Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
553z dziś
5843z ostatnich 7 dni
24290z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Modernizacja istniejącego oświetlenia - wymiana opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja istniejącego oświetlenia - wymiana opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy typu LED

Data zamieszczenia: 2024-10-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Ostrów
ul. Ostrów 225
39-103 Ostrów
powiat: ropczycko-sędziszowski
Telefon: +48 17 7449300
info@ostrow.gmina.pl
https://ostrow.ezamawiajacy.pl/pn/ostrow/demand/179462/notice/public/details
Województwo: podkarpackie
Miasto: Ostrów
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: +48 17 7449
Termin składania ofert: 2024-11-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie gminy Ostrów - wymiana opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy typu LED
2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ostrów. W ramach zamówienia przewidziano dostawę wraz z wymianą istniejących opraw nieenergooszczędnych na nowe typu LED 70-75W o łącznej ilości 805 szt. na istniejącym oświetleniu ulicznym na terenie gminy Ostrów. Zakres zamówienia obejmuje: a) Wykonanie projektu organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy na czas prowadzonej wymiany opraw b) Demontaż opraw wraz z ich utylizacją c) Montaż nowych bezpieczników d) Wymiana na nowe zacisków, bezpieczników oraz przewodów zasilających ( odcinek od linii do oprawy) e) Przeprowadzenie oceny stanu technicznego instalacji oświetlenia w tym wysięgników f) Wykonanie dokumentacji technicznej opisującej modernizację urządzeń w szczególności: zestawienie tabelaryczne urządzeń oświetleniowych charakteryzujące każdą oprawę w odniesieniu do układu sterowania, miejsca lokalizacji ,numeru słupa, typu oprawy, mocy oprawy. g) DOSTAWA i montaż nowych opraw oświetleniowych typu LED 70-75W h) Wykonanie niezbędnych i wymaganych przepisami pomiarów elektrycznych i) Wykonanie zestawienia wymienionych opraw oświetlenia j) Oprawy muszą spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 3 do SWZ 3. Zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Dziewiątej Edycji ,, Rozświetlamy Polskę" 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawiera Załącznik nr 9 do SWZ. 5. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie wyposażenia o wyższych parametrach. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie systemów, technologii, materiałów/produktów lub urządzeń z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacjach, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. W przypadku niedołączenia dokumentów uwiarygadniających zastosowanie technologii, systemów, urządzeń i/lub materiałów/ produktów równoważnych Zamawiający uzna, że Wykonawca przedstawił w ofercie systemy, technologie, urządzenia i materiały/ produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wykaz części powierzonych podwykonawcy na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 niniejszej SWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ. 8. Wspólny Słownik Zamówień (kod i nazwa wg CPV, CPC) o 31520000-7 Oprawy oświetleniowe o 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego o 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie gminy Ostrów - wymiana opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy typu LED
Opis: 2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ostrów. W ramach zamówienia przewidziano dostawę wraz z wymianą istniejących opraw nieenergooszczędnych na nowe typu LED 70-75W o łącznej ilości 805 szt. na istniejącym oświetleniu ulicznym na terenie gminy Ostrów. Zakres zamówienia obejmuje: a) Wykonanie projektu organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy na czas prowadzonej wymiany opraw b) Demontaż opraw wraz z ich utylizacją c) Montaż nowych bezpieczników d) Wymiana na nowe zacisków, bezpieczników oraz przewodów zasilających ( odcinek od linii do oprawy) e) Przeprowadzenie oceny stanu technicznego instalacji oświetlenia w tym wysięgników f) Wykonanie dokumentacji technicznej opisującej modernizację urządzeń w szczególności: zestawienie tabelaryczne urządzeń oświetleniowych charakteryzujące każdą oprawę w odniesieniu do układu sterowania, miejsca lokalizacji ,numeru słupa, typu oprawy, mocy oprawy. g) DOSTAWA i montaż nowych opraw oświetleniowych typu LED 70-75W h) Wykonanie niezbędnych i wymaganych przepisami pomiarów elektrycznych i) Wykonanie zestawienia wymienionych opraw oświetlenia j) Oprawy muszą spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 3 do SWZ 3. Zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Dziewiątej Edycji ,, Rozświetlamy Polskę" 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawiera Załącznik nr 9 do SWZ. 5. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie wyposażenia o wyższych parametrach. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie systemów, technologii, materiałów/produktów lub urządzeń z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacjach, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. W przypadku niedołączenia dokumentów uwiarygadniających zastosowanie technologii, systemów, urządzeń i/lub materiałów/ produktów równoważnych Zamawiający uzna, że Wykonawca przedstawił w ofercie systemy, technologie, urządzenia i materiały/ produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wykaz części powierzonych podwykonawcy na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 niniejszej SWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ. 8. Wspólny Słownik Zamówień (kod i nazwa wg CPV, CPC) o 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego o 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
Wewnętrzny identyfikator: B5.271.19.2024
Główna klasyfikacja (cpv): 31520000 Lampy i oprawy oświetleniowe

CPV: 31520000

Dokument nr: 637816-2024, B5.271.19.2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 28/11/2024 10:30:00 (UTC+1)

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://ostrow.ezamawiajacy.pl/pn/ostrow/demand/179462/notice/public/details

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 28/11/2024 10:00:00 (UTC+1)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 60 Dni

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Gmina Ostrów
Miejscowość: Ostrów
Kod pocztowy: 39-103
Podpodział krajowy (NUTS): Rzeszowski (PL823)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: Miejsce dostawy oraz montażu opraw oświetleniowych : Gmina Ostrów powiat Ropczycko-Sędziszowski

Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 120 Dni

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Gmina Ostrów
Numer rejestracyjny: NIP: 8181589011
Numer rejestracyjny: REGON: 690581956
Adres pocztowy: ul. Ostrów 225
Miejscowość: Ostrów
Kod pocztowy: 39-103
Podpodział krajowy (NUTS): Rzeszowski (PL823)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Gmina Ostrów
E-mail: info@ostrow.gmina.pl
Telefon: +48 17 7449300
Adres strony internetowej: www.ostrow.gmina.pl
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia
Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.