łódzkie (Łódź)
łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
małopolskie (Kęty)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace termomodernizacyjne budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-11-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Kiribati Club spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa Grochowska 59 60-339 Poznań powiat: Poznań michal@kiribaticlub.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/204254 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-11-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Prace termomodernizacyjne budynku, w którym będzie pomieszczenie przeznaczone do roli biura obsługi klienta w ramach nowej usługi wypożyczania sprzętu rekreacyjnego. Powstaje w kontekście naboru KPOD.01.01-IZ.00-455/24 - Rozszerzenie i dywersyfikacja działalności biura podróży poprzez wprowadzenie usługi wynajmu rowerów elektrycznych i kajaków, oraz organizacji wycieczek po Polsce. w Regionie 5, woj. wlkp. Część 1 Prace termomodernizacyjne budynku Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiot zamówienia - Termomodernizacja budynku. Prace termomodernizacyjne budynku, w którym będzie pomieszczenie przeznaczone do roli biura obsługi klienta w ramach nowej usługi wypożyczania sprzętu rekreacyjnego. Opis przedmiotu zamówienia: W ramach prac termomodernizacyjnych budynku: I. Wykonawca dostarczyć musi do konsultacji projekt proponowanego wyglądu budynku - wizualizacja 3d elewacji realistycznej min 3 znacznie różniące ogólnym wyglądem budynku II. Docieplenie budynku styropianem grubości 10 cm z tynkiem silikonowym budynek kostka bliźniak + przybudówka - powierzchnia docieplenia 240 m2 Wymiana parapetów 150 cm z montażem 16 szt. III. Dodatkowo: Demontaż istniejącej podbitki OSB, wykonanie nowej podbitki obłożonej styropianem z tynkiem silikonowym - powierzchnia 8 m2 Usunięcie: - konstrukcji baneru reklamowego zawieszonego aktualnie na budynku 2 - okładzin ceramicznych i elewacji drewnianych Oferta musi zawierać kompleksowe wykonanie robót zawartych w dokumentacji zgodnie z wiedzą techniczną oraz przepisami prawa. Przez kompleksowe wykonanie rozumie się zakup i dostawę wszystkich koniecznych wyrobów budowlanych oraz zapewnienie wykwalifikowanej kadry pracowniczej oraz sprzętu koniecznego do realizacji powierzonych prac. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty kompletnego wykonania robót zgodnie z dokumentacją oraz przepisami prawa m.in.: a) koszty robocizny i inne koszty osobowe, b) koszty materiałów, urządzeń, wyrobów i materiałów budowlanych podstawowych i pomocniczych, c) koszty sprzętu, transportu i narzędzi, d) koszty ewentualnych podwykonawców, e) koszty uporządkowania i rekultywacji terenu oraz zaplecza po zakończeniu prac, f) koszty ubezpieczeń od wszelkich ryzyk, g) koszty ogólne, podatki, cła, zysk itp. h) koszty utylizacji odpadów wynikłych z prowadzonych robót, i) inne koszty nie wymienione wyżej, a niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zamówienia. W przypadku ujęcia w dokumentacji nazw własnych, należy przyjąć, iż są to nazwy przykładowe. Tam, gdzie wskazano pochodzenie materiałów lub rozwiązań (marka, znak towarowy, producent, dostawca, norma itp.), Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych lub lepszych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji zapytania ofertowego. Prace obejmą lokal znajdujący się pod adresem: Grochowska 59, 60-339 Poznań. Prace muszą zostać zrealizowanie w terminie maksymalnie 3 tygodni w terminie od 01.04 do 31.05.2025r. Okres gwarancji min. 24 miesiące CPV: 45321000-3, 45443000-4, 45450000-6 Dokument nr: 2024-72244-204254, 4/KIRIBATI CLUB/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-11-20 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-11 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat Poznań Gmina Poznań-Grunwald Miejscowość Poznań Wymagania: Warunki zmiany umowy Warunki dokonania zmiany umowy: Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach: a) w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi opóźnieniami w realizacji zamówienia a w szczególności czasowy brak dostępności na rynku zasobów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia, b) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie. ,,Siła wyższa" oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą Stron, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy, c) w przypadku zmian w harmonogramie realizacji projektu, w szczególności w przypadku wystąpienia konieczności wydłużenia/przesunięcia terminów realizacji poszczególnych zadań i etapów, spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonych terminach, mającymi wpływ na jakość realizacji przedmiotu umowy, d) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, e) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o czas niezbędny do wprowadzenia tych zmian, f) nieprzewidziane warunki techniczne, terenowe i wodne; g) wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wstrzymujących (opóźniających) realizacje robót zasadniczych, a wynikających z nieprzewidzianych zdarzeń o charakterze technicznym lub eksploatacyjnym. h) zwłoka w przekazaniu w terminie terenu objętego planowaną inwestycją; i) spowodowanych wyjątkowo niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, uniemożliwiającymi prowadzenie prac lub dokonywanie innych czynności zleconych Umową, a trwającymi przez okres mający wpływ na dotrzymanie terminu wykonania umowy. Za wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne przyjmuje się takie warunki, które łącznie biorąc pod uwagę - wymogi reżimów technologicznych determinujących wykonanie poszczególnych prac skutkują wstrzymaniem ich prowadzenia oraz ilość dni lub intensywność występowania niesprzyjających warunków atmosferycznych skutkująca przeszkodami, o których mowa powyżej, jest dużo (co najmniej o 30%) większa od średniej miesięcznej dla danego miesiąca, z ostatniego pięciolecia, licząc od daty składania oferty wstecz, j) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, k) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy; l) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 5 382 000 EUR w przypadku robót budowlanych i jednocześnie jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; m) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług lub od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, - wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, n) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, o) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: - w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub - w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia lub zapewnienie podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Typ Potencjał techniczny Opis Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym lub zapewnienie podwykonawców dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zapewnienie podwykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówień we wskazanych terminach. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Dokumenty potwierdzające doświadczenie w realizacji prac polegających na termomodernizacji budynku (realizacja min. 10 inwestycji). Wzór własny oferenta. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Brak spełnienia przesłanek świadczących o wykluczeniu (zgodnie ze wskazanym w zapytaniu ofertowym zakresem wykluczeń). Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-11-06 Data ostatniej zmiany 2024-11-06 08:01:24 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis cena netto w PLN/walucie obcej - 50pkt Punkty w ramach kryterium cena netto w PLN/walucie obcej będą przyznawane wg następującej formuły: A n = C min/ C r x 50 C min - cena minimalna w zbiorze C r - cena oferty rozpatrywanej A n - liczba punktów przyznana ofercie Czy kryterium cenowe NIE Opis okres gwarancji w zakresie jakości wykonanych prac w miesiącach (na całość przedmiotu zamówienia) Punkty będą przyznawane wg poniższego opisu: - 24 miesiące - 0 pkt., - od 25 miesięcy do 35 miesięcy włącznie - 15 pkt., - od 36 miesięcy lub więcej - 30 pkt. Minimalna wymagana gwarancja: 24 msc Czy kryterium cenowe NIE Opis Selektywny odbiór odpadów budowlanych i rozbiórkowych z podziałem na co najmniej sześć frakcji: drewno, metale, szkło, tworzywa sztuczne, gips, odpady mineralne (beton, cegłę, płytki i materiały ceramiczne oraz kamienie) - 20 pkt. - TAK - 20 pkt. - NIE - 0 pkt. Kontakt: Osoby do kontaktu Michał Antkowski tel.: e-mail: michal@kiribaticlub.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024