łódzkie (Łódź)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostosowanie do wymogów przeciwpożarowych budynku przedszkola - Etap II |
Data zamieszczenia: | 2024-10-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIASTO KALISZ Główny Rynek 20 62-800 Kalisz powiat: Kalisz wrmi@um.kalisz.pl https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Kalisz |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-11-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Dostosowanie do wymogów przeciwpożarowych budynku przedszkola w Parku Miejskim w Kaliszu - Etap II Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu do wymogów przeciwpożarowych budynku przedszkola w Parku Miejskim w Kaliszu - Etap II, na podstawie dokumentów określonych w pkt 4.6 SWZ. 2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje roboty budowlane związane z przebudową budynku przedszkola w Parku Miejskim w Kaliszu w celu jego dostosowania do wymogów przeciwpożarowych, m. in: 1) roboty rozbiórkowe i demontażowe, 2) wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej, 3) wykonanie wydzielenia pożarowego magazynu oleju, 4) wymianę sufitu podwieszanego na korytarzu, 5) dostosowanie klatki schodowej do wymogów przeciwpożarowych, 6) przebudowę schodów wewnętrznych i zewnętrznych do piwnicy, 7) wymianę wykładzin pcv na drogach ewakuacyjnych, 8) zabezpieczenie przejść instalacji przez elementy oddzielenia pożarowego do klasy tego elementu, 9) impregnację konstrukcji drewnianej dachu, strychu i drewnianej mansardy preparatem ogniochronnym, 10) wymianę pokrycia dachowego, podbitki okapów i szczytów dachu, rynien, rur spustowych, obróbek oraz renowację kominów, 11) dostawę i montaż osłon na grzejniki, 12) wymianę instalacji odgromowej, 13) dostawę i montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu i rozdzielnicy wyłączenia pożarowego, 14) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego, oddymiania klatki schodowej, systemu sygnalizacji pożaru, instalacji uziemienia i połączeń wyrównawczych, instalacji ochrony przeciwporażeniowej, instalacji ochrony przed przepięciami, 15) przebudowę bramy wjazdowej na dziedziniec przedszkola oraz furtki, 16) wykonanie drogi pożarowej i chodnika, 17) wykonanie oznakowania budynku znakami bezpieczeństwa wraz z dostawą i montażem gaśnic zgodnie z instrukcją pożarową, 18) malowanie ścian i sufitów po przeprowadzonych pracach oraz roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ i załącznikach do niej. 4. Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy z Zamawiającym, a wykonanie robót budowlanych zakończy w ciągu 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy. CPV: 45210000-2, 45111300-1,45421000-4,45432111-5,45261210-9,45233222-1,45450000-6, 45311200-2,45343000-3,45316000-5 Dokument nr: 2024/BZP 00564898, WRM.2711.31.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-14 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w dokumentacji zamieszczonej pod adresem strony internetowej prowadzonego postępowania. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w pkt 33 SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zostały zawarte w pkt 33 SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-14 10:00 Miejsce składania ofert: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 15.000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100). 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. 3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na rachunek Miasta Kalisza prowadzony przez SANTANDER BANK S.A. o nr 39 1090 1128 0000 0001 5108 9160, z dopiskiem ,,Wadium, nr sprawy WRM.2711.31.2024". Wskazane jest załączenie do oferty składanej na Platformie potwierdzenia dokonania przelewu poprzez wczytanie pliku na Platformie w podsekcji ,,DOKUMENTY DO OFERTY", sekcji ,,PRZYGOTOWANIE OFERTY" jako załącznik do oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania wystawcy dokumentu musi nastąpić poprzez wczytanie pliku na Platformie w podsekcji ,,DOKUMENTY DO OFERTY", sekcji ,,PRZYGOTOWANIE OFERTY" jako załącznik do oferty. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji (Miasto Kalisz), gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 7. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres terminu związania ofertą SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WRM.2711.31.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu do wymogów przeciwpożarowych budynku przedszkola w Parku Miejskim w Kaliszu - Etap II, na podstawie dokumentów określonych w pkt 4.6 SWZ. 2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje roboty budowlane związane z przebudową budynku przedszkola w Parku Miejskim w Kaliszu w celu jego dostosowania do wymogów przeciwpożarowych, m. in: 1) roboty rozbiórkowe i demontażowe, 2) wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej, 3) wykonanie wydzielenia pożarowego magazynu oleju, 4) wymianę sufitu podwieszanego na korytarzu, 5) dostosowanie klatki schodowej do wymogów przeciwpożarowych, 6) przebudowę schodów wewnętrznych i zewnętrznych do piwnicy, 7) wymianę wykładzin pcv na drogach ewakuacyjnych, 8) zabezpieczenie przejść instalacji przez elementy oddzielenia pożarowego do klasy tego elementu, 9) impregnację konstrukcji drewnianej dachu, strychu i drewnianej mansardy preparatem ogniochronnym, 10) wymianę pokrycia dachowego, podbitki okapów i szczytów dachu, rynien, rur spustowych, obróbek oraz renowację kominów, 11) dostawę i montaż osłon na grzejniki, 12) wymianę instalacji odgromowej, 13) dostawę i montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu i rozdzielnicy wyłączenia pożarowego, 14) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego, oddymiania klatki schodowej, systemu sygnalizacji pożaru, instalacji uziemienia i połączeń wyrównawczych, instalacji ochrony przeciwporażeniowej, instalacji ochrony przed przepięciami, 15) przebudowę bramy wjazdowej na dziedziniec przedszkola oraz furtki, 16) wykonanie drogi pożarowej i chodnika, 17) wykonanie oznakowania budynku znakami bezpieczeństwa wraz z dostawą i montażem gaśnic zgodnie z instrukcją pożarową, 18) malowanie ścian i sufitów po przeprowadzonych pracach oraz roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ i załącznikach do niej. 4. Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy z Zamawiającym, a wykonanie robót budowlanych zakończy w ciągu 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości nie przekraczającej 200.000,00 PLN. 2. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 polegać mogą na powtórzeniu robót składających się na zamówienie podstawowe, w szczególności wymienionych w pkt 4.2 SWZ i w kosztorysie złożonym przez Wykonawcę przed zawarciem umowy lub kosztorysie inwestorskim. Zamówienia te będą mogły zostać udzielone, gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego lub wpłynie to na poprawę bezpieczeństwa lub walorów użytkowania obiektu oraz po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych na sfinansowanie wyżej wymienionych zamówień. Ponadto zamówienia te będą udzielane z uwzględnieniem warunków zawartych w umowie dla zamówienia podstawowego, w oparciu o ceny zawarte w kosztorysie złożonym przez Wykonawcę przed zawarciem umowy, a jeśli nie będzie to możliwe, na warunkach wynegocjowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawarty został w SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane 4.3.6.) Waga: 10,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 1) wykażą wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej należycie wykonanej roboty budowlanej o wartości brutto nie mniejszej niż 600.000,00 PLN polegającej na dostosowaniu budynku użyteczności publicznej do wymogów przeciwpożarowych lub budowie lub rozbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, w ramach której wykonano: a) montaż stolarki drzwiowej przeciwpożarowej, b) instalację oddymiania i oświetlenia awaryjnego, c) wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu. Pojęcia użyte w wyżej wymienionym warunku mają znaczenie przypisane im w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.). Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa w pkt 12.3.1 SWZ tylko takich robót budowlanych, które potwierdzą spełnianie warunku udziału w postępowaniu postawionego przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami to odpowiedni wykaz, o którym mowa w pkt 12.3.1 SWZ może zawierać tylko taką robotę budowlaną, w której wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył. 2) skierują do realizacji zamówienia osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiada doświadczenie przy robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków w ilości co najmniej 18 miesięcy (zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, Dz. U. z 2024 r. poz. 1292) i pełnić będzie funkcję kierownika budowy w wyżej wymienionej specjalności; 3) skierują do realizacji zamówienia osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i pełnić będzie funkcję kierownika robót; 4) skierują do realizacji zamówienia osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej i pełnić będzie funkcję kierownika robót. Kierownik budowy oraz kierownicy robót muszą posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, odpowiadające im uprawnienia osób, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 z późn. zm). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe: 1) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 12.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego w pkt 10.1. i 10.2. SWZ, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. ,,Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania". 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe: 1) wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych spełniających warunek, o którym mowa w pkt 11.2.1) SWZ - wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do SWZ (Doświadczenie zawodowe); 2) dowody określające czy robota budowlana wymieniona w wykazie, o którym mowa w pkt. 12.3.1) SWZ została wykonana należycie; Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego (co jest zobowiązany wykazać) nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. 3) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających warunek o którym mowa w pkt 11.2.2)-4) SWZ - wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do SWZ (Potencjał osobowy). 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Do oferty (tj. dokumentu, o którym mowa w pkt 18.5 SWZ) należy dołączyć: 1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 13.2 SWZ - w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeśli dotyczy); 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt 14.5 SWZ (jeśli dotyczy); 3) dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, o których mowa w pkt 12.10 SWZ (jeśli dotyczy); 4) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 14.1 SWZ, z którego będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy); 5) dokument pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 18.6.2 SWZ (jeśli dotyczy); 6) dowód wniesienia wadium - patrz pkt 16 SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 15.000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100). 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. 3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na rachunek Miasta Kalisza prowadzony przez SANTANDER BANK S.A. o nr 39 1090 1128 0000 0001 5108 9160, z dopiskiem ,,Wadium, nr sprawy WRM.2711.31.2024". Wskazane jest załączenie do oferty składanej na Platformie potwierdzenia dokonania przelewu poprzez wczytanie pliku na Platformie w podsekcji ,,DOKUMENTY DO OFERTY", sekcji ,,PRZYGOTOWANIE OFERTY" jako załącznik do oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania wystawcy dokumentu musi nastąpić poprzez wczytanie pliku na Platformie w podsekcji ,,DOKUMENTY DO OFERTY", sekcji ,,PRZYGOTOWANIE OFERTY" jako załącznik do oferty. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji (Miasto Kalisz), gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 7. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres terminu związania ofertą. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej należy sporządzić w jednej z form wskazanych w SWZ, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w pkt 10.1 i 10.2 SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.2 SWZ Wykonawcy wykazują w sposób następujący: 1) co najmniej jeden z wykonawców - w zakresie warunku, o którym mowa w pkt 11.2.1) SWZ; 2) łącznie - w przypadku warunków, o których mowa w pkt 11.2.2)-4) SWZ. Ponadto, należy mieć na uwadze, iż zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tego z Wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjanta), który wykona roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. Tym samym, w myśl przepisów ustawy Pzp tylko ten spośród wykonawców, który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu może realizować zakres przedmiotu zamówienia, którego warunek dotyczy. Informacja o zakresie prac, które poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonają w zakresie przedmiotu zamówienia należy zawrzeć w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 14.5 SWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (z zachowaniem formy przewidzianej w pkt 12.4 SWZ). 4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 10.1 i 10.2 SWZ oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.2 SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 12.2 i 12.3 SWZ w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. ,,Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp". Oświadczenie, o którym mowa powyżej należy sporządzić w formie określonej w pkt 12.4 SWZ, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy wraz z ofertą. Składając powyższe oświadczenie należy mieć na uwadze również regulację zawartą w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp - patrz także pkt 14.2 SWZ. 6. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań, o którym mowa w art. 60 ustawy Pzp. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian oraz warunków ich wprowadzenia określa projekt umowy będący załącznikiem do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawarty został w SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane 4.3.6.) Waga: 10,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-12-13 |
© eurobudowa.pl 2004-2024