dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Szczawno-Zdrój)
dolnośląskie (Oleśnica)
podkarpackie (Krosno)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej |
Data zamieszczenia: | 2024-10-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach PI. Staszica 9 26-021 Daleszyce powiat: kielecki tel. (041) 317-16-93 wew. 125, fax (015) 317-16-93 gmina@daleszyce.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Daleszyce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (041) 317-16-93 |
Termin składania ofert: | 2024-10-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia ofert na zakup i dostawę wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Mójczy w ramach projektu pn.: ,,Zmiana sposobu użytkowania poprzez adaptację poddasza nieużytkowego w budynku świetlicy wiejskiej w Mójczy". 2. Wymagania dotyczące: 2.2 parametrów technicznych - Załącznik nr 2 do zaproszenia do składania ofert - opis przedmiotu zamówienia. 2. 3 funkcjonalności - Załącznik nr 2 do zaproszenia do składania ofert - opis przedmiotu zamówienia. Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Mójczy w ramach projektu pn.: ,,Zmiana sposobu użytkowania poprzez adaptację poddasza nieużytkowego w budynku świetlicy wiejskiej w Mójczy". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do Zaproszenia do składania ofert. CPV: 39100000-3, 39112000-0, 39121200-8, 38652120-7, 30213100-6, 32340000-8 Dokument nr: WIN.ZP.271.25.1.2024.MD Składanie ofert: J. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach, 26-021 Daleszyce, PI. Sienkiewicza 11, sekretariat - pokój nr 2, osobiście, pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną na adres gmina@daleszyce.pl, w terminie do dnia 21.10.2024 r. Oferta winna być sporządzona na Oferta winna być sporządzona na ,,Formularzu oferty cenowej -Treść oferty". Miejsce i termin realizacji: Wymagany termin realizacji zamówienia - do 31.10.2024 r.. Wymagania: 2.4 terminu płatności Rozliczenie za wykonanie zadania nastąpi na podstawie faktury wystawionej po dostawie przedmiotu zamówienia. Termin zapłaty faktury wynosi do 14 dni, licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 2.5 gwarancji - okres minimum: Zadanie nr 1 - 24 miesiące, Zadanie nr 2 - 12 miesięcy. 2.6 realizacja zamówienia - od podpisania umowy do 31.10.2024 r. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, kierując swoje pytanie w formie elektronicznej na adres e-mail: gmina@daleszyce.pl. Zamawiający podkreśla, iż w celu zachowania reguł równego traktowania Wykonawców, nie będzie udzielał ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania, w sprawach wymagających formy pisemnej. Wszelkie ewentualnie udzielone telefonicznie informacje nie będą wiążące dla Zamawiającego i Wykonawców, nie wywołują skutków prawnych dla toczącego się postępowania i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń. UWAGA! Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty na dowolną ilość zadań. Złożenie oferty cenowej na przedmiotowe zapytanie nie gwarantuje otrzymania zlecenia na wykonanie przedmiotowego zadania. W przypadku oferty składanej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście, ofertę należy umieścić w kopercie z adnotacją: Zakup i dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Mójczy w ramach projektu pn.: ,,Zmiana sposobu użytkowania poprzez adaptację poddasza nieużytkowego w budynku świetlicy wiejskiej w Mójczy". Oferta złożona drogą elektroniczna na adres email: gmina@daleszyce.pl. (decyduje data i godzina wpływu na skrzynkę pocztowa!. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku ustanowienia pełnomocnika - należy do oferty załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienie dotyczy oraz jego przedmiotu. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e [w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. Oferta, która wpłynie po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez otwierania. Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy: 1) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego; 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3) przedstawi nieprawdziwe informacje; 4) złożył ofertę po terminie; C. Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi być złożona na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego. D. Inne istotne warunki: a. Złożona oferta wiąże Wykonawcę przez 30 dni licząc od dnia wskazanego w niniejszym Zapytaniu Ofertowym, jako termin składania ofert. b. Z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza (tj. otrzyma najwyższą liczbę punktów), po wybraniu oferty, zostanie zawarta umowa na świadczenie usług. Umowa ta zostanie zawarta na warunkach Zamawiającego po wybraniu oferty. W umowie przy jej zawieraniu zostanie zawarta cena zgodnie z ceną podaną przez Wykonawcę w wybranej przez Zamawiającego ofercie. Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty, wg ceny wynikającej z wybranej oferty. E. Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku gdy: - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; - wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; -postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. - bez podania przyczyny. F. Zmiany postanowień umowy. 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie sporządzonego na piśmie aneksu pod rygorem nieważności, który stanowić będzie integralną część umowy. H. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na tablicy ogłoszeń. I. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy: Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana faksem/ e:mail lub telefonicznie* wykonawcy, którego ofertę wybrano. Kontakt: Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, Pl. Staszica 9, pok. nr 208 lub telefonicznie pod numerem tel. 41 317-16-94 (wew. 208). Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Marcin Długosz. |
© eurobudowa.pl 2004-2024