łódzkie (Łódź)
łódzkie (Łódź)
małopolskie (Kęty)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Żory)
dolnośląskie (Wałbrzych)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-11-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH ul. Michała Grażyńskiego 5 40-126 Katowice powiat: Katowice przetargi@kzgm.katowice.pl https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-11-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych. Zakres usług obejmuje w szczególności następujące usługi: 1) przyjmowaniu zgłoszeń o zaistniałych awariach, ich usuwaniu lub zabezpieczeniu miejsc awarii powstałych w: instalacjach elektrycznych, sieciach i instalacjach centralnego ogrzewania, wody zimnej i ciepłej, kanalizacji, instalacjach gazowych, przewodach i kanałach dymowych, spalinowych, urządzeniach grzewczych oraz szkód powstałych w obiektach w wyniku ognia, uderzenia pioruna, eksplozji i innych zdarzeń losowych w budynkach zarządzanych przez Zamawiającego oraz w obrębie lokali będących własnością gminy Katowice we wspólnotach mieszkaniowych; 2) przyjmowaniu zgłoszeń i niezwłoczne poinformowanie o wystąpieniu awarii i szkód osoby lub służb odpowiedzialnych za ich usunięcie, dotyczące w szczególności instalacji co, cwu, kotłowni gazowych, wymienników ciepła oraz opróżniania szamb. 2. INFORMACJE ISTOTNE DLA REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 3) Usługa będzie realizowana w budynkach zarządzanych przez KZGM Katowice, obejmujących lokale mieszkalne i lokale użytkowe. 4) Usługa będzie podlegała comiesięcznemu odbiorowi przez przedstawiciela Zamawiającego pod kątem prawidłowości świadczenia usługi - protokół odbioru stanowi podstawę wystawienia faktury. 5) Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewnia własne materiały niezbędne do usuwania awarii. 6) Wykonawca prowadzi rejestr zgłaszanych awarii i szkód oraz zobowiązany będzie do powiadamiania Zamawiającego w każdy dzień roboczy do godz. 07.30 o zaistniałych ww. zdarzeniach. Pełnienie usługi dyżuru awaryjnego telefonicznego odbywać się będzie pod przekazanym do dyspozycji Wykonawcy numerem telefonu, w dni robocze od poniedziałku do środy od godz. 1500 do godz. 700 dnia następnego, w czwartek od godz. 16oo do godz. 7oo dnia następnego, w piątek od godz. 14oo do godz. 7oo dnia następnego, w dni wolne od pracy i święta od godz. 700 do godz. 700 (całą dobę - 24 h ). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ, CPV: 50700000-2, 50710000-5,50800000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00581239, NZ.231.113.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-20 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem XII SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXIII SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXIII SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-20 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania. 2. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami muszą zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.231.113.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych. Zakres usług obejmuje w szczególności następujące usługi: 1) przyjmowaniu zgłoszeń o zaistniałych awariach, ich usuwaniu lub zabezpieczeniu miejsc awarii powstałych w: instalacjach elektrycznych, sieciach i instalacjach centralnego ogrzewania, wody zimnej i ciepłej, kanalizacji, instalacjach gazowych, przewodach i kanałach dymowych, spalinowych, urządzeniach grzewczych oraz szkód powstałych w obiektach w wyniku ognia, uderzenia pioruna, eksplozji i innych zdarzeń losowych w budynkach zarządzanych przez Zamawiającego oraz w obrębie lokali będących własnością gminy Katowice we wspólnotach mieszkaniowych; 2) przyjmowaniu zgłoszeń i niezwłoczne poinformowanie o wystąpieniu awarii i szkód osoby lub służb odpowiedzialnych za ich usunięcie, dotyczące w szczególności instalacji co, cwu, kotłowni gazowych, wymienników ciepła oraz opróżniania szamb. 2. INFORMACJE ISTOTNE DLA REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 3) Usługa będzie realizowana w budynkach zarządzanych przez KZGM Katowice, obejmujących lokale mieszkalne i lokale użytkowe. 4) Usługa będzie podlegała comiesięcznemu odbiorowi przez przedstawiciela Zamawiającego pod kątem prawidłowości świadczenia usługi - protokół odbioru stanowi podstawę wystawienia faktury. 5) Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewnia własne materiały niezbędne do usuwania awarii. 6) Wykonawca prowadzi rejestr zgłaszanych awarii i szkód oraz zobowiązany będzie do powiadamiania Zamawiającego w każdy dzień roboczy do godziny 07.30 o zaistniałych ww. zdarzeniach. Pełnienie usługi dyżuru awaryjnego telefonicznego odbywać się będzie pod przekazanym do dyspozycji Wykonawcy numerem telefonu, w dni robocze od poniedziałku do środy od godziny 1500 do godziny 700 dnia następnego, w czwartek od godz. 16oo do godz. 7oo dnia następnego, w piątek od godz. 14oo do godz. 7oo dnia następnego, w dni wolne od pracy i święta od godziny 700 do godziny 700 (całą dobę - 24 h ). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ, 4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług. Usługi będą polegały na: 1) przyjmowaniu zgłoszeń o zaistniałych awariach, ich usuwaniu lub zabezpieczeniu miejsc awarii powstałych w: instalacjach elektrycznych, sieciach i instalacjach centralnego ogrzewania, wody zimnej i ciepłej, kanalizacji, instalacjach gazowych, przewodach i kanałach dymowych, spalinowych, urządzeniach grzewczych oraz szkód powstałych w obiektach w wyniku ognia, uderzenia pioruna, eksplozji i innych zdarzeń losowych w budynkach zarządzanych przez Zamawiającego oraz w obrębie lokali będących własnością gminy Katowice we wspólnotach mieszkaniowych; 2) przyjmowaniu zgłoszeń i niezwłoczne poinformowanie o wystąpieniu awarii i szkód osoby lub służb odpowiedzialnych za ich usunięcie, dotyczące w szczególności instalacji co, cwu, kotłowni gazowych, wymienników ciepła oraz opróżniania szamb. 2. Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na następujących warunkach: 1) wykonawca realizował dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwyższą starannością, 2) wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego, 3) strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie i termin wykonania zamówienia. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.7.) Kolejność kryterium: 1 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub należycie wykonuje usługę pełnienia dyżurów awaryjnych obejmujących instalację elektryczną, gazową, ciepłowniczą, kanalizacyjną dla co najmniej 500 budynków w okresie kolejno następujących po sobie 6 miesięcy UWAGA: o Przez pełnienie dyżurów awaryjnych Zamawiający rozumie przyjmowaniu zgłoszeń o zaistniałych awariach, ich usuwaniu lub zabezpieczeniu miejsc awarii. o Przez usługę Zamawiający rozumie wykonanie/wykonywanie umowy/umów dla jednego lub kilku Zamawiających obejmującą 500 budynków w każdym miesiącu. 2) Wykonawca musi wykazać, że do wykonania niniejszego zamówienia skieruje: a) co najmniej 2 osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci Grupy I - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, magazynujące, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: - zgodnie z rozporządzeniem Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci b) co najmniej 2 osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci Grupy III - Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe - zgodnie z rozporządzeniem Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci c) co najmniej 2 osoby - instalatorów instalacji wodno-kanalizacyjnej; d) co najmniej 2 osoby - pracowników ogólnobudowlanych, posiadających aktualne badania lekarskie uprawniające do pracy na wysokości powyżej 3m; e) co najmniej 2 osoby - dyspozytorów telefonicznych; Zamawiający dopuszcza połączenie ww. funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji (tj. posiadania uprawnień). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VIII pkt 2 i 3 SWZ) zostanie wezwany do przedłożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia: 1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ilości budynków, które obejmowały, przedmiotu (wraz z podaniem rodzaju instalacji objętych świadczeniem usługi), dat wykonania (rozumianych jako okres świadczenia usługi opisany datą rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usługi) i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z Rozdziałem IV SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, których charakter oraz warunki wprowadzania są określone w projektowanych postanowieniach umowy w szczególności w § 13 projektowanych postanowień umownych stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.7.) Kolejność kryterium: 1 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-12-19 |
© eurobudowa.pl 2004-2024