Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
753z dziś
5412z ostatnich 7 dni
22633z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Materiały do serwisu i montażu klimatyzacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Materiały do serwisu i montażu klimatyzacji

Data zamieszczenia: 2024-10-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: PAK Kopalnia Węgla Brunatnego Konin S.A
600-lecia 9
62-540 Kleczew
powiat: koniński
063 247-30-19
berdzinski.ryszard@kwbkonin.pl
https://kwbkonin.logintrade.net/zapytania_email,1593135,67078f4cc42b93c036dcf7530450d262.html
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kleczew
Wadium: ---
Nr telefonu: 063 247-30-19
Termin składania ofert: 2024-10-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
LUZK14-Materiały do serwisu i montażu klimatyzacji
Treść zapytania:
PAK Kopalnia Węgla Brunatnego Konin Spółka Akcyjna (Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty pisemnej w trybie prostym konkurs ofert ( oferty ostateczne) na zakup i dostawę materiałów do serwisu i montażu klimatyzacji.
1) Przedmiot zamówienia:
1. ZAWÓR RED. KĄT. SERWISOWY A-38410 1/4"X5/16" SAE REFCO szt. 2
2. ZAWÓR KĄT. SERWISOWY A-38010 1/4" SAE 4687957 REFCO szt. 2
3. MANOMETR VMG-1-S-L-R32 VALUE szt. 2
4. PODSTAWA POD KLIMAT. 60cm GUMA szt. 4
5. POMPKA SKROPLIN MINI ORANGE PUMP szt. 2
6. NAROŻNIK IPIC80 BIAŁY 90st. IVENSIS szt. 16
7. KOLANO IPPC BIAŁE FI 80 90st. IVENSIS szt. 16
8. MASKOWNICA ŚCIENNA IPWE80 BIAŁA IVENSIS szt. 8
9. RURA RDP20 D/ODPROWADZENIA SKROPLIN 2mb szt. 20
10. KOLANO D/RURY 90ST. FI 20 PVC RDP20C90 szt. 20
11. KOLANO D/RURY 45ST. FI 20 PVC RDP20C45 szt. 20
12. ŁĄCZNIK PROSTY D/RURY FI 20 PVC RDP20XT szt. 20
13. KLIPS MONTAŻOWY FI 20 RDP20-CL szt. 100
14. ŚRODEK CZYSZCZ. BONDERITE C-MC 12300 LOCTITE 7010 litr 20
15. KOŁEK ROZPOROWY FI 8X50 szt. 200
16. TAŚMA K-FLEX ST ANTYKONDENSACYJNA 15mbX5 szt. 2
17. OTULINA K-FLEX ST FRIGO 13X20 KAUCZUK mb. 15
18. OTULINA K-FLEX ST FRIGO 13X28 KAUCZUK mb. 20
19. OTULINA K-FLEX ST FRIGO 13X22 KAUCZUK mb. 14
Proszę składać oferty wyłącznie na ww. produkty!!!.
[Jakiekolwiek odstępstwa od specyfikacji przedmiotu zamówienia wymagają wyraźnego opisania w treści składanej oferty.]
2) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Materiał musi być fabrycznie nowy.
b) Warunki gwarancyjne - 12 miesięcy od daty dostawy; Dostawca w treści oferty może podać lepsze warunki gwarancyjne.
3) Warunki dostaw/wykonania:
a) Transport na koszt Dostawcy.
b) Termin: W ciągu 10 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia.
c) Miejsce i godz. odbioru: Magazyn M03 (adres magazynu: Ul. Biurowiec 5 , 62-530 Kazimierz Biskupi, tel. 63 247-5267), w godz.ch od 6:00 do 13:00, wyłącznie w dni robocze.
d) Wymagane dokumenty w momencie fizycznej dostawy: WZ lub kopia faktury, karta techniczna oferowanego oleju.
e) Wymagane jest poprawne zaadresowanie oraz umieszczenie numeru zamówienia w widocznym miejscu elementu dostawy - brak pełnego i poprawnego adresu dostawy lub brak numeru zamówienia umieszczonego w widocznym miejscu może spowodować odmowę przyjęcia przesyłki.
f) W przypadku gdy rozładunek zamówionego materiału wymaga dodatkowego rozładunku i załadunku materiału przeznaczonego dla innych Odbiorców, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy jego rozładunku.
4) Termin i forma płatności: przelew 30 dni po otrzymaniu poprawnej faktury.
-Zamawiający działając na podstawie art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 118) oświadcza, iż posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 pkt 6) tej ustawy
5) Złożenie oferty handlowej jest:
a) równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem treści niniejszego zaproszenia do składania ofert, regulaminu Internetowej Platformy Zakupowej dostarczanej przez Logintrade Sp. z o.o. oraz Ogólnych Warunków Zakupów umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego,
b) równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem wzoru umowy (jeżeli jest dołączony do zaproszenia), oświadczeniem o braku zastrzeżeń do projektu umowy i zobowiązaniem do podpisania umowy w przypadku wyboru jego oferty oraz zobowiązaniem odesłania podpisanej umowy Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 5 dni od jej otrzymania,
c) potwierdzeniem poprawności danych teleadresowych umieszczonych w Internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego,
d) potwierdzeniem posiadania pełnomocnictwa do składania ofert w imieniu Dostawcy/Wykonawcy przez osobę składającą ofertę na Internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego,
e) w przypadku udziału Oferenta w dogrywce potwierdzeniem akceptacji zawartych w opisie dogrywki warunków,
f) oświadczeniem Oferenta, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu udziału w niniejszym postępowaniu zakupowym, oraz zapoznał się z klauzulą informacyjną umieszczoną na stronie internetowej Zamawiającego,
g) oświadczeniem Oferenta, że jest czynnym podatnikiem VAT, a brak posiadania statusu czynnego podatnika VAT wymaga wyraźnego określenia w treści składanej oferty,
h) oświadczeniem Oferenta, że oferta będzie wiążąca 30 dni od dnia zakończenia zbierania ofert określonego w niniejszym zaproszeniu, a w sytuacji, gdy przeprowadzona zostanie dogrywka w formie negocjacji lub aukcji Oferent nie zmieni swojej oferty w dogrywce, jego oferta pozostanie wiążąca w okresie ujętym w niniejszym zaproszeniu.
6) Oferty:
a) Oferty będą przyjmowane od dnia: 11.10.2024r. od godz. 14:00.
b) Oferty będą przyjmowane do dnia: 18.10.2024r. do godz. 10:00.
c) Składanie ofert częściowych: Dopuszczalne.
d) Składanie ofert równoważnych: Niedopuszczalne.
e) Oferty należy składać z wykorzystaniem Internetowej Platformy Zakupowej.
f) Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z opracowaniem ofert i o ile nie określono inaczej nie zwraca materiałów przesłanych w związku z ofertą.
g) Otwarcie ofert nastąpi bez obecności Oferentów.
h) Przewidywany termin wyboru najkorzystniejszej oferty: 18.10.2024r.
i) Kryterium wyboru oferty: Cena ostateczna.
j) Oferta musi zawierać:
i) dane Oferenta składającego ofertę,
ii) proponowane wynagrodzenie netto w PLN ze wszystkimi składnikami,
iii) adres mail'owy do prowadzenia korespondencji,
k) Wymagania formalne udziału w postępowaniu:
i) Złożenie oferty w formie i terminie określonym niniejszym zaproszeniem.
7) Wadium: nie dotyczy
8) Oferent, jeżeli inaczej nie ujęto w załączonym do zaproszenia projekcie umowy, zobowiązuje się do zapłaty kar umownych:
a) za odstąpienie od realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Dostawcy/Wykonawcy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego netto za tę część przedmiotu zamówienia, której dotyczy odstąpienie,
b) za zwłokę w dostawie/wykonaniu - w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego netto za całość przedmiotu zamówienia, za każdy dzień zwłoki, nie mniej jednak niż 200 zł,
c) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze, w okresie gwarancji oraz rękojmi w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego netto za całość przedmiotu zamówienia za każdy dzień zwłoki licząc od dnia, w którym wada powinna być usunięta.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) Odmowy przyjęcia dostawy w przypadku braku pełnego i poprawnego adresu dostawy i numeru magazynu oraz braku numeru zamówienia umieszczonego w widocznym miejscu elementu dostawy.
b) Odmowy przyjęcia dostawy w przypadku braku dokumentów identyfikujących dostawę ("WZ", faktura lub list przewozowy) lub braku dokumentów określonych w punkcie 3 ppkt d.
c) Odmowy rozładunku w przypadku gdy rozładunek dostarczonego materiału wymaga dodatkowego rozładunku i załadunku materiału przeznaczonego dla innych Odbiorców.
d) Odmowy rozładunku materiałów dostarczonych po godz. 13:00.
e) Odrzucenia oferty jeżeli jej treść jest niezgodna z zaproszeniem do złożenia Oferty.
f) Zażądania od każdego Oferenta dodatkowych wyjaśnień, oświadczeń lub oryginału dokumentów dopuszczających do postępowania.
g) Zmiany treści ogłoszenia lub warunków postępowania.
h) Swobodnego wyboru oferty lub zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
i) Częściowego wyboru oferty - w ramach danej pozycji, lub - po wspólnym uzgodnieniu: częściowego wyboru oferty również z jednej pozycji.
j) Stosowania dogrywki (np. aukcji lub negocjacji) do postępowań realizowanych w trybach które przewidują taką możliwość.
k) W sytuacji dogrywki w formie aukcji odmowy uznania zgłoszenia przez Oferenta problemów technicznych (uniemożliwiających udział w aukcji) w przypadku braku uczestnictwa Oferenta w aukcji testowej.
l) Żądania od Dostawcy/ Wykonawcy pisemnego potwierdzenia cen na materiały/usługi objęte postępowaniem.
m) W przypadku wyboru oferty żądania od Dostawcy/ Wykonawcy potwierdzenia przyjęcia zamówienia pisemnie, faxem lub pocztą elektroniczną.
10) Pozostałe:
a) Przetarg nie odbywa się w myśl przepisów zawartych w ustawie prawo zamówień publicznych.
b) Komunikacja z Oferentami w trakcie procesu zakupu będzie prowadzona przez platformę zakupową, faxem oraz pocztą elektroniczną.
c) Zamawiający dopuszcza zadawanie pytań w formie pisemnej do trzech dni roboczych przed dniem rozpoczęcia zbierania ofert, a odpowiedzi zostaną opublikowane do dnia rozpoczęcia zbierania ofert. Pytania należy kierować do kupca prowadzącego postępowanie: Ryszard Berdziński e-mail:berdzinski.ryszard@zepak.com.pl
d) W przypadku konieczności ponownego zakupu materiału ujętego w wybranej ofercie i potwierdzenia przez Dostawcę utrzymania ceny oraz dostępności, Zamawiający pozostawia sobie możliwość złożenia ponownego zamówienia.
e) Dostawy mogą być realizowane na podstawie zawartej umowy lub zamówienia.
Opracował: Ryszard Berdziński
Konin dn.11.10.2024r.
Produkty:
Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Indeks Załącznik/Link
1. ZAWÓR RED. KĄT. SERWISOWY A-384101/4"X5/16" SAE REFCO 2 szt. 000000000000711833
2. ZAWÓR KĄT. SERWISOWY A-38010 1/4" SAE4687957 REFCO 2 szt. 000000000000711834
3. MANOMETR VMG-1-S-L-R32 VALUE 2 szt. 000000000000516400
4. PODSTAWA POD KLIMAT. 60cm GUMA 4 szt. 000000000000712207
5. POMPKA SKROPLIN MINI ORANGE PUMP 2 szt. 000000000000709376
6. NAROŻNIK IPIC80 BIAŁY 90st. IVENSIS 16 szt. 000000000000712208
7. KOLANO IPPC BIAŁE FI 80 90st. IVENSIS 16 szt. 000000000000712210
8. MASKOWNICA ŚCIENNA IPWE80 BIAŁA IVENSIS 8 szt. 000000000000712209
9. RURA RDP20 D/ODPROWADZENIA SKROPLIN 2mb 20 szt. 000000000000709680
10. KOLANO D/RURY 90ST. FI 20 PVC RDP20C90 20 szt. 000000000000709681
11. KOLANO D/RURY 45ST. FI 20 PVC RDP20C45 20 szt. 000000000000709682
12. ŁĄCZNIK PROSTY D/RURY FI 20 PVC RDP20XT 20 szt. 000000000000709683
13. KLIPS MONTAŻOWY FI 20 RDP20-CL 100 szt. 000000000000709828
14. ŚRODEK CZYSZCZ. BONDERITE C-MC 12300LOCTITE 7010 20 litr 000000000000709140
15. KOŁEK ROZPOROWY FI 8X50 200 szt. 000000000000707469
16. TAŚMA K-FLEX ST ANTYKONDENSACYJNA 15mbX5 2 szt. 000000000000712206
17. OTULINA K-FLEX ST FRIGO 13X20 KAUCZUK 15 mb 000000000000712203
18. OTULINA K-FLEX ST FRIGO 13X28 KAUCZUK 20 mb 000000000000712204
19. OTULINA K-FLEX ST FRIGO 13X22 KAUCZUK 14 mb 000000000000712205
Dodatkowe warunki formalne:
Złożenie oferty zgodnie z treścią zapytania ofertowego.
Pytania do postępowania w ramach zapytania ofertowego "LUZK14-Materiały do serwisu i montażu klimatyzacji"
Lp. Tytuł pytania Data wysłania pytania Status
Brak wyników do wyświetlenia
Tytuł pytania:
Treść pytania:

Dokument nr: Z3633/19487

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://kwbkonin.logintrade.net/zapytania_email,1593135,67078f4cc42b93c036dcf7530450d262.html

Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert:
11- 10- 2024 14: 00
Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert:
18- 10- 2024 10: 00
Data i godz. zakończenia zadawania pytań:
16- 10- 2024 12: 00
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://kwbkonin.logintrade.net/zapytania_email,1593135,67078f4cc42b93c036dcf7530450d262.html

Miejsce i termin realizacji:
Termin: W ciągu 10 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia.
Miejsce i godz. odbioru: Magazyn M03 (adres magazynu: Ul. Biurowiec 5 , 62-530 Kazimierz Biskupi, tel. 63 247-5267), w godz.ch od 6:00 do 13:00, wyłącznie w dni robocze.

Uwagi:
Uwaga:
1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami.
2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców.
5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców.
6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Kupiec:
Ryszard Berdziński
tel: 063 247-30-19
e-mail: berdzinski.ryszard@kwbkonin.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.