pomorskie (Gdańsk)
mazowieckie (Warszawa)
kujawsko-pomorskie (Nakło nad Notecią)
śląskie (Pawłowice)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż układu kompensacji mocy biernej w budynkach |
Data zamieszczenia: | 2024-11-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Malborku ul. 17 Marca 3 82-200 Malbork powiat: malborski tel. 55 647 07 00, tel. 55 647-07-76 zamowienia@malbork.sr.gov.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Malbork |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 55 647 07 00, t |
Termin składania ofert: | 2024-11-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż układu kompensacji mocy biernej w budynkach Sądu Rejonowego w Malborku przy Ul. 17 Marca 3 oraz Poczty Gdańskiej 19 II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie na rzecz Zamawiającego: a) dostosowania, b) wyboru, c) dostawy, d) montażu e) uruchomienia układu kompensacji mocy biernej w budynkach Sądu Rejonowego w Malborku przy Ul. 17 Marca 3 oraz Poczty Gdańskiej 19. f) sporządzenie dokumentacji powykonawczej. g) serwis i konserwacja urządzenia w okresie gwarancji. Dodatkowo Zamawiający informuje, iż budynki Sądu Rejonowego w Malborku są budynkami zabytkowymi, w tym budynek przy Ul. 17 Marca 3 jest objęty ochroną Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i wszelkie prace powodujące ingerencję w strukturę budynku wymagają uzyskania uprzednio zgody konserwatora zabytków. III.4. Podczas wykonywania prac należy zachować drożność dróg ewakuacyjnych. III.5. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi Polskimi Normami z zachowaniem przepisów bhp i ppoż. III.6. Każdorazowo, każdego dnia po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić miejsce do stanu czystości tak, by praca wykonywana w budynku następnego dnia mogła odbywać się bez zakłóceń. IV. Wymagania Zamawiającego: IV.1. Miejsce montażu nowego układu kompensacji mocy biernej musi być przed jego montażem uzgodnione z Zamawiającym; IV.2. Pomiary parametrów sieci winny być dokonane dla każdej fazy prądu oddzielnie, IV.3. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zmian w instalacji elektrycznej i rozdzielni w miejscu instalacji układu, w miarę potrzeb wynikających z konieczności realizacji przedmiotu zamówienia; IV.4. Uruchomienie i ciągła praca urządzenia w miejscu instalacji będzie zgodna z przepisami ppoż., BHP oraz innymi dotyczącymi lokalizacji i eksploatacji urządzeń danego rodzaju; IV.5. Zespól pracowników Wykonawcy wyznaczony do montażu urządzenia stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia zobowiązany jest posiadać świadectwa kwalifikacyjne Gr 1 E i D, IV.6. Dostarczone urządzenie musi posiadać gwarancję i być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nieużywane, nieobciążone prawami podmiotów trzecich; IV.7. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również: a) wykonywanie serwisu gwarancyjnego b) przeglądów serwisowych (zgodnie z wymogami gwarancji producenta) przedmiotowych urządzeń w ramach wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego z umowy; IV.8. Na Wykonawcy ciąży obowiązek pozostawienia instalacji elektrycznej budynku, pomieszczenia rozdzielni głównej i jego wyposażenia w stanie nie gorszym niż zastany w chwili rozpoczęcia prac. IV.9. Wszelkie pomiary winny być wykonywane przyrządami, które posiadają legalizację oraz ważne i aktualne świadectwa wzorcowania zgodne z wymogami, normami i przepisami prawnymi. IV.10. Prace montażowe urządzenia można wykonywać poza godz.mi 7.00-16.00 w dni robocze lub w soboty i święta; IV.11. Wyłączenia zasilania w budynku można dokonać wyłącznie poza godz.mi 7.00 - 16.00 lub soboty i święta. Wyłączenie zasilania w budynku należy ustalić z Zamawiającym minimum 3 dni przed realizacją. Dokument nr: Post. 47/2024-Adm Otwarcie ofert: X.4. Zamawiający nie przewiduje czynności otwarcia ofert; Składanie ofert: X. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT. X.1. Ofertę należy złożyć: a) w Sądzie Rejonowym w Malborku Ul. 17 Marca 3, 82-200 Malbork, pokój nr 302 - II piętro, w terminie do dnia 12 listopada 2024 roku godz. 15:00. b) e-mail: zamowienia@malbork.sr.gov.pl - ZA POTWIERDZENIEM ODBIORU - do dnia 12 listopada 2024 r. Powołując się na nr sprawy: Post. 47/2024-Adm. - ,,DOSTAWA i montaż układu kompensacji mocy biernej w budynkach Sądu Rejonowego w Malborku przy Ul. 17 Marca 3 oraz Poczty Gdańskiej 19" Miejsce i termin realizacji: V. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Termin realizacji zamówienia - do dnia 16 grudnia 2024 r. Wymagania: w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych I. WPROWADZENIE 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Ofertę należy złożyć na całość zadania. 3. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez Sąd Rejonowy w Malborku (nie rodzi skutków w postaci zawarcia umowy). Przesłana oferta nie stanowi gwarancji zawarcia umowy. 4. Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 5. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą dokonane będą w polskich złotych. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonania rozstrzygnięcia postępowania, do jego unieważnienia i niedokonania wyboru oferty bez podawania przyczyny, na każdym etapie postępowania. 7. Przesłana oferta nie stanowi gwarancji zawarcia umowy. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza lub wezwania Wykonawców do złożenia ofert korzystniejszych dla Zamawiającego oraz do unieważnienia postępowania w przypadku braku porozumienia co do wszystkich elementów istotnych negocjacji. 9. Termin zawarcia umowy z Wykonawcą, który złoży ofertę najkorzystniejszą, zostanie przez Zamawiającego podany odrębnie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamówienia (zmniejszenie lub zwiększenie). 11. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie uchylał się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. II.2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. II.3. Zamawiający nie przewiduje możliwości powierzenia zamówienia podwykonawcom. II.4. Zamawiający zaleca i umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej budynku. W kwestii uzgodnienia terminu wizji lokalnej należy kontaktować się z upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego, dane kontaktowe w pkt. VIII.7. III. INFORMACJE OGÓLNE: III.1. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, wskazówkami i wytycznymi Zamawiającego. III.2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał kompetencje i uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami prawa i specyfiką zamówienia. III.3. Roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone na funkcjonującym terenie użyteczności publicznej, w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną w danym obiekcie/budynku oraz każdorazowo uzgadniać harmonogram prowadzonych prac z użytkownikiem obiektu. Wykonawca swoim działaniem nie może ograniczać użytkowników obiektu. III.7. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawcy dokonali wizji lokalnej obiektu objętego realizacją niniejszego zamówienia w celu dokonania oceny warunków jego realizacji. Decyzję co do zasadności przeprowadzenia wizji lokalnej Zamawiający pozostawia wyborowi Wykonawcy. Ewentualne przeprowadzenie wizji lokalnej nie wpływa na wydłużenie terminu składania ofert. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym. III.8. Płatnikiem za zamówienie będzie Sąd Apelacyjny w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 28/29, 80-803 Gdańsk NIP 583-19-46-372. IV.12. W ramach przygotowania do złożenia oferty Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie przez oferenta pomiarów przy użyciu analizatora parametrów instalacji elektrycznej z ich rejestracją ciągłą. VI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; c) zdolności technicznej lub zawodowej - określone przez Zamawiającego w Zaproszeniu do złożenia oferty, d) którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. VII.1. Do oferty każdy Wykonawca, dołącza: a) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty) b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (Załącznik nr 3 do Zaproszenia do złożenia oferty), c) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 4 do Zaproszenia do złożenia oferty). d) dokumenty potwierdzające posiadanie przez osobę/osoby wskazaną/e do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych stosownych uprawnień do kierowania robotami elektrycznymi; e) Wzór umowy - parafowany przez Wykonawcę (Załącznik nr 5 do Zaproszenia do złożenia oferty) f) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; g) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający właściwe umocowanie osoby składającej ofertę w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub przedstawionych dokumentów rejestrowych (w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem); h) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. VIII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI VIII.1. Od momentu ogłoszenia postępowania wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pomocą poczty elektronicznej. VIII.2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje e-mailem, każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku uchylania się Wykonawców od potwierdzenia odbioru oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, Zamawiający na potwierdzenie doręczenia w celach dowodowych posłuży się ,,Raportem transmisji danych" z poczty elektronicznej. VIII.3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemną prośbą o wyjaśnienie treści Zaproszenia do złożenia oferty. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynie nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Zamawiający prześle treść zapytania oraz udzieli wyjaśnień bez ujawnienia źródła zapytania oraz zamieści je na stronie internetowej Zamawiającego (www.malbork.sr.gov.pl). VIII.4. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt VIII.3, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. VIII.5. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt VIII.3. VIII.6. Pytania należy kierować na adres: e-mail: zamowienia@malbork.sr.gov.pl Powołując się na nr sprawy: Post. 47/2024-Adm. - ,,Dostawa i montaż układu kompensacji mocy biernej w budynkach Sądu Rejonowego w Malborku przy ul. 17 Marca 3 oraz Poczty Gdańskiej 19" W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zaproszenia. Dokonaną zmianę Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej. IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY. IX.1. Ofertę stanowią: o uzupełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami. IX.2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodną z postanowieniami Zaproszenia do złożenia ofert. Do sporządzenia oferty należy wykorzystać formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia. IX.3. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności. IX.4. Dokumenty składające się na ofertę winny być aktualne w terminie składania ofert i przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy poprzez umieszczenie klauzuli ,,za zgodność z oryginałem". IX.5. Oferta oraz wszelkie oświadczenia powinny być podpisane przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. IX.6. Zaleca się by każda zawierająca jakąkolwiek treść strona oferty była podpisana lub parafowana przez Wykonawcę. Każda poprawka w treści oferty, w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, nadpisanie, uzupełnienie, muszą być parafowane i datowane przez Wykonawcę. IX.7. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty wariantowej spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. IX.8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. IX.9. Oferta ma zawierać: a) pełną nazwę Wykonawcy; b) adres (siedziba, miejsce prowadzenia działalności) wraz z adresem poczty elektronicznej, numer telefonu, faksu, REGON, NIP); c) cenę oferty w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego jako cenę ryczałtową w polskich złotych (podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku), obliczoną zgodnie z wymogami zawartymi w formularzu ofertowym, powiększoną o kwotę należnego podatku od towarów i usług VAT. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania; d) termin realizacji zadania; e) termin gwarancji; f) dokumenty i oświadczenia określone w pkt. VI. Zaproszenia do złożenia oferty; g) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawca wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy h) kosztorysy wraz z zestawieniem materiałów i urządzeń; i) zaakceptowane ogólne warunki umowy- załącznik nr 4 do Zaproszenia do złożenia oferty. X.2. Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy. X.3. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert. XI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY XI.1. Wykonawca określi cenę całkowitą (ryczałtową) oferty brutto dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownym. Cena będzie obejmować wyrażoną w jednostkach pieniężnych i podlegającą zapłacie przez Zamawiającego wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem zamówienia. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające ze specyfikacji technicznej, jak również koszty wszystkich robót przygotowawczych, porządkowych i zabezpieczeń materiałów i robót, ze wskazaniem ceny urządzeń wraz z kosztami montażu dla każdego z budynków odrębnie. XI.2. Cena podana w ofercie przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom ani waloryzacji przez okres realizacji zamówienia. XI.3. Cenę należy podać w złotych polskich. XI.4. Przyjmuje się, że za prawidłowo wyliczoną cenę ryczałtową za cały przedmiot zamówienia odpowiada Wykonawca, wiążący jest zakres rzeczowy wynikający z Zaproszenia do złożenia oferty. Należy przyjmować, że roboty ujęte w danej pozycji muszą być wykonane wg. dokumentacji, specyfikacji technicznych, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, wskazówek zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego. XI.5. Zamawiający wymaga złożenia kosztorysów ofertowych wraz z zestawieniem materiałów i urządzeń, które traktowane są jako dokumenty informacyjne, ułatwiające wycenę. XII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT. XII.1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a) cena b) gwarancja XII.2. Oferty niewykluczonych wykonawców oraz nieodrzucone będą oceniane wg następujących kryteriów i wag: Kryterium Waga (%) Cena 80 Czas trwania gwarancji (w miesiącach) 20 Kryterium: cena brutto - 80 % najniższa cena brutto Cena brutto = X 100 pkt. x 80% cena brutto badanej oferty Kryterium: gwarancja - 20 % czas trwania gwarancji badanej oferty Gwarancja = X 100 pkt. x 20% najdłuższy czas trwania gwarancji (minimum 36 m-cy, maksymalnie 60 m-cy) XII.3. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert na podstawie kryteriów oceny określonych w ust. 1 niniejszego rozdziału Zaproszenia do złożenia oferty. XII.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. XII.5. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją Zaproszenia do złożenia oferty, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. XII.6. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w kryterium oceny ofert, b) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, c) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. XII.7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. XII.8. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany okoliczności i warunków, będących podstawą wyboru, których nie można było przewidzieć w specyfikacji warunków zamówienia. Kontakt: VIII.7. Osobami uprawionymi do kontaktu z Wykonawcami są: o Pani Paulina Szyczewska - Starszy inspektor Kontakt: tel. 55 647-07-76, e-mail: zamowienia@malbork.sr.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024