Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie projektu aranżacji wnętrz polegającej na umeblowaniu oraz rolet w pomieszczeniach |
Data zamieszczenia: | 2024-10-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Szpital Obserwacyjno - Zakaźny im. Tadeusza Browicza ul. Św. Floriana 12 85-030 Bydgoszcz powiat: Bydgoszcz Telefon: 52_325-56-00; Faks: 52_325-56-50, tel. 52 3255682, tel. 52/32 55 692 a.renk@wsoz.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Bydgoszcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 52_325-56-0 |
Termin składania ofert: | 2024-10-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na opracowanie projektu aranżacji wnętrz polegającej na umeblowaniu (meble skrzyniowe i tapicerowane) oraz rolet w pomieszczeniach w budynku B Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno-Zakaźnego im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy II. Opis przedmiotu zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu aranżacji wnętrz polegającej na umeblowaniu (meble skrzyniowe i tapicerowane) oraz rolet w pomieszczeniach w budynku B Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno-Zakaźnego im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy 1.2. Obiekt jest w trakcie budowy. Zamawiający dysponuje projektem budowlanym i wykonawczym budynku B. Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany w oparciu o wskazany projekt oraz według uzgodnień z Zamawiającym. Zamawiający dołącza rzut kondygnacji. 1.3. Zakres projektu aranżacji wnętrz obejmuje zaprojektowanie mebli, wyposażenia, sprzętów AGD. W budynku B podłogi, ściany, oprawy oświetleniowe, armatura sanitarna - zostaną wykonane w trakcie aktualnie realizowanej inwestycji budowlanej w bud. B zgodnie z projektem budowlanym. 1.4. Projekt powinien zostać sporządzony w jednolity i przejrzysty sposób (analogiczny dla każdego mebla, krzesła, fotela itp.) oraz zawierać ilość i rodzaj oraz wymiary mebli ze wskazaniem: z jakiego materiału mają być wykonane, rozmieszczeniem szuflad i półek; ilością i rozmieszczeniem zawiasów, uchwytów, rodzajem drzwiczek uchylnych lub przesuwanych. 1.5. Przedmiot zamówienia obejmuje pomieszczenia ujęte w rzutach zaznaczone kolorem zielonym obrazujących zestawienie pomieszczeń poszczególnych kondygnacji. Z projektowania wyłączone są m. in. wszystkie pomieszczenia apteczne, łazienki, serwerownia. 1.6. Przed przystąpieniem do opracowania koncepcji Wykonawcy zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym wymagań w zakresie aranżacji/ewentualnych zmian. Wykonawca w terminie do 20 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu 3 różne koncepcje dla pomieszczeń wskazanych na rzutach oznaczonych 2.20 Sekretariat, 2.22 Asystentka, 2.26 Z-ca Dyrektora (zmiana przeznaczenia pomieszczania, na rzutach oznaczone jest pomieszczenie Sali konferencyjnej, jednak pomieszczenie to będzie przeznaczone dla Z-cy Dyrektora), 2.28 Dyrektor - wśród których Zamawiający w ciągu 7 dni wybierze jedną, na podstawie której zostanie opracowany projekt wykonawczy aranżacji. Jeżeli Zamawiający nie będzie w stanie wybrać jednej koncepcji, odpowiadającej jego oczekiwaniom, a będzie możliwość naniesienia zmian w jednej z przedstawionych koncepcji, Wykonawca dokona zmian wg wskazówek Zamawiającego poprawioną, finalną wersję koncepcji Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 3 dni od daty odmowy odebrania koncepcji przez Zamawiającego. Na podstawie opracowanej koncepcji oraz dokonania porównania ze stanem faktycznym budynku (rozmieszczenie pomieszczeń) Wykonawca opracuje projekt wykonawczy aranżacji wnętrz w terminie do 20 dni kalendarzowych od daty protokołu odbioru koncepcji podpisanego przez Strony bez zastrzeżeń. 1.7. Projekt aranżacji wnętrz powinien zawierać (wersja finalna, dla wszystkich pomieszczeń zaznaczonych na rzutach kolorem zielonym) po 2 kpl.: a) Opracowanie rysunkowe i opisowe rozwiązań przestrzennych, planistycznych i technicznych, b) Aranżacja rozmieszczenia elementów wyposażenia pomieszczeń, c) Projekt (dobór) mebli wraz z określeniem materiałów oraz elementów wykończeniowych i detali wyposażenia wraz z kolorystyką, d) Wersja elektroniczna dokumentacji projektowej, e) Dokument przekazana autorskich praw majątkowych. f) Wykaz wyposażenia wraz ze specyfikacją, kosztorysem i podziałem na różne kategorie rodzajowe niezbędne do przeprowadzenia postępowania przetargowego, wobec czego opisy nie mogą zawierać nazw własnych, marek, znaków towarowych i innych wskazujących na konkretnego producenta. 1.8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie brał udział w przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wyposażenia, w tym będzie udzielał odpowiedzi na pytania Wykonawców w zakresie merytorycznym. 1.9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego - odbiory będą dokonywane w siedzibie Zamawiającego. CPV: 79932000-6, 71248000-8 Dokument nr: 11/2024 Składanie ofert: 3. Oferty należy składać w formie elektronicznej w terminie do dnia 22 października 2024 r. do godz. 09:00. Oferta złożona w formie elektronicznej winna być przesłana jako załącznik w formie podpisanego i czytelnego skanu na adres mailowy: a.renk@wsoz.pl w terminie wskazanym powyżej. Miejsce i termin realizacji: 1.11. Planowany termin realizacji zamówienia: a) do 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy - koncepcja, b) do 20 dni kalendarzowych od daty protokołu odbioru koncepcji podpisanego przez Strony bez zastrzeżeń - dokumenty wskazane w pkt. 1.7. Wymagania: III. Warunki udziału w postępowaniu 1. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U z 2023r. Poz. 1605) - do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy PZP, gdyż szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 130 000 złotych; 2. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia mają zastosowanie postanowienia niniejszego ,,Zapytania ofertowego" a w sprawach nieuregulowanych przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny (Dz. U. Z 2021r poz. 2459); 3. Na podstawie art. 7 ust. 1, w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; Zamawiający wykluczy z postępowania: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 2018 r. o o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. Z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. O rachunkowości (Dz. U. 2021 r. poz. 2017, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności wskazanych w pkt 1-3 powyżej. IV. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny oferty 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która odpowiada postanowieniom zapytania ofertowego (w szczególności opisowi przedmiotu zamówienia) oraz uzyska największą liczbę punktów w kryterium: Kryterium 1 -cena oferty brutto - waga kryterium 100 % 2. Kryterium 1 ,,Cena oferty brutto" C: Kryterium 1 -cena oferty brutto C - waga kryterium 100%. W celu dokonania oceny oferty w kryterium 1 Zamawiający najniższą cenę oferty (brutto) podzieli przez łączną cenę oferty badanej (brutto), następnie pomnoży przez 100 pkt i przez wagę danego kryterium - 100 % (im niższa cena oferty - tym wyższa liczba uzyskanych punktów). cena oferty brutto (najniższa) L. pkt. = L. pkt.= ----------------------------------------- x 100 pkt x 100 % cena oferty badanej brutto (x) Ocena punktowa w kryterium ,,Cena oferty brutto" dokonana zostanie na podstawie ceny oferty brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i przeliczona według wzoru opisanego powyżej. W ramach kryterium 1 oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. V. Opis sposobu obliczania ceny 1. Cenę oferty należy podać w ,,Formularzu ofertowym" (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). 2. Opis sposobu obliczenia ceny oferty: 1) Cenę oferty należy podać jako cenę netto i brutto, tj. z uwzględnieniem podatku VAT, 2) w cenie oferty należy ująć wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, w tym koszty dostawy do siedziby Zamawiającego. 3. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN). 4. Cena podana w ofercie powinna być wyliczona z uwzględnieniem wszystkich kosztów, które poniesie Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia wraz z podatkiem VAT, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę). 5. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. 6. Wynagrodzenie będzie niezmienne przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Wskazana w formularzu ofertowym wartość netto jest obowiązująca w całym okresie ważności oferty oraz w trakcie realizacji umowy, z zastrzeżeniem ust. 8 poniżej. 7. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, zmianie ulegnie Wynagrodzenie brutto Wykonawcy, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. 8. Cena ofertowa podana w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) jest ceną ostateczną, kompletną, zawierającą wszystkie koszty, które ponosi Zamawiający w całym okresie realizacji zamówienia i zostanie wprowadzona do umowy jako obowiązująca Strony przez cały okres realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 7 powyżej. 9. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy wycenie jakiejkolwiek części zamówienia i jej nie ujęcia w wynagrodzeniu, Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 10. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 11. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) usługi, którego usługa będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 12. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2004 r Nr 54, poz. 535 z póź. zm.). 1. Oferta powinna zawierać: a) Formularz ofertowy wzór - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, b) Oświadczenie - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, c) Oświadczenie - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - jeżeli dotyczy; d) Odpowiedni dokument rejestrowy (KRS, CEIDG), wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; e) pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli dotyczy; 2. Wykonawca może złożyć wraz z ofertą, inne, niż wskazane powyżej załączniki wg własnego wyboru; W temacie wiadomości należy wpisać: ,,Oferta w postępowaniu nr 11/2024 na opracowanie koncepcji i projektu aranżacji wnętrz" Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę podczas badania i oceny ofert - zostaną uznane za podlegające odrzuceniu; 4. Wykonawca może dokonać zmian w złożonej ofercie przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert; 5. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień poszczególnych opisów lub uzupełnienia braków w złożonej ofercie; 6. Oferty mogą być składane wyłącznie w języku polskim. VII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty: 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę firmy lub imię i nazwisko, adres wykonawcy oraz cenę, którego ofertę wybrano oraz zamieści informacje, o których mowa wyżej na swojej stronie internetowej. 2. Jeśli wykonawca, którego oferta została wybrana wycofa się z postępowania lub odmawia podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. VIII. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia niniejszego postępowania - zapytania ofertowego bez podania przyczyny. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5. Okres związania ofertą wynosi 60 dni (termin liczony od daty, w której upływa termin składania ofert). Uwagi: KLAUZULA INFORMACYJNA - dotyczy osób fizycznych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że : 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Obserwacyjno - Zakaźny im. T. Browicza w Bydgoszczy, ul. Św. Floriana 12, 85-030 Bydgoszcz ; 2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych wyznaczonym przez Administratora jest Adam Renk, z którym można się kontaktować w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych: e-mail: iodo@wsoz.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych), dalej ,,ustawa Pzp" ; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy ; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp ; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO ; 8) posiada Pani/Pan : a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących , b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych , c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO ; 9) nie przysługuje Pani/Panu : a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych ; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO ; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO . Kontakt: IX. Osobami upoważnionymi do udzielania informacji związanych z postępowaniem są: p. Adam Renk - inspektor ds. zamówień publicznych, tel. 52 3255682 / email: a.renk@wsoz.pl, - w sprawach proceduralnych p. Tomasz Nowosad - Kierownik Działu Technicznego - tel. 52/32 55 692 / t.nowosad@wsoz.pl - w sprawach merytorycznych |
© eurobudowa.pl 2004-2024