Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
777z dziś
6067z ostatnich 7 dni
24514z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Konserwacja oświetlenia ulicznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja oświetlenia ulicznego

Data zamieszczenia: 2024-11-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Ryn
ul. Ratuszowa 2
11-520 Ryn
powiat: giżycki
tel. 87 429 73 00, faks 87 429 30 86
sekretariat@miastoryn.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ryn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 87 429 73 00, f
Termin składania ofert: 2024-11-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Ryn w okresie 01.01.2025 r. - 31.12.2025 r.
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego polegająca na utrzymaniu w sprawności technicznej wszystkich opraw oświetlenia parkowego, drogowego, przy drogach gminnych, powiatowych i wojewódzkich na terenie gminy Ryn. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) utrzymanie w stanie sprawności wszystkich opraw oświetleniowych znajdujących się na terenie gminy Ryn,
2) wymiana zużytych źródeł światła i naprawa elementów opraw oświetleniowych,
3) wymiana uszkodzonych zegarów astronomicznych lub przekaźników zmierzchowych sterujących oświetleniem, wymiana pozostałych urządzeń sterowniczych,
4) regulacj a ustawienia czasów świecenia w zegarach sterowniczych astronomicznych (wg ustaleń ze Zleceniodawcą),
5) terminowe usuwanie usterek, zakłóceń w działaniu sieci oświetlenia drogowego z dopuszczalną ilością nieczynnych punktów do 10 % z ogólnej ilości,
6) utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym,
7) przekazywanie zużytych źródeł światła podmiotowi posiadającemu stosowne zezwolenie do prowadzenia takiej działalności,
8) wykonawca realizuje wykonanie umowy,
9) inne usługi które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia drogowego,
10) konserwujący urządzenia musi spełniać wymagania zawarte w Instrukcji Współpracy Pomiędzy PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok a Samorządem w Zakresie Konserwacji Oświetlenia Drogowego,
11) warunki pozostałe reguluje w/w instrukcja w posiadaniu Zleceniodawcy.
12) uczestniczeniu w zabezpieczaniu zagrożeń powstałych na skutek kataklizmów, wypadków drogowych oraz działań wandali w ramach pogotowia oświetleniowego - dwuosobowego zespołu wyposażonego w specjalistyczny sprzęt;
13) zapewnienie całodobowego systemu przyjmowania informacji w sprawach funkcjonowania oświetlenia ulicznego i parkowego
14) inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia,
a) zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem,
b) materiały muszą spełniać wymagania określone w aktualnie obowiązujących normach.

CPV: 50232100-1

Dokument nr: BW.271.3.2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 14.11.2024 r., godz.: 14:00
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego : Urząd Miasta i Gminy w Rynie Ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,, Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Ryn w okresie 01.01.2025 r. -31.12.2025 r. " NIE OTWIERAĆ PRZED godz. 14:00 14.11.2024 r.
TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 14.11.2024 r., godz.: 14:00

Miejsce i termin realizacji:
VI. Termin wykonania zamówienia, termin i miejsce składania ofert
Termin wykonania zadania od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego o wartości niniejszej niż 130 000,00 zł netto
zg. z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych
Cena obejmuje całkowity koszt materiałów oraz koszt prac związanych z prawidłowym funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego.
Wymagania dotyczące Wykonawcy:
o Sprzęt będący własnością Wykonawcy.
o organizowanie i wykonywanie prac eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, kwalifikacji personelu oraz przepisów BHP w zakresie przedmiotu zamówienia
o Pojazd powinien być w stanie technicznym zapewniającym bezawaryjną pracę. -Powtarzające się awarie utrudniające realizację zadań mogą być przyczyną odstąpienia Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy.
o Przy ruchu na drogach publicznych pojazd musi spełniać wymagania dotyczące przepisów ruchu drogowego w odniesieniu do dopuszczalnych obciążeń na osie i innych parametrów technicznych.
o Wykonawca ponosi odpowiedzialność za: posiadanie uprawnień do obsługi sprzętu
stan techniczny i ubezpieczenie sprzętu i pojazdu;
ewentualne szkody na rzecz osób trzecich, powstałe w wyniku świadczonej usługi. Oferty należy złożyć na załączonych formularzach:
- formularz cenowy wykonawcy, zał. nr 3
- wykaz sprzętu, zał. nr 4
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia bądź zwiększenia zakresu zleconego do wykonywania prac zgodnie z bieżącymi potrzebami..
b) Zamawiający nie przewiduje płatności z tytułu pełnionych dyżurów nocnych i dziennych i utrzymywania sprzętu i operatorów w gotowości.
c) kryteria oceny:
- cena (100%),
2. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg. załączonego wzoru,
2) wykaz sprzętu
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzjelenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: 8:00 - 14:00
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Kontakt:
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Krzysztof Ptaszczuk.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.