Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5293z ostatnich 7 dni
23740z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Remont rowu przydrożnego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont rowu przydrożnego

Data zamieszczenia: 2024-11-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych
ul. św. Sebastiana 1
59-100 Polkowice
powiat: polkowicki
tel: 76 72-99-265
biuro@pzdp.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Polkowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 76 72-99-265
Termin składania ofert: 2024-11-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych
zaprasza do złożenia oferty cenowej
w ramach postępowania o udzielnie zamówienia publicznego
prowadzonego bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych,
w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1 ww. ustawy, dla zadania pn.:
,,Remont rowu przydrożnego"
1. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie istniejącego prawostronnego rowu przydrożnego,
zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 1140D pomiędzy m. Ostaszów i m. Łężce, w km od 3+980 do
4+380- odcinek o długości 400 mb, poprzez wykopanie rowu na odcinku od km 3+980 do km 4+220 oraz
oczyszczenie i karczowanie rowu w km od 4+220 do km 4+380. W ramach robót należy wykonać
a. ścinanie, karczowanie krzaków i podszycia rzadkiego;
b. oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, wywiezienie gałęzi, korzeni i kory;
c. wyznaczenie trasy koryta;
d. wykonanie pomiaru spadu podłużnego dna rowu - pomiar niwelatorem;
e. pogłębienie rowu poprzez oczyszczenie z humusu, namułu, itp.;
f. profilowanie skarp;
g. udrożnienie i czyszczenie przepustów pod zjazdami.
2. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty
Wykonawca dokonał wizji w terenie celem sprawdzenia warunków związanych z realizacją robót będących
przedmiotem zamówienia, czy też uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do prawidłowej wyceny
zakresu prac niezbędnych do wykonania zamówienia. W przypadku wątpliwości można kontaktować się
telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego.

Dokument nr: PZDP.252.83.2024

Składanie ofert:
ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w nieprzekraczalnym
terminie do dnia 08.11.2024 r. do godz. 10:00:
? osobiście - pok. nr 107,
? drogą pocztową na adres: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych Ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice,
? drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@pzdp.pl

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2024 r.

Wymagania:
4. Warunki płatności: Płatność jednorazowa w terminie 30 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury
w siedzibie Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru robót podpisany przez
Zamawiającego i Wykonawcę.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferta winna być sporządzona pisemnie, w języku polskim, zgodnie z
wzorem, który określa ,,Formularz ofertowy" - załącznik nr 1 do zaproszenia i podpisana przez osoby
upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
7. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: 100% najniższa cena.
8. Pozostałe warunki zamówienia:
9.1. Oferta musi obejmować pełny zakres przedmiotu zamówienia i zawierać wszystkie koszty Wykonawcy
wynikające z jej realizacji.
9. Klauzule Zamawiającego:
10.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w całości lub w jego części oraz do
jego zamknięcia bez podania przyczyny, szczególnie w przypadku otrzymania ofert, których wartość
przekracza środki finansowe przeznaczone na realizację przedmiotowego Zamówienia.
10.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ofert.
10.3. Niniejsze postępowanie - nie stanowi oferty, a jedynie zaproszenie do zawarcia Umowy w rozumieniu
art. 66, 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 poz. 1610, 1615).
10.4. W przypadku przesłania oferty drogą elektroniczną to oferent odpowiada za dobór ogólnodostępnych
narzędzi/aplikacji umożliwiających otwarcie złożonej oferty i jej załączników.
11. Podstawy wykluczenia:
Podstawy wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa (Dz. U. z 2023 poz. 1497):
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.
7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz. 1497)
tj.:
a. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w pkt. 3;
b. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana
na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w pkt. 3;
c. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994
r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w pkt. 3.
2) Wykluczenie jak w pkt. 1 lit. a - c następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 1.
3) W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt. 1, Zamawiający odrzuca ofertę takiego
Wykonawcy.
4) Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z pkt. 1 jest wykonywana zgodnie z art. 596
ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
5) Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się odpowiednio złożenie oferty.
6) Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają
się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, podlegają karze pieniężnej.

Uwagi:
12. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO zamawiającego związania z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego
Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą
z dnia 14 grudnia 2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem
i zwalczaniem przestępczości (Dz. U. z 2023 r., poz. 1206) i rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych osób, których dane dotyczą jest Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych
reprezentowany przez Dyrektora jednostki z siedzibą przy ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice, tel.: 76 72 99
264, e-mail: biuro@pzdp.pl;
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Polkowickim Zarządzie Dróg Powiatowych możliwy jest
pod numerem tel. 723 638 988 lub adresem e-mail: inspektor@pcuwpolkowice.pl;
3. Dane osobowe osób, których dane dotyczą będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO, tj.
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
4. Dane osobowe osób, których dane dotyczą będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego na Remont rowu przydrożnego.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób, których dane dotyczą będzie:
a) ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605);
b) regulamin udzielania zamówień publicznych Polkowickiego Zarządu Dróg Powiatowych;
Kategorie przetwarzanych danych obejmują podstawowe dane osobowe, szczególne kategorie danych osobowych
jak i również dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i naruszeń prawa;
6. Dane osobowe osób, których dotyczą mogą być udostępniane podmiotom dostarczającym lub utrzymującym
infrastrukturę IT Administratora, podmiotom i osobom świadczącym usługi ochrony mienia lub osób
Administratora, podmiotom i osobom świadczącym na rzecz Administratora usługi ubezpieczeniowe, usługi
prawne oraz innym podmiotom, którym Administrator w celu wykonywania praw i obowiązków wynikających
z zawartych umów cywilnoprawnych powierzył dane osobowe (procesorom), a także organom uprawnionym do
otrzymywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe osób, których dotyczą nie będą
przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
7. Dane osobowe osób, których dane dotyczą będą przetwarzane przez Administratora w formie papierowej
i w systemach informatycznych na podstawie przepisów prawa przez okresy określone w Jednolitym Rzeczowym
Wykazie Akt zatwierdzonym przez archiwum państwowe, tj. dokumentacja kwalifikuje się do kategorii 5 lat, gdy
są to umowy zawarte w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych do progu poniżej 130 000 złotych
netto i 10 lat, gdy powyżej progu 130 000 złotych netto;
8. Osoba, której dane dotyczą posiada:
a) w oparciu o art. 15 RODO, tj. prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych;
b) w oparciu o art. 16 RODO, tj. prawo do sprostowania danych osobowych*;
c) w oparciu o art. 17 RODO, tj. prawo do usunięcia danych osobowych;
d) w oparciu o art. 18 RODO, tj. prawo do ograniczenia przetwarzania**;
e) w oparciu o art. 20 RODO, tj. prawo do przenoszenia danych;
f) w oparciu o art. 21 RODO, tj. prawo do sprzeciwu;
wobec przetwarzania, o ile inne przepisy prawa nie uniemożliwiają Administratorowi realizacji tych praw;
9. Osoba, której dane dotyczą posiada prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, z wyłączeniem
przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie przepisów prawa;
10. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy uzna, że przetwarzanie danych narusza jej prawa lub wolności
11. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla realizacji wymienionych celów, brak ich podania
uniemożliwi osobie, której dane dotyczą korzystanie z przysługujących na podstawie określonych przepisów
praw

Kontakt:
9.2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Oferentami na etapie postępowania jest: Krzysztof Płaskonka,
tel: 76 72-99-265.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.