Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
708z dziś
5997z ostatnich 7 dni
24444z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Prace termomodernizacyjne budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace termomodernizacyjne budynku

Data zamieszczenia: 2024-11-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Kiribati Club spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Grochowska 59
60-339 Poznań
powiat: Poznań
michal@kiribaticlub.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/204254
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-11-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Prace termomodernizacyjne budynku, w którym będzie pomieszczenie przeznaczone do roli biura
obsługi klienta w ramach nowej usługi wypożyczania sprzętu rekreacyjnego.
Powstaje w kontekście naboru
KPOD.01.01-IZ.00-455/24 - Rozszerzenie i dywersyfikacja działalności biura podróży poprzez wprowadzenie usługi wynajmu rowerów elektrycznych i kajaków, oraz organizacji wycieczek po Polsce. w Regionie 5, woj. wlkp.

Część 1
Prace termomodernizacyjne budynku

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiot zamówienia - Termomodernizacja budynku.
Prace termomodernizacyjne budynku, w którym będzie pomieszczenie przeznaczone do roli biura
obsługi klienta w ramach nowej usługi wypożyczania sprzętu rekreacyjnego.
Opis przedmiotu zamówienia:
W ramach prac termomodernizacyjnych budynku:
I. Wykonawca dostarczyć musi do konsultacji projekt proponowanego wyglądu budynku
- wizualizacja 3d elewacji realistycznej min 3 znacznie różniące ogólnym wyglądem budynku
II. Docieplenie budynku styropianem grubości 10 cm z tynkiem silikonowym
budynek kostka bliźniak + przybudówka - powierzchnia docieplenia 240 m2
Wymiana parapetów 150 cm z montażem 16 szt.
III. Dodatkowo:
Demontaż istniejącej podbitki OSB, wykonanie nowej podbitki obłożonej styropianem z tynkiem
silikonowym - powierzchnia 8 m2
Usunięcie:
- konstrukcji baneru reklamowego zawieszonego aktualnie na budynku
2
- okładzin ceramicznych i elewacji drewnianych
Oferta musi zawierać kompleksowe wykonanie robót zawartych w dokumentacji zgodnie z wiedzą
techniczną oraz przepisami prawa. Przez kompleksowe wykonanie rozumie się zakup i dostawę
wszystkich koniecznych wyrobów budowlanych oraz zapewnienie wykwalifikowanej kadry pracowniczej
oraz sprzętu koniecznego do realizacji powierzonych prac.
Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty kompletnego wykonania robót zgodnie z dokumentacją
oraz przepisami prawa m.in.:
a) koszty robocizny i inne koszty osobowe,
b) koszty materiałów, urządzeń, wyrobów i materiałów budowlanych podstawowych i pomocniczych,
c) koszty sprzętu, transportu i narzędzi,
d) koszty ewentualnych podwykonawców,
e) koszty uporządkowania i rekultywacji terenu oraz zaplecza po zakończeniu prac,
f) koszty ubezpieczeń od wszelkich ryzyk,
g) koszty ogólne, podatki, cła, zysk itp.
h) koszty utylizacji odpadów wynikłych z prowadzonych robót,
i) inne koszty nie wymienione wyżej, a niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania
zamówienia.
W przypadku ujęcia w dokumentacji nazw własnych, należy przyjąć, iż są to nazwy przykładowe. Tam,
gdzie wskazano pochodzenie materiałów lub rozwiązań (marka, znak towarowy, producent, dostawca,
norma itp.), Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych lub
lepszych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych
w dokumentacji zapytania ofertowego.
Prace obejmą lokal znajdujący się pod adresem: Grochowska 59, 60-339 Poznań.
Prace muszą zostać zrealizowanie w terminie maksymalnie 3 tygodni w terminie od 01.04 do 31.05.2025r.
Okres gwarancji
min. 24 miesiące

CPV: 45321000-3, 45443000-4, 45450000-6

Dokument nr: 2024-72244-204254, 4/KIRIBATI CLUB/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-11-20

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-11

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
Poznań
Gmina
Poznań-Grunwald
Miejscowość
Poznań

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Warunki dokonania zmiany umowy:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia
Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a) w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy
dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi
opóźnieniami w realizacji zamówienia a w szczególności czasowy brak dostępności na rynku
zasobów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
b) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach
określonych w umowie. ,,Siła wyższa" oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne,
nieoczekiwane i poza kontrolą Stron, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące
niemożliwość wywiązania się z Umowy,
c) w przypadku zmian w harmonogramie realizacji projektu, w szczególności w przypadku
wystąpienia konieczności wydłużenia/przesunięcia terminów realizacji poszczególnych zadań i
etapów, spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Zamawiającego i
Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonych terminach,
mającymi wpływ na jakość realizacji przedmiotu umowy,
d) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony
wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł
przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,
e) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w
chwili zawarcia umowy, o czas niezbędny do wprowadzenia tych zmian,
f) nieprzewidziane warunki techniczne, terenowe i wodne;
g) wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wstrzymujących
(opóźniających) realizacje robót zasadniczych, a wynikających z nieprzewidzianych zdarzeń o
charakterze technicznym lub eksploatacyjnym.
h) zwłoka w przekazaniu w terminie terenu objętego planowaną inwestycją;
i) spowodowanych wyjątkowo niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, uniemożliwiającymi
prowadzenie prac lub dokonywanie innych czynności zleconych Umową, a trwającymi przez
okres mający wpływ na dotrzymanie terminu wykonania umowy. Za wyjątkowo niesprzyjające
warunki atmosferyczne przyjmuje się takie warunki, które łącznie biorąc pod uwagę - wymogi
reżimów technologicznych determinujących wykonanie poszczególnych prac skutkują
wstrzymaniem ich prowadzenia oraz ilość dni lub intensywność występowania niesprzyjających
warunków atmosferycznych skutkująca przeszkodami, o których mowa powyżej, jest dużo (co
najmniej o 30%) większa od średniej miesięcznej dla danego miesiąca, z ostatniego pięciolecia,
licząc od daty składania oferty wstecz,
j) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację
umowy,
k) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie
można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy
jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;
l) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest
mniejsza niż 5 382 000 EUR w przypadku robót budowlanych i jednocześnie jest mniejsza od
15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
m) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług lub od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych
zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące
warunki:
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,
w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji,
zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów
dla zamawiającego,
- wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
n) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie
następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający,
działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
o) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia,
połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia
dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia
warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego
podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę
z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia
z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia lub zapewnienie podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym lub zapewnienie podwykonawców
dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zapewnienie podwykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówień we wskazanych terminach.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Dokumenty potwierdzające doświadczenie w realizacji prac polegających na termomodernizacji budynku (realizacja min. 10 inwestycji). Wzór własny oferenta.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Brak spełnienia przesłanek świadczących o wykluczeniu (zgodnie ze wskazanym
w zapytaniu ofertowym zakresem wykluczeń).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-11-06
Data ostatniej zmiany
2024-11-06 08:01:24

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
cena netto w PLN/walucie obcej - 50pkt
Punkty w ramach kryterium cena netto w PLN/walucie obcej będą przyznawane wg następującej
formuły:
A n = C min/ C r x 50
C min - cena minimalna w zbiorze
C r - cena oferty rozpatrywanej
A n - liczba punktów przyznana ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
okres gwarancji w zakresie jakości wykonanych prac w miesiącach (na całość przedmiotu zamówienia)
Punkty będą przyznawane wg poniższego opisu:
- 24 miesiące - 0 pkt.,
- od 25 miesięcy do 35 miesięcy włącznie - 15 pkt.,
- od 36 miesięcy lub więcej - 30 pkt.
Minimalna wymagana gwarancja: 24 msc
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Selektywny odbiór odpadów budowlanych i rozbiórkowych z podziałem na co najmniej sześć
frakcji: drewno, metale, szkło, tworzywa sztuczne, gips, odpady mineralne (beton, cegłę, płytki i materiały ceramiczne oraz kamienie) - 20 pkt.
- TAK - 20 pkt.
- NIE - 0 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Michał Antkowski
tel.:
e-mail: michal@kiribaticlub.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.