Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
777z dziś
6067z ostatnich 7 dni
24514z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Remont łazienki mieszkanek - budynek administracyjno-terapeutyczny

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont łazienki mieszkanek - budynek administracyjno-terapeutyczny

Data zamieszczenia: 2024-11-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Nowej Wsi
ul. Szkolna 9
64-510 Wronki
powiat: szamotulski
Tel. 505-152-667
dps@dpsnowawies.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Wronki
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 505-152-667
Termin składania ofert: 2024-11-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dom Pomocy Społecznej w Nowej Wsi
zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
Zapytanie ofertowe nie stanowi przedmiotu zamówienia publicznego regulowanego ustawą z dnia 11 września 2019r. w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z póź. Zm.)
1. Przedmiot zamówienia: Remont łazienki mieszkanek - budynek administracyjno-terapeutyczny DPS Nowa Wieś
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia:
Rozebranie płytek ściennych i podłogowych wywiezienie gruzu, wykonanie izolacji wodoszczelnej, szpachlowanie ścian, wymiana umywalek fajansowych, baterii urny wałkowej, położenie nowych płytek ściennych i podłogowych, wymiana sedesów dla niepełnosprawnych, malowanie ścian, montaż elementów, poręczy dla osób niepełnosprawnych
Dokumentacja techniczna związana z realizacja zadania w załączniku nr 3

Dokument nr: DPSNW.231/8/2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - Dom Pomocy Społecznej Nowa Wieś Ul. Szamotulska 9 Nowa Wieś, 64-510 Wronki w dniu 18.11.2024 o godz. 10:30

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia oferty: Dom Pomocy Społecznej w Nowej Wsi, 64-510 Wronki, Nowa Wieś, Ul. Szamotulska 9 - sekretariat lub drogą mailową na adres dps@dpsnowawies.pl do dnia 18.11.2024 r., do godz. 10.00 (decyduje data wpływu do DPS lub na adres mailowy). Niniejsze postępowanie prowadzone jest pod nazwą ,,Remont łazienki mieszkanek- budynek administracyjno-terapeutyczny DPS Nowa Wieś"

Miejsce i termin realizacji:
4.Termin realizacji zamówienia: do 15.12.2024r.

Wymagania:
Wykonawca ponosi koszty zakupy materiałów na realizację prac wynikających z przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i poprawnego skalkulowania wszystkich kosztów zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Termin i zasady udziału w wizji lokalnej - należy ustalić poprzez numer tel. 505-152-667. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną bez odbycia wizji lokalnej.
Wykonawca zapewni wszelki sprzęt i narzędzia niezbędne do realizacji zadania.
3. Opis warunków udziału w postępowaniu wraz z podaniem ich znaczenia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
3.1O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać osoby, które spełniają poniższe warunki:
a) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia
szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
3.2 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału określonych w pkt. 3.1 uczestnik postępowania składa:
Zamawiający odstępuje od ustalenia warunków w tym zakresie.
7. Kryteria oceny ofert i ich procentowa wartość: najniższa cena ogółem w zł brutto 100% = 100 pkt.
8. Warunki płatności: faktura, termin płatności 30 dni.
10. Sposób przygotowania oferty: Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy przygotować w formie pisemnej, w języku polskim.
Ofertę stanowi: wypełniony, podpisany i opieczętowany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej ( wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego)
Ofertę należy opatrzeć podpisem wykonawcy / osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawcy. W przypadku podpisania oferty przez osobę upoważnioną do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Brak podpisu spowoduje, że oferta nie będzie podlegała ocenie przy wyborze najkorzystniejszą oferty bez dodatkowego wezwania do uzupełnienia. Brak stosownego pełnomocnictwa spowoduje wysłanie drogą elektroniczną wezwania do uzupełnienia dokumentów w terminie 24- godzin od momentu wysłania wezwania. Nie uzupełnienie braku dokumentów w wyznaczonym terminie będzie oznaczało, że oferta nie będzie podlegała ocenie przy wyborze najkorzystniejszej oferty bez dodatkowego wezwania do uzupełnienia.
11. Wybór oferty: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował ceną oferty. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacja zamówienia. Za cenę oferty uważać się będzie cenę brutto (łącznie z podatkiem VAT).
12. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni ( od ostatecznego terminu składania ofert).
13. Okres gwarancji/rękojmi: 36 miesięcy.
14. Postanowienia dodatkowe:
1) Obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe wskazane w Formularzu ofertowym.
2) Cenę ofertową, obejmującą całość przedmiotu zamówienia, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stanowi cena całkowita ryczałtowa w złotych brutto. Wykonawca określa cenę ofertową poprzez wskazanie w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) ceny w złotych netto, wartość podatku VAT w złotych, stawki podatku VAT w % oraz ceny w złotych brutto.
3) w związku z zastosowanie wynagrodzenia ryczałtowego, Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia kosztorysu (ów) ofertowego(ych).
4) Cena ryczałtowa zaproponowana przez Wykonawcę jest ostateczna i wyklucza możliwość żądania dodatkowej zapłaty za wykonanie zamówienia objętych przedmiotem zamówienia w tym okresie. Cena ofertowa obejmować musi całość zadania (zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia). W odniesieniu do ceny całkowitej ( ryczałtowej w złotych brutto) Zamawiający przyjmuje, że prawidłowo podana przez Wykonawcę cena ryczałtowa obejmuje całość przedmiotu zamówienia, bez względu na sposób jej obliczenia.
5) Wykonawca przed obliczeniem ceny oferty powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz terenem prac i jego otoczeniem oraz uzyskać niezbędne do sporządzenia oferty informacje mające wpływ na wartość zamówienia.
6) Wszystkie wartości w formularzu ofertowym powinny być liczone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7) cena ofertowa obejmować musi całość zadania ( zawierać wszystkie koszty związane z realizacja zadania).
8) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507). Oświadczenie potwierdzające spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu zawarte zostało w Formularzu ofertowym.

Uwagi:
15. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016 r., str. 1), dalej ,,RODO" informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Nowej Wsi,
b) Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych: przemoszulc@gmail.com
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Remont łazienki mieszkanek- budynek administracyjno-terapeutyczny DPS Nowa Wieś"Postępowanie DPSNW.231/8/2024, prowadzone w trybie zapytania cenowego.
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, gdy oferta przekracza kwotę przeznaczoną na realizację zadania.

Kontakt:
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami Lucyna Białys -Grzyll, Tel. 505-152-667

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.