Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5143z ostatnich 7 dni
21097z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Remont łazienek i szatni

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont łazienek i szatni

Data zamieszczenia: 2024-11-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkół Nr 1 im. A. Towarnickiego
Ul. Towarnickiego 4
35-010 Rzeszów
powiat: Rzeszów
tel: 606 637 428
zamowienia@zs1.resman.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 606 637 428
Termin składania ofert: 2024-11-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Remont łazienek i szatni w Zespole Szkół Nr 1 im. A. Towarnickiego w Rzeszowie."
1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek i szatni zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 2) oraz schematem układu pomieszczeń (zał. nr 3) stanowiącymi integralną część niniejszego zapytania ofertowego.

Opis zakresu niezbędnych robót łazienek i szatni ( II piętro ) przy dużej Sali gimnastycznej):
roboty rozbiórkowe ( skucie płytek ściennych i podłogowych, poszerzenie otworów drzwiowych, demontaż istniejącej instalacji wod-kan ),
wywiezienie materiałów po rozbiórce,
wykonanie nowej instalacji wodno- kanalizacyjnej,
demontaż bojlera elektrycznego oraz jego ponowny montaż w pomieszczeniu technicznym i wpięcie go do nowej instalacji wody ciepłej,
wymiana starych urządzeń sanitarnych na nowe,
wymiana instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach,
wymiana pionów wodno- kanalizacyjnych i włączenie na I piętrze,
wykonanie nowych posadzek, wymiana płytek ściennych i podłogowych,
montaż kabin wc z płyty HPL w kolorze białym ( wc damski ) i jasno szarym
( męski ) oraz armatury sanitarnej,
wymiana oświetlenia na lampy LED we wszystkich pomieszczeniach,
cyklinowanie parkietów w szatniach , uzupełnienie ubytków i lakierowanie,
malowanie ścian ( kolor ) i sufitów ( biały ) w remontowanych pomieszczeniach,
montaż listew przypodłogowych.

Szczegółowy zakres robót zawiera załącznik nr 1 - Przedmiar
Wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia muszą posiadać odpowiednie aprobaty techniczne lub deklarację ( certyfikat) zgodności z Polskimi Normami wydane przez dostawcę/producenta, odpowiednie do stosowania w placówkach użyteczności publicznej- szkoła.
Prace powinny być prowadzone w oparciu o przepisy obowiązującego prawa.
Prace będą odbywać się w czynnym obiekcie dlatego roboty uciążliwe i powodujące hałas powinny odbywać się w terminach uzgodnionych z Zamawiającym

Dokument nr: ZS1.200.1188.11.2024

Składanie ofert:
4. Miejsce i termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć w terminie do 14.11.2024 r., do godz.9:00 drogą;
1) pisemną (osobiście lub listownie) w sekretariacie Zespołu Szkół Nr 1
im. A. Towarnickiego, 35-010 Rzeszów Ul. Towarnickiego 4 w zamkniętych kopertach do dnia i godz. wskazanej w zapytaniu ofertowym. Data wpływu do Zamawiającego jest datą złożenia oferty. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Koperta do oferty powinna zawierać następujące zapisy:

OFERTA na wykonanie zadania:
,,Remont łazienek i szatni w Zespole Szkół Nr 1 im. A. Towarnickiego w Rzeszowie."
[[
,,NIE OTWIERAĆ DO 14.11.2024 R. DO GODZ.9:00

2) lub elektroniczną na e -mail: zamowienia@zs1.resman.pl
w formie podpisanych skanów (np. w formacie *PDF), przy czym ich wydruk nastąpi dopiero w dacie otwarcia ofert.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 20 grudnia 2024 r.

Wymagania:
2. Warunki realizacji zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonaniu prac stanowiących przedmiot zamówienia,
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania przedmiotu zamówienia,
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
3. Okres gwarancji: 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.

6. Opis sposobu przygotowania oferty:

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną, pisemną pod rygorem nieważności, czytelną, ofertę w języku polskim.
2. Ofertę (Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego) należy przygotować poprzez wypełnienie, opatrzenie pieczęcią firmową, z podaniem daty sporządzenia oraz podpisaniem przez osobę/y uprawnione w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonywania niniejszej czynności prawnej przez osobę/y.
3. W przypadku Wykonawców, którzy nie podlegają wpisowi do rejestrów, do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące na uprawnienie do jej podpisania.
4. Przed złożeniem oferty oferent powinien dokonać wizji lokalnej i rzeczywistych pomiarów po uprzednim umówieniu się telefonicznie pod nr 606 637 428 lub sms (załączony przedmiar robót jest jedynie dokumentem pomocniczym) w celu szczegółowego zapoznania się ze specyfikacją i charakterem prac, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
5. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej ustala się w dniach 06- 07.11.2024 w godz. 9:00-12:00, odbycie wizji lokalnej zostanie potwierdzone protokołem przez Zamawiającego.
6. Brak odbycia wizji skutkuje odrzuceniem oferty.

7. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: Cena = 100 % (100 pkt)
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zaokrągleniem matematycznym.
3. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie Zamawiający może prowadzić
z Wykonawcami negocjacje w celu uzyskania najkorzystniejszych warunków realizacji zamówienia. Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji w kierunku obniżenia ceny z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
4. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza będzie uchylał się od realizacji zamówienia Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania.
5. Zamawiający zamieści informację o udzieleniu zamówienia na stronie BIP Urzędu Miasta Rzeszowa po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą.

Dodatkowe informacje:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) poprawy w ofercie oczywistych omyłek pisarskich, omyłek rachunkowych,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
2) poprawy w ofercie innych omyłek polegających na niezgodności oferty
z zapytaniem ofertowym, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.
O dokonanej poprawie w ofercie Zamawiający niezwłocznie informuje Wykonawcę;
3) wzywania Wykonawców w celu uzupełnień dokumentów w przypadku ofert wadliwych i/lub niekompletnych, złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to głównie ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert;
2) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
3) Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert, w terminie wskazanym w wezwaniu Zamawiającego,
4) wpłynęła po terminie składania ofert.
[[
3. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
1) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
2) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
4) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
4. Zapytanie ofertowe może być także unieważnione przez Zamawiającego bez podania przyczyny (uzasadnienia) w każdym momencie i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony Oferenta do realizacji zamówienia.
5. Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Na podstawie Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: ,,RODO") informujemy, że:
1. Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Zespół Szkół Nr 1 im. A. Towarnickiego,
ul. Towarnickiego 4,35-010 Rzeszów, reprezentowany przez Dyrektora Zespołu.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail: iod3@erzeszow.pl, lub pisemnie na adres administratora danych.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:
Państwa dane osobowe przetwarzane będą:
a) na etapie postępowania o udzielenie zamówienia: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 130000 złotych, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
b) na etapie zawierania umowy: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia
i prawidłowego wykonania umowy, której przedmiotem jest:
,,Remont łazienek i szatni w Zespole Szkół Nr 1 im. A.Towarnickiego w Rzeszowie."
4. Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 r o dostępie do informacji publicznej, oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych, oraz instytucje na mocy wiążących umów (np. w celu rozliczenia środków unijnych, w celu rozliczenia środków publicznych).
5. Okres przechowywania danych osobowych:
Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, oraz załącznikiem do ww. ustawy określającym okresy archiwizowania dokumentów, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a umowy przez okres 10 lat.
6. Prawa osób, których dane dotyczą:
Przysługuje Pani/Panu ma prawo do:
a) dostępu do danych osobowych i ich poprawiania (sprostowania) - na zasadach przewidzianych w art. 15 i 16 RODO;
b) żądania usunięcia danych osobowych - na zasadach przewidzianych w art. 17 RODO);
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych - na zasadach przewidzianych w art. 18 RODO;
d) wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji uznania, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Administrator naruszył przepisy RODO,
7. Inne informacje:
Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, w przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia poniżej 130 000 złotych.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani nie będą profilowane.

Kontakt:
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Pan mgr inż. Mariusz Szot
tel: 606 637 428 lub kontakt sms

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.