mazowieckie (Radom)
mazowieckie (Sochaczew)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Poznań)
lubelskie (Dęblin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa mebli |
Data zamieszczenia: | 2024-10-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku ul. Tuwima 37 76-200 Słupsk powiat: Słupsk tel. 59-84-74-500, faks 59-84-74-510 przetargi@spmzoz-slupsk.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Słupsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 59-84-74-500, f |
Termin składania ofert: | 2024-10-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli II na rzecz Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione zapytaniu ofertowym oraz załącznikach, być fabrycznie nowy, gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, estetyczny, dobrej jakości, kompletny, wolny od wad, wykonany z wysokiej jakości materiałów, nieużywany, nienaprawiany. 4. Przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 5. W ramach oferty Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania całego asortymentu ujętego treścią zapytania ofertowego. 6. Przedmiot zamówienia winien być wykonany z materiałów spełniających wymagania higieniczne i posiadających atesty oraz dopuszczenia do stosowania w pomieszczeniach użyteczności publicznej zgodnie z obowiązującymi normami. 7. DOSTAWA i montaż odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. 8. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu ma obowiązek przez przystąpieniem do realizacji zamówienia, dokonać wizji lokalnej w jednostkach Zamawiającego celem dokonania dokładnych pomiarów. CPV: 39000000-2 Dokument nr: ZP-M-261-29/24, ZP-M-261-29/24-W.1 Otwarcie ofert: 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.10.2024 o godz. 13.15, Ul. Tuwima 37. Składanie ofert: 3) Ofertę w formie papierowej należy złożyć w zamkniętej kopercie, opisaną Oferta na dostawę mebli do siedziby Zamawiającego Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku, Ul. Tuwima 37, 76-200 Słupsk, do dnia 21.10.2024 do godz. 11:00. 4) Ofertę składaną w formie elektronicznej należy wysłać na adres e-mail przetargi@spmzoz-slupsk.pl, tytuł maila: ,,Oferta na dostawę mebli". 6) Ofertę składaną w formie elektronicznej należy dostarczyć do dnia 21.10.2024 do godz. 11.00. Wymagania: III. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedna ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. 2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. 3. Cena oferty powinna być podana w PLN liczbowo i słownie oraz obejmować wszelkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 4. Sposób składania ofert: 1) Ofertę można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej. 2) Oferta powinna być sporządzona w jednym egzemplarzu, z wykorzystaniem formularzy stanowiących załączniki nr 1 i 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 5) Oferta składana w formie elektronicznej powinna być spakowana w programie 7-zip (https://www.7-zip.org/) i zabezpieczona hasłem. 7) Hasło do oferty składanej w formie elektronicznej należy przesłać odrębnym mailem niż ofertę na adres przetargi@spmzoz-slupsk.pl w dniu 21.10.2024 od godziny 11.00 do godziny 13.00. 8) Zamawiający odrzuci ofertę która: zostanie dostarczona po terminie, do której hasło zostanie dostarczone po terminie lub której z innych powodów nieleżących po stronie Zamawiającego nie będzie wstanie odczytać. 6. Zamawiający otworzy oferty składane w formie papierowej poprzez otwarcie kopert oraz oferty składane w formie elektronicznej poprzez rozszyfrowanie ich za pomocą wysłanych przez Wykonawców haseł. 7. Pytania do treści zapytania ofertowego mogą być przesyłane do Zamawiającego na adres e-mail: przetargi@spmzoz-slupsk.pl do dnia 16.10.2024 do godziny 10:00. IV. ISTOTNE WARUNKI UMOWY 1. Termin realizacji umowy: do 4 tygodnia od dnia podpisania umowy. 2. Zasady i termin płatności: Zapłata należności nastąpi w terminie: 14 dni przelewem po otrzymaniu faktury oraz udokumentowanej dostawie i odbiorze przedmiotu zamówienia. V. SPOSÓB OCENY OFERT 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższym łącznym kosztem brutto odpowiadająca wszystkim warunkom przedstawionym przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu ofertowym. 2. Zamawiający może unieważnić postepowanie na każdym etapie, bez podawania przyczyn. |
© eurobudowa.pl 2004-2024