Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5143z ostatnich 7 dni
23520z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Rewitalizacja zabytkowego parku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rewitalizacja zabytkowego parku

Data zamieszczenia: 2024-11-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
ul. Wojska Polskiego 28
60-637 Poznań
powiat: Poznań
Telefon: 61 846 64 00
robert.fabianski@up.poznan.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 61 846 64 0
Termin składania ofert: 2024-11-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
I. NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest ,,Rewitalizacja zabytkowego parku w Brodach, należącego do Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu" obejmujące prace pielęgnacyjne drzew i krzewów oraz wycinka drzew
IV. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi ,,Rewitalizacji zabytkowego parku w Brodach, należącego do Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu" obejmujące prace pielęgnacyjne drzew i krzewów oraz wycinka drzew
2. Zakres prac w parku obejmuje wykonanie prac wynikających z wykazu zinwentaryzowanych drzew i krzewów załącznik mapa i wykaz drzew i krzewów
1. Prace w zabytkowym parku w Brodach objęte zamówieniem winny zostać wykonane zgodnie ze stosownymi pozwoleniami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu, których kopie zostaną przekazane Wykonawcy po zawarciu umowy.

CPV: 77300000-3, 45112711-2, 77313000-7, 77211400-6, 77211500-7

Składanie ofert:
2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu i przesłać wraz z wypełnionymi załącznikami i wymaganymi dokumentami:
1) w terminie:
do dnia: 14.11.2024r. r. do godz. 09.00.
mailowo: wypełnioną, podpisaną i zeskanowaną ofertę wraz z obowiązkowymi załącznikami należy spakować do formatu zip (lub innego) i zabezpieczyć hasłem. Tak zabezpieczoną ofertę należy przesłać jako załącznik do maila na adres: robert.fabianski@up.poznan.pl podając w tytule maila nazwę postępowania ,,Rewitalizacja zabytkowego parku w Brodach, należącego do Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu" obejmujące prace pielęgnacyjne drzew i krzewów oraz wycinka drzew
2) Hasło należy przesłać w osobnym mailu po terminie składania ofert do dnia 14 listopada 2024 r. do godz. 09:15.

Miejsce i termin realizacji:
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: do 15 grudnia 2024r., licząc od daty podpisania umowy

Wymagania:
1. Zamówienie jest finansowane lub współfinansowane ze środków zewnętrznych:
? TAK

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu
? NIE
2. Projekt umowy na wykonanie prac w zabytkowym parku objętych przedmiotem zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu.
3. Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca w ramach ceny ofertowej winien zapewnić również:
1) organizację i czynności przygotowawcze związane z zakresem prac objętych przedmiotowym zamówieniem,
2) osobę do kierowania pracami konserwatorskimi spełniającą wymagania, o których mowa w art. 37b ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami wraz z przekazaniem Zamawiającemu zgodnie z ww. przepisami danych tej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez tę osobę stosownych wymagań oraz jej oświadczenie o przejęciu obowiązków kierowania tymi pracami,
3) organizację i zabezpieczenie terenu robót, w tym w zakresie przeciwpożarowym oraz bezpieczeństwa i higieny pracy a także bezpieczeństwa osób przebywającej na nieruchomości, gdzie zlokalizowany jest park oraz zabezpieczenie istniejącej zieleni niepodlegającej wycince przed uszkodzeniem,
5) przestrzeganie innych obowiązujących przepisów, w szczególności wynikających z ochrony gatunkowej, w tym jeżeli w trakcie wycinki zostaną stwierdzone gatunki chronione zwierząt, roślin lub grzybów albo gniazda ptasie należące do gatunków chronionych, prace powinny zostać przerwane a Wykonawca zawiadomi o tym fakcie Zamawiającego,
6) urządzenia i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia,
7) personel posiadający wiedzę i przeszkolenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
5. Płatność za wykonaną pracę zostanie dokonana na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury, po podpisaniu protokołu odbioru zadania.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VII. TERMIN PŁATNOŚCI:
Zapłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze VAT, w terminie do 14 dni od daty doręczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT przekazanej wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym.
VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie pozostają w sporze sądowym z Zamawiającym oraz nie zostało wydane żadne orzeczenie, z którego wynika, że Zamawiającemu przysługują roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Wykonawcy., oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie na usługi o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto (Słownie brutto: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) obejmujące prace rewaloryzacyjne w parku zabytkowym,
b) dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
o osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika prac konserwatorskich przy zabytku będącym parkiem wpisanym do rejestru, spełniającą wymagania, o których mowa w art. 37b ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2024 r., poz. 1292 ze zm.), tj. osobą, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury - 1 osoba,
o osobami, które będą wykonywały prace o charakterze technicznym przy zabytku będącym parkiem wpisanym do rejestru, spełniającymi wymagania, o których mowa w art. 37b ust. 3 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2024 r., poz. 1292 ze zm.), tj. osobami które posiadają świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom zawodowy albo dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe, w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej 9 miesięcy brały udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub były zatrudnione przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury - 2 osoby.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt powyżej niniejszego rozdziału ogłoszenia, uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie na usługi o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto (Słownie brutto: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) obejmujące prace rewaloryzacyjne w parku zabytkowym.
4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt powyżej niniejszego rozdziału ogłoszenia - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024, poz. 507).
1. Każdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien dołączyć do oferty następujące załączniki:
1) Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu - Formularz ofertowy.
2) /Jeżeli dotyczy/ Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (umocowanie do reprezentowania Wykonawcy) - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów określających status prawny Wykonawcy.
3) /Jeżeli dotyczy/ Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do Ogłoszenia o zamówieniu.
5) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznik nr 4
6) Wykaz usług - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - wg załącznik nr 5 do ogłoszenia, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy,
7) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie spełni warunków udziału w postępowaniu oraz ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
8) Ważność oferty będzie oceniana na podstawie przedstawionych dokumentów. W przypadku jakichkolwiek braków Zamawiający wystąpi tylko raz o ich uzupełnienie lub w razie wątpliwości o wyjaśnienie treści złożonej oferty. Jeżeli Wykonawca nie uzupełni brakujących dokumentów lub uzupełni z błędami, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona.

X. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującym kryterium:

NUMER
NAZWA KRYTERIUM
WAGA
1.
Cena
100%
2. Zamawiający dokona oceny złożonych ofert przyznając punkty, przyjmując zasadę, że 1% = 1 pkt.
3. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt. Wartości punktowe będą wyliczane następująco:
- w kryterium Cena
1) Oferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny oferty. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
2) Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena brutto przedmiotu zamówienia podana w Formularzu ofertowym. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy w kryterium ,,cena" wynosi 100 pkt.
4. Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższym wzorem:

C - przyznane punkty w kryterium Cena
C minimalna - cena minimalna w zbiorze ważnych ofert
C oferty - cena oferty badanej
5. Cenę należy podać w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U z 2023 r., poz. 168) za wykonanie przedmiotu zamówienia.
6. Cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Cenę brutto oblicza się poprzez dodanie do ceny netto podatku VAT.
8. W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
Oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów będzie uznana za ofertę najkorzystniejszą.
XI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERT:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Ogłoszeniu
o zamówieniu.
3. Oferta musi być napisana w języku polskim oraz podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania firmy i zaciągania zobowiązań. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
4. Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone.
5. Zapytania o wyjaśnienie treści ogłoszenia o zamówieniu należy przekazać do dnia 12.11.2024 r. drogą elektroniczną na adres: robert.fabianski@up.poznan.pl
XIII. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Informację o wyborze Wykonawców Zamawiający opublikuje na stronie internetowej prowadzonego postępowania oraz prześle do Wykonawców, którzy złożyli ofertę, na wskazane w formularzu oferty adresy mailowe.
XIV. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert, które nie spełniają warunków udziału w postępowaniu oraz nie spełniają wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Informację o unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej prowadzonego postępowania.
XV. PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego są zawarte w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu.
XVI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Do spraw nieuregulowanych w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Uwagi:
XII. KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych przekazywanych przez Wykonawców jest Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań,
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu jest Pan Tomasz Napierała* (email: iod@up.poznan.pl, tel. 61 848 77 99), uzyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Rewitalizacja zabytkowego parku w Brodach, należącego do Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu" obejmujące prace pielęgnacyjne drzew i krzewów oraz wycinka drzew
3) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
4) dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
5) podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, lecz równocześnie jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
6) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
7) Wykonawcy oraz osoby, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem posiadają:
a) na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania danych osobowych**;
c) na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO,
8) nie przysługuje Wykonawcom oraz osobom, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO- prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania tych danych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
_____________________
*Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTU
ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO:
Robert Fabiański
e-mail: robert.fabianski@up.poznan.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.