Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5143z ostatnich 7 dni
22390z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Prace konserwatorskie w parafii

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorskie w parafii

Data zamieszczenia: 2024-10-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wohyń
ul. Radzyńska 4
21-310 Wohyń
powiat: radzyński
Tel. 83 35 30 003
przetargi@wohyn.home.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Wohyń
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: Tel. 83 35 30 003
Termin składania ofert: 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
o udzielenie zamówienia pn.
,,Prace konserwatorskie w parafii św. Anny w Wohyniu"
Rozdział 4
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.1.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym
pn.: ,,Prace konserwatorskie w parafii św. Anny w Wohyniu".
4.2. Zakres prac obejmuje w szczególności:
1. Wymianę okapu deski podwalinowej;
2. Wymianę desek podłogowych w podcieniu wejścia do kaplicy;
3. Remont elewacji zewnętrznej z kolorystyką elewacji, detalami
architektonicznymi;
4. Remont słupów podcienia;
5. Montaż systemu monitoringu i alarmowego;
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do Zapytania
ofertowego stanowiący opis zakresu robót będących przedmiotem zamówienia
składa się z:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Przedmiary robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie
miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać
się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.3,
ppkt 1). Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy.
4.5. Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen
technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub
równoważne".
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich
ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu
odniesieniu użytemu w przedmiarze towarzyszy wyraz ,,lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały użyte znaki towarowe,
oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane
parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować
materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i
jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie
wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w
przedmiarze. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne
będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez
niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w przedmiarze etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie
etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają
równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku
gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej
przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w
terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe
środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile
dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają
zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub
określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogi posiadania certyfikatu wydanego
przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań
przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego
zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu
zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza,
że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne
jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie
środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta,
w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub
sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile
ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod
warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty
budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie
przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane
z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR
wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia
konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza
używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów
projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac
z dokumentacją techniczną.

CPV: 45453000-7, 45400000-1, 45443000-4, 45233200-1, 35121700-5

Dokument nr: 4/2024

Składanie ofert:
10.1 Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 9.11 należy złożyć:
a) za pośrednictwem adresu e-mail Zamawiającego: przetargi@wohyn.home.pl
Ofertę i inne dokumenty za pośrednictwem poczty e-mail Zamawiającego
należy złożyć w postaci skanu dokumentu zawierającego własnoręczny podpis
lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
lub
b) w siedzibie Wnioskodawcy:
Gmina Wohyń
ul. Radzyńska 4
21-310 Wohyń
10.2 W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną do Zamawiającego
do dnia 29.11.2024 r. do godz. 11:00.
10.3 Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data
i godz. wpływu oferty w miejsce wskazane w pkt. 10.1, a nie data jej wysłania.

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział 5
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie 10 miesięcy od
dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
1.2. Miejsce oraz sposób upublicznienia Zapytania ofertowego:
Strona internetowa Gminy Wohyń (Wnioskodawcy):
https://ugwohyn.bip.lubelskie.pl/index.php?id=76
1.3. Słownik.
Użyte w niniejszym Zapytaniu ofertowym (oraz w załącznikach) terminy mają
następujące znaczenie:
1) ,,zamówienie" - zamówienie, którego przedmiot został opisany
w Rozdziale 4 niniejszego Zapytania ofertowego,
2) ,,postępowanie" - postępowanie o udzielenie zamówienia, którego dotyczy
niniejsze Zapytanie ofertowe,
3) ,,Zamawiający/Beneficjent dotacji" -Parafia rzymskokatolicka pw. Św. Anny
Samotrzeciej w Wohyniu,
4) ,,Wykonawca" - należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo
jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która oferuje na
rynku wykonanie robót budowlanych lub obiektu budowlanego, dostawę
produktów lub świadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia,
złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia,
1.4. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszą treścią Zapytania
ofertowego i złożyć ofertę zgodnie z jego wymaganiami.
Rozdział 2
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA I RODZAJ ZAMÓWIENIA
2.1. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone będzie w trybie zapytania ofertowego.
2.2. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
Rozdział 3
FINANSOWANIE
3.1. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków
Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w wysokości 98% wartości
Inwestycji.
3.2. Numer wniosku o dofinansowanie: Edycja2RPOZ/2023/3800/PolskiLad
3.3. Opis inwestycji ujęty we wniosku dofinansowanie:
Wykonanie prac polegających na remoncie elewacji wraz z wymianą posadzki w
podcieniu oraz deski okapowej podwaliny w kaplicy cmentarnej w Wohyniu
zgodnie z przygotowaną dokumentacją. Wymiana istniejącego okapu nad
podwaliną na nowy w formie tradycyjnego fartucha, oczyszczenie i zabezpieczenie
desek szalunkowych poprzez malowanie drewnochronem. Wymiana desek
podłogowych w podcieniu wejścia do kaplicy. Montaż instalacji alarmowej p. poż.
i monitoringu.
Rozdział 6
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA
Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
6.1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
następujące warunki udziału w postępowaniu, a mianowicie:
6.1.1. posiadają odpowiednie doświadczenie:
Zamawiający nie określa warunku doświadczenia.
6.1.2. dysponują lub będą dysponować podczas realizacji zamówienia min. jedną
osobą (która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy i Kierownika robót w
branży konstrukcyjno-budowlanej) posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-
budowlanej, których zakres umożliwia kierowanie robotami objętymi
przedmiotem zamówienia oraz spełniającą wymagania wskazane w art. 37c
ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
6.2.
6.3.
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do
Zapytania ofertowego.
Wykonawca podlega wykluczeniu w oparciu o podstawy wykluczenia
wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2023 r.,
poz. 129 z późn. zm.).
Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie pkt 6.2
podlegają:
1) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady
(WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków
ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w
agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn.
zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w
sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających
integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im
zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4) albo wpisani
na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
2) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia
1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18
maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na
Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L
134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr
269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w
odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność
i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str.
6, z późn. zm.4)) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego, lub będący takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego
2022 r., o ile zostali wpisani na ww. listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1
pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37
ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217,
2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego
środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem
Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1,
z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014
r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań odważających
integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im
zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo
wpisany na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący
taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na
listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .
6.4. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 6.3 następuje na okres trwania ww.
okoliczności.
6.5. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych
w pkt 6.3, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o szczegółową analizę oświadczenia Wykonawcy
o braku podstawy wykluczenia wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U.
2023 r., poz. 129 z późn. zm.) - Załącznik Nr 5 do Zapytania ofertowego.
6.6. Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy:
1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,
2) nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu,
3) nie wykażą braku podstaw wykluczenia,
4) wobec których zachodzą podstawy wykluczenia.
6.7. Zamawiający ma prawo zbadać podstawy wykluczenia i spełnianie
warunków udziału w postępowaniu jedynie wobec Wykonawcy, którego
oferta została oceniona jako najkorzystniejsza.
6.8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
6.9. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego
zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
6.10. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na
zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie
składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby.
6.11. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów
na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy
potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6.12. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny środek dowodowy,
o którym mowa w pkt 6.11 potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę
z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych
zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów
podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego
Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu
dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,
zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6.14 Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające
zasoby zdolności techniczne, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę
spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz - jeżeli dotyczy, a także zbada,
czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały
przewidziane względem Wykonawcy.
Rozdział 7
DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
I BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA
7.1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w
są zobowiązani złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
postępowaniu
a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych
do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru
stanowiącego Załącznik Nr 4 Zapytania ofertowego - w odniesieniu do
warunku określonego w pkt. 6.1.2 Zapytania ofertowego,
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia ww. dokumenty składane są przez Wykonawcę
(Wykonawców) wykazującego (wykazujących) spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.
2) W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów dokumenty te
odnoszą się do podmiotu spełniającego warunki udziału warunków
udziału w postępowaniu, na zasoby którego powołuje się Wykonawca.
7.2. W celu braku podstaw wykluczenia Wykonawcy są zobowiązani złożyć wraz
z ofertą następujące dokumenty:
a) Oświadczenie o braku podstawy wykluczenia wskazanych w art. 7 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 129 z późn. zm.)
- wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do Zapytania ofertowego
- w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.3. Zapytania ofertowego.
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia
ww.
dokumenty
składane

przez
każdego
z Wykonawców.
2) W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów dokumenty te
składane są przez Wykonawcę i podmiot, na zasoby którego powołuje się
Wykonawca (Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego)
7.3. Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji.
7.4. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1 i 7.2 lub
innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą
wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia,
uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie wskazanym
przez Zamawiającego, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia
lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne
byłoby unieważnienie postępowania.
7.5. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe
pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie wskazanym
przez Zamawiającego, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega
odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Rozdział 8
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w niniejszym postępowaniu.
Rozdział 9
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
9.1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
9.2. Treść oferty musi być zgodna z treścią Zapytania ofertowego.
9.3. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona czytelnie.
9.4. Wszelkie zmiany naniesione przez Wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu
muszą być parafowane przez Wykonawcę.
9.5. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą
Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym
rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
9.6. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub
Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa,
pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty.
9.7. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy
dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku
innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
9.8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty.
9.9. Zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno
ponumerowane.
9.10. Zaleca się, aby każda strona oferty zawierająca jakąkolwiek treść była podpisana
lub parafowana przez Wykonawcę.
9.11. Oferta musi zawierać:
a) Formularz ofertowy - Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego
- w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy
podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców
składających ofertę wspólną.
b) Oświadczenia i dokumenty wymagane w rozdziale 7 Zapytania
ofertowego, tj:
- Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego - Wykaz osób
- Załącznik Nr 5 do Zapytania ofertowego - Oświadczenie o braku
podstawy wykluczenia
- Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego - Oświadczenie o braku
podstawy wykluczenia podmiotu udostępniającego zasoby - jeśli dotyczy
c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa
o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców
w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
(jeżeli dotyczy);
9.12. Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami, o których mowa w pkt. 9.11
można złożyć:
a) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego:
przetargi@wohyn.home.pl Ofertę i inne dokumenty za pośrednictwem
adresu email Zamawiającego należy złożyć w postaci skanu dokumentu
zawierającego własnoręczny podpis lub w postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
lub
b) umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób
uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia
zabezpieczeń
przed
upływem
terminu
otwarcia
ofert.
Na kopercie/opakowaniu (w tym opakowaniu poczty kurierskiej) należy
umieścić następujące oznaczenia:
Oferta w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego pn.
,,Prace konserwatorskie w parafii św. Anny w Wohyniu"
[4/2024]
- nie otwierać przed dniem 29.11.2024 r. przed godz. 11.00
9.13. Konsekwencje nieprawidłowego zaadresowania oferty lub jej przekazania
niezgodnie z treścią zapytania lub z instrukcją składania ofert będą obciążały
Wykonawcę (w tym konsekwencje zapoznania się z treścią oferty przed upływem
terminu składania ofert w sytuacji, gdy na skutek braku oznaczenia koperty
zostanie ona rozpieczętowana i pracownicy Zamawiającego zapoznają się z jej
treścią nie wiedząc o tym, że jest to ofert złożona w postępowaniu).
9.14. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić
zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. W przypadku składania oferty w
formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego oświadczenia o wprowadzonych
zmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone Zamawiającemu na
piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert.
Oświadczenia powinny być opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno
zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem: ,,ZMIANA" lub
,,WYCOFANIE".
9.15. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez
pełnomocnika. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9.16. Termin związania ofertą upływa w dniu 28.12.2024 r. Bieg terminu
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9.17. W przypadku, gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem
terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt 9.16 Zamawiający przed
upływem terminu związania ofertą, zwróci się jednokrotnie do wykonawców
o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego
okres, nie dłuższy niż 30 dni.
9.18. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą
określonym w dokumentach zamówienia.
9.19. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty,
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do
wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na
wybór jego oferty.
9.20. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 9.19 Zamawiający zwraca się
o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została
najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia
postępowania.
Rozdział 11
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
11.1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę, na realizację zamówienia. Wykonawca
określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny
brutto za wykonanie całego zamówienia. Cenę podaną w formularzu oferty
Wykonawca wylicza w oparciu o Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami.
Cena ofertowa to cena ryczałtowa należna Wykonawcy za wykonanie
przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje ryzyko
Wykonawcy i jego odpowiedzialność za prawidłowe oszacowanie ilości prac oraz
materiałów, robocizny i sprzętu koniecznych do wykonania Przedmiotu umowy.
Ryzyko zmiany stawki podatku VAT obciąża Wykonawcę.
Wynagrodzenie, o którym mowa w pkt 11.2 Zapytania ofertowego obejmuje
kompleksową realizację przedmiotu zamówienia określonego w Projekcie
umowy, z materiałami/ urządzeniami, kosztami ubezpieczeń, kosztami zużycia
wody i energii elektrycznej oraz wszelkimi kosztami związanymi z przekazaniem
do użytkowania i sporządzeniem dokumentacji powykonawczej.
Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę brutto,
jaką poniesie na realizację przedmiotu zamówienia.
W Formularzu ofertowym Wykonawca podaje cenę brutto, z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia
9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2017 r., poz.
1830) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego (Dz. U. z 1994 r.,
Nr 84, poz. 386 ze zm.), za którą podejmuje się zrealizować przedmiot
zamówienia.
Wynagrodzenie będzie płatne zgodnie z Projektem umowy - Załącznik Nr 2 do
Zapytanie ofertowego.
Rozdział 12
BADANIE OFERT
12.1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców
wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
12.2. Jeżeli zaoferowana cena lub jej istotne części składowe, wydadzą się rażąco niskie
w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzą wątpliwości Zamawiającego,
co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami
określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów
Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów,
dotyczących wyliczenia ceny, szczególności w zakresie:
? zarządzania procesem produkcji, świadczonych usług lub metody budowy;
? wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo korzystnych warunków
dostaw, usług albo związanych z realizacją robót budowlanych;
? oryginalności dostaw, usług lub robót budowlanych oferowanych przez
Wykonawcę;
? zgodności z przepisami dotyczącymi kosztów pracy, których wartość przyjęta
do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za
pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
(Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 ze zm.) lub przepisów odrębnych właściwych dla
spraw, z którymi związane jest realizowane zamówienie;
? zgodności z prawem w rozumieniu przepisów o postępowaniu w sprawach
dotyczących pomocy publicznej;
? zgodności z przepisami z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia społecznego,
obowiązującymi w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie;
? zgodności z przepisami dotyczącymi z zakresu ochrony środowiska;
? wypełniania obowiązków związanych z powierzeniem wykonania części
zamówienia podwykonawcy.
Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa
na Wykonawcy.
12.3. Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
? niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została
poprawiona.
Rozdział 13
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ
PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG
TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
13.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną
odrzucone przez Zamawiającego.
13.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria
i ich znaczenie:
Lp.Kryterium
1Oferowana cena (C)
Znaczenie
procentowe
kryterium
100%
Maksymalna liczba punktów,
jakie może otrzymać oferta za
dane kryterium
100%
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych
kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
13.3. Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru:
PN
PC = ------- x 100 pkt
PB
gdzie,
P C - ilość punktów za kryterium cena,
P N - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
P B - cena oferty badanej.
W kryterium ,,Cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów a pozostałe
oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny
odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony
do dwóch miejsc po przecinku.
Rozdział 14
OCENA OFERT, OGŁOSZENIA WYNIKÓW, UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
14.1. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału
w postępowaniu określonych w Rozdziale 6 Zapytania ofertowego.
14.2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) będzie złożona w niewłaściwej formie,
b) jej treść nie będzie odpowiadała treści Zapytania ofertowego,
z zastrzeżeniem pkt. 12.3 Zapytania ofertowego,
c) nie
będzie
spełniania
wymogów
brzegowych
umożliwiających
dofinansowanie realizacji projektu określonych w dokumentach
programowych,
d) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
e) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
f) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia,
g) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
h) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził
się na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. 12.3. lit c) Zapytania
ofertowego,
i) Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w pkt. 9.17 Zapytania
ofertowego, na przedłużenie terminu związania ofertą,
j) jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes
bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można
zagwarantować w inny sposób,
k) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
l) wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób
nieprawidłowy (jeśli dotyczy).
Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty,
jednak wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji lub zmiany treści oferty.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców
uzupełnień i wyjaśnień dokumentów potwierdzających warunki udziału
w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia (jednokrotnie). Może również
poprawić oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty
wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń,
wykazów, danych i informacji.
W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykonawców takiej samej liczby
punktów, decyduje niższa cena.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni
o wynikach postępowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany
w ofercie (a w przypadku jego braku na faks lub adres pocztowy) oraz na stronie
internetowej: https://ugwohyn.bip.lubelskie.pl/index.php?id=76
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania
w przypadkach uzasadnionych, w szczególności:
? nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
? jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione
? cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę,
którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej
oferty,
? postępowanie jest obarczone wadą formalno-prawną;
? wystąpią okoliczności powodujące konieczność unieważnienia postępowania
ze względu na uzasadniony interes Zamawiającego.
Rozdział 15
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY
ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
15.1. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego lub w inny
zaakceptowany przez Zamawiającego sposób. O terminie i godzinie podpisania
umowy, Wykonawca powiadomiony zostanie za pośrednictwem poczty
elektronicznej przed planowanym podpisaniem umowy.
15.2. W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę możliwe jest
podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie
zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
15.3. Przez odmowę zawarcia umowy Zamawiający rozumie przesłanie przez
Wykonawcę pisma informującego o tym fakcie lub nie stawienie się w miejscu
i terminie wyznaczonym do zawarcia umowy lub nie złożenie w wyznaczonym
terminie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a także nie
odesłanie w wyznaczonym terminie podpisanej umowy w przypadku zawierania
jej w trybie korespondencyjnym.
15.4. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy Wykonawcy mogą zostać
wezwani do złożenia umowy regulującej ich współpracę.
Rozdział 16
WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO
WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania
umowy.
Rozdział 17
POSTANOWIENIA UMOWY
17.1. Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę,
której istotne postanowienia zawarto we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 2
do Zapytania ofertowego.
17.2. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie
zawarta umowa, o której mowa w pkt. 17.1.
17.3. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy
na warunkach szczegółowo określonych w § 17 Projektu umowy.
17.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy w sytuacji
wycofania się z realizacji projektu, w przypadku zaistnienia okoliczności
nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego Zapytania
ofertowego.
Rozdział 18
OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ I ZMIAN TREŚCI ZAPYTANIA
18.1. Wykonawcy mają możliwość składania pytań w niniejszym postępowaniu. Treść
zapytań
i
odpowiedzi
zostanie
umieszczona
na
stronie:
https://ugwohyn.bip.lubelskie.pl/index.php?id=76
18.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści
Zapytania ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o
wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania ofertowego zostanie
opublikowana w miejscach publikacji zapytania.
18.3. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później jednak niż na 2 dni
przed upływem terminu składania ofert, przekazując treść zapytań wraz z
wyjaśnieniami wykonawcom, którym przekazał Zapytanie ofertowe, bez
ujawniania źródła zapytania oraz zamieści taką informację w miejscach
publikacji zapytania, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania
ofertowego wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem
terminu składania ofert.
18.4. W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie
wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt 18.3, zamawiający nie ma obowiązku
udzielania wyjaśnień oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
18.5. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w pkt 18.3 nie wpływa na
bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.
18.6. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść
Zapytania ofertowego. Zmianę Zapytania ofertowego Zamawiający zamieści w
miejscach publikacji zapytania.
18.7. Jeżeli w wyniku zmiany treści Zapytania ofertowego jest niezbędny dodatkowy
czas na wprowadzenia zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin
składania ofert i poinformuje o tym wykonawców, którym przekazano Zapytania
ofertowe oraz zamieści taką informację w miejscach publikacji zapytania.
18.8. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią Zapytania ofertowego a treścią
udzielonych wyjaśnień i zmian, jako obowiązującą należy przyjąć treść informacji
zawierającej późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
Rozdział 19
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI, OSOBY
UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU
19.1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja (wszelkie
zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje) między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w
rozumieniu ustawy z dnia 2 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz.U. z 2020
r., poz. 1041 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy w dnia 18
lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz.U. z 2020 r., poz.
344 z późn. zm.).
19.2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane
w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego
potwierdzenia faktu ich otrzymania.
19.3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez
Wykonawcę, Zamawiający domniema, że korespondencja wysłana przez
Zamawiającego na adres e-mail, podany przez Wykonawcę, została mu doręczona
w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią.
19.4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować
na adres:
Gmina Wohyń
ul. Radzyńska 4
21-310 Wohyń
Adres poczty elektronicznej: przetargi@wohyn.home.pl
19.5. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Wykonawcy powinni
posługiwać się znakiem postępowania: 4/2024
19.7. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami.
Rozdział 20

Uwagi:
Rozdział 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Parafia rzymskokatolicka pw. Św. Anny Samotrzeciej w Wohyniu
ul. Średnia 36
21-310 Wohyń
NIP: 358 108 18 24
w imieniu i na rzecz której jako pełnomocnik uprawniony do
przeprowadzenia postępowania działa Wnioskodawca:
Gmina Wohyń
ul. Radzyńska 4
21-310 Wohyń
NIP: 5381849745
Tel. 83 35 30 003
e-mail: przetargi@wohyn.home.pl
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej ,,RODO", Zamawiający informuje,
że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane
Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane zgodnie z przepisami o ochronie
danych osobowych;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go
dotyczących służy realizacji procesu wyłonienia Wykonawcy na wskazane zadanie
w związku z realizacją umowy o dofinansowanie projektu pn. ,,Prace
konserwatorskie w parafii św. Anny w Wohyniu" w odniesieniu do danych
osobowych
Wykonawcy
decyzje
nie
będą
podejmowane
w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) Wykonawca posiada:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących
Wykonawcy;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich
zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Wytycznymi
horyzontalnymi oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych dotyczących narusza
przepisy RODO;
7) Wykonawcy nie przysługuje:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych
Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
19.6. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Zbigniew
Teleszko, tel. 83 35 30 063, Barbara Gabryszuk, tel. 83 35 30 769

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.