wielkopolskie (Kórnik)
mazowieckie (WARSZAWA)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa opryskiwaczy, węża, filtrów |
Data zamieszczenia: | 2024-11-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZE PAK SPÓŁKA AKCYJNA Kazimierska 45 62-510 Konin powiat: Konin kaminski.piotr@zepak.com.pl https://zepak.logintrade.net/zapytania_email,1596548,0f9f4ea1c365b0657e72f79629eed3e4.html |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Konin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-11-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wybór dostawcy opryskiwaczy, węża, filtrów dla Elektrowni Pątnów. Treść zapytania: Szanowni Państwo, Zamawiający - ZE PAK Spółka Akcyjna zaprasza do złożenia oferty techniczno-handlowej. Przedmiot zamówienia: WKŁADKA D/ZAMKA DRZWI BĘBENKOWA 45/45- szt. 5 Wkładka do drzwi bębenkowa 45/45 mm dwustronna. WĄŻ ZBROJONY FI 25 GUMA - mb. 10 Parametry węża: a) średnica wewnętrzna - 25 mm, b) średnica zewnętrzna - 32 mm, c) ciśnienie robocze przy 20°C - 8 bar, d) warstwa wewnętrzna - przezroczysty PVC, e) wzmocnienie - oplot poliestrowy, f) warstwa zewnętrzna - przezroczysty PVC, g) temperatura pracy - od -5°C do +60°C, h) nazwa węża - RAGNO CR, FILTR POW. D/WD5 1.348-191.0 KARCHER - szt. 2 OPRYSKIWACZ RĘCZNY V-9 9l MAROLEX - szt. 4 Opryskiwacz ma być marki Marolex- inne nie zdają egzaminu. Ręczny opryskiwacz o pojemności roboczej 9 l Marolex Opryskiwacz Profession 9 L Uwaga: Zamawiający dokona wyboru Dostawcy w oparciu o złożone oferty. Oferta będzie traktowana jako ostateczna, a warunki cenowe w niej zawarte nie będą negocjowane. Dla Elektrowni Pątnów 1. Planowany termin dostawy. 10 dni po otrzymaniu zamówienia. 2. Warunki dostawy. 1) Miejsce dostawy: Elektrownia Pątnów Ul. Kazimierska 45 2) Oferta winna być skalkulowana na bazie formuły DDP wg Incoterms 2020. Dostawca ponosi koszty i ryzyko dostarczenia towaru do Zamawiającego. Ubezpieczenie dostaw podczas transportu leży po stronie Dostawcy. 3. Warunki płatności. Płatność przelewem w terminie 30 dni od otrzymania faktury. 4. Termin przyjmowania ofert. 1) Oferty można składać zgodnie z informacją zamieszczoną w zapytaniu ofertowym. 1a-Termin złożenia oferty 2024-11-07 2) Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie zostaną rozpatrzone. 5. Sposób przygotowania oferty. 1) Oferty należy składać z wykorzystaniem platformy zakupowej. 2) Skan podpisanej oferty należy również dołączyć jako załącznik na platformie zakupowej. 3) Do oferty należy załączyć: - Oświadczenie o wypełnieniu przez Dostawcę/Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO 6. Koszty przygotowania oferty. 1) Dostawca przygotuje ofertę na swój koszt. 2) Wszelkie inne koszty związane z uczestnictwem Dostawcy w niniejszym postępowaniu aż do udzielenia zamówienia są również ponoszone przez Wykonawcę i nie będą zwracane przez Zamawiającego. 7. Okres związania Ofertą. Dostawca jest zawiązany ofertą przez okres 30 dni, a bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, określonego w pkt. 5 Zapytania Ofertowego. W sytuacji, gdy przeprowadzona zostanie dogrywka w formie negocjacji lub aukcji i Oferent nie zmieni swojej oferty w dogrywce, oferta pozostaje wiążąca w okresie ujętym w niniejszym zaproszeniu. 8. Gwarancja. 1) Dostawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji liczonej od daty dostawy. W przypadku wystąpienia wad Zamawiający niezwłocznie powiadomi Dostawcę o wadach na piśmie, a Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad na swój koszt, w terminie do 7 dni od daty powiadomienia. Termin usunięcia wad może być wydłużony za zgodą Zamawiającego. 2) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w uzgodnionym terminie zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 0,2% łącznej wartości netto zamówienia za każdy dzień opóźnienia, nie więcej niż 10% tej wartości, a Zamawiający może podjąć własne działania na koszt i ryzyko Wykonawcy, nie tracąc żadnych uprawnień wynikających z gwarancji. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas usunięcia wad, a w przypadku wymiany towaru na nowy, wolny od wad, biegnie od początku. 9. Warunki formalne udziału w postępowaniu. 1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Dostawcy, którzy są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 2) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Dostawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Dostawca ubiegający się o zamówienie, winien mieć pełne i niezaprzeczalne prawo do oferowania dostawy materiałów będących przedmiotem postępowania na terenie Polski i ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku jakichkolwiek roszczeń ze strony osób trzecich. W przypadku wystąpienia roszczeń osób trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich, wynalazczych i innych związanych z wykonaniem zamówienia, roszczenia te przejmuje Dostawca. 4) W celu spełnienia powyższych warunków Dostawca jest zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia w trakcie składania oferty poprzez platformę zakupową. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania od Dostawcy dostarczenia dokumentów potwierdzających spełnianie powyższych wymagań (np. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie z ,,CEIDG" Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, stosowne zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego i oddziału ZUS lub KRUS, referencje, wykazy pracowników). 10. Wyjaśnienia do Zapytania Ofertowego. 1) Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego. 2) Pytania należy przesłać poprzez platformę zakupową lub e-mailem na adres: zaopatrzenie@zepak.com.pl 11. 1) Treść wyjaśnień będzie przekazana e-mailem, faksem lub poprzez aktualizację Zapytania Ofertowego na platformie zakupowej. 2) W przypadku, gdy Dostawca złoży ofertę przed aktualizacją Zapytania Ofertowego, musi ona zostać złożona ponownie. 12. Istotne postanowienia umowy. Przy podpisywaniu ewentualnej umowy, zastrzegamy sobie prawo do wprowadzenia zapisów o karach umownych: za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy w wysokości 0,2% wartości wynagrodzenia netto za każdy dzień zwłoki (nie więcej niż 10% wartości wynagrodzenia netto); za odstąpienie od realizacji umowy lub przerwanie prac w wysokości 10% wartości wynagrodzenia netto. 13. Zastrzeżenia. 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego przeprowadzenia. 2) Zamawiającemu przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty lub zamknięcia postępowania zakupowego w dowolnym momencie bez wybrania oferty i bez podania przyczyn takiej decyzji. 3) Zamawiający po zakończeniu postępowania zastrzega sobie prawo żądania potwierdzenia złożonej oferty. 14. Pozostałe postanowienia 1)Zamawiający nie zwraca materiałów przesłanych w związku z postępowaniem zakupowym. 2)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4)Zamawiający może wykluczyć z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę/dostawcę, który w okresie 3 lat przed rozpoczęciem postępowania nie wykonał lub nienależycie wykonał inne zamówienie. 5)Oferta, której treść nie odpowiada treści Zapytania Ofertowego zostanie odrzucona. wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art.13 i 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał. 6)Złożenie oferty handlowej jest potwierdzeniem poprawności danych teleadresowych umieszczonych w https://www.zepak.com.pl/pl/o-firmie/rodo.html internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego. 7)Złożenie oferty handlowej jest potwierdzeniem posiadania pełnomocnictwa do składania przez osobę zamieszczającą ofertę na Internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego. 8)Złożenie oferty handlowej jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem treści zaproszenia do składania ofert, Regulaminu korzystania z Platformy Zakupowej dostarczanej przez Logintrade Sp. z o.o. oraz Ogólnych Warunków Zakupów umieszczonych na stronie internetowej https://zepak.logintrade.net/rejestracja/. 9)Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie wewnętrznych przepisów Zamawiającego, tj. zgodnie z Regulaminem Wyboru Dostawców ZE PAK S.A. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania Ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych i ta Ustawa nie ma zastosowania w niniejszym postępowaniu 10)Zamawiający przewiduje zastosowanie negocjacji handlowych lub aukcji elektronicznej (aukcje nie są aukcjami elektronicznymi w rozumieniu Kodeksu Cywilnego) w drugim etapie postępowania, do którego zostaną zakwalifikowane najkorzystniejsze oferty. Zamawiający poinformuje Dostawców o wszelkich postanowieniach dotyczących przeprowadzenia drugiego etapu poprzez Internetową Platformę Zakupową, e-mailem lub faksem. 15. Zamawiający może wykluczyć z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę/dostawcę, który w okresie 3 lat przed rozpoczęciem postępowania nie wykonał lub nienależycie wykonał inne zamówienie. 16. ,, Zamawiający działając na podstawie art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 118) oświadcza, iż posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 pkt 6) tej ustawy." Język postępowania 1. Językiem obowiązującym podczas całego przebiegu niniejszego postępowania jest język polski. 2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Jeśli Dostawca/Wykonawca składa dokumenty wydane w języku obcym, musi załączyć je w oryginalnym brzmieniu wraz z tłumaczeniem tych dokumentów na język polski. Tłumaczenie musi być podpisane/poświadczone przez osobę/osoby podpisującą/podpisujące ofertę, tzn. uprawnioną/uprawnione do reprezentacji Dostawcy/Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem, wydanym przez właściwy organ rejestrowy (np. Krajowy Rejestr Sądowy), bądź przez stosownie umocowanych pełnomocników, albo przez tłumacza przysięgłego. Tłumaczenia powinny być opatrzone tekstem ,,za zgodność tłumaczenia z oryginałem". W przypadku niezgodności pomiędzy wersją obcojęzyczną i wersją polską dokumentu, rozstrzygająca jest wersja polska. 3. Wszystkie dokumenty dotyczące ewentualnych podwykonawców zagranicznych dostarczane przez Dostawcę/Wykonawcę w ofercie muszą być również sporządzone, lub przetłumaczone na język polski. 17. Odstępstwa od ww. wymagań mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego Produkty: Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Indeks Załącznik/Link 1. OPRYSKIWACZ RĘCZNY V-9 9l MAROLEXOpryskiwacz ma być marki Marolex- inne nie zdają egzaminu. Ręczny opryskiwacz o pojemności roboczej 9 l Marolex Opryskiwacz Profession 9 L 4 szt. 000000007761203960 2. FILTR POW. D/WD5 1.348-191.0 KARCHERBrak tekstu 2 szt. 000000005268857770 3. WĄŻ ZBROJONY FI 25 GUMAParametry węża: a) średnica wewnętrzna - 25 mm, b) średnica zewnętrzna - 32 mm, c) ciśnienie robocze przy 20°C - 8 bar, d) warstwa wewnętrzna - przezroczysty PVC, e) wzmocnienie - oplot poliestrowy, f) warstwa zewnętrzna - przezroczysty PVC, g) temperatura pracy - od -5°C do +60°C, h) nazwa węża - RAGNO CR, i) 10 mb 000000007822211720 4. WKŁADKA D/ZAMKA DRZWI BĘBENKOWA 45/45Wkładka do drzwi bębenkowa 45/45 mm dwustronna. 5 szt. 000000002900013000 Dodatkowe warunki formalne: Pytania do postępowania w ramach zapytania ofertowego "Wybór dostawcy opryskiwaczy, węża, filtrów dla Elektrowni Pątnów." Lp. Tytuł pytania Data wysłania pytania Status Brak wyników do wyświetlenia Tytuł pytania: Treść pytania: Dokument nr: Z1866/106140 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zepak.logintrade.net/zapytania_email,1596548,0f9f4ea1c365b0657e72f79629eed3e4.html Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert: 05- 11- 2024 09: 30 Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert: 07- 11- 2024 10: 00 Data i godz. zakończenia zadawania pytań: 06- 11- 2024 09: 00 Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zepak.logintrade.net/zapytania_email,1596548,0f9f4ea1c365b0657e72f79629eed3e4.html Miejsce i termin realizacji: 10 dni po otrzymaniu zamówienia. Miejsce dostawy: Elektrownia Pątnów Ul. Kazimierska 45 Uwagi: Uwaga: 1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami. 2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową. 3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. 4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców. 5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców. 6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym. Kontakt: Kupiec: Piotr Kamiński tel: e-mail: kaminski.piotr@zepak.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024