Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5143z ostatnich 7 dni
22390z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie zadań z zakresu gospodarki leśnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie zadań z zakresu gospodarki leśnej

Data zamieszczenia: 2024-11-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Morągu
ul. 11 Listopada 9
14-300 Morąg
powiat: ostródzki
tel. 89 757 22 31, wew. 62, wew. 36
zp@morag.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Morąg
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 89 757 22 31, w
Termin składania ofert: 2024-11-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonanie zadań z zakresu gospodarki leśnej w lasach stanowiących własność Gminy Morąg w obrębie Kretowiny w oparciu o decyzję Starosty Ostródzkiego znak: RLŚ.6164.64.2021 z dnia 04.01.2023 r. oraz RLŚ.6164.9.2023 z dnia 18.05.2023 r."
Cz. I - trzebież późna i cięcia sanitarne lasu stanowiącego własność Gminy Morąg w obrębie ewidencyjnym Kretowiny usytuowanego na działkach ewidencyjnych nr 93/6, 93/16, 93/18, 709/6, 717/27, 717/88 w obrębie Kretowiny, w miejscowości Kretowiny, w Gminie Morąg na podstawie decyzji Starosty Ostródzkiego znak: RLŚ.6164.64.2021 z dnia 04.01.2023 r., w wyniku czego przewiduje się pozyskanie i zrywkę grubizny drewna w ilości maksymalnej 203 m3;
Cz. II - trzebież późna i cięcia sanitarne lasu stanowiącego własność Gminy Morąg na działkach ewidencyjnych nr 97/1, 97/5, 720/13, 720/33, 720/128, 720/130, 720/131, 724/3, 724/102, 725/50, 725/56, 725/85, 725/93, 725/101, 725/102, 731/15 w obrębie Kretowiny, w miejscowości Kretowiny, w Gminie Morąg, na podstawie decyzji Starosty Ostródzkiego znak: RLS.6164.9.2023 z dnia 18.05.2023 r., w wyniku czego przewiduje się pozyskanie i zrywkę grubizny drewna w ilości maksymalnej 233 m3;
Maksymalna ilość grubizny drewna do pozyskania i zerwania łącznie: 436 m3
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ ZAKRES ZAMÓWIENIA
,,Wykonanie zadań z zakresu gospodarki leśnej w lasach stanowiących własność Gminy Morąg w obrębie Kretowiny w oparciu o decyzję Starosty Ostródzkiego znak: RLŚ.6164.64.2021 z dnia 04.01.2023 r. oraz RLŚ.6164.9.2023 z dnia 18.05.2023 r."
Cz. I - trzebież późna lasu i cięcia sanitarne lasu stanowiącego własność Gminy Morąg w obrębie ewidencyjnym Kretowiny usytuowanego na działkach ewidencyjnych nr 93/6, 93/16, 93/18, 709/6, 717/27, 717/88 w obrębie Kretowiny, w miejscowości Kretowiny, w Gminie Morąg na podstawie decyzji Starosty Ostródzkiego znale: RLŚ.6164.64.2021 z dnia 04.01.2023 r., w wyniku czego przewiduje się pozyskanie i zrywkę grubizny drewna w ilości maksymalnej -203 m3.
Cz. II- trzebież późna i cięcia sanitarne lasu stanowiącego własność Gminy Morąg na działkach ewidencyjnych nr 97/1, 97/5, 720/13, 720/33, 720/128, 720/130, 720/131, 724/3, 724/102, 725/50, 725/56, 725/85, 725/93, 725/101, 725/102, 731/15 w obrębie Kretowiny, w miejscowości Kretowiny, w Gminie Morąg, na podstawie decyzji Starosty Ostródzkiego znak: RLŚ.6164.9.2023 z dnia 18.05.2023 r.5 w wyniku czego przewiduje się pozyskanie i zrywkę grubizny drewna w ilości maksymalnej -233 m3.
Maksymalna ilość grubizny drewna do pozyskania i zerwania łącznie: 436 m3
III. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest: Cz.I
Wykonanie zabiegu pielęgnacyjnego na podstawie decyzji Starosty Ostródzkiego znak: RLŚ.6164.64.2021 z dnia 04.01.2023 r. - trzebieży późnej i cięć sanitarnych w drzewostanach o łącznej powierzchni 6,9055 ha i łącznej masie pozyskania grubizny drewna 203 m3 obejmujących:
1) Oddział 1-a, dz. nr 717/88, obr. Kretowiny - drzewostan liściasty - brzoza brodawkowata (udział 40%), wiek 75-lat, powierzchnia 0,9900 ha - CS przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości ok. 20 m3;
2) Oddział 1-b, dz. nr 717/88, obr. Kretowiny - drzewostan iglasty - sosna pospolita (udział 90%), wiek 75-lat, powierzchnia 0,9822 ha -TP przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości 18 m3;
3) Oddział 1-e, dz. nr 717/27, obr. Kretowiny - drzewostan liściasty - brzoza brodawkowata (udział 40%), wiek 65-lat, klon pospolity (udział 30%), wiek 50-lat
klon pospolity (udział 20%), wiek 65-lat, powierzchnia 0,1500 ha -TP przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości 3 m3;
4) Oddział 1-d, dz. nr 717/27, obr. Kretowiny - drzewostan liściasty - brzoza brodawkowata (udział 80%), wiek 50-lat, brzoza brodawkowata (udział 20%), wiek 65-lat, powierzchnia 0,1042 ha -TP przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości 2 m3;
5) Oddział 1-g, dz. nr 93/16, obr. Kretowiny - drzewostan iglasty - sosna pospolita (udział 30%), wiek 90-lat, świerk pospolity (udział 30%), wiek 90-lat powierzchnia 0,2600 ha -TP przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości 5 m3;
6) Oddział 1-h, dz. nr 93/16, obr. Kretowiny - drzewostan liściasty - brzoza brodawkowata (udział 90%), wiek 65-lat, powierzchnia 0,3200 ha -TP przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości 9 m3;
7) Oddział 1-i, dz. nr 93/16, obr. Kretowiny - drzewostan iglasty/liściasty - sosna pospolita (udział 60%), wiek 70-lat, brzoza brodawkowata (udział 30%), wiek 70-lat, powierzchnia 1,7590 ha -TP przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości 50 m3;
8) Oddział dz. nr 93/16, obr. Kretowiny - drzewostan iglasty- świerk pospolity( udział 80%), wiek 55-lat, brzoza brodawkowata (udział 10%), wiek 55-lat, powierzchnia 1,7200 ha -TP przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości 36 m3;
9) Oddział 1-k, dz. nr 93/16, 93/18 obr. Kretowiny - drzewostan iglasty- modrzew europejski (udział 10%), wiek 50-lat, powierzchnia 0,1800 ha -TP przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości 8 m3;
10) Oddział 1-m, dz. nr 93/18 obr. Kretowiny - drzewostan iglasty- sosna pospolita (udział 10%o), wiek 90-lat, powierzchnia 0,1058 ha -CS przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości 4 m3;
11) Oddział 1-n, dz. nr 93/6, obr. Kretowiny - drzewostan iglasty- sosna pospolita (udział 10%), wiek 70-lat, powierzchnia 0,2043 ha - przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości 8 m3.
Cz. II
Wykonanie zabiegu pielęgnacyjnego na podstawie decyzji Starosty Ostródzkiego znale: RLŚ.6164.9.2023 z dnia 18.05.2023 r. - cięć sanitarnych w drzewostanach o łącznej powierzchni 0,4596 ha i łącznej masie pozyskania grubizny 21 m3:
1. Oddział 1-a, dz. nr 720/131, obr. Kretowiny - drzewostan iglasty/liściasty - świerk pospolity (udział 40%), wiek 120-lat, brzoza brodawkowata (udział 30%) wiek 60-lat, klon pospolity (udział 30%) wiek 60-lat powierzchnia 0,2096 ha - przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości, 9 m3;
2. Oddział 1-d, dz. nr 720/130, obr. Kretowiny - drzewostan liściasty - buk pospolity (udział 70%), wiek 120-lat, grab pospolity (udział 20%) wiek 120-lat, brzoza brodawkowata (udział 10%) wiek 60-lat, powierzchnia 0,2500 ha - przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości 12 m3.
Wykonanie zabiegu pielęgnacyjnego na podstawie decyzji Starosty Ostródzkiego znak: RLŚ.6164.9.2023 z dnia 18.05.2023 r. - trzebieży późnej w drzewostanach o łącznej powierzchni 5,3432 ha i łącznej masie pozyskania i zrywki grubizny drewna 212 m3, obejmujących:
1. Oddział 1-b, dz. nr 720/130, obr. Kretowiny - drzewostan liściasty - brzoza brodawkowata (udział 80%) wiek 60-lat, buk pospolity (udział 20%), wiek 60-lat, powierzchnia 0,5602 ha - przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości 16 m3;
2. Oddział 1-c, dz. nr 720/128, obr. Kretowiny - drzewostan liściasty - brzoza brodawkowata (udział 70%) wiek 50-lat, lipa drobnolistna (udział 30%), wiek 60-lat, powierzchnia 0,3701 ha - przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości 9 m3;
3. Oddział 1-f, dz. nr 720/13, obr. Kretowiny - drzewostan liściasty - brzoza brodawkowata (udział 60%) wiek 60-lat, dąb (udział 40%), wiek 60-lat, powierzchnia 0,9300 ha - przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości 34 m ;
4. Oddział 1-g, dz. nr 720/33, obr. Kretowiny - drzewostan liściasty - buk pospolity (udział 60%) wiek 80-lat, brzoza brodawkowata (udział 40%), wiek 60-lat, powierzchnia 0,0608 ha - przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości 2 m3;
5. Oddział 1-h, dz. nr 720/13, obr. Kretowiny - drzewostan iglasty/liściasty - sosna pospolita (udział 80%), wiek 60-lat, brzoza brodawkowata (udział 20%), wiek 60-lat, powierzchnia 1,0347 ha - przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości 43 m3;
6. Oddział 1-i, dz. nr 724/3, obr. Kretowiny - drzewostan iglasty - sosna pospolita (udział 10%), wiek 60-lat, powierzchnia 1,3392 ha - przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości 67 m3;
7. Oddział 1-k, dz. nr 724/102, obr. Kretowiny - drzewostan iglasty - sosna pospolita (udział 90%), wiek 60-lat, powierzchnia 0,2409 ha - przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości 10 m3;
8. Oddział ł-n, dz. nr 725/50, obr. Kretowiny - drzewostan iglasty/liściasty - sosna pospolita (udział 50%), wiek 55-lat, brzoza brodawkowata (udział 30%), wiek 55-lat, powierzchnia 0,1719 ha - przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości 6 m3;
9. Oddział l-o, dz. nr 725/85, obr. Kretowiny - drzewostan iglasty/liściasty - sosna pospolita (udział 90%), wiek 60-lat, brzoza brodawkowata (udział 10%), wiek 60-lat, powierzchnia 0,2 5 8 9 ha - przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości 10 m3;
10. Oddział 1 -r, dz. nr 725/93, obr. Kretowiny - drzewostan iglasty - sosna pospolita (udział 90%), wiek 55-lat, sosna pospolita (udział 10%), wiek 120-lat, powierzchnia 0,1188 ha - przewidywana do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna w ilości 4 m3.
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
a) wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dokonać oznakowania terenu zakazem wstępu zgodnie z art. 26 ustawy o lasach. W szczególności Wykonawca jest zobowiązany do właściwego oznaczenia tablicami ostrzegawczymi powierzchni, na których wykonywane będą prace obejmujące pozyskanie, zrywkę drewna i rozdrabnianie pozostałości pozrębowych oraz innych prac;
b) pozyskanie drewna:
przygotowanie stanowiska, przygotowanie szlaku zrywkowego, ścinka zakwalifikowanych drzew do wycinki, obalanie, okrzesywanie; -pocięcie ściętego drewna: wielkowymiarowego - 5 metrowe kłody, średniowymiarowego - 2,5 metrowe wałki, opałowego - 1,2 metrowe wałki;
- wymanipulowanie sortymentów;
- uporządkowanie zrębu - poprzecinanie gałęzi, a w razie potrzeby zrzucenie ich w stosy nieregularne w celu zapewnienia bezpieczeństwa przy poruszaniu się po powierzchni zrębu ludzi i sprzętu mechanicznego;
- przygotowanie drewna do odbioru na składzie oraz pomoc przy jego odbiorze: drewno wielkowymiarowe - wyrównanie czół i nabiegów korzeniowych tak, aby widoczne były oba czoła każdej sztuki, drewno stosowe - ułożenie na składzie w jednogatunkowe stosy regularne wysokości 105 cm, długości nie mniejszej niż 1 m, stosy powinny być równe i zakończone stosem krzyżowym i ułożone w jarzma.
c) zrywka drewna:
- przemieszczenie sprzętem mechanicznym drewna z miejsca ścinki na wskazany skład przejściowy po uprzednim przygotowaniu szlaków zrywkowych;
- ułożenie drewna wielkowymiarowego na składzie przejściowym w jednogatunkowe mygły na dwóch legarach z tego samego gatunku i sortymentu;
- ułożenie drewna średniowymiarowego w jednogatunkowe stosy regularne, o wysokości 105 cm, o długości nie mniejszej niż 1 mb, na legarach z tego samego gatunku i sortymentu. Końce stosów mająbyć równe , zakończone stosem krzyżowym lub stabilizowane jarzmami, sposób rozmieszczenia drewna na składach określa Zamawiający.
d) utrzymanie w dobrym stanie infrastruktury leśnej:
- na Wykonawcy spoczywa obowiązek utworzenia oraz utrzymania w dobrym stanie szlaku zrywkowego;
- utrzymywania na bieżąco drożności przepustów, rowów przydrożnych przez które prowadzona jest zrywka. Po zakończeniu zrywki należy dokonać poprawienia szlaku zrywkowego poprzez wyrównanie nierówności i kolein oraz odwodnienie go.
e) po zakończeniu prac ścinkowo-zrywkowych należy uprzątnąć pozostałości eksploatacyjne, zgodnie z § 39 ust 1. Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów.
2. Zleceniodawca zastrzega:
a) w przypadku stwierdzenia znacznych nieuzasadnionych uszkodzeń po przeprowadzonej zrywce Gmina Morąg zastrzega sobie możliwość egzekwowania ich naprawy bez prawa do wynagrodzenia lub wynajęcia sprzętu do naprawy na koszt wykonawcy;
b) pozyskane drewno stanowi własność Zamawiającego;
c) dane dotyczące ilości drewna do pozyskania i zrywki mają charakter szacunkowy;
d) zakwalifikowane oraz oznaczone drzewa w oddziałach uwzględniają zwiększenie masy, która może wystąpić podczas pozyskania tj. oznaczono niższą od maksymalnej przewidywanej do pozyskania i zrywki masa grubizny drewna, zachowując bufor pozyskania podczas prac pozyskania drewna;
e) ilość i gatunek pozyskanego drewna zostanie określona protokołem odbioru sporządzonym przez strony umowy na podstawie ocechowania i świadectwa legalności pozyskania drewna wystawionym przez Nadleśniczego Nadleśnictwa Dobrocin;

Dokument nr: GR.272.118.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Morągu, Ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg w dniu 12.11.2024 r. o godz. 10:20.

Składanie ofert:
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy dostarczyć Zamawiającemu na adres: a) Urząd Miejski w Morągu
ul. 11 Listopada 9 14-300 Morąg
lub:
b) zp@morag.pl w terminie do dnia 12.11.2024 r., do godz. 10:00, z dopiskiem w temacie wiadomości:
,,Wykonanie zadań z zakresu gospodarki leśnej w lasach stanowiących własność Gminy Morąg w obrębie Kretowiny w oparciu o decyzję Starosty Ostródzkiego znak: RLŚ.6164.64.2021 z dnia 04.01.2023 r. oraz RLŚ.6164.9.2023 z dnia 18.05.2023 r."

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Termin wykonania usługi - 25.11.2024 r. do 28.02.2025 r.

Wymagania:
dla zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości 130 tys. zł netto

zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) oraz Regulaminem udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawa zamówień publicznych dla Urzędu Miejskiego w Morągu z dnia 4 stycznia 2021 r. (rozdział II §5 oraz rozdział III §12 i §13 ust.l Regulaminu).
Gmina Morąg, reprezentowana przez Burmistrza Morąga Tomasza Orłowskiego, zaprasza do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
Zgodnie z zapisami Regulaminu udzielania zamówień (rozdział II §5 oraz rozdział III §12 i §13 ust.l) w przypadku szacunkowej wartości zamówienia w przedziale od 30 000,00 zł netto (włącznie) do kwoty równej bądź niższej 129 999,99 zł netto Zamawiający ma obowiązek przeprowadzić rozeznanie rynku w formie zapytania ofertowego. Zamawiający zobowiązany jest rozesłać zapytania ofertowe do minimum 3 potencjalnych wykonawców.
Dodatkowo Zamawiający umieszcza niniejsze zapytanie na stronie Zamawiającego: www.bip.moras.pl
Zapytanie ofertowe zawiera informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty.
f) nie dopuszcza się składania ofert częściowych;
g) zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z nieruchomościami, ich otoczeniem i pozyskał wszelkie informacje, które jego zdaniem są niezbędne do przygotowania oferty i wyceny robót.
IV. WYMAGANIA I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki oraz:
1. złożą ofertę na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
2. dostarczą Zamawiającemu wraz z ofertą dokumenty poświadczające upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy;
3. dostarczą Zamawiającemu wraz z ofertą dokumenty rejestrowe Wykonawcy (np. wypis z KRS, wypis z ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku spółki cywilnej również umowa spółki, REGON, NIP);
4. dostarczy Zamawiającemu wykaz wykonanych usług potwierdzających doświadczenie wykonawcy w okresie 5 lat poprzedzających datę ogłoszenia niniejszego Zapytania ofertowego, poświadczających należyte wykonanie przez Wykonawcę na rzecz tych osób (podmiotów) umów polegających na trzebieży drzewostanów w lasach min. 100 m3 pozyskania drewna - załącznik nr 3;
5. zapoznali się terenem na którym będą prowadzone prace z zakresu usług leśnych.
2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
3. Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej.
4. Oferta powinna być przesłana w pliku zaszyfrowanym dowolnym programem w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert, oznakowana w sposób określony w pkt 1, a hasło odszyfrowujące dostarczone na adres zp@morag.pl pocztowy do 15 minut po upłynięciu terminu składania ofert.
5. Na ofertę składa się:
1. Formularz ofertowy -- według wzoru nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Dokumenty poświadczające upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy
3. Wypis z KRS, wypis z ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku spółki cywilnej również umowa spółki, REGON, NIP.
4. wykaz wykonanych usług potwierdzających doświadczenie wykonawcy w okresie S lat poprzedzających datę ogłoszenia niniejszego Zapytania ofertowego, poświadczających należyte wykonanie przez Wykonawcę na rzecz tych osób (podmiotów) umów polegających na trzebieży i cięć sanitarnych drzewostanów w lasach min. 100 m3 pozyskania drewna - załącznik nr 3.
6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Oferta musi być czytelna i sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę/osoby* upoważnioną/upoważnione* do reprezentowania Wykonawcy.
* jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób.
8. Wszelkie poprawki i zmiany w treści oferty muszą być parafowane przez osobę/osoby podpisującą/podpisujące ofertę.
9. W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
10. Cenę ofertową należy wskazać w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
11. Cena ofertowa musi być skalkulowana w sposób jednoznaczny, uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz podatek.
12. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Cena ofertowa musi być podana w złotych polskich, cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
13. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
VII. RODZAJE I OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY
1. Cena brutto za pozyskanie 1 m3 drewna - 100%
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował jednym kryterium oceny ważnych ofert: - najniższa cena - waga - 100 %
Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą: Wg kryterium ceny: Px = N : W x Z
Px - ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę (brutto) N - najniższa cena (brutto) z zaoferowanych W - cena (brutto) z badanej oferty Z - znaczenie czynnika (100 %)
Kryterium oceny oferty jest obowiązująca wykonawcę cena brutto.
2. Proponowana cena brutto winna obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca przy kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Cena brutto może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych.
4. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Nie dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych.
5. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
6. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru i odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym.
8. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie złożył wymaganych dokumentów albo złożył wadliwe dokumenty, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do ich złożenia, uzupełnienia lub wyjaśnienia w terminie przez siebie wskazanym.
9. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli jej treść nie będzie odpowiadać wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym.
10. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
IX. INNE POSTANOWIENIA
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia lub do pozostawienia go bez wyboru oferty.
2. Wykonawca w dniu podpisania umowy, przedłoży do wglądu Zamawiającego umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim w czasie realizacji prac objętych umową lub przy okazji jej wykonywania na sumę ubezpieczenia min. 100 000 zł (słownie złotych: sto tysięcy i 00/100)

Kontakt:
VIII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- w sprawach fonnalnych: Piotr Jankowski, tel. 89 757 22 31 wew. 62
- w sprawach fonnalnych i merytorycznych: Marta Chmarowska, tel. 89 757 22 31 wew. 36

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.