łódzkie (Łódź)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Bieżące utrzymanie i oczyszczanie nawierzchni utwardzonych oraz bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej |
Data zamieszczenia: | 2024-11-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miejska Starogard Gdański ul. Gdańska 6 83-200 Starogard Gdański powiat: starogardzki Telefon: 585306057 zamowienia.publiczne@um.starogard.pl https://platformazakupowa.pl/starogard_gdanski |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Starogard Gdański |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 585306057 |
Termin składania ofert: | 2024-12-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Bieżące utrzymanie i oczyszczanie nawierzchni utwardzonych oraz bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Starogard Gdański 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i oczyszczanie nawierzchni utwardzonych, placu zabaw, zewnętrznej siłowni plenerowej, skateparku oraz bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej, zieleni w parku, na skwerach i zieleńcach wraz z obsługą oraz konserwacją systemu nawadniającego na terenie Parku Miejskiego w Starogardzie Gdańskim. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części: 1) część I zamówienia - Bieżące utrzymanie czystości terenów miejskich na obszarze Starego Miasta, Al. Wojska Polskiego, Dworca PKP, 2) część II zamówienia - Bieżące utrzymanie czystości terenów miejskich w Parku Miejskim, 3) część III zamówienia - Bieżące utrzymanie czystości terenów miejskich na obszarze Parku Nowe Oblicze oraz Skwerze św. Wojciecha, 4) część IV zamówienia - Bieżące utrzymanie zieleni na obszarze Starego Miasta, Al. Wojska Polskiego, Dworca PKP, 5) część V zamówienia - Bieżące utrzymanie zieleni wraz z obsługą oraz konserwacją systemu nawadniającego w Parku Miejskim, 6) część VI zamówienia - Bieżące utrzymanie zieleni na obszarze Parku Nowe Oblicze oraz Skwerze św. Wojciecha. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) bieżące utrzymanie czystości terenów miejskich i zieleni miejskiej na alejach, w parkach, na skwerach i zieleńcach, alejek parkowych oraz innych nawierzchni utwardzonych, 2) pielęgnację terenów zieleni miejskiej w parkach, na skwerach i zieleńcach, 3) utrzymanie sprawności technicznej i funkcjonalnej urządzeń i instalacji oraz obiektów małej architektury (w tym przeglądy techniczne), na terenach zieleni miejskiej w parku, na skwerach i zieleńcach, 4) utrzymanie czystości placów zabaw, zewnętrznej siłowni plenerowej, 5) organizację i utrzymanie pogotowia technicznego. 4. Wymagany standard: 1) estetyczny wygląd terenu zgodny z zasadami przepisów porządkowych i sanitarnych, 2) bezpieczny stan ciągów pieszych podczas występowania różnych warunków pogodowych, 3) prawidłowy stan zieleni zgodny z zasadami sztuki ogrodniczej oraz wynikający z warunków agrotechnicznych i pogodowych, 4) należyty stan techniczny elementów małej architektury umożliwiający ich bezpieczne użytkowanie, 5) bezpieczny stan techniczny elementów placów zabaw i siłowni plenerowych, 6) utrzymanie w sprawności systemu nawadniania. 5. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawierają załączniki do wzorów umów. 6. Opis przedmiotu zamówienia stanowią również załączniki do SWZ Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: Bieżące utrzymanie czystości terenów miejskich na obszarze Starego Miasta, Al. Wojska Polskiego, Dworca PKP, Opis: W ramach bieżącego utrzymania czystości Wykonawca zobowiązany jest do: 1. sprzątania po imprezach i uroczystościach miejskich, niezwłocznie po zakończeniu uroczystości (przewidywana liczba uroczystości - do 12 każdego roku trwania umowy). Zamawiający przewiduje możliwość organizacji miejskich uroczystości i imprez na terenie objętym przedmiotem zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany bez dodatkowego wynagrodzenia, a w ramach miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego, współpracować przy ich organizacji w celu przygotowania terenu, w tym sprzątnąć teren po zakończeniu imprezy. 2. utrzymania i opróżniania koszy na śmieci oraz koszy na odchody zwierzęce, 1) usługa związana z utrzymaniem i opróżnianiem koszy wraz z przekazaniem odpadów w nich zgromadzonych do unieszkodliwienia obejmuje wykonanie czynności polegających na: a) systematycznym i bieżącym (codziennym) wybieraniu nieczystości z koszy oraz zbieraniu nieczystości w promieniu do 5 m od kosza, b) wymianie worków na śmieci, c) ustawianiu przewróconych i/lub przemieszczonych koszy, d) bieżącym monitorowaniu w ciągu dnia stanu zapełnienia koszy, aby nie dopuścić do ich przepełnienia, e) przekazaniem zebranych odpadów do unieszkodliwienia, f) myciu oraz przeprowadzeniu dezynfekcji wszystkich koszy 2 razy w roku (w kwietniu oraz październiku), g) bieżącym usuwaniu z koszy wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń i zabrudzeń jakiegokolwiek pochodzenia, h) bieżącej naprawie i/lub wymianie uszkodzonych koszy; 2) Wykonawca zobowiązany jest również do wywozu śmieci i gabarytów podrzucanych na utrzymywany teren przez osoby trzecie (w ciągu roku do 5 m3); 3) wszystkie kosze muszą być opróżnione do godz. 1100 danego dnia. 4) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia opróżniania koszy w sposób niepowodujący zanieczyszczania okolicznych terenów; 5) kosze podlegające wymianie winny być takiego samego typu, koloru, pojemności oraz wykonane z takiego samego materiału jak wymieniane lub zgodne z zaleceniami Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu; 3. bieżącego utrzymania czystości w okresie od dnia obowiązywania umowy do 31.12.2026 r. 1) pozimowego oczyszczania wszystkich ciągów pieszych (termin rozpoczęcia prac należy uzgodnić z Zamawiającym); 2) mechanicznego i ręcznego czyszczenia nawierzchni ulic, alejek, chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych, zatok postojowych i placów ze śmieci, gałęzi, butelek, kamieni, palików, posuszu, niedopałków papierosów, kapsli, papierków, szkła itp. oraz ręcznego usuwania graffiti, plakatów, ulotek i ogłoszeń umieszczonych nielegalnie m.in. na drzewach, balustradach, ławach itp., tak aby nie dopuścić do ich zalegania; 3) w miejscach pamięci narodowej (przy pomnikach, figurach, tablicach, pod Ratuszem itp.) Wykonawca ma obowiązek bieżącego usuwania wypalonych zniczy, wiązanek, przekwitłych i zwiędniętych kwiatów oraz pozostałości świec (przewidywana liczba uroczystości - do 8 każdego roku trwania umowy); 4) mechanicznego zamiatania - raz na tydzień (do 15 i do 30dnia miesiąca) w okresie od 01.04 do 31.10 lub dłużej w zależności od warunków pogodowych po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym; 5) zmywania mechanicznego jezdni - raz w miesiącu (najpóźniej do 7 dnia miesiąca) w okresie od 01.04 do 31.10 lub dłużej w zależności od warunków pogodowych po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym; 6) sprzątania ulic po kolizjach i wypadkach - w zależności od potrzeb, na wezwanie Zamawiającego, Straży Miejskiej (przewiduje się do 3 zdarzeń w ciągu roku); 4. bieżącego utrzymania małej architektury i oznakowania pionowego w okresie od dnia obowiązywania umowy do 31.12.2026 r. 1) bieżącym (w zależności od potrzeb) myciu ławek, koszy na śmieci, słupków blokujących, stojaków rowerowych, oznakowania pionowego, tablic informacyjnych - minimum raz na dwa miesiące w okresie od 01.04. do 31.10 z tym, że pierwsze czyszczenie powinno być wykonane przed 15 kwietnia; 2) kompleksowym myciu i czyszczeniu dwa razy w roku pomników, figur, tablic (miejsc pamięci), z tym, że pierwsze czyszczenie powinno być wykonane przed 15 kwietnia; 3) mycie należy wykonywać środkami myjącymi niepowodującymi uszkodzeń i degradacji środowiska oraz nie stwarzającymi zagrożenia dla zdrowia i życia użytkowników, na całej powierzchni w taki sposób, aby usunąć wszelkie zabrudzenia. O przystąpieniu do wykonania ww. prac w danej lokalizacji należy zawiadomić Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem; 4) utrzymaniu czystości wokół ławki w promieniu ok. 5 m.; 5) konserwacji elementów drewnianych ławek i donic przy użyciu odpowiednich środków impregnujących - raz w roku, do 30 września; 5. bieżącym czyszczeniu nawierzchni w okresie od dnia obowiązywania umowy do 31.12.2026 r. 1) bieżącym usuwaniu z całości powierzchni utrzymywanych nawierzchni utwardzonych wszelkich chwastów i traw wyrastających pomiędzy krawężnikami, obrzeżami chodnikowymi, a także w połączeniach pomiędzy kostkami i płytami chodnikowymi; 2) usuwanie chwastów należy prowadzić w sposób mechaniczny i ręczny oraz możliwe jest usuwanie 2 razy w roku przy użyciu środków chemicznych (chwastobójczych). Nawierzchnie z płyt, kostki itp. należy oczyścić poprzez wyrwanie chwastów lub wycięcie przy użyciu sprzętu ogrodniczego wraz z zebraniem wszelkich nagromadzonych zanieczyszczeń; 3) o przystąpieniu do wykonania prac polegających na chemicznym usuwaniu chwastów w danej lokalizacji należy zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem; 4) mechaniczne i ręczne usuwanie chwastów winno być przeprowadzone w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia dla użytkowników przestrzeni publicznej; 5) usuwanie zalegających na wpustach deszczowych zanieczyszczeń należy prowadzić na bieżąco podczas codziennej służby patrolowej; 6) oczekiwanym standardem jest oczyszczanie i utrzymanie w takim stanie, aby nie występowały na ich powierzchni żadne zanieczyszczenia. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków cały opis znajduje się w dokumentach zamówienia. Główna klasyfikacja (cpv): 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90511000 Usługi wywozu odpadów, 90900000 Usługi w zakresie sprzątania i odkażania, 50870000 Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw Część zamówienia: LOT-0002 Tytuł: Bieżące utrzymanie czystości terenów miejskich na obszarze Parku Nowe Oblicze oraz Skwerze św. Wojciecha Opis: W ramach bieżącego utrzymania czystości Wykonawca zobowiązany jest do: 1. sprzątania po imprezach i uroczystościach miejskich, niezwłocznie po zakończeniu uroczystości (przewidywana liczba uroczystości - do 5 każdego roku trwania umowy). Zamawiający przewiduje możliwość organizacji miejskich uroczystości i imprez na terenie objętym przedmiotem zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany bez dodatkowego wynagrodzenia, a w ramach miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego, współpracować przy ich organizacji w celu przygotowania terenu, w tym sprzątnąć teren po zakończeniu imprezy. 2. utrzymania i opróżniania koszy na śmieci oraz koszy na odchody zwierzęce, 1) usługa związana z utrzymaniem i opróżnianiem koszy wraz z przekazaniem odpadów w nich zgromadzonych do unieszkodliwienia obejmuje wykonanie czynności polegających na: a) systematycznym i bieżącym (codziennym) wybieraniu nieczystości z koszy oraz zbieraniu nieczystości w promieniu do 5 m od kosza, b) wymianie worków na śmieci, c) ustawianiu przewróconych i/lub przemieszczonych koszy, d) bieżącym monitorowaniu w ciągu dnia stanu zapełnienia koszy, aby nie dopuścić do ich przepełnienia, e) przekazaniem zebranych odpadów do unieszkodliwienia, f) myciu oraz przeprowadzeniu dezynfekcji wszystkich koszy 2 razy w roku (w kwietniu oraz październiku), g) bieżącym usuwaniu z koszy wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń i zabrudzeń jakiegokolwiek pochodzenia, h) bieżącej naprawie i/lub wymianie uszkodzonych koszy; 2) Wykonawca zobowiązany jest również do wywozu śmieci i gabarytów podrzucanych na utrzymywany teren przez osoby trzecie (w ciągu roku do 5 m3); 3) wszystkie kosze muszą być opróżnione do godz. 1100 danego dnia. 4) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia opróżniania koszy w sposób niepowodujący zanieczyszczania okolicznych terenów; 5) kosze podlegające wymianie winny być takiego samego typu, koloru, pojemności oraz wykonane z takiego samego materiału jak wymieniane lub zgodne z zaleceniami Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu; 3. bieżącego utrzymania czystości w okresie od dnia obowiązywania umowy do 31.12.2026 r. 1) pozimowego oczyszczania wszystkich ciągów pieszych (termin rozpoczęcia prac należy uzgodnić z Zamawiającym); 2) mechanicznego i ręcznego czyszczenia nawierzchni ulic, alejek, chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych, zatok postojowych i placów ze śmieci, gałęzi, butelek, kamieni, palików, posuszu, niedopałków papierosów, kapsli, papierków, szkła itp. oraz ręcznego usuwania graffiti, plakatów, ulotek i ogłoszeń umieszczonych nielegalnie m.in. na drzewach, balustradach, ławach itp., tak aby nie dopuścić do ich zalegania; 3) w miejscach pamięci narodowej (przy pomnikach, figurach, tablicach itp.) Wykonawca ma obowiązek bieżącego usuwania wypalonych zniczy, wiązanek, przekwitłych i zwiędniętych kwiatów oraz pozostałości świec (przewidywana liczba uroczystości - do 3 każdego roku trwania umowy); 4) mechanicznego zamiatania - raz na 2 tygodnie (do 15 i do 30dnia miesiąca) w okresie od 01.04 do 31.10 lub dłużej w zależności od warunków pogodowych po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym; 5) zmywania mechanicznego jezdni - raz w miesiącu (najpóźniej do 7 dnia miesiąca) w okresie od 01.04 do 31.10 lub dłużej w zależności od warunków pogodowych po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym; 4. bieżącego utrzymania małej architektury i oznakowania pionowego w okresie od dnia obowiązywania umowy do 31.12.2026 r. 1) bieżącym (w zależności od potrzeb) myciu ławek, koszy na śmieci, słupków blokujących, stojaków rowerowych, oznakowania pionowego, tablic informacyjnych - minimum raz na dwa miesiące w okresie od 01.04. do 31.10 z tym, że pierwsze czyszczenie powinno być wykonane przed 15 kwietnia; 2) kompleksowym myciu i czyszczeniu dwa razy w roku pomników, figur, tablic (miejsc pamięci), z tym, że pierwsze czyszczenie powinno być wykonane przed 15 kwietnia; 3) mycie należy wykonywać środkami myjącymi niepowodującymi uszkodzeń i degradacji środowiska oraz nie stwarzającymi zagrożenia dla zdrowia i życia użytkowników, na całej powierzchni w taki sposób, aby usunąć wszelkie zabrudzenia. O przystąpieniu do wykonania ww. prac w danej lokalizacji należy zawiadomić Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem; 4) utrzymaniu czystości wokół ławki w promieniu ok. 5 m.; 5) konserwacji elementów drewnianych ławek i donic przy użyciu odpowiednich środków impregnujących - raz w roku, do 30 września; 5. bieżącym czyszczeniu nawierzchni w okresie od dnia obowiązywania umowy do 31.12.2026 r. 1) bieżącym usuwaniu z całości powierzchni utrzymywanych nawierzchni utwardzonych wszelkich chwastów i traw wyrastających pomiędzy krawężnikami, obrzeżami chodnikowymi, a także w połączeniach pomiędzy kostkami i płytami chodnikowymi; 2) usuwanie chwastów należy prowadzić w sposób mechaniczny i ręczny oraz możliwe jest usuwanie 2 razy w roku przy użyciu środków chemicznych (chwastobójczych). Nawierzchnie z płyt, kostki itp. należy oczyścić poprzez wyrwanie chwastów lub wycięcie przy użyciu sprzętu ogrodniczego wraz z zebraniem wszelkich nagromadzonych zanieczyszczeń; 3) o przystąpieniu do wykonania prac polegających na chemicznym usuwaniu chwastów w danej lokalizacji należy zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem; 4) mechaniczne i ręczne usuwanie chwastów winno być przeprowadzone w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia dla użytkowników przestrzeni publicznej; 5) usuwanie zalegających na wpustach deszczowych zanieczyszczeń należy prowadzić na bieżąco podczas codziennej służby patrolowej; 6) oczekiwanym standardem jest oczyszczanie i utrzymanie w takim stanie, aby nie występowały na ich powierzchni żadne zanieczyszczenia. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny opis znajduje się w dokumentach zamówienia. Wewnętrzny identyfikator: RZP.271.19.2024 Główna klasyfikacja (cpv): 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90511000 Usługi wywozu odpadów, 90900000 Usługi w zakresie sprzątania i odkażania, 50870000 Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw Część zamówienia: LOT-0003 Tytuł: Bieżące utrzymanie czystości terenów miejskich na obszarze Parku Nowe Oblicze oraz Skwerze św. Wojciecha Opis: W ramach bieżącego utrzymania czystości Wykonawca zobowiązany jest do: 1. sprzątania po imprezach i uroczystościach miejskich, niezwłocznie po zakończeniu uroczystości (przewidywana liczba uroczystości - do 8 każdego roku trwania umowy). Zamawiający przewiduje możliwość organizacji miejskich uroczystości i imprez na terenie objętym przedmiotem zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany bez dodatkowego wynagrodzenia, a w ramach miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego, współpracować przy ich organizacji w celu przygotowania terenu, w tym sprzątnąć teren po zakończeniu imprezy. 2. utrzymania i opróżniania koszy na śmieci oraz koszy na odchody zwierzęce, 1) usługa związana z utrzymaniem i opróżnianiem koszy wraz z przekazaniem odpadów w nich zgromadzonych do unieszkodliwienia obejmuje wykonanie czynności polegających na: a) systematycznym i bieżącym (codziennym) wybieraniu nieczystości z koszy oraz zbieraniu nieczystości w promieniu do 5 m od kosza, b) wymianie worków na śmieci, c) ustawianiu przewróconych i/lub przemieszczonych koszy, d) bieżącym monitorowaniu w ciągu dnia stanu zapełnienia koszy, aby nie dopuścić do ich przepełnienia, e) przekazaniem zebranych odpadów do unieszkodliwienia, f) myciu oraz przeprowadzeniu dezynfekcji wszystkich koszy 2 razy w roku (w kwietniu oraz październiku), g) bieżącym usuwaniu z koszy wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń i zabrudzeń jakiegokolwiek pochodzenia, h) bieżącej naprawie i/lub wymianie uszkodzonych koszy; 2) Wykonawca zobowiązany jest również do wywozu śmieci i gabarytów podrzucanych na utrzymywany teren przez osoby trzecie (w ciągu roku do 5 m3); 3) wszystkie kosze muszą być opróżnione do godz. 900 danego dnia. 4) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia opróżniania koszy w sposób niepowodujący zanieczyszczania okolicznych terenów; 5) kosze podlegające wymianie winny być takiego samego typu, koloru, pojemności oraz wykonane z takiego samego materiału jak wymieniane lub zgodne z zaleceniami Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu; 3. bieżącego utrzymania czystości w okresie od dnia obowiązywania umowy do 31.12.2026 r. 1) systematycznym i bieżącym 1-krotnym codziennym oczyszczaniu nawierzchni w godz.ch: od 7:00 - 8:30 danego dnia w okresie od 01.04 do 31.10 lub dłużej w zależności od warunków pogodowych po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym, 2) bieżącego zamiatania powierzchni utwardzonych skateparku, placu zabaw i siłowni plenerowej, zgodnie z potrzebą, 3) bieżącego usuwania opadających liści i gałęzi z terenu placu zabaw i siłowni, zgodnie z potrzebą 4) utrzymywania czystości alejki w sposób niepowodujący jej uszkodzenia; 4. bieżącego utrzymania małej architektury i oznakowania pionowego w okresie od dnia obowiązywania umowy do 31.12.2026 r. 1) bieżącym myciu ławek, koszy na śmieci, słupków blokujących, stojaków rowerowych, oznakowania pionowego, tablic informacyjnych (mycie w miarę potrzeb z wszelkich nieczystości w tym z ptasich odchodów), 2) bieżącego (w zależności od potrzeb) utrzymania w czystości urządzeń siłowni plenerowej, w tym mycia z wszelkich nieczystości np. z ptasich odchodów, zgodnie z potrzebami, min. 1 raz na miesiąc, 3) oczyszczania trampoliny oraz utrzymywania czystości obszaru pod trampoliną, zgodnie z potrzebami, 4) kompleksowym myciu i czyszczeniu dwa razy w roku pomnika i figury, z tym, że pierwsze czyszczenie powinno być wykonane przed 15 kwietnia; 5) mycie należy wykonywać środkami myjącymi niepowodującymi uszkodzeń i degradacji środowiska oraz nie stwarzającymi zagrożenia dla zdrowia i życia użytkowników, na całej powierzchni w taki sposób, aby usunąć wszelkie zabrudzenia; 6) przy pomniku św. Wojciecha, Wykonawca ma obowiązek bieżącego usuwania wypalonych zniczy, wiązanek, przekwitłych i zwiędniętych kwiatów oraz pozostałości świec (przewidywana liczba uroczystości - do 5 każdego roku trwania umowy); 7) konserwacji elementów ławek przy użyciu odpowiednich środków impregnujących - raz w roku, do 30 września; 5. Bieżący nadzór, w tym m. in.: 1) codzienna kontrola pod kątem stanu technicznego urządzeń zabawowych i sportowych oraz innych elementów wyposażenia poprzez ich oględziny dla ujawnienia zniszczeń i zagrożeń powstałych w wyniku wandalizmu, zużycia lub warunków pogodowych oraz pod kątem bezpieczeństwa użytkowników - poprzez szczegółowe sprawdzanie funkcjonalności i stabilności, kompletności i poziomu zużycia urządzeń oraz stanu połączeń zapewniających ich bezpieczne użytkowanie; 2) regularna kontrola przez oględziny placów zabaw, urządzeń sportowych, siłowni plenerowej wykonywana 3 razy w tygodniu. Wynikiem kontroli jest określenie czynności konserwacyjnych i niezwłoczne podjęcie działań w kierunku usunięcia uszkodzenia; 3) funkcjonalna kontrola placów zabaw, urządzeń sportowych, siłowni plenerowej wykonywana 1 raz w miesiącu. Wynikiem kontroli jest dokładne sprawdzenie urządzeń pod kątem zużycia technicznego i funkcjonalności urządzeń zabawowych i sportowych. 4) funkcjonalna kontrola siłowni plenerowej wykonywana 1 raz w miesiącu polegająca w szczególności na: a) sprawdzeniu stabilności sprzętu i mocowania ich do fundamentów, b) kontroli elementów ruchomych, plastikowych oraz gumowych stoperów hamujących, c) kontroli kompletności urządzeń i ich zużycia, d) sprawdzeniu powłok lakierniczych i korozji urządzeń, e) kontroli oznaczeń urządzeń i regulaminu 5) coroczna kontrola podstawowa, wykonywana 1 raz w roku, w terminie od 1.04 do 30.04 lub w innym terminie określonym przez Zamawiającego. Wynikiem kontroli podstawowej jest ocena ogólnego poziomu bezpieczeństwa wyposażenia, stanu fundamentów i nawierzchni oraz zmian w poziomie bezpieczeństwa na skutek przeprowadzonych napraw; Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny opis znajduje się w dokumentach zamówienia. Główna klasyfikacja (cpv): 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90511000 Usługi wywozu odpadów, 90900000 Usługi w zakresie sprzątania i odkażania, 50870000 Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw Część zamówienia: LOT-0004 Tytuł: Bieżące utrzymanie zieleni na obszarze Starego Miasta, Al. Wojska Polskiego, Dworca PKP Opis: Bieżące utrzymanie zieleni. 1. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dwukrotnego (w miesiącach kwiecień i czerwiec) dokonywania nasadzeń (ok. 3000 szt. bylin i kwiatów) sezonowych w donicach na Rynku, na rondzie im. Kazimierza Deyny, przy Ul. Gen. J. Hallera, Ul. Kolejowej, przy Al. Wojska Polskiego, według załącznika; 2) wiosennego i jesiennego wygrabiania liści (nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu); a) załadunek i wywóz liści powinien nastąpić w ciągu 1 dnia po zgrabieniu; 3) odchwaszczania min. 3 x w miesiącu lub częściej, jeśli będzie taka potrzeba, w zależności od wzrostu chwastów i warunków atmosferycznych (na każde polecenie Zamawiającego); 4) podlewania w zależności od potrzeb i na każdorazowe polecenie Zamawiającego (min. 4 x w miesiącu, w okresie czerwiec - wrzesień lub częściej w przypadku suchej pogody a) należy dysponować beczkowozem w przypadku braku systemu nawadniania i zabieg przeprowadzać o świcie, aby nie blokować ruchu; b) możliwe jest zamontowanie licznika na płycie Rynku, który będzie podlicznikiem od wodomierza rozliczającego pobór wody z fontanny. Podłączenie węża będzie możliwe poprzez szybkozłączkę ogrodową. Montaż licznika nastąpi w terminie późniejszym uzgodnionym z Wykonawcą. 5) nawożenia nawozami wieloskładnikowymi min. 2 razy w roku, także na każdorazowe polecenie Zamawiającego: a) koniec marca/początek kwietnia, b) pierwsza połowa lipca; 6) pielęgnacji bylin, traw i krzewów ozdobnych (liściastych, iglastych, żywopłotów): a) odchwaszczania i spulchniania ziemi; b) ścinania martwej części nadziemnej bylin i traw (wiosennego i jesiennego); c) cięcia hortensji bukietowych ok. 20 cm nad ziemią; d) usuwania fragmentów przerośniętych wzajemnie krzewów i bylin; e) usuwania samosiewów obcych gatunków, zwłaszcza z żywopłotów; f) przycinania, usuwania przekwitłych części roślin, cięcia korekcyjnego i odmładzającego krzewów; g) ochrony przed chorobami i szkodnikami oraz do zwalczania szkodników, gdy się pojawią (opryski); h) uzupełniania nasadzeń z materiałów pozyskanych z rozsad lub nowo zakupionych w zbliżonej wielkości (wysokość, wiek rośliny); i) zabezpieczania rośliny na okres zimowy poprzez okrywanie agrowłókniną lub stroiszem; 7) pielęgnacji drzew: a) uzupełniania i wymiany palików przy drzewach; b) uzupełnianie nasadzeń w zbliżonej wielkości (wysokość, wiek rośliny); c) obcinania odrostów przy drzewach (korzeniowych i pniowych), cięcia pielęgnacyjnego; d) kontroli napięcia taśm w celu uniknięcia wrastania materiału w korowinę (kontrola powinna być przeprowadzana min. 2 razy w roku); e) ochrony przed chorobami i szkodnikami oraz do zwalczania szkodników, gdy się pojawią (opryski); 8) pielęgnacji trawników: a) wygrabiania zanieczyszczenia z trawników wiosną; b) przeprowadzenia wertykulacji wczesną wiosną, po pierwszym koszeniu, a jeżeli wystąpi taka konieczność to również późną jesienią; c) koszenia trawników kosiarkami mechanicznymi, kosami w miejscach trudnodostępnych, podkaszanie skupin krzewów ok. 15 x w roku lub/i za każdym razem kiedy wysokość trawy osiągnie 7-8 cm; d) dokaszania, zgrabiania i wywożenia biomasy; e) zakładania i uzupełniania - częściowej renowacji trawników w miejscach wydeptanych; f) wycięcia traw w miejscach trudnodostępnych np. przy znakach, barierach lub częściowo obsadzonych wykonuje się równolegle z głównym koszeniem, g) skoszona trawa nie może leżeć dłużej niż jeden dzień po skoszeniu i musi być sprzątnięta przed dniami ustawowo wolnymi od pracy tj. soboty, niedziele i święta; h) Wykonawca zobowiązany jest zamiatać ciągi piesze ze ściętej trawy już w trakcie prowadzenia robót; i) rozpoczęcie i zakończenie pierwszego koszenia powinno być wykonane w takim okresie, aby nie dopuścić do wysiewu nasion i chwastów. 2. Prace związane z utrzymaniem zieleni obejmować będą całokształt prac związanych zarówno z pielęgnacją istniejącej zieleni jak i nowymi nasadzeniami, wykonywanymi samodzielnie przez Wykonawcę lub poprzez wskazanie przez Zamawiającego. Wskazania ze strony Zamawiającego dokonywane będą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. W zleceniu będzie określony termin wykonania, zakres prac itp. 3. Harmonogram wykonywania prac ogrodniczych uzależniony jest od warunków atmosferycznych, wzrostu roślin, warunków wegetacji itp. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dobrą praktyką ogrodniczą 4. W przypadku robót prowadzonych w pasach drogowych ulic wszelkie utrudnienia w ruchu wymagają wcześniejszego zgłoszenia właściwym organom. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia swoich pracowników i sprzętu w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację w czasie prowadzonych prac. Oznakowane znakiem firmy samochody Wykonawcy mogą poruszać się na terenie parku i skwerów po drogach utwardzonych. Zabrania się wjeżdżania na trawniki, skupiny krzewów, kwietniki oraz na obszar dookoła Ratusza itp. Wjazd na teren parków i zieleńców może odbywać się na podstawie zezwolenia uzyskanego w Urzędzie Miejskim w Starogardzie Gdańskim. 4. Wykonawca winien zagwarantować odpowiedni sprzęt i narzędzia, gwarantujące prawidłowe jakościowo i terminowe wykonywanie prac. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Powinien być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie zanieczyszczenia, uszkodzenia spowodowane jego pojazdami na terenie Miasta Starogard Gdański. 5. Jeżeli do wykonania prac konserwacyjnych niezbędne jest zakupienie materiałów, np. nawozu, farby, impregnatu, gwoździ, kory, piasku itp., a także dostawy energii, wody, to wszelkie koszty z tym związane pokrywa Wykonawca. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełen opis znajduje się w dokumentach zamówienia Główna klasyfikacja (cpv): 77300000 Usługi ogrodnicze Część zamówienia: LOT-0005 Tytuł: Bieżące utrzymanie zieleni wraz z obsługą oraz konserwacją systemu nawadniającego w Parku Miejskim Opis: W ramach bieżącego utrzymania zieleni Wykonawca zobowiązany jest do: 1. dwukrotnego (po zimie i jesienią) dokonywania inwentaryzacji zieleni istniejącej wraz z oceną sensoryczną (wizualną) i gospodarką drzewostanem oraz przedstawienie Zamawiającemu informacji na temat występowania cech diagnostycznych oraz cech otoczenia drzew, sformułowania zaleceń dotyczących dalszego postępowania z drzewami, obejmującego określenie rodzaju zalecanych do przeprowadzenia prac pielęgnacyjnych poprawiających kondycję, statykę drzew i ograniczających ryzyko w ich otoczeniu, wykonanych przez osobę legitymującą się dokumentem potwierdzającym ukończenie kursu zawierającego w swych ramach programowych zajęcia praktyczne z oceny sensorycznej (wizualnej) np. CID, ETW, ETT Certified Arborist ISA lub inne równoważne oraz posiadającą doświadczenie w przedstawionym zakresie. Wykonawca ocenia drzewa używając miarodajnych metod oceny drzew, 2. pielęgnacji drzew: 1) obcinania odrostów przy drzewach (korzeniowych i pniowych); 2) nowo posadzonych: a) poprawianie misek - należy wykonywać wiosną; b) nawożenie: zasilanie młodych drzew w okresie wiosennym przed rozpoczęciem wegetacji nawozami wieloskładnikowymi z dominacją azotu (amofoska, saletra amonowa, florovit itp.) w dawce zalecanej przez producenta; c) ochrony przed chorobami i szkodnikami oraz do zwalczania szkodników, gdy się pojawią (opryski dot. tylko nowych nasadzeń); 4) palikowania: a) weryfikowania stanu opalikowania b) kontroli napięcia taśm w celu uniknięcia wrastania materiału w korowinę, powinna być przeprowadzana min. 2 razy w roku; 5) bieżącego przycinania obumarłych gałęzi; 2. Podczas prowadzonych prac pielęgnacji drzew należy stosować opracowane standardy, które są dostępne m.in. w ramach projektu ,,Drzewa dla zielonej infrastruktury Europy" (projekt zrealizowany przez Fundację EkoRozwoju z Wrocławia w partnerstwie ze Stowarzyszeniem Eko-Inicjatywa z Kwidzyna i niemiecką organizacją BUND); 3. odchwaszczania min 3 x w miesiącu lub częściej, jeśli będzie taka potrzeba, w zależności od wzrostu chwastów i warunków atmosferycznych (na każde polecenie Zamawiającego); 4. wiosennego i jesiennego wygrabiania liści (min. 2 krotnie jesienią) (przede wszystkim spod kasztanowców a pozostawiamy liście przy obszarze twz. domków dla jeży); 5. w ramach umowy należy wykonać strefę pod rzutem korony drzew (min. 5 szt. drzew), w której nie kosimy trawy i nie zbieramy liści; strefę należy ogrodzić np. płotkami z wikliny; 6. wywozu biomasy (liści, ściętych i połamanych gałęzi, chwastów itp.); 1) załadunek i wywóz liści powinien nastąpić w ciągu 1 dnia po zgrabieniu; 2) w części podmokłej parku liście jesienią pozostawiamy dla ochrony drobnej fauny parku, wygrabiamy je na wiosnę; 6. nawożenia nawozami wieloskładnikowymi nasadzeń min. 2 razy w roku lub na każde polecenie Zamawiającego: a) koniec marca/początek kwietnia, b) pierwsza połowa lipca; 7. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego monitorowania stanu uwilgotnienia gleby i w sposób przemyślany stosować podlewanie w ilości i częstotliwości potrzebnej dla zachowania żywotności i zdrowotności roślin (niedopuszczalne jest wysuszenie lub zaleganie wody w wierzchniej warstwie gleby, powodujące gnicie roślin). 8. pielęgnacji bylin, traw i krzewów ozdobnych (liściastych, iglastych, żywopłotów), z uwzględnieniem właściwości i cech indywidualnych roślin oraz terminów pielęgnacji : 1) odchwaszczania i spulchniania ziemi; a) metoda - odchwaszczanie ręczne (można stosować motyki); b) spulchniania i pielenia misek, rowków i powierzchni grup krzewów; c) w przypadku krzewów o płytkim systemie korzeniowym (różaneczniki) nie należy przekopywać ziemi wokół krzewów lecz tylko ściółkować korą; d) usuwania samosiewów obcych gatunków, zwłaszcza z żywopłotów; 2) ścinania martwej części nadziemnej bylin i traw (wiosennego i jesiennego); 3) cięcia hortensji bukietowych ok. 20 cm nad ziemią; 4) usuwania fragmentów przerośniętych wzajemnie krzewów i bylin; 5) przycinania, usuwania przekwitłych części roślin, cięcia korekcyjnego i odmładzającego krzewów; 6) ochrony przed chorobami i szkodnikami oraz do zwalczania szkodników, gdy się pojawią (opryski); 7) uzupełniania nasadzeń: a) uzupełniać na bieżąco rośliny skradzione lub zdewastowane (do 30% ilości posadzonych roślin rocznie, w tym drzewa do 10%, a pozostałe rośliny do 20%), b) uzupełniać rośliny zasychające, nie kwitnące itp. na skutek niewłaściwej pielęgnacji (100% wymiany roślin rocznie); 8) zabezpieczania roślin na okres zimowy poprzez okrywanie agrowłókniną lub stroiszem; 9. pielęgnacji róż: 1) wiosennej pielęgnacji a) rozsypanie kopczyków, b) usunięcie okryć po zimie, c) zasilenie 1 krotne wiosenne nawozami wieloskładnikowymi w stanie uwilgotnienia gleby, w ilości zalecanej przez producenta, d) cięcie wiosenne; 2) letniej pielęgnacji: a) zasilania nawozem wieloskładnikowym w momencie, gdy róże mają drugi wysyp kwiatów; 3) jesiennej pielęgnacji: a) usypanie wokół krzewów kopczyków do 30 cm wysokości; b) okryciu krzewów gałązkami i liśćmi, które zatrzymają śnieg i wiatr; 10. cięcia pielęgnacyjne: 1) cięcie należy wykonywać z uwzględnieniem właściwości i cech indywidualnych roślin, w celu zachowania indywidualnego charakteru i uniknięcia zniekształceń korony i pokroju, 2) wzmacnianie pędów słabych i wspomaganie rozkrzewiania się roślin poprzez cięcia poprawiające kondycję stosowane wiosną, 3) usuwanie uszkodzonych, chorych, suchych, przemarzniętych i krzyżujących się pędów i gałęzi, 4) usuwanie u podstawy odrostów wyrastających z podkładki roślin szczepionych (z ziemi lub pnia); 11. cięcia odmładzające: 1) krzewów, których gałęzie wykazują małą żywotność, słaby przyrost oraz powodują niepożądane zagęszczenie (zbyt duże rozmiary krzewów) można przeprowadzać na krzewach rosnących w warunkach normalnego oświetlenia, z odpowiednim nawożeniem i podlewaniem, 2) derenia białego; Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny opis znajduje się w dokumentach zamówienia. Główna klasyfikacja (cpv): 77300000 Usługi ogrodnicze Część zamówienia: LOT-0006 Tytuł: Bieżące utrzymanie zieleni na obszarze Parku Nowe Oblicze oraz Skwerze św. Wojciecha Opis: W ramach bieżącego utrzymania zieleni Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wiosennego i jesiennego wygrabiania liści (nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu); 1) załadunek i wywóz liści powinien nastąpić w ciągu 1 dnia po zgrabieniu; 2. odchwaszczania min. 2 x w miesiącu lub częściej, jeśli będzie taka potrzeba, w zależności od wzrostu chwastów i warunków atmosferycznych (i na każde polecenie Zamawiającego); 3. podlewania w zależności od potrzeb i na każdorazowe polecenie Zamawiającego (min. 3 x w miesiącu w okresie czerwiec - sierpień, częściej w przypadku suchej pogody) 1) należy dysponować beczkowozem w przypadku braku systemu nawadniania i zabieg przeprowadzać o świcie, aby nie blokować ruchu; 4. nawożenia nawozami wieloskładnikowymi 2 razy w roku: 1) koniec marca/początek kwietnia, 2) pierwsza połowa lipca; 5. pielęgnacji bylin, traw i krzewów ozdobnych (liściastych, iglastych, żywopłotów): 1) odchwaszczania i spulchniania ziemi; 2) ścinania martwej części nadziemnej bylin i traw (wiosennego i jesiennego); 3) cięcia hortensji bukietowych ok. 20 cm nad ziemią; 4) usuwania fragmentów przerośniętych wzajemnie krzewów i bylin; 5) usuwania samosiewów obcych gatunków, zwłaszcza z żywopłotów; 6) przycinania, usuwania przekwitłych części roślin, cięcia korekcyjnego i odmładzającego krzewów; 7) ochrony przed chorobami i szkodnikami oraz do zwalczania szkodników, gdy się pojawią (opryski); 8) uzupełniania nasadzeń a) uzupełniać na bieżąco rośliny skradzione lub zdewastowane do 30% ilości posadzonych roślin (rocznie), b) uzupełniać rośliny zasychające, nie kwitnące itp. na skutek niewłaściwej pielęgnacji (100% wymiany roślin); 9) zabezpieczania roślin na okres zimowy poprzez okrywanie agrowłókniną lub stroiszem; 6. Wykonanie rabat z roślinami cebulowymi z materiału roślinnego pozyskanego przez Wykonawcę wraz z pielęgnacją przy pomniku św. Wojciecha, na Skwerze św. Wojciecha: 1) zastosować gatunki m.in. krokusy, tulipany, zimowity, szafirki, cebulice (gatunki, miejsce oraz termin sadzenia określi Zamawiający), 2) zaprawiać cebule bezpośrednio przed sadzeniem w preparacie grzybobójczym i posadzić cebulę w ilości 40-50 szt. / 1 m^2, 3) kompleksową pielęgnację roślin cebulowych należy wykonywać od chwili ich posadzenia, zgodnie ze sztuką ogrodniczą, 4) zabezpieczać cebule na zimę poprzez przykrycie powierzchni kwietnika matami lub liśćmi, stroiszem świerkowym, zrąbkami, korą lub torfem, 7. Wykonanie rabat z bylinami z materiału roślinnego pozyskanego przez Wykonawcę wraz z pielęgnacją na kopcu, na którym posadowiony jest pomnik św. Wojciecha, na Skwerze św. Wojciecha. 8. pielęgnacji drzew: 1) sadzenia z mocowaniem palików; 2) uzupełniania i wymiany palików przy drzewach; 3) uzupełnianie nasadzeń; 4) obcinania odrostów przy drzewach (korzeniowych i pniowych), cięcia pielęgnacyjnego; 5) ochrony przed chorobami i szkodnikami oraz do zwalczania szkodników, gdy się pojawią (opryski); 9. pielęgnacji trawników: 1) wygrabiania zanieczyszczenia z trawników wiosną; 2) przeprowadzenia wertykulacji wczesną wiosną, po pierwszym koszeniu, a jeżeli wystąpi taka konieczność to również późną jesienią; 3) koszenia trawników kosiarkami mechanicznymi, kosami w miejscach trudnodostępnych, podkaszanie skupin krzewów ok. 15 x w roku lub/i za każdym razem, kiedy wysokość trawy osiągnie 7-8 cm; Wykonawca nie może uszkadzać pnia drzew, krzewów (należy zwrócić szczególną uwagę na zachowanie odległości min. 0,5 m od pnia drzewa przy wykonywaniu koszenia podkaszarką); 4) dokaszania, zgrabiania i wywożenia biomasy; 5) zakładania i uzupełniania - częściowej renowacji trawników w miejscach wydeptanych; 6) wycięcie traw w miejscach trudnodostępnych np. przy znakach, barierach lub częściowo obsadzonych wykonuje się równolegle z głównym koszeniem; 7) skoszona trawa nie może leżeć dłużej niż jeden dzień po skoszeniu i musi być sprzątnięta przed dniami ustawowo wolnymi od pracy tj. soboty, niedziele i święta; 8) Wykonawca zobowiązany jest zamiatać ciągi piesze ze ściętej trawy natychmiast po wykoszeniu; 9) rozpoczęcie i zakończenie pierwszego koszenia powinno być wykonane w takim okresie, aby nie dopuścić do wysiewu nasion i chwastów. 10. Prace związane z utrzymaniem zieleni obejmować będą całokształt prac związanych zarówno z pielęgnacją istniejącej zieleni jak i nowymi nasadzeniami, wykonywanymi samodzielnie przez Wykonawcę lub poprzez wskazanie przez Zamawiającego. Wskazania ze strony Zamawiającego dokonywane będą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. W zleceniu będzie określony termin wykonania, zakres prac itp. 11. Harmonogram wykonywania prac ogrodniczych uzależniony jest od warunków atmosferycznych, wzrostu roślin, warunków wegetacji itp. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dobrą praktyką ogrodniczą. 12. W przypadku robót prowadzonych w pasach drogowych ulic wszelkie utrudnienia w ruchu wymagają wcześniejszego zgłoszenia właściwym organom. 13. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia swoich pracowników i sprzętu w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację w czasie prowadzonych prac. Oznakowane znakiem firmy samochody Wykonawcy mogą poruszać się na terenie parku i skwerów po drogach utwardzonych. Zabrania się wjeżdżania na trawniki, skupiny krzewów, kwietniki oraz na obszar dookoła Ratusza itp. Wjazd na teren parków i zieleńców może odbywać się na podstawie zezwolenia uzyskanego w Urzędzie Miejskim w Starogardzie Gdańskim. 14. Wykonawca winien zagwarantować odpowiedni sprzęt i narzędzia, gwarantujące prawidłowe jakościowo i terminowe wykonywanie prac. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Powinien być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie zanieczyszczenia, uszkodzenia spowodowane jego pojazdami na terenie Miasta Starogard Gdański. 15. Jeżeli do wykonania prac konserwacyjnych niezbędne Główna klasyfikacja (cpv): 77300000 Usługi ogrodnicze CPV: 90610000, 90511000, 90900000, 50870000, 77300000 Dokument nr: 668397-2024, RZP.271.19.2024 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 02/12/2024 10:05:00 (UTC+1) Miejsce: https://platformazakupowa.pl/starogard_gdanski Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/starogard_gdanski Dokumenty zamówienia Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/starogard_gdanski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 02/12/2024 10:00:00 (UTC+1) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Adres pocztowy: Ul. Gdańska 6 Miejscowość: Starogard Gdański Kod pocztowy: 83-200 Podpodział krajowy (NUTS): Starogardzki (PL638) Kraj: Polska Miejsce realizacji Miejscowość: Starogard Gdański Kod pocztowy: 83-200 Podpodział krajowy (NUTS): Starogardzki (PL638) Kraj: Polska Szacowany okres obowiązywania Data początkowa: 01/01/2025 Data zakończenia trwania: 31/12/2026 Miejsce realizacji Miejscowość: Starogard Gdański Podpodział krajowy (NUTS): Starogardzki (PL638) Kraj: Polska Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Gmina Miejska Starogard Gdański Numer rejestracyjny: 5922045396 Adres pocztowy: ul. Gdańska 6 Miejscowość: Starogard Gdański Kod pocztowy: 83-200 Podpodział krajowy (NUTS): Starogardzki (PL638) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: https://platformazakupowa.pl/pn/starogard_gdanski E-mail: zamowienia.publiczne@um.starogard.pl Telefon: 585306057 Adres strony internetowej: https://starogard.pl Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://platformazakupowa.pl/pn/starogard_gdanski Profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/starogard_gdanski Role tej organizacji: Nabywca |
© eurobudowa.pl 2004-2024