mazowieckie (Radom)
mazowieckie (Sochaczew)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Poznań)
lubelskie (Dęblin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont świetlic wiejskich i terenów wokół nich |
Data zamieszczenia: | 2024-10-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Siemień ul. Stawowa 1B 21-220 Siemień powiat: parczewski tel./fax. (83) 354-70-01, (83) 354-70-21 urzad@siemien.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Siemień |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel./fax. (83) 354-7 |
Termin składania ofert: | 2024-10-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Niniejszym zapraszam do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o zamówienie publiczne, którego przedmiotem jest: ,,Remonty świetlic wiejskich i terenów wokół nich na terenie gminy Siemień" Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów świetlic wiejskich i terenów wokół nich na terenie gminy Siemień. Przedmiot prac został podzielony na zadania. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedno, kilka lub wszystkie zadania. Zadanie nr 1 Remont budynku NZOZ w Gródku Szlacheckim -- wymiana drzwi, na działce o nr ewid. 130 Zadanie nr 2 Wymiana drzwi w świetlicy wiejskiej w miejscowości Gródek Szlachecki na działce o nr ewid. 129/1 Zadanie nr 3 Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Amelin - rozebranie kominka, oczyszczenie sufitu i ścian, uzupełnienie pęknięć, gruntowanie, malowanie Szczegółowy rodzaj prac i zakres określa załącznik nr. 3 Wskazanym jest, aby przed złożeniem oferty, Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w celu oceny, na własną odpowiedzialność, wszelkich czynników wpływających na przygotowanie oferty i określenie ceny ryczałtowej. CPV: 45453000-7, 45400000-1, 45330000-9 Dokument nr: ZPC.271.17.2024 Otwarcie ofert: Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 18.10.2024 r. Składanie ofert: V. Miejsce oraz termin składania ofert 1. Urząd Gminy Siemień Ul. Stawowa 1 b, 21-220 Siemień w sekretariacie urzędu (pokój nr 14) - osobiście, kurierem lub za pośrednictwem poczty do dnia 17.10.2024 r. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 16 grudnia 2024 r. Wymagania: I. Tryb zamówienia Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy i procedury określone ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. póz. 1605 z późn. zm.) zwana dalej ustawą zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ww. ustawy niniejsze zamówienie nie podlega stosowaniu przepisów ustawy. IV. Opis sposobu przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta powinna być : - opatrzona pieczęcią firmową, - posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, NIP, - podpisana czytelnie przez wykonawcę - złożona w zabezpieczonej kopercie z adresem zamawiającego i wykonawcy oraz adnotacją ,,Remonty świetlic wiejskich i terenów wokół nich na terenie gminy Siemień" 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoja ofertę. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny. 6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. VI. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferent zobowiązany jest przedłożyć: a) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, b) aktualny odpis z właściwego rejestru tj. np. z KRS lub CEIDG, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, c) Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli oferty w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. VII. Kryterium wyboru ofert: Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: 1. Cena (C) - znaczenie 100 % Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi 5 lat od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego i nie jest punktowany. Wykonawca, który zaoferuje dodatkowy okres gwarancji, otrzyma ilość punktów odpowiadająca ilości dodatkowego okresu gwarancji, zgodnie z powyższą tabelka. Wykonawca, który zaoferuje dodatkowy okres gwarancji dłuższy niż 2 lata, otrzyma maksymalna ilość punktów w tym kryterium. Punkty nie zostaną przyznane w przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy na formularzu żadnej opcji. VIII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty Wykaz złożonych ofert wraz z ich porównaniem i wyborem najkorzystniejszej zostanie podany na stronie internetowej Zamawiającego IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 30 dni od upływu terminu składania ofert Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, zaś kończy się z dniem zawarcia umowy. Kontakt: Dodatkowych informacji udziela Marta Klajda pod adresem email : inwestycje@siemien.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024