Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5113z ostatnich 7 dni
23830z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

BUDOWA DOMU DZIAŁKOWCA

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

BUDOWA DOMU DZIAŁKOWCA

Data zamieszczenia: 2024-10-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Polski Związek Działkowców RODZINNY OGRÓD DZIAŁKOWY,,ZŁOTNIKI" w Złotnikach
ul. Łagiewnicka 25
62-002 Suchy Las
powiat: poznański
tel. 601 756 903
rod.zlotniki.suchy.Ias@gmail.com
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Suchy Las
Wadium: 2 500,00 zł
Nr telefonu: tel. 601 756 903
Termin składania ofert: 2024-11-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
BUDOWA DOMU DZIAŁKOWCA (kontenera biurowego)
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest BUDOWA DOMU DZIAŁKOWCA (kontenera biurowego) na terenie parkingu Rodzinnego Ogrodu Działkowego ,,ZŁOTNIKI" w Złotnikach, zgodnie z zakresem prac zamieszczonym w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 2 do specyfikacji.
Na dokumentację projektową stanowiącą załącznik nr 2 do specyfikacji, opisującą zakres wykonywanych robót składają się:
- projekt kontenera biurowego - wykonawczy,
- kosztorys ofertowy.

Otwarcie ofert: 8. Termin i miejsce otwarcia ofert.
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 23 listopada 2024 r. o godz. 11:00 w siedzibie Organizatora przetargu - w biurze Rodzinnego Ogrodu Działkowego ,,ZŁOTNIKI" w Złotnikach.
Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert. Otwarcie ofert jest jawne.

Specyfikacja:
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie internetowej OZ P. Z. D w Poznaniu: http://www.poznan.pzd.pl/
2. Miejsce i sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można w formie papierowej odebrać w siedzibie Zarządu ROD ,,ZŁOTNIKI" w Złotnikach w terminie uzgodnionym telefonicznie z Panią Grażyną Sykałą telefon 601 756 903. Specyfikacja w formie papierowej jest odpłatna - 0,50 zł za 1 stronę.
Wersję elektroniczną można pobrać ze strony internetowej: http://www.poznan.pzd.pl/

Składanie ofert:
7. Termin i miejsce składania ofert.
Ofertę należy przesłać kurierem lub złożyć osobiście w siedzibie Organizatora przetargu - w biurze Rodzinnego Ogrodu Działkowego ,,ZŁOTNIKI" w Złotnikach, do dnia 16 listopada 2024 r. do godz. 15:00, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z Panią Grażyną Sykałą na numer telefonu podany w Ogłoszeniu.

Miejsce i termin realizacji:
9. Termin realizacji zamówienia - wymagany:
Całość zamówienia:
1) rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy,
2) zakończenie przedmiotu umowy i zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do odbioru technicznego nastąpi w terminie do 30 dni od daty rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy.

Wymagania:
Postępowanie jest prowadzone w oparciu o przepisy:
a) Ustawy Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 t.j. ze zm,),
b) Uchwały Nr 2/XXII1/2023 Krajowej Rady Polskiego Związku Działkowców z dnia 15 grudnia 2023 r. w sprawie zasad prowadzenia inwestycji i remontów w rodzinnych ogrodach działkowych w Polskim Związku Działkowców, ze zm.
3. Wykaz dokumentów składających się na ofertę.
a) formularz ofertowy - załącznik nr 1;
b) kosztorys ofertowy - załącznik nr 2;
c) prawidłowo wypełnione załączniki oraz wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
4. Wymagania dotyczące wadium.
4.1. Ustala się wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
4.2. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert w formie przelewu na rachunek bankowy: Poznański Bank Spółdzielczy nr 34 9043 1054 2118 0012 5048 0004.
4.3. Za termin wniesienia wadium przelewem bankowym przyjmuje sią termin uznania rachunku Organizatora przetargu.
4.3. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
4.4. Zwrot wadium:
a) Organizator przetargu zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
b) Organizator przetargu zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
c) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Organizator przetargu zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
4.5. Organizator przetargu zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
5. Termin związania ofertą,
Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 15 dni od ostatecznego upływu terminu do składania ofert.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. Warunki udziału w przetargu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
6.1. Warunki udziału w przetargu.
W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z przetargu oraz
wykażą, że spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia w dziedzinie związanej z budową kontenerów biurowych, zgodnie z technologią kontenerową,
b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, zgodnie z obowiązującymi normami,
c) wykorzystywania do konstrukcji, wykończenia i wyposażenia kontenera biurowego będącego przedmiotem zamówienia, materiałów posiadających wymagane certyfikaty jakości i atesty, zgodnie z wymogami CE
i Eu ro kod ów,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
6.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków.
6.2.1, Organizator przetargu uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej czynności - jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6.2.2. Organizator przetargu uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia w dziedzinie związanej z budową kontenerów biurowych, zgodnie z technologią kontenerową - jeżeli spełni łącznie wszystkie poniższe warunki:
a) złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
b) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie oferty, wykonał zgodnie z technologią kontenerową, co najmniej 2 realizacje odpowiadające rodzajem realizacjom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości każda co najmniej 80000,00 zł (brutto),
w formie Wykazu zawierającego: rodzaj, wartość, daty i miejsca ich wykonania, który dołączy do dokumentacji ofertowej.
6.2.3.Organizator przetargu uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku dysponowania potencjałem technicznym odpowiednim do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i technologią kontenerową.
6.2.4. Organizator przetargu uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący wykorzystywania do konstrukcji, wykończenia i wyposażenia kontenera biurowego będącego przedmiotem zamówienia, materiałów posiadających wymagane certyfikaty jakości, atesty, zgodnie z wymogami CE i Eurokodów, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6.2.5. Organizator przetargu uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej
i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia co najmniej na kwotę 200 000 zł.
Oferta złożona po terminie będzie zwrócona Wykonawcy bez rozpatrzenia.
Przed otwarciem ofert Organizator przetargu ogłosi kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Podczas otwierania kopert z ofertami Organizator przetargu ogłosi nazwy Wykonawców, ceny ofert i okresy gwarancji. Następnie odbędzie się badanie i ocena ofert bez udziału oferentów.
0. Opis kryteriów, którymi Organizator przetargu będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Organizator przetargu wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Do wyboru oferty przyjmuje się kryteria:
Cena - waga kryterium 80 pkt
Gwarancja - waga kryterium 20 pkt
Suma 100 pkt (100 %)
Sposób punktowania rozpatrywanych ofert - według wag podanych w specyfikacji.
Punkty za wskazane kryteria oblicza się z uwzględnieniem 2 m. po przecinku.
1) Cena - waga kryterium 80 pkt.
Punkty za cenę - sposób obliczenia: Pkl =(Cn / Cr x 80 %) x 100,
gdzie:
Pkl - to liczba punktów dla kryterium
Cn-to najniższa oferowana cena w pozostałych badanych ofertach Cr-to cena rozpatrywanej oferty
2) Gwarancja jakości - waga kryterium 20 pkt.
Punkty za gwarancję jakości - sposób obliczenia: Pk2 =(Gr / Gn x 20 %) x 100
gdzie:
Pk2 - to liczba punktów dla kryterium
Gr - to liczba punktów rozpatrywanej oferty, stanowiąca średnią arytmetyczną z lat obu gwarancji jakości: Grl {na ramę stalową i szkielet) oraz Gr2 (na pozostałe zastosowane materiały i wykonane roboty) Gr= (Grl+Gr2): 2
Gn-to największa liczba punktów przyznana za kryterium w pozostałych badanych ofertach.
Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty (0=Pkl + Pk2)
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta która otrzymała największą liczbę punktów.
Jeżeli w przetargu, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że złożone oferty uzyskały taką samą ocenę, Organizator przetargu wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Organizatora przetargu ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
11. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11.1. Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu zawarcia umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu - na zasadach określonych we wzorze umowy.
11.2. Wielkość zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowi 5% wartości ceny ofertowej.
11.3. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy określonego w pkt. 11.2, zostanie dokonany w sposób następujący:
a) 90% wartości wniesionego zabezpieczenia zostanie zwrócone Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane,
b) 10% wartości wniesionego zabezpieczenia zostanie zwolnione po upływie okresu gwarancji.
12. Informacje o sposobie porozumiewania się Organizatora przetargu z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się
z Wykonawcami.
Oświadczenia, dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy przekazują:
- w biurze Rodzinnego Ogrodu Działkowego ,,ZŁOTNIKI" w Złotnikach, 62 - 002 ul. Łagiewnicka 25, lub,
- drogą elektroniczną na adres e-mail: rod.zlotniki.suchy.las@gmail.com lub grazyna-sykala@wp.pl
lub.
- telefonicznie na numer 601 756 903.
Korespondencję dotyczącą niniejszego postępowania należy kierować do Organizatora przetargu z zapisem w nagłówku: ,,dotyczy: pisemnego przetargu nieograniczonego na BUDOWĘ DOMU DZIAŁKOWCA (kontenera biurowego) w Rodzinnym Ogrodzie Działkowym ,,ZŁOTNIK!" w Złotnikach.
Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Organizatora przetargu z wnioskiem o wyjaśnienie treści zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Organizator przetargu udzieli wyjaśnień wszystkim zainteresowanym, którzy otrzymali specyfikacje istotnych warunków zamówienia, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynie do Organizatora przetargu nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
Treść złożonych wniosków wraz z wyjaśnieniami udzielonymi przez Organizatora przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej, na której zamieszczono specyfikację.
13. Organizator przetargu unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono minimum jednej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Organizator przetargu zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Organizator przetargu może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
3) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Organizator przetargu zastrzega sobie prawo zmiany lub odwołania ogłoszenia o przetargu, a także zmiany warunków przetargu oraz odstąpienia od przetargu lub jego unieważnienia bez podania przyczyn.

Kontakt:
Osobą ze strony Organizatora przetargu uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Pani Grażyna Sykała tel. 601 756 903.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.