mazowieckie (Radom)
mazowieckie (Sochaczew)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Poznań)
lubelskie (Dęblin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie modernizacji chodników |
Data zamieszczenia: | 2024-10-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Nowy Sącz Rynek 1 33-300 Nowy Sącz powiat: Nowy Sącz bzp@nowysacz.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/997370 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Nowy Sącz |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-10-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
BZP.271.97.2024 Wykonanie modernizacji chodników na działce nr 113/17 obręb 90 na osiedlu Przydworcowe - realizacja w ramach zadania budżetowego pn. ,,W trosce o miasto i jego mieszkańców" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych niezbędnych do oddania przewidzianego umową zadania inwestycyjnego pod nazwą: ,,Wykonanie modernizacji chodników na działce nr 113/17 obręb 90 na osiedlu Przydworcowe - realizacja w ramach zadania budżetowego pn. ,,W trosce o miasto i jego mieszkańców". 2. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony w specyfikacji warunków zamówienia. CPV: 45000000-7, 45233222-1 Dokument nr: 2024/BZP 00543324, BZP.271.97.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-10-28 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz; https://bip.malopolska.pl/nowysacz,m,288947,ogloszeniaozamowieniach 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej, zwanej dalej ,,Platformą", dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane w specyfikacji oraz w regulaminie korzystania z Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1- regulamin 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/997370 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-10-28 11:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.97.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych niezbędnych do oddania przewidzianego umową zadania inwestycyjnego pod nazwą: ,,Wykonanie modernizacji chodników na działce nr 113/17 obręb 90 na osiedlu Przydworcowe - realizacja w ramach zadania budżetowego pn. ,,W trosce o miasto i jego mieszkańców". 2. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony w specyfikacji warunków zamówienia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj.: minimum 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą: 1. dokument, z którego wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy/ podmiotu udostępniającego zasoby; 2. oświadczenia o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy); 3.zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy); 4.oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wskazanym w § 25 projektu umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ, tj. 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy przewidzianych w ustawie PZP. 2. Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia poprzez zmianę zakresu robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 3. Dopuszczalna jest zmiana zakresu robót budowlanych poprzez ich ograniczenie. 4. Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu Umowy, w szczególności zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, zakresu robót, lokalizacji robót. 5. Dopuszczalna jest zmiana technologii wykonania robót lub materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, jeżeli w wyniku rozwoju technicznego lub technologicznego możliwe jest wykonanie robót przy zastosowaniu innej technologii lub materiałów. 6. Dopuszczalna jest zmiana technologii wykonania robót lub materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej. 7. Dopuszczalna jest zmiana sposobu przeprowadzenia odbioru końcowego, prób lub testów, w sytuacji, gdy taka zmiana okaże się konieczna do prawidłowej oceny należytego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. 8. Dopuszczalna jest zmiana obowiązków Wykonawcy innych niż wykonanie robót budowlanych poprzez ich rozszerzenie lub ograniczenie, np. w zakresie odnoszącym się do uzyskania odpowiednich decyzji administracyjnych, pozwoleń, zgód lub uzgodnień. 9. Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy. 10. Termin umowy może ulec zmianie o czas, w jakim wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy przez Wykonawcę, to jest uniemożliwiły Wykonawcy terminowalizacjeedmiotu umowy. W przypadku zmiany terminu wykonania umowy dopuszczalna jest również zmiana w zakresie rozliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy poprzez wprowadzenie płatności częściowych, rozliczanych na podstawie faktur częściowych, których wystawienie poprzedza przeprowadzenie odbioru częściowego. Zapisy dotyczące zasad przeprowadzania odbioru końcowego stosowne są odpowiednio. 11. Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. 12. Dopuszczalna jest zmiana podwykonawcy, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polegał Wykonawca ubiegając się o zawarcie Umowy. 13. Sposób ustalenia zmiany wysokości wynagrodzenia wynika z zapisów wzoru umowy. 14. Dopuszcza się zastąpienie Wykonawcy nowym Wykonawcą, jeżeli nowy Wykonawca jest następcą prawnym Wykonawcy lub przejął zobowiązania Wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu umowy lub odpowiada osobiście lub majątkowo za wykonanie umowy. 15. W przypadku stwierdzenia okoliczności związanych z wystąpieniem choroby zakaźnej, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie terminu jej wykonania, sposobu wykonania przedmiotu umowy, zakresu świadczenia Wykonawcy lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy. 16. Podstawą do stosownych zmian w umowie, będzie pisemny wniosek Wykonawcy wraz z powołaniem okoliczności oraz dowodami na okoliczności wskazane przez Wykonawcę. 17. Wszelki zmiany umowy wymagają formy aneksu pisemnego pod rygorem ich nieważności. Szczegóły dotyczące konkretnych przypadków i sposobu dokonania zmian umowy znajdują się w § 25 projektu umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-11-26 |
© eurobudowa.pl 2004-2024