łódzkie (Łódź)
łódzkie (Łódź)
zachodniopomorskie (Wałcz)
zachodniopomorskie (Wałcz)
dolnośląskie (Wrocław)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace porządkowe na terenie miasta |
Data zamieszczenia: | 2024-10-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIASTO PUSZCZYKOWO ul. Podleśna 4 62-040 Puszczykowo powiat: poznański 61 89 83 716 przetargi@puszczykowo.pl https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Puszczykowo |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 61 89 83 716 |
Termin składania ofert: | 2024-11-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Prace porządkowe na terenie miasta Puszczykowa w 2025 roku Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości na terenie miasta Puszczykowa w 2025 roku. 2.Zakres prac w szczególności obejmuje: 2.1. Bieżące opróżnianie koszy z wymianą worków foliowych. 2.2. Utrzymanie w czystości terenu całego miasta. 2.3. Mechaniczne mycie wiat przystanków komunikacji miejskiej wraz z gablotami. 2.4.Sprzątanie po imprezach plenerowych. CPV: 90600000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00574248, ZP.271.17.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-12 09:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ: Rozdział XII: Sposób komunikacji 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ; Rozdział XXV: Informacja o ochronie danych osobowych Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-12 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości na terenie miasta Puszczykowa w 2025 roku. 2.Zakres prac w szczególności obejmuje: 2.1. Bieżące opróżnianie koszy z wymianą worków foliowych. 2.2. Utrzymanie w czystości terenu całego miasta. 2.3. Mechaniczne mycie wiat przystanków komunikacji miejskiej wraz z gablotami. 2.4.Sprzątanie po imprezach plenerowych. 4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej: a) Przedmiotem prawa opcji będą usługi opisane w OPZ. W ramach prawa opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z usług wskazanych w OPZ. b) Zamawiający może z opisanego w SWZ prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w całości lub w części; c) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego; d) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zawiadomienie określi wielkość opcji; e) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy; f) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w terminie przewidzianym dla wykonania zamówienia podstawowego, w dowolnym dniu przed upływem terminu realizacji zamówienia. W tym dniu Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne oświadczenie. g) Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od posiadania w budżecie środków finansowych na realizację usług oraz swoich bieżących potrzeb. h) W przypadku skorzystania z prawa opcji, Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy objętego prawem opcji w terminie wskazanym w punkcie 3.12. SWZ. i) Maksymalna wartość opcji wynosi 15% wartości zamówienia podstawowego. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1. Cena (C) - waga kryterium 60 pkt; 2. Kryterium pozacenowe: Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych (T) - waga kryterium 40 pkt. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Na podstawie art. 112 PZP, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. 1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. 1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej. 1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: 1.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: a. kierowca - min. dwie osoby Wymagane uprawnienia: Wymagane uprawnienia do kierowania pojazdami wskazanymi w OPZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 6 SWZ); b. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w: - art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, - art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, - art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, - art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP - art. 109 ust. 1 pkt 5 PZP - art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 7 do SWZ). c. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 SWZ); 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Do oferty wykonawca załącza również: a. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). b. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy). c. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy). d. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy) SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: a. wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; b. wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem; c. w przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; d. oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; e. wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja): 1) warunek wskazany w punkcie 7.1.4.1. SWZ może być spełniony przez Wykonawców łącznie jeżeli wykonawcy wykażą dysponowanie osobami o określonych w niniejszym punkcie kwalifikacjach. 3. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do dołączenia do oferty wypełnionego załącznika nr 6 do SWZ, stanowiącego oświadczenie, z którego będzie jednoznacznie wynikać, które części zamówienia będzie realizował wykonawca wykazujący spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ. 2. Zmiana Umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1. Cena (C) - waga kryterium 60 pkt; 2. Kryterium pozacenowe: Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych (T) - waga kryterium 40 pkt. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-12-11 |
© eurobudowa.pl 2004-2024