Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1155z dziś
5956z ostatnich 7 dni
24303z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa mebli

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa mebli

Data zamieszczenia: 2024-10-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku
ul. Tuwima 37
76-200 Słupsk
powiat: Słupsk
tel. 59-84-74-500, faks 59-84-74-510
przetargi@spmzoz-slupsk.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 59-84-74-500, f
Termin składania ofert: 2024-10-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli II na rzecz Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione zapytaniu ofertowym oraz załącznikach, być fabrycznie nowy, gotowy do użytkowania zgodnie
z przeznaczeniem, estetyczny, dobrej jakości, kompletny, wolny od wad, wykonany z wysokiej jakości materiałów, nieużywany, nienaprawiany.
4. Przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
5. W ramach oferty Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania całego asortymentu ujętego treścią zapytania ofertowego.
6. Przedmiot zamówienia winien być wykonany z materiałów spełniających wymagania higieniczne
i posiadających atesty oraz dopuszczenia do stosowania w pomieszczeniach użyteczności publicznej zgodnie z obowiązującymi normami.
7. DOSTAWA i montaż odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.
8. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu ma obowiązek przez przystąpieniem do realizacji zamówienia, dokonać wizji lokalnej w jednostkach Zamawiającego celem dokonania dokładnych pomiarów.

CPV: 39000000-2

Dokument nr: ZP-M-261-29/24, ZP-M-261-29/24-W.1

Otwarcie ofert: 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.10.2024 o godz. 13.15, Ul. Tuwima 37.

Składanie ofert:
3) Ofertę w formie papierowej należy złożyć w zamkniętej kopercie, opisaną Oferta na dostawę mebli do siedziby Zamawiającego Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku, Ul. Tuwima 37, 76-200 Słupsk, do dnia 21.10.2024 do godz. 11:00.
4) Ofertę składaną w formie elektronicznej należy wysłać na adres e-mail przetargi@spmzoz-slupsk.pl, tytuł maila: ,,Oferta na dostawę mebli".
6) Ofertę składaną w formie elektronicznej należy dostarczyć do dnia 21.10.2024 do godz. 11.00.

Wymagania:
III. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedna ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.
2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
3. Cena oferty powinna być podana w PLN liczbowo i słownie oraz obejmować wszelkie koszty
związane z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
4. Sposób składania ofert:
1) Ofertę można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej.
2) Oferta powinna być sporządzona w jednym egzemplarzu, z wykorzystaniem formularzy stanowiących załączniki nr 1 i 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
5) Oferta składana w formie elektronicznej powinna być spakowana w programie 7-zip (https://www.7-zip.org/) i zabezpieczona hasłem.
7) Hasło do oferty składanej w formie elektronicznej należy przesłać odrębnym mailem niż ofertę na adres przetargi@spmzoz-slupsk.pl w dniu 21.10.2024 od godziny 11.00 do godziny 13.00.
8) Zamawiający odrzuci ofertę która: zostanie dostarczona po terminie, do której hasło zostanie dostarczone po terminie lub której z innych powodów nieleżących po stronie Zamawiającego nie będzie wstanie odczytać.
6. Zamawiający otworzy oferty składane w formie papierowej poprzez otwarcie kopert oraz oferty składane w formie elektronicznej poprzez rozszyfrowanie ich za pomocą wysłanych przez Wykonawców haseł.
7. Pytania do treści zapytania ofertowego mogą być przesyłane do Zamawiającego na adres e-mail: przetargi@spmzoz-slupsk.pl do dnia 16.10.2024 do godziny 10:00.

IV. ISTOTNE WARUNKI UMOWY
1. Termin realizacji umowy: do 4 tygodnia od dnia podpisania umowy.
2. Zasady i termin płatności: Zapłata należności nastąpi w terminie: 14 dni przelewem po otrzymaniu faktury oraz udokumentowanej dostawie i odbiorze przedmiotu zamówienia.

V. SPOSÓB OCENY OFERT
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższym łącznym kosztem brutto odpowiadająca wszystkim warunkom przedstawionym przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Zamawiający może unieważnić postepowanie na każdym etapie, bez podawania przyczyn.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.