Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
584z dziś
5874z ostatnich 7 dni
24321z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych

Data zamieszczenia: 2024-11-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
ul. Michała Grażyńskiego 5
40-126 Katowice
powiat: Katowice
przetargi@kzgm.katowice.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-11-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych. Zakres usług obejmuje w szczególności następujące usługi:
1) przyjmowaniu zgłoszeń o zaistniałych awariach, ich usuwaniu lub zabezpieczeniu miejsc awarii powstałych w: instalacjach elektrycznych, sieciach i instalacjach centralnego ogrzewania, wody zimnej i ciepłej, kanalizacji, instalacjach gazowych, przewodach i kanałach dymowych, spalinowych, urządzeniach grzewczych oraz szkód powstałych w obiektach w wyniku ognia, uderzenia pioruna, eksplozji i innych zdarzeń losowych w budynkach zarządzanych przez Zamawiającego oraz w obrębie lokali będących własnością gminy Katowice we wspólnotach mieszkaniowych;
2) przyjmowaniu zgłoszeń i niezwłoczne poinformowanie o wystąpieniu awarii i szkód osoby lub służb odpowiedzialnych za ich usunięcie, dotyczące w szczególności instalacji co, cwu, kotłowni gazowych, wymienników ciepła oraz opróżniania szamb.
2. INFORMACJE ISTOTNE DLA REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
3) Usługa będzie realizowana w budynkach zarządzanych przez KZGM Katowice, obejmujących lokale mieszkalne i lokale użytkowe.
4) Usługa będzie podlegała comiesięcznemu odbiorowi przez przedstawiciela Zamawiającego pod kątem prawidłowości świadczenia usługi - protokół odbioru stanowi podstawę wystawienia faktury.
5) Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewnia własne materiały niezbędne do usuwania awarii.
6) Wykonawca prowadzi rejestr zgłaszanych awarii i szkód oraz zobowiązany będzie do powiadamiania Zamawiającego w każdy dzień roboczy do godz. 07.30 o zaistniałych ww. zdarzeniach. Pełnienie usługi dyżuru awaryjnego telefonicznego odbywać się będzie pod przekazanym do dyspozycji Wykonawcy numerem telefonu, w dni robocze od poniedziałku do środy od godz. 1500 do godz. 700 dnia następnego, w czwartek od godz. 16oo do godz. 7oo dnia następnego, w piątek od godz. 14oo do godz. 7oo dnia następnego, w dni wolne od pracy i święta od godz. 700 do godz. 700 (całą dobę - 24 h ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ,

CPV: 50700000-2, 50710000-5,50800000-3

Dokument nr: 2024/BZP 00581239, NZ.231.113.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-20 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem XII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXIII SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-20 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania. 2. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami muszą zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.231.113.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych. Zakres usług obejmuje w szczególności następujące usługi:
1) przyjmowaniu zgłoszeń o zaistniałych awariach, ich usuwaniu lub zabezpieczeniu miejsc awarii powstałych w: instalacjach elektrycznych, sieciach i instalacjach centralnego ogrzewania, wody zimnej i ciepłej, kanalizacji, instalacjach gazowych, przewodach i kanałach dymowych, spalinowych, urządzeniach grzewczych oraz szkód powstałych w obiektach w wyniku ognia, uderzenia pioruna, eksplozji i innych zdarzeń losowych w budynkach zarządzanych przez Zamawiającego oraz w obrębie lokali będących własnością gminy Katowice we wspólnotach mieszkaniowych;
2) przyjmowaniu zgłoszeń i niezwłoczne poinformowanie o wystąpieniu awarii i szkód osoby lub służb odpowiedzialnych za ich usunięcie, dotyczące w szczególności instalacji co, cwu, kotłowni gazowych, wymienników ciepła oraz opróżniania szamb.
2. INFORMACJE ISTOTNE DLA REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
3) Usługa będzie realizowana w budynkach zarządzanych przez KZGM Katowice, obejmujących lokale mieszkalne i lokale użytkowe.
4) Usługa będzie podlegała comiesięcznemu odbiorowi przez przedstawiciela Zamawiającego pod kątem prawidłowości świadczenia usługi - protokół odbioru stanowi podstawę wystawienia faktury.
5) Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewnia własne materiały niezbędne do usuwania awarii.
6) Wykonawca prowadzi rejestr zgłaszanych awarii i szkód oraz zobowiązany będzie do powiadamiania Zamawiającego w każdy dzień roboczy do godziny 07.30 o zaistniałych ww. zdarzeniach. Pełnienie usługi dyżuru awaryjnego telefonicznego odbywać się będzie pod przekazanym do dyspozycji Wykonawcy numerem telefonu, w dni robocze od poniedziałku do środy od godziny 1500 do godziny 700 dnia następnego, w czwartek od godz. 16oo do godz. 7oo dnia następnego, w piątek od godz. 14oo do godz. 7oo dnia następnego, w dni wolne od pracy i święta od godziny 700 do godziny 700 (całą dobę - 24 h ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ,
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług. Usługi będą polegały na:
1) przyjmowaniu zgłoszeń o zaistniałych awariach, ich usuwaniu lub zabezpieczeniu miejsc awarii powstałych w: instalacjach elektrycznych, sieciach i instalacjach centralnego ogrzewania, wody zimnej i ciepłej, kanalizacji, instalacjach gazowych, przewodach i kanałach dymowych, spalinowych, urządzeniach grzewczych oraz szkód powstałych w obiektach w wyniku ognia, uderzenia pioruna, eksplozji i innych zdarzeń losowych w budynkach zarządzanych przez Zamawiającego oraz w obrębie lokali będących własnością gminy Katowice we wspólnotach mieszkaniowych;
2) przyjmowaniu zgłoszeń i niezwłoczne poinformowanie o wystąpieniu awarii i szkód osoby lub służb odpowiedzialnych za ich usunięcie, dotyczące w szczególności instalacji co, cwu, kotłowni gazowych, wymienników ciepła oraz opróżniania szamb.
2. Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na następujących warunkach:
1) wykonawca realizował dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwyższą starannością,
2) wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego,
3) strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie i termin wykonania zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub należycie wykonuje usługę pełnienia dyżurów awaryjnych obejmujących instalację elektryczną, gazową, ciepłowniczą, kanalizacyjną dla co najmniej 500 budynków w okresie kolejno następujących po sobie 6 miesięcy
UWAGA:
o Przez pełnienie dyżurów awaryjnych Zamawiający rozumie przyjmowaniu zgłoszeń o zaistniałych awariach, ich usuwaniu lub zabezpieczeniu miejsc awarii.
o Przez usługę Zamawiający rozumie wykonanie/wykonywanie umowy/umów dla jednego lub kilku Zamawiających obejmującą 500 budynków w każdym miesiącu.
2) Wykonawca musi wykazać, że do wykonania niniejszego zamówienia skieruje:
a) co najmniej 2 osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci Grupy I - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, magazynujące, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: - zgodnie z rozporządzeniem Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
b) co najmniej 2 osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci Grupy III - Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe - zgodnie z rozporządzeniem Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
c) co najmniej 2 osoby - instalatorów instalacji wodno-kanalizacyjnej;
d) co najmniej 2 osoby - pracowników ogólnobudowlanych, posiadających aktualne badania lekarskie uprawniające do pracy na wysokości powyżej 3m;
e) co najmniej 2 osoby - dyspozytorów telefonicznych;
Zamawiający dopuszcza połączenie ww. funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji (tj. posiadania uprawnień).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VIII pkt 2 i 3 SWZ) zostanie wezwany do przedłożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ilości budynków, które obejmowały, przedmiotu (wraz z podaniem rodzaju instalacji objętych świadczeniem usługi), dat wykonania (rozumianych jako okres świadczenia usługi opisany datą rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usługi) i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z Rozdziałem IV SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, których charakter oraz warunki wprowadzania są określone w projektowanych postanowieniach umowy w szczególności w § 13 projektowanych postanowień umownych stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-12-19

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.