pomorskie (Gdynia)
łódzkie (Łęczyca)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usunięcie drzew wraz z zakupem pozyskanego drewna |
Data zamieszczenia: | 2024-10-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz powiat: będziński tel. 32 64 99 400, fax 32 64 99 402 siewierz@siewierz.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Siewierz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 64 99 400, f |
Termin składania ofert: | 2024-10-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł na zadanie pod nazwą: ,,Usunięcie drzew wraz z zakupem pozyskanego drewna" I. Przedmiot zamówienia; 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) usunięcie następujących drzew zlokalizowanych w pasach drogowych dróg gminnych: 1) 6 klonów zwyczajnych o obwodach pnia 139, 106, 165, 74, 112 i 94 cm, rosnące na Placu Wojska Polskiego w Siewierzu, 2) 2 czeremchy o obwodach pnia 53 i 58 cm, rosnące na Placu Wojska Polskiego w Siewierzu, 3) 4 topole o obwodach pnia 180, 191, 290 i 172 cm, rosnące na Placu Wojska Polskiego w Siewierzu, 4) śliwa o obwodzie pnia 48 cm, rosnąca na Placu Wojska Polskiego w Siewierzu, 5) 2 czeremchy, z których jedna posiada obwód pnia 102 cm, a druga 3 odnogi o obwodach pnia 89, 69 i 101 cm, rosnące na Placu Wojska Polskiego w Siewierzu, 6) jesion o obwodzie pnia 169 cm, rosnący na Placu Wojska Polskiego w Siewierzu, 7) jarząb o obwodzie pnia 67 cm, rosnący na Placu Wojska Polskiego w Siewierzu, 8) grab pospolity o obwodzie pnia 105 cm, rosnący na Placu Wojska Polskiego w Siewierzu, 9) 5 topól o obwodach pnia 231, 238, 280, 259 i 256, rosnących na Placu Wojska Polskiego w Siewierzu, 10) śliwa wiśniowa, która na wysokości 130 cm posiada trzy odnogi o obwodach pnia 31, 36 i 33 cm, rosnąca przy ulicy Zbożowej 33 w Siewierzu, 11) klon o obwodzie pnia 70 cm, rosnący przy ulicy Radosnej 1 w Tuliszowie, 12) sosna pospolita o obwodzie pnia 59 cm, rosnąca przy ulicy Zbożowej 39 w Siewierzu, 13) jarząb pospolity o obwodzie pnia 55 cm, rosnący przy ulicy Ziołowej 4 w Siewierzu, 14) świerk srebrny o obwodzie pnia 81 cm, rosnący przy ulicy Kieleckiej 98 w Siewierzu, 15) wierzba biała o obwodzie pnia 131 cm, rosnąca przy ulicy Słowackiego 11 w Siewierzu. b) wyfrezowanie pni drzew wyciętych zgodnie z punktem la. c) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych około 100 sztuk drzew wskazanych przez zamawiającego. 2. Wykonawca wycina drzewa jak najniżej poziomu ziemi. 3. Pozostałe po wycince drzew pnie należy wyfrezować. 4. W czasie wykonywania usługi Wykonawca ponosi odpowiedzialność za powstałe szkody oraz za bezpieczeństwo w miejscach wycinki i cięć pielęgnacyjnych. 5. Drzewa przeznaczone do wycinki rosną w pasach drogowych, dlatego Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia właściwego ruchu na drodze i poprawnego oznakowania pasa drogowego na czas prowadzonych prac. Jeżeli to jest konieczne, Wykonawca zobowiązany jest również do wystąpienia do Urzędu z wnioskiem o zajęcie pasa drogowego na czas wycinki. 6. W przypadku kolizji drzew z linią energetyczną Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia czasu wycinki z zakładem energetycznym. 7. W ramach zamówienia Wykonawca porządkuje teren w obrębie usuniętych drzew między innymi z gałęzi, zrębków, itp. 8. W ramach świadczenia ww. usługi Wykonawca obowiązany jest: - używać własnych środków transportu, urządzeń oraz narzędzi, które nie spowodują niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót, - dysponować własnymi pracownikami, - utrzymywać miejsca prowadzenia wycinki w należytym porządku, - sukcesywnie uprzątać miejsca wycinki z gałęzi, zrębków oraz zagospodarować je we własnym zakresie. 9. Zaleca się, aby oferenci dokonali wizji w terenie oraz zdobyli wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 10. Wykonawca jest zobowiązany do zakupu od Zamawiającego drewna pozyskanego w wyniku usunięcia ww. drzew w ilości i po cenach zgodnych z wykonanymi szacunkami brakarskimi, stanowiącymi załączniki nr 3 do niniejszego zapytania. 11. Warunki zamówienia: 1. Usługa objęta przedmiotem zamówienia powinna zostać zrealizowana w terminie dwóch tygodni od podpisania umowy. 2. Zaistnienie jakichkolwiek przeszkód w kontynuowaniu przedmiotu zamówienia powinno być niezwłocznie zgłoszone Zamawiającemu. 3. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie pozyskanego drewna przed kradzieżą. Gmina Siewierz nie ponosi odpowiedzialności za skradzione drewno. 4. Z wykonania całego przedmiotu zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru wykonanych prac, potwierdzający, że zakres prac został wykonany bez usterek, podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. Składanie ofert: IV. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać pisemnie w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Siewierz (pok.ll) do dnia 18.10.2024r. do godz. 14.00. Oferta powinna być przesłana Zamawiającemu za pośrednictwem poczty, kuriera, drogą elektroniczną bądź złożona osobiście. Miejsce i termin realizacji: III. Termin realizacji zamówienia: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: W terminie dwóch tygodni od daty podpisania umowy. W przypadku niewykonania zadania w terminie naliczane będą kary umowne za zwłokę w wysokości 2 % ceny brutto za każdy dzień zwłoki. Wymagania: V. Opis sposobu przygotowywania ofert, forma składania dokumentów: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Ofertę należy podpisać przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną, to do oferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo lub upoważnienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania rvch warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie później niż na dzień składania ofert wykażą, że spełniają warunek taki, iż posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania prac związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia. Powyższe powinno wynikać z zał. nr 2 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. VII. Informacja o dokumentach składających sic na ofertę: Wykonawca ma obowiązek przedłożenia w ofercie następujących dokumentów: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. VIII. Opis sposobu obliczenia cenv 1. Ceną ofertową jest cena brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia i winna być podana na formularzu oferty w PLN cyfrowo i słownie. 2. Wykonawca może podać tylko jedną cenę. Oferty z cenami wariantowymi będą odrzucone. 3. Do kosztów wycinki drzew należy doliczyć ewentualne użycie podnośnika. 4. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny, względnie braku wiedzy na temat warunków realizacji zadania. 5. Zamawiający będzie poprawiał wyłącznie oczywiste pomyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny niezwłocznie informując o tym wykonawców którzy złożyli oferty. 6. Cenę oferty należy ustalić na podstawie kalkulacji własnej biorąc pod uwagę przedmiot zamówienia. 7. wykonawca przed opracowaniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w terenie oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. X. Termin ważności oferty: Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. XI. Kryterium wyboru ofert; Kryterium wyboru oferty stanowi najniższa cena brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia. Cena oferty powinna być podana w PLN cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Niezależnie od powyższego informuję, że zamawiający na każdym etapie postępowania zastrzega sobie prawo odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny. Kontakt: IX. Osoba uprawniona do kontaktowania sic z oferentami i udzielania wyjaśnień jest: - Karol Czekaj - inspektor ds. gospodarki komunalnej, tel: 32 64 99 461, e-mail: kczekaj@siewierz.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024