mazowieckie (Radom)
mazowieckie (Sochaczew)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Poznań)
mazowieckie (Klembów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa konsolet |
Data zamieszczenia: | 2024-10-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie ul. Krakowskie Przedmieście 5 00-068 Warszawa powiat: Warszawa +48 (22) 320 02 48, faks +48 (22) 828 11 00 zp@asp.waw.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | +48 (22) 320 02 48, |
Termin składania ofert: | 2024-10-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup i dostawa dwóch konsolet DMX dla Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie Krótki opis przedmiotu zamówienia Konsoleta DMX wraz z konsoletą typu PC-wing, fabrycznie nowe, objęte gwarancją na min. 24 miesiące CPV: 30231200-9 Dokument nr: 2024/BZP 00543333, DPZP-ZP.26.12.2024/PB Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-10-18 13:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d97efc3-603e-4eec-9085-9a5a3bafc3e4 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6fb941cc-d7c7-4e38-9bc6-24ad57c95d76 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: a) Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/ (formularze do komunikacji dostępne w zakładce ,,Formularze"). b) Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej - ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/ oraz c) poczty elektronicznej. 2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Piotr Budek, tel. +48 22 320 02 48, e-mail: zp@asp.waw.pl 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 4. Przeglądanie i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia, logowania ani opłat. 5. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia. 6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, zostały opisane w dokumencie pt. "komunikacja w postępowaniu" oraz w warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452), a także w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415 z późn. zm.). 9. Dokumenty elektroniczne sporządza się w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jednolity Dz.U. 2024 poz. 773), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki 10. Jeżeli dokumenty elektroniczne zawierają tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z odpowiednim zaznaczeniem w nazwie pliku. 11. Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" przekazywane będą wezwania i zawiadomienia, pytania i odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika (,,dodaj załącznik"). 12. Załączniki mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W razie wykorzystania podpisu zewnętrznego należy przekazać komplet plików. 13. Dokumenty spakowane należy podpisać podpisem zewnętrznym. 14. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 15. Za datę przekazania dokumentów przyjmuje się datę ich umieszczenia na Platformie e-Zamówienia. 16. Dokumenty elektroniczne składa się za pośrednictwem ,,Formularza do komunikacji" jako załączniki. Dopuszcza się również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą ePUAP oraz poczty elektronicznej, na wskazany adres email, z tym zastrzeżeniem, że sposób składania ofert został szczegółowo opisany w SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wyrażenia zgody na przetwarzanie informacji zawierających dane osobowe oraz do poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. 2. W związku ze złożeniem oferty zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 04.05.2016), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 3. Administratorem danych osobowych jest Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, Ul. Krakowskie Przedmieście 5, 00-068 Warszawa; Z inspektorem ochrony danych osobowych można się kontaktować poprzez adres e-mail: iodo@asp.waw.pl; 4. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego znak: DPZP-ZP.26.7.2024/PB pn. ,,Zakup konsolet DMX oraz świateł scenicznych dla Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie", prowadzonym w trybie ustawy PZP; 5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; 6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 7. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; podanie danych jest dobrowolne, jednak bez udostępnienia niezbędnych danych nie będzie możliwe wzięcie udziału w procedurze zmierzającej do udzielenia zamówienia. 8. W odniesieniu do podanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 9. Osobom, których dane są przetwarzane przysługuje: a na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych, b na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, c na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, d prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobom, których dane są przetwarzane nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO; Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-10-18 12:00 Miejsce składania ofert: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DPZP-ZP.26.12.2024/PB 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 122628,45 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Konsoleta DMX wraz z konsoletą typu PC-wing, fabrycznie nowe, objęte gwarancją na min. 24 miesiące 4.2.6.) Główny kod CPV: 30231200-9 - Konsole 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy - "T" 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c Art. 109 ust. 1 pkt 3 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ, tj. spełniają warunki dotyczące: 3. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. 4. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. 5. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: 6. Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł; 7. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 90 000 zł. 8. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: 9. należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy zamówienia, obejmujące swym zakresem dostawę sprzętu do sterowania oświetleniem scenicznym o wartości co najmniej 100 000 zł brutto*) (słownie: sto tysięcy złotych). *)w przypadku gdy wartość robót podana jest w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanego zamówienia w innej walucie na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, obowiązującego na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu; 10. Wykonawca potwierdzi, że wskazane dostawy zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone. 11. Wykonawca jest zobowiązany wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu, w sposób i za pomocą dowodów określonych w ustawie PZP, w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415) - dokumenty, jakie Wykonawca ma przedstawić w celu wykazania spełniania warunków zostały wskazane w Specyfikacji Warunków Zamówienia w rozdziale 14. >>Podmiotowe środki dowodowe (DOKUMENTY)<< 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, o niepodleganiu wykluczeniu wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, w oparciu o zapisy art. 274 ust. 1 ustawy PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzień złożenia, wymienionych poniżej podmiotowych środków dowodowych: 1. Wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wraz z podaniem ich wartości (1), rodzaju / przedmiotu (2), dat i miejsca wykonania (3) i podmiotów (4), na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zostały wykonane dostawy, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie; referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; UWAGA: do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty. 2. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Załączenie przedmiotowych środków dowodowych ma charakter fakultatywny, nie są one wymagane, a poniższa lista jest przykładowa: - karta katalogowa proponowanego sprzętu - certyfikaty i deklaracje potwierdzające określone parametry i normy jakie proponowany w ofercie sprzęt spełnia 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Poniższa lista jest przykładowa i nie stanowi katalogu zamkniętego: - karta katalogowa proponowanego sprzętu - certyfikaty i deklaracje potwierdzające określone parametry i normy jakie proponowany w ofercie sprzęt spełnia SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 58 ustawy PZP. 2. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy PZP Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają czynności, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy - "T" 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-11-16 |
© eurobudowa.pl 2004-2024