łódzkie (Łódź)
łódzkie (Łódź)
małopolskie (Kęty)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont łazienki |
Data zamieszczenia: | 2024-10-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 w Rzeszowie ul. Budziwojska 154 35-317 Rzeszów powiat: Rzeszów tel. 17 748 16 00, tel. 17 748 15 90 zamowieniapubliczne@zszp7.resman.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 17 748 16 00, t |
Termin składania ofert: | 2024-11-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
remont łazienki na parterze budynku Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 7 w Rzeszowie. 3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest "Remont łazienki na parterze budynku Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 7 w Rzeszowie" zgodnie z załączonym przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną, stanowiącymi integralną część niniejszego "Zapytania ofertowego". Opis zakresu niezbędnych robót: - roboty rozbiórkowe, - roboty kanalizacyjne, - roboty elektryczne, - montaż okładzin wewnętrznych, - roboty stolarskie i ślusarskie, - roboty przy podłogach i posadzkach, - montaż wyposażenia łazienki - malowanie, Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót. Dokument nr: 3/2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13 listopada 2024 r. do godz. 1015. Składanie ofert: 6. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy: - złożyć bezpośrednio w sekretariacie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Rzeszowie, - wysłać pocztą na adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7, Ul. Budziwojska 154, 35-317 Rzeszów do dnia 13 listopada 2024 r. do godz. 1000. Miejsce i termin realizacji: 4. Warunki realizacji zamówienia: Termin rozpoczęcia robót: z dniem podpisania umowy Termin realizacji zamówienia: do 23 grudnia 2024 r. Wymagania: 2. Tryb zamówienia: Zamawiający składa niniejsze zapytanie ofertowe na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130 000,00 złotych obowiązującego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w Rzeszowie. Termin płatności: 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury z protokołem odbioru robót. Warunki rękojmi i gwarancji: 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Wymagane dokumenty i opis sposobu przygotowania oferty: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego: - Oferta Wykonawcy stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszego zapytania; w przypadku składania ofert wspólnej należy złożyć jeden dokument - Parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania - Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia, w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną. Pełnomocnictwo musi zawierać nazwę i adres wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podpisują go wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, a podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo musi zawierać zakres umocowania pełnomocnika oraz musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie z adresem zwrotnym Wykonawcy w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Kopertę należy zaadresować w niżej podany sposób: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 154 ,,Remont łazienki na parterze budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Rzeszowie " Nie otwierać przed dniem 13.11.2024 r., godz. 1015." Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: - jej treść nie odpowiada treści dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena, czy Wykonawca spełnia w/w warunki udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego. W przypadku wysłania ofert pocztą, decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 7. Kryteria oceny ofert: a) Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena - 100%, b) Oferta z najniższą ceną otrzymuje 100 punktów, każda następna będzie przeliczana proporcjonalnie w stosunku do oferty z najniższą ceną wg wzoru: najniższa cena C = --------------------------------- x 100% cena ocenianej oferty c) Obliczenia będą prowadzone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. d) Prawidłowe ustalenie podatku VAT zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług należy do obowiązków Wykonawcy. e) Zamawiający poprawi omyłki w ofercie w sposób określony w ustawie Pzp. f) Błąd rachunkowy w obliczeniu ceny, którego nie można poprawić na podstawie ustawy Pzp spowoduje odrzucenie oferty. g) Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert na podstawie kryteriów oceny. h) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone dwie oferty z taką samą ceną, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia - w terminie określonym przez Zamawiającego - ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaproponować cen wyższych niż zaoferowane w pierwszej ofercie. i) cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT. 8. Informacje dodatkowe: a) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, b) Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty, c) Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, d) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, e) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli będzie ona niekompletna, nie spełnia warunków zawartych w niniejszym zapytaniu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia. f) W sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych. Kontakt: g) osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami ze strony Zamawiającego: Witold Bieńko, tel. 17 748 15 90, e-mail: zamowieniapubliczne@zszp7.resman.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024