dolnośląskie (Złotoryja)
łódzkie (Łódź)
łódzkie (Łowicz)
zachodniopomorskie (Wałcz)
zachodniopomorskie (Wałcz)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie planu ogólnego Gminy |
Data zamieszczenia: | 2024-10-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA SZYDŁOWO Jaraczewo 2 64-930 Jaraczewo powiat: pilski 672115521 urzad@szydlowo.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Jaraczewo |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 672115521 |
Termin składania ofert: | 2024-11-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opracowanie planu ogólnego Gminy Szydłowo Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie planu ogólnego Gminy Szydłowo. 2. Zakres zamówienia: Opracowanie planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) zwanej dalej ustawą o PiZP, a w szczególności z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e , 13f, 13 g, 13 i, 13 j, 13 k, 13m, które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r. a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy w tym: 1) dokonanie analizy materiału wyjściowego, obejmującego w szczególności obowiązujące akty planowania przestrzennego, wnioski o sporządzenie zmiany aktów planowania przestrzennego, istniejące uwarunkowania (w tym środowiskowe, geologiczne, dziedzictwa kulturowego itd.); 2) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych; 3) przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania wymaganych opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę; 4) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia; 5) współpraca z Zamawiającym w sprawie treści wymaganych ogłoszeń; 6) udział fizyczny / on-line w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych); 7) przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu ogólnego, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy o PiZP, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8il 8j i 8k ustawy o PiZP, z uwzględnieniem uchwały nr IX/63/15 Rady Gminy Szydłowo z dnia 9 września 2015 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Szydłowo; 8) prezentacja projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie (udział fizyczny lub on-line), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej (udział fizyczny lub on-line) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach - udział fizyczny); 9) sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy (na różnych etapach opracowania planu); 10) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.); 11) wykonanie opracowania ekofizjograficznego; 12) wprowadzenia do uchwały zatwierdzającej plan ogólny, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę); 13) ustosunkowanie się do skarg wniesionych do wojewódzkiego sądu administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego 3. Plan będący przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności z: - ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) zwanej dalej ,,ustawą" rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758 ze zm.); ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.); zgodnie z aktami prawa miejscowego; z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego; innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m. in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg. 1. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia na podstawie art. 30 ust. 7 ustawy, posłużył się następującymi kodami oraz nazwami określonymi we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 71410000-5 Usługi planowania przestrzennego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej ,,SWZ". Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 3. Powodem niedokonania podziału zamówienia na części są większe koszty realizacji zamówienia. Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Podział zamówienia na części niesie ze sobą ryzyko wystąpienia opóźnień co może zagrozić prawidłowej realizacji zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia na części, z uwagi na jego niewielki rozmiar, nie utrudnia konkurencji. CPV: 71410000-5 Dokument nr: 2024/BZP 00551217, IZ.271.60.2024 Uwagi: SEKCJA IV TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 4.1.) Tryb udzielenia zamówienia/ wraz z podstawą prawną: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy 4.2.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki: W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty 4.3.) Identyfikator wcześniejszego postępowania lub konkursu: 2024/BZP 00513554/01 SEKCJA V ZAWARCIE UMOWY 5.1.) Wykonawca, z którym Zamawiający zamierza zawrzeć umowę: 5.1.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): API Sp. z o.o. 5.1.2.) Ulica: Wojskowa 6/B6 5.1.3.) Miejscowość: Poznań 5.1.4.) Kod pocztowy: 60-792 5.1.5.) Województwo: wielkopolskie 5.1.6.) Kraj: Polska |
© eurobudowa.pl 2004-2024