dolnośląskie (Legnica)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Roboty remontowe ciągów komunikacyjnych w budynku szpitala |
Data zamieszczenia: | 2024-10-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpitalna 56 09-300 Żuromin powiat: żuromiński przetargi@szpital-zuromin.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Żuromin |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-11-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Roboty remontowe ciągów komunikacyjnych w budynku szpitala Krótki opis przedmiotu zamówienia należy uwzględnić konieczność dostosowania prowadzonych prac do wymagań Zamawiającego w zakresie organizacji i specyfiki działalności Szpitala. Prowadzenie robót nie może kolidować z bieżącą działalnością szpitala w trybie ciągłym. Z uwagi na pracę na czynnym obiekcie należy przewidzieć etapowanie wykonywanych prac umożliwiając ciągłą pracę pozostałych pomieszczeń nie objętych w danym dniu remontem. Prace mogą być wykonywane od godz. 7:00 do godz. 20:00, jak również w weekendy w tychże godz.ch. Zamawiający informuje, że na przedmiotowych ciągach komunikacyjnych prowadzone są roboty w ramach zadania ,,Dostosowanie dwóch klatek schodowych do przepisów ppoż" w związku z tym należy dostosować harmonogram prac do harmonogramu Wykonawcy w/w robót. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej i dokonania przedmiaru planowanych robót - wymóg obligatoryjny. Przewidywany zakres robót: 1. Wymiana balustrad schodowych - ilość ok. 74 mb o demontaż istniejących barierek klatki schodowej o dostawa i montaż nowych barierek na klatkę schodową (barierki stalowe, malowane proszkowo z poręczą wykonaną ze stali nierdzewnej) 2. DOSTAWA i montaż pochwytów ze stali nierdzewnej - ilość ok. 30 mb 3. Renowacja powierzchni lastryko (spoczników i biegów schodowych) - ilość ok. 250 m2 o Renowacja posadzki oraz schodów z lastryko (kondygnacje od -1 do 5) poprzez szlifowanie na sucho - pełen proces technologiczny. o Technologia wykonania prac: frezowanie, szlifowanie, stopni/podstopni 3-4 gradacjami narzędzi z impregnacją wraz z uzupełnieniem mniejszych ubytków masą żywiczną oraz kruszywem oraz większych ubytków masą lastryko z kruszywem. o Lastryko nowe / wylewane na miejscu (wypełnianie dużych ubytków) - pełen proces technologiczny o Technologia wykonania prac: skucie obecnej posadzki, ręczne wyniesienie gruzu i utylizacja, przygotowanie podbudowy, wylanie masy wielobarwnego lastryka, frezowanie, szlamowanie, szlifowanie, polerowanie i końcowa impregnacja. Maszyny do szlifowania wyposażone są w pochłaniacze pyłów. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza zlecania prac podwykonawcom. CPV: 45000000-7, 45430000-0,45421140-7 Dokument nr: 2024/BZP 00574286, SPZZOZ-ZP/21/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-14 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13e99fba-a2f6-4c59-8987-9506ae048a79 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia, aby mieć dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ w zakładce ,,Zgłoś problem". . W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@szpital-zuromin.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zapytań do treści SWZ). Oferta musi być sporządzona w języku polskim w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzona: - kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny. Lista podmiotów udostępniających usługę kwalifikowanego podpisu elektronicznego dostępna jest na stronie www.nccert.pl, lub - podpisem zaufanym: https://moj.gov.pl/nforms/signer/uploadxFormsAppName=SIGNER, lub - podpisem osobistym: https://www.gov.pl/web/mswia/oprogramowanie-do-pobrania złożonym przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Uwaga!: czynność złożenia podpisu elektronicznego winna być ostatnią czynnością na dokumencie i po złożeniu podpisu nie powinna być zmienia treść dokumentu 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-14 10:00 Miejsce składania ofert: platforma e-zamowienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-11 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP/21/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia należy uwzględnić konieczność dostosowania prowadzonych prac do wymagań Zamawiającego w zakresie organizacji i specyfiki działalności Szpitala. Prowadzenie robót nie może kolidować z bieżącą działalnością szpitala w trybie ciągłym. Z uwagi na pracę na czynnym obiekcie należy przewidzieć etapowanie wykonywanych prac umożliwiając ciągłą pracę pozostałych pomieszczeń nie objętych w danym dniu remontem. Prace mogą być wykonywane od godz. 7:00 do godz. 20:00, jak również w weekendy w tychże godzinach. Zamawiający informuje, że na przedmiotowych ciągach komunikacyjnych prowadzone są roboty w ramach zadania ,,Dostosowanie dwóch klatek schodowych do przepisów ppoż" w związku z tym należy dostosować harmonogram prac do harmonogramu Wykonawcy w/w robót. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej i dokonania przedmiaru planowanych robót - wymóg obligatoryjny. Przewidywany zakres robót: 1. Wymiana balustrad schodowych - ilość ok. 74 mb o demontaż istniejących barierek klatki schodowej o dostawa i montaż nowych barierek na klatkę schodową (barierki stalowe, malowane proszkowo z poręczą wykonaną ze stali nierdzewnej) 2. Dostawa i montaż pochwytów ze stali nierdzewnej - ilość ok. 30 mb 3. Renowacja powierzchni lastryko (spoczników i biegów schodowych) - ilość ok. 250 m2 o Renowacja posadzki oraz schodów z lastryko (kondygnacje od -1 do 5) poprzez szlifowanie na sucho - pełen proces technologiczny. o Technologia wykonania prac: frezowanie, szlifowanie, stopni/podstopni 3-4 gradacjami narzędzi z impregnacją wraz z uzupełnieniem mniejszych ubytków masą żywiczną oraz kruszywem oraz większych ubytków masą lastryko z kruszywem. o Lastryko nowe / wylewane na miejscu (wypełnianie dużych ubytków) - pełen proces technologiczny o Technologia wykonania prac: skucie obecnej posadzki, ręczne wyniesienie gruzu i utylizacja, przygotowanie podbudowy, wylanie masy wielobarwnego lastryka, frezowanie, szlamowanie, szlifowanie, polerowanie i końcowa impregnacja. Maszyny do szlifowania wyposażone są w pochłaniacze pyłów. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza zlecania prac podwykonawcom. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-11 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1.2 oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Dokument należy złożyć na wezwanie - nie trzeba dołączać do oferty 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument należy złożyć na wezwanie - nie trzeba dołączać do oferty. 1.4 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument należy złożyć na wezwanie - nie trzeba dołączać do oferty. 1.5 Oświadczenie dotyczące wielkości przedsiębiorstwa- wzór zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ. 1.6 Dokument potwierdzony przez Zamawiającego o dokonaniu wizji lokalnej - załącznik nr 5 1.7 W przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców należy złożyć oświadczenie wskazujące podwykonawcę i część zamówienia, która będzie przez niego realizowana. Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca - wzór zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Dokument należy złożyć na wezwanie - nie trzeba dołączać do oferty aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument należy złożyć na wezwanie - nie trzeba dołączać do oferty. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument należy złożyć na wezwanie - nie trzeba dołączać do oferty. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1. zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2. zmiany terminu realizacji umowy z powodu: a) wystąpienia siły wyższej określonej w umowie, b) przyspieszenia ukończenia robót lub usprawnienia procesu budowlanego, c) wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych, w szczególności klęsk żywiołowych, intensywnych opadów deszczu, temperatur poniżej 0oC, nieprzewidzianych negatywnych warunków hydrologicznych i geotechnicznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, d) okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, a w szczególności jeżeli zostały one wymuszone oczekiwaniem na uzgodnienia lub wydanie decyzji przez jakikolwiek właściwy organ (działanie lub bezczynność organów), e) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SWZ, mimo zachowania należytej staranności przez Zamawiającego. 3. zmiany wynagrodzenia z powodu: a) konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy, b) wykonania robot zamiennych z przyczyn o charakterze technologicznym w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania Umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024