dolnośląskie (Głuszyca)
mazowieckie (Warszawa 00-143; ul. Orla 6B)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych, motopomp i osuszaczy powietrza |
Data zamieszczenia: | 2024-11-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ŁÓDZKI URZĄD WOJEWÓDZKI W ŁODZI Piotrkowska 104 90-926 Łódź powiat: Łódź (42) 664 12 10 zamowienia@lodz.uw.gov.pl https://platformazakupowa.pl/pn/uw.lodz |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | (42) 664 12 10 |
Termin składania ofert: | 2024-11-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych, motopomp i osuszaczy powietrza na potrzeby Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem I Części postępowania jest dostawa agregatu do zasilania zapasowego na potrzeby Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji wynikają z treści Załącznika nr 1 do SWZ, a także z projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. 3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 zostanie dostarczony do Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi zlokalizowanego przy Ul. Łąkowej 40, 90-554 Łódź. 4. Wykonawca na własny koszt dokona wniesienia urządzeń będących przedmiotem postępowania do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, ich montażu wraz z regulacją oraz prawidłowym podłączeniem przez osoby do tego uprawnione, jeśli zachodzi taka konieczność, a także ustawi je we wskazanych miejscach. W budynku nie znajduje się winda. 5. Jeżeli w jakichkolwiek dokumentach, przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczana przez konkretnego wykonawcę, powinno to być interpretowane jako przywołanie określonych standardów, a nie jako wymóg zastosowania konkretnych rozwiązań - Zamawiający w każdym takim przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne. 6. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji dla każdej części postępowania na dostarczone urządzenia na okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania przez Strony bez zastrzeżeń Protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji na dostarczone urządzenia dla każdej części postępowania, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z rozdziałem XIV SWZ. 7. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej ani sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Wykonawca może jedynie, według własnego uznania, przeprowadzić wizję lokalną. Wykonawcy zainteresowani wzięciem udziału w wizji lokalnej powinni przesłać na adres poczty elektronicznej: dawid.walczak@lodz.uw.gov.pl, tel. 660 473 396 stosowny wniosek. Po odbyciu wizji lokalnej zostanie podpisany Protokół według wzoru, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. 8. Podwykonawstwo: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). 2) Zamawiający wymaga, w myśl art. 462 ust. 2 ustawy Pzp, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców. 1. Przedmiotem II Części postępowania jest dostawa agregatów przenośnych na potrzeby Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji wynikają z treści Załącznika nr 1 do SWZ, a także z projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. 3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 zostanie dostarczony do Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi zlokalizowanego przy Ul. Łąkowej 40, 90-554 Łódź. 4. Wykonawca na własny koszt dokona wniesienia urządzeń będących przedmiotem postępowania do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, ich montażu wraz z regulacją oraz prawidłowym podłączeniem przez osoby do tego uprawnione, jeśli zachodzi taka konieczność, a także ustawi je we wskazanych miejscach. W budynku nie znajduje się winda. 5. Jeżeli w jakichkolwiek dokumentach, przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczana przez konkretnego wykonawcę, powinno to być interpretowane jako przywołanie określonych standardów, a nie jako wymóg zastosowania konkretnych rozwiązań - Zamawiający w każdym takim przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne. 6. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji dla każdej części postępowania na dostarczone urządzenia na okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania przez Strony bez zastrzeżeń Protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji na dostarczone urządzenia dla każdej części postępowania, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z rozdziałem XIV SWZ. 7. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej ani sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Wykonawca może jedynie, według własnego uznania, przeprowadzić wizję lokalną. Wykonawcy zainteresowani wzięciem udziału w wizji lokalnej powinni przesłać na adres poczty elektronicznej: dawid.walczak@lodz.uw.gov.pl, tel. 660 473 396 stosowny wniosek. Po odbyciu wizji lokalnej zostanie podpisany Protokół według wzoru, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. 8. Podwykonawstwo: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). 2) Zamawiający wymaga, w myśl art. 462 ust. 2 ustawy Pzp, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców. 1. Przedmiotem III Części postępowania jest dostawa motopomp na potrzeby Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji wynikają z treści Załącznika nr 1 do SWZ, a także z projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. 3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 zostanie dostarczony do Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi zlokalizowanego przy Ul. Łąkowej 40, 90-554 Łódź. 4. Wykonawca na własny koszt dokona wniesienia urządzeń będących przedmiotem postępowania do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, ich montażu wraz z regulacją oraz prawidłowym podłączeniem przez osoby do tego uprawnione, jeśli zachodzi taka konieczność, a także ustawi je we wskazanych miejscach. W budynku nie znajduje się winda. 5. Jeżeli w jakichkolwiek dokumentach, przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczana przez konkretnego wykonawcę, powinno to być interpretowane jako przywołanie określonych standardów, a nie jako wymóg zastosowania konkretnych rozwiązań - Zamawiający w każdym takim przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne. 6. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji dla każdej części postępowania na dostarczone urządzenia na okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania przez Strony bez zastrzeżeń Protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji na dostarczone urządzenia dla każdej części postępowania, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z rozdziałem XIV SWZ. 7. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej ani sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Wykonawca może jedynie, według własnego uznania, przeprowadzić wizję lokalną. Wykonawcy zainteresowani wzięciem udziału w wizji lokalnej powinni przesłać na adres poczty elektronicznej: dawid.walczak@lodz.uw.gov.pl, tel. 660 473 396 stosowny wniosek. Po odbyciu wizji lokalnej zostanie podpisany Protokół według wzoru, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. 8. Podwykonawstwo: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). 2) Zamawiający wymaga, w myśl art. 462 ust. 2 ustawy Pzp, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców. 1. Przedmiotem IV Części postępowania jest dostawa osuszaczy powietrza na potrzeby Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji wynikają z treści Załącznika nr 1 do SWZ, a także z projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. 3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 zostanie dostarczony do Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi zlokalizowanego przy Ul. Łąkowej 40, 90-554 Łódź. 4. Wykonawca na własny koszt dokona wniesienia urządzeń będących przedmiotem postępowania do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, ich montażu wraz z regulacją oraz prawidłowym podłączeniem przez osoby do tego uprawnione, jeśli zachodzi taka konieczność, a także ustawi je we wskazanych miejscach. W budynku nie znajduje się winda. 5. Jeżeli w jakichkolwiek dokumentach, przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczana przez konkretnego wykonawcę, powinno to być interpretowane jako przywołanie określonych standardów, a nie jako wymóg zastosowania konkretnych rozwiązań - Zamawiający w każdym takim przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne. 6. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji dla każdej części postępowania na dostarczone urządzenia na okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania przez Strony bez zastrzeżeń Protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji na dostarczone urządzenia dla każdej części postępowania, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z rozdziałem XIV SWZ. 7. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej ani sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Wykonawca może jedynie, według własnego uznania, przeprowadzić wizję lokalną. Wykonawcy zainteresowani wzięciem udziału w wizji lokalnej powinni przesłać na adres poczty elektronicznej: dawid.walczak@lodz.uw.gov.pl, tel. 660 473 396 stosowny wniosek. Po odbyciu wizji lokalnej zostanie podpisany Protokół według wzoru, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. 8. Podwykonawstwo: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). 2) Zamawiający wymaga, w myśl art. 462 ust. 2 ustawy Pzp, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców. CPV: 31122000-7, 34144213-4, 39721320-1 Dokument nr: 2024/BZP 00581513, AL-V.272.23.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-14 12:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/uw.lodz 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uw.lodz 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie: - przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ, - przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych, - przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu, - przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu, - przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych, - przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych, - przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy, - przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 3. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 4. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; - komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; - zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer; - włączona obsługa JavaScript; - zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf; - szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3; - oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków. 6. Pozostałe informacje zawarte są w Rozdziale IV SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewoda Łódzki. Siedzibą Wojewody Łódzkiego jest Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi Ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź. Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: /42/ 664-10-00; poczty elektronicznej: kancelaria@lodz.uw.gov.pl ; lub elektronicznej skrzynki podawczej skrytki ePUAP: /lodzuw/skrytka. 2. W sprawach związanych z danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod@lodz.uw.gov.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych, motopomp i osuszaczy powietrza na potrzeby Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi, Znak sprawy: AL- V.272.23.2024. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) dalej ,,PZP". Ponadto odbiorcami mogą być podmioty, które przetwarzają Pana/Pani dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające). 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Ponadto przez wymagany przepisami prawa okres archiwizacji zgodny z kategorią archiwalną, wynikającą z Jednolitego rzeczowego wykazu akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych*; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ). Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uw.lodz TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-14 12:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/uw.lodz Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024