łódzkie (Łódź)
łódzkie (Łódź)
śląskie (Żywiec)
mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (Balice)
śląskie (Żory)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa wyposażenia |
Data zamieszczenia: | 2024-11-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA LUBENIA Lubenia 131 36-042 Lubenia powiat: rzeszowski ug@lubenia.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/1010009 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Lubenia |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-11-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, ,,Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls.,,Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym-ścieżka edukacyjna" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym - ścieżki edukacyjnej (rekreacyjnej) (ekologiczno-przyrodniczej) wyposażonej w elementy małej architektury (tablice i gry plenerowe) o tematyce ekologiczno-przyrodnicze na potrzeby realizacji projektu ,,Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls. Wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych uczniów szkół podstawowych na terenie Gminy Lubenia" obejmującego: 1) Zadanie 1 - Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym - ścieżki edukacyjnej na części działki nr 1944 w Siedliskach, gm. Lubenia wyposażonej w następujące elementy: a) Tablica obrotowa w formie koła - Gra plenerowa z obrotowym kołem - 1 szt.; b) Tablica labirynt - Gra plenerowa z przesuwnymi elementami w formie labiryntu - 1 szt.; c) Tablica światowid - Gra plenerowa z obrotowymi kostkami tworzącymi ciąg myślowy - 2 szt.; d) Tablica poznawcza - Gra plenerowa z obrotowymi elementami - tabliczkami - 1 szt.; e) Tablica poznawcza - Gra plenerowa z 16 obrotowymi tabliczkami - 1 szt; f) Tablica edukacyjna w stelażu drewnianym, wersja z ławką - 2 szt.; g) Tablica śpiewająca w stelażu drewnianym, wersja z ławką - 1 szt.; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 10 do SWZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym - ścieżki edukacyjnej (rekreacyjnej) (ekologiczno-przyrodniczej) wyposażonej w elementy małej architektury (tablice i gry plenerowe) o tematyce ekologiczno-przyrodnicze na potrzeby realizacji projektu ,,Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls. Wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych uczniów szkół podstawowych na terenie Gminy Lubenia" obejmującego: 2) Zadanie 2 - Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym - ścieżka edukacyjna (rekreacyjna) na części działki nr 482/1 w Lubeni, gm. Lubenia wyposażona w następujące elementy: a) Tablica obrotowa w formie koła - Gra plenerowa z obrotowym kołem - 1 szt.; b) Tablica labirynt - Gra plenerowa z przesuwnymi elementami w formie labiryntu - 1 szt.; c) Tablica światowid - Gra plenerowa z obrotowymi kostkami tworzącymi ciąg myślowy - 2 szt.; d) Tablica poznawcza - Gra plenerowa z obrotowymi elementami - tabliczkami - 1 szt.; e) Tablica poznawcza - Gra plenerowa z 16 obrotowymi tabliczkami - 1 szt.; f) Tablica edukacyjna w stelażu drewnianym, wersja z ławką - 2 szt.; g) Tablica śpiewająca w stelażu drewnianym, wersja z ławką - 1 szt.; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 10 do SWZ. CPV: 45000000-7, 45111291-4,45112710-5,45112723-9,37535200-9 Dokument nr: 2024/BZP 00575412, 271/20/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-15 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubenia 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubenia 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubenia . W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w art. 65 ust. 1 , art. 66 i art. 69 PZP komunikować należy się poprzez pocztę elektroniczną na adres k.walach@lubenia.pl. Pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. dot. osób będących: 1) Wykonawcami - osobami fizycznymi, 2) Wykonawcami - osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą 3) pełnomocnikami Wykonawców, 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lubenia, 36-042 Lubenia 131; inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Lubenia jest Pani/Pani : Imię i Nazwisko: Danel Panek telefon kontaktowy: 791 790 718 adres e-mail: biuro@mpls.com.pl*; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt. ,,Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, ,,Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls. Wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych uczniów szkół podstawowych na terenie Gminy Lubenia - ,,Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym - ścieżka edukacyjna", Znak Sprawy: 271/20/2024 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy PZP. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. *Wyjaśnienia: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 11. ** Wyjaśnienia: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 12. - Wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja w RODO (obowiązek informacyjny) Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1010009 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-15 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubenia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024