Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5143z ostatnich 7 dni
21097z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dachowa instalacja fotowoltaiczna

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dachowa instalacja fotowoltaiczna

Data zamieszczenia: 2024-10-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Hygienika sp. z o.o
Powstańców Śląskich 54
42-700 Lubliniec
powiat: lubliniecki
728 827 102
ktatarek@hygienika.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/203197
Województwo: śląskie
Miasto: Lubliniec
Wadium: 55 000,00 zł
Nr telefonu: 728 827 102
Termin składania ofert: 2024-11-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NA INSTALACJĘ PV
Powstaje w kontekście projektu
FESL.10.03-IP.01-0208/23 - Zwiększenie zdolności produkcyjnych firmy poprzez inwestycje oraz wdrożenie rozwiązań z zakresu eko-innowacji

Część 1
ZAPYTANIE OFERTOWE NA INSTALACJĘ PV

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Dachowa instalacja fotowoltaiczna o mocy 807kW
Parametry techniczne
Instalacja fotowoltaiczna o mocy 807kW
Typ instalacji - dachowa
Zakres prac
- budowa systemu wsporczego
- uchwyty aluminiowe
- rozprowadzenie i montaż okablowania
- montaż paneli dwustronnych o mocy maks. 480Wp każdy
- montaż inwerterów o mocy 100kW każdy
- montaż licznika energii
- testy i weryfikacja poprawności działania instalacji
- synchronizacja instalacji z siecią przesyłową
- system odgromowy

CPV: 09331200-0, 09332000-5, 45261215-4

Dokument nr: 2024-783-203197

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-11-28

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-11

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
lubliniecki
Gmina
Lubliniec
Miejscowość
Lubliniec
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2024-12-01
Koniec realizacji
2025-06-30
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Okres realizacji zadania - od 01.12.2024 do 30.06.2025 r.

Wymagania:
Zamawiający zgadza się na zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż przyjęte w wytycznych specyfikacji pod warunkiem zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. o parametrach nie gorszych niż przyjęte w wymienionej specyfikacji.
W przypadku wystąpienia w Zapytaniu ofertowym, w opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentacji technicznej nazw (w tym nazwy własne, znaki towarowe), odniesień do określonego wyrobu, źródła, znaków towarowych, patentów lub specyficznego pochodzenia określenia te nie są dla wykonawcy wiążące i nie mają na celu naruszenia zasad zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasad proporcjonalności i przejrzystości, a jedynie doprecyzowanie oczekiwań jakościowych, funkcjonalnych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, spełniające minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe wskazanych.
ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE, SPEŁNIAJĄCE MINIMALNE PARAMETRY JAKOŚCIOWE ORAZ FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE WSKAZANE W W/W ZAKRESIE.
Okres gwarancji
Co najmniej 24 miesiące
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Warunki postępowania, zmiany umowy
1. Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania w przypadku zaistnienia niemożliwej wcześniej do przewidzenia okoliczności prawnej, ekonomicznej, technicznej lub wystąpienia siły wyższej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności w przypadku:
a) jeśli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
b) gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia,
c) gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego,
d) Zamawiający może odrzucić ofertę również wówczas, jeżeli podana cena jest rażąco niska. Cena jest rażąco niska, w szczególności wtedy, gdy jest niższa o ponad 30 % od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
2. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty. Zawiadamiając powiadomi wykonawców o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia bez wyboru oferty, Zamawiający nie musi podawać uzasadnienia tej decyzji.
3. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Oferenta/Dostawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę.
4. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
a) zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa wcześniej do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem,
b) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu u mowy,
c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
d) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących Przedmiotu Zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę Przedmiotu Zamówienia, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Dostawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie Dostawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy.
e) ograniczenia Przedmiotu Zamówienia za odpowiednią korektą wynagrodzenia Dostawcy - w przypadku, gdy konieczność takich ograniczeń będzie wynikać z dotychczasowego przebiegu zamówienia lub z przyczyn niezależnych od Dostawcy;
5. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług podatek akcyzowy, cło, a także inne podatki przewidziane prawem, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
6. Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach:
Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu punktu 4. powyżej:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego,);
b) zmiana nazw stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości podmiotowości prawnej) teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami;
c) udzielenie zamówień uzupełniających wykraczających poza Przedmiot Zamówienia.
7. Na przedmiotowe postępowanie, nie przysługują żadne środki ochrony prawnej.
W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Publicznego nie mają zastosowania przepisy ustawy z 29. 1.2004 - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.).
8. Wynagrodzenie za wykonanie Przedmiotu zamówienia określonego w pkt. VII. zapytania ofertowego, stanowić będzie maksymalne wynagrodzenie z tytułu należytego, terminowego i kompletnego wykonania pełnego zakresu i ilości zamówienia. Wynagrodzenie to zawiera wszystkie czynniki cenotwórcze, w tym wszelkie koszty i opłaty podczas realizacji Umowy. Podatek od towarów i usług (VAT) jest zgodny z przepisami obowiązującymi w dniu fakturowania.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który łącznie spełnia dodatkowo następujące warunki:
- Posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- Nie był karany za przestępstwa przeciwko wiarygodności dokumentów, obrotowi gospodarczemu, obrotowi pieniężnemu i papierami wartościowymi, oraz przestępstwa skarbowe
- Posiada uprawnienia do wykonywania działalności, której zakres obejmuje przedmiot niniejszego zamówienia a w szczególności:
a) Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru
b) Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który łącznie spełnia dodatkowo następujące warunki:
- Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia i nie zalega w opłaceniu podatków i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne;
- Nie jest powiązany osobowo ani kapitałowo z Zamawiającym;
O udzielenie zamówienia, objętego niniejszym Zapytaniem, mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.:
- Wykonawca powinien znajdować się dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Weryfikacja kryterium na podstawie wniesienia wadium w wysokości 55 000,00 zł
(słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100) do dnia zakończenia przetargu.
Wadium zostanie zwrócone w terminie 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu.
- Posiadanie polisy ubezpieczenia OC na kwotę co najmniej 3 mln PLN
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który łącznie spełnia dodatkowo następujące warunki:
- Posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- Nie był karany za przestępstwa przeciwko wiarygodności dokumentów, obrotowi gospodarczemu, obrotowi pieniężnemu i papierami wartościowymi, oraz przestępstwa skarbowe
- Posiada uprawnienia do wykonywania działalności, której zakres obejmuje przedmiot niniejszego zamówienia a w szczególności:
a) Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru
b) Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji
- Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia i nie zalega w opłaceniu podatków i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne;
- Nie jest powiązany osobowo ani kapitałowo z Zamawiającym;
Udzielenie zamówienia realizowane jest zgodnie z zasadą konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców, w rozumieniu Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków.
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na:
a. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu udziałów lub co najmniej 10 % akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
d. pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
KRYTERIA DOSTĘPOWE
O udzielenie zamówienia, objętego niniejszym Zapytaniem, mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.:
- Wykonawca powinien znajdować się dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Weryfikacja kryterium na podstawie wniesienia wadium w wysokości 55 000,00 zł bądź dokumentu równoważnego
(słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100) do dnia zakończenia przetargu.
Wadium zostanie zwrócone w terminie 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu.
- Posiadanie polisy ubezpieczenia OC na kwotę co najmniej 3 mln PLN
W zakresie kryterium dot. doświadczenia zamawiający wymaga dołączenia referencji w zakresie dostaw związanych z przedmiotem zamówienia zgodnie z n/w zakresem
Posiadanie doświadczenia w dostawie realizacji zadania zgodnego ze specyfikacją zamówienia
-minimum dwie referencje na realizację prac obejmujących wykonania instalacji PV o mocy 0,5 MW każda
Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych i obciążeń prawami osób trzecich.
2. Urządzenia muszą posiadać znak CE - Deklaracja zgodności WE
3. Oferta powinna obejmować również spełnienie warunku wpływu na ochronę środowiska, poprzez uwzględnienie następujących cech, zgodnie z kryteriami zielonych zamówień publicznych:
Zamawiający uwzględnił w kryteriach dostępu do zamówienia, spełnienie następujących wymagań związanych ze spełnieniem warunku zielonych zamówień publicznych, dotyczących wpływu na ochronę środowiska, poprzez uwzględnienie następujących cech:
o trwałość i naprawialność instalacji -oferent powinien złożyć oświadczenie, iż instalacja i jej składowe w okresie co najmniej 10 lat będą trwale naprawialne a dostęp do części w niej zastosowanych nieograniczony
o zastosowane zostaną wyłącznie elementy montażowe z aluminium gwarantujące odporność konstrukcji wsporczej na korozję oraz bezawaryjny serwis w okresie eksploatacji.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
X. Załączniki wymagane do dokumentacji
Czytelnie wypełniony, podpisany i ostemplowany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami o:
- braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym,
- uprawnieniach do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; będących częścią formularza ofertowego oraz
- min 2 referencje na realizację instalacji - każda o mocy min. 0,5 MW
- polisa OC (polisa OC na kwotę 3 mln PLN)
- Zaświadczenia o niekaralności za przestępstwa przeciwko wiarygodności dokumentów, obrotowi gospodarczemu, obrotowi pieniężnemu i papierami wartościowymi, oraz przestępstwa skarbowe, a także zaświadczenia ZUS i US o niezaleganiu z opłatami
- Oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr1 do Zapytania ofertowego. że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, której zakres obejmuje przedmiot niniejszego zmówienia, a w szczególności:
- Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru
- Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji
Do powyższego oświadczenia załączyć poświadczone kopie uprawnień i certyfikatów
- Oświadczenie, że urządzenia, przyrządy części i elementy użyte do realizacji przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone w Zapytaniu Ofertowym, są fabrycznie nowe, pochodzą z oficjalnego źródła sprzedaży producenta na rynek polski oraz są dopuszczone do obrotu na terytorium Unii Europejskiej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr2 do Zapytania ofertowego.
- Szczegółowe określenie przedmiotu oferty(producent, nazwa i model urządzeń), specyfikację techniczną urządzeń, parametry techniczne.
W przypadku ofert składanych pocztą elektroniczną wszystkie dokumenty (formularz ofertowy, dokumenty rejestracyjne, pełnomocnictwa, oświadczenia, etc.) powinny być zeskanowane w postaci załącznika w formacie PDF.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-10-25
Data ostatniej zmiany
2024-10-25 12:23:42

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena
C = ( Cmin/Cof..) x 10 ,
gdzie:
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert,
Cof - zaoferowana cena przez oferenta wynikająca z danej oferty,
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin gwarancji na roboty montażowe, pozostałe urządzenia i elementy instalacji
Termin gwarancji oferty badanej na roboty, pozostałe elementy
----------------------------- x 25 = liczba punktów
Termin gwarancji oferty na roboty, pozostałe elementy z najdłuższym okresem gwarancji
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin gwarancji na inwerter
Termin gwarancji oferty badanej
----------------------------- x 25 = liczba punktów
Termin gwarancji oferty z najdłuższym okresem gwarancji
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin realizacji - metoda oceny ofert:
Termin realizacji najkrótszy
----------------------------- x 25 = liczba punktów
Termin realizacji oferty badanej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Czas reakcji serwisowej - metoda oceny ofert:
Czas reakcji najkrótszy
----------------------------- x 15 = liczba punktów
Czas reakcji oferty badanej

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Karolina Tatarek
tel.: 728 827 102
e-mail: ktatarek@hygienika.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.