Miejsca realizacji cała Polska Kraj Polska Województwo Powiat Gmina Miejscowość Wymagania: 2. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, bez zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień na usługi, polegające na powtórzeniu podobnych usług na tych samych warunkach. Warunki zmiany umowy a) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. b) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wymogów dotyczących dokumentowania świadczenia usługi. c) Każda ze stron może rozwiązać umowę z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia: a) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 36 miesięcy, przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 100 godzin usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze będącej przedmiotem zamówienia. b) Weryfikacja spełnienia warunku poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i wykazu doświadczenia (załącznik nr 2) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zrealizowane usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, poświadczenia, zaświadczenia, itp.) Typ Potencjał techniczny Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 2. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia: a) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje (lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia) artykułami i sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia b) Weryfikacja spełnienia warunku: na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia wykonawcy w załączniku nr 2. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 3. Dysponują odpowiednim potencjałem osobowym niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia: a) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje (lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia), co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. b) Weryfikacja spełnienia warunku: na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia wykonawcy w załączniku nr 2. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Na prawidłowo przygotowaną ofertę składają się następujące dokumenty: a) czytelnie wypełniony pismem ręcznym lub komputerowym i podpisany przez osobę reprezentującą oferenta formularz oferty (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego), b) czytelnie wypełnione pismem ręcznym lub komputerowym i podpisane przez osobę reprezentującą oferenta oświadczenie oferenta i wykaz doświadczenia (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego), c) podpisana przez osobę reprezentującą oferenta klauzula informacyjna RODO (załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego), d) dokumenty wskazane w treści pkt 6 i 10 zapytania ofertowego. Oferta musi zostać złożona w sposób i w terminie wskazanym w pkt. 4 niniejszego zapytania ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-10-11 Data ostatniej zmiany 2024-10-11 11:16:05 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis A. Punkty za kryterium ,,Cena" (max. 50 pkt): całkowita cena brutto wskazana przez wykonawcę w ofercie, zostaną obliczone według wzoru: Cena brutto najtańszej oferty -------------------------------------------------- x 50 pkt. = liczba pkt w danym kryterium Cena brutto badanej oferty Czy kryterium cenowe NIE Opis B. Punkty za kryterium ,,Jakość" (max. 25 pkt): doświadczenie w zakresie świadczenia usługi gospodarczej: a) min. 100 godz. - 0 pkt, b) 101 - 110 godz. - 5 pkt, c) 111 - 120 godz. - 10 pkt, d) 121 - 130 godz. - 15 pkt, e) 131 - 140 godz. - 20 pkt, f) 141 godz. i więcej - 25 pkt. Czy kryterium cenowe NIE Opis C. Punkty za kryterium ,,Klauzule społeczne" (max. 25 pkt): Wykonawca, który w wykonaniu całego przedmiotu zamówienia zatrudnia/zatrudni lub angażuje/zaangażuje osoby z niepełnosprawnością: a) brak osoby z niepełnoprawnością - 0 pkt, b) jedna osoba z niepełnosprawnością lub więcej - 25 pkt. Kontakt: Osoby do kontaktu Dariusz Krajewski tel.: 796141440 e-mail: dkrajewski@wsparciespoleczne.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024