dolnośląskie (Głuszyca)
mazowieckie (Warszawa 00-143; ul. Orla 6B)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług ,,złota rączka" |
Data zamieszczenia: | 2024-11-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego pl. Dominikański 6 50-159 Wrocław powiat: Wrocław tel. +48 71 77 24 900 aleksandra.szczerba@wcrs.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 71 77 24 90 |
Termin składania ofert: | 2024-11-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,dot. usług pn. "złota rączka" dla posiadaczy Szmaragdowej Wrocławskiej Karty Seniora" 2. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2024 r. poz.1320) gdyż wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 tys. złotych (bez podatku VAT). 3. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego. II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pod nazwą ,,złota rączka" dla mieszkańców Wrocławia posiadaczy Szmaragdowej Wrocławskiej Karty Seniora mających 90 lat lub więcej. 2. Usługa będzie świadczona w granicach administracyjnych Wrocławia. 4. Usługi będą zlecane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem seniorów, jednak ich ilość nie może przekroczyć 10 usług w okresie trwania umowy, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do takiego rozdysponowania usługami aby wykonywać je równomiernie w każdym miesiącu trwania umowy, w zależności od aktualnego zapotrzebowania seniorów na usługę. 5. Usługa pod nazwą ,,złota rączka" wykonywana będzie w następującym zakresie: a) naprawy niewymagające specjalistycznej wiedzy oraz specjalistycznych uprawnień (elektrycznych, gazowych, hydraulicznych); b) naprawy niewymagające dużych nakładów finansowych na zakup materiałów; c) naprawy, które nie są świadczone w ramach innych umów np. ze wspólnotą mieszkaniową, administracją, itd. d) naprawy niewymagające natychmiastowej interwencji. e) przykładowe usługi wchodzące w zakres ,,Złotej Rączki": - naprawa, wymiana, uszczelnienie kranów, wężyków, głowic, perlatorów, wylewek;czyszczenie, wymiana, uszczelnienie syfonów; naprawa, wymiana spłuczek, zaworów, wężyków w toalecie; naprawa, nasmarowanie, wymiana zawiasów lub zamków w szafach; naprawa, wymiana zamków, klamek, zasuwek w drzwiach; uszczelnienie okien, drzwi; przykręcenie, wymiana, naprawa gniazdek, włączników świateł; naprawa, wymiana prowadnic, uchwytów szuflad; wiercenie w betonie, w celu zawieszenia obrazków, karniszy; naprawa, wieszanie, wymiana żarówek w lampach; wymiana deski sedesowej, przykręcenie muszli klozetowej do podłogi; zakładanie, naprawa rolet okiennych (nie dotyczy rolet metalowych lub antywłamaniowych); - wymiana słuchawek, węży prysznicowych; - wymiana zamków w skrzynkach na listy; - wymiana wtyczek w kablach od lamp; - podłączenie pralki (usługa nie obejmuje naprawy pralki); f) Jedna usługa obejmuje czas pracy Wykonawcy do jednej godz. zegarowej. g) Koszt materiałów niezbędnych do wykonania usługi ponosi Senior. Rozliczenie zakupu materiałów nastąpi na podstawie okazanego przez Wykonawcę paragonu. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Seniora o wysokości kosztów materiałów potrzebnych do realizacji usługi przed przystąpieniem do jej wykonania. h) Dojazd Wykonawcy do klienta w granicach administracyjnych Wrocławia powinien być wliczony w cenę usługi. i) Wykonawca zobowiązuje się do telefonicznego potwierdzenia umówionej wizyty z Seniorem w dniu poprzedzającym ustalony wcześniej termin. j) W ramach realizacji usług Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia bazy danych osób (imię, adres zamieszkania, numer telefonu) korzystających z usług zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych, niezbędnych do realizacji umowy. k) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przygotowywanie okresowych raportów z liczby wykonanych usług oraz kontrola ilości wykonanych wizyt, tak aby nie przekroczyć limitu 10 usług w okresie wykonywania umowy. l) Zapłata wynagrodzenia nastąpi za faktycznie zrealizowane usługi protetyki słuchu w danym miesiącu wg. ceny jednostkowej podanej w Formularzu ofertowym. Składanie ofert: Forma pisemna oferty: Ofertę sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta, należy umieścić w zamkniętej kopercie opisanej: nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres oferenta, napis "Świadczenie usług pan "złota rączka" dla posiadaczy Szmaragdowej Wrocławskiej Karty Seniora". Oferty będą przyjmowane w sekretariacie Zamawiającego w pok. 214 (czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.ch 7.00-15.00) bądź 3przesłane listownie na adres: Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego, pl. Dominikański 6, 50-159 Wrocław (decyduje data wpływu). Forma elektroniczna: Oferta w formie elektronicznej winna być przygotowana tak jak oferta składana w formie pisemnej - skany dokumentów podpisanych przez osobę/osoby upoważnione należy przesłać na adres mailowy: aleksandra.szczerba@wcrs.pl lub info@wcrs.pl. Temat e-maila: ,,Świadczenie usług pan "złota rączka" dla posiadaczy Szmaragdowej Wrocławskiej Karty Seniora". 6VI. Miejsce i termin składania ofert TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 13.11.2024 r. godz. 15.00. Oferty można składać: ? mailowo na adres: aleksandra.szczerba@wcrs.pl lub info@wcrs.pl. ? listownie na adres: Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego, pl. Dominikański 6, 50-159 Wrocław ? osobiście w sekretariacie WCRS, II p., pokój 214. Sekretariat WCRS jest czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.ch 08.00-15.00. Miejsce i termin realizacji: 3. Usługa będzie realizowana w okresie od 14.11.2024 r. do 14.12.2024 r. Wymagania: 2III. Warunki niezbędne do realizacji zamówienia 1. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie i umiejętności do wykonania czynności stanowiących przedmiot zamówienia, w szczególności predyspozycje do pracy z osobami starszymi oraz możliwości organizacyjne oraz narzędzia do należytego wykonywania niniejszego przedmiotu zamówienia. Pożądane jest posiadanie kompetencji w zakresie nawiązywania i podtrzymywania pozytywnych relacji z osobami starszymi, chorymi, niesamodzielnymi, życzliwe i empatyczne podejście do osób w wieku 90+. 2. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania polisy OC z tytułu świadczonych usług, w tym odpowiedzialności z tytułu nienależytego wykonania zamówienia, które doprowadziło do poniesienia szkody ze strony klienta (seniora). 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału określonych w punkcie 1-2 w postępowaniu Wykonawca/Oferent złoży oświadczenie w Formularzu ofertowym. IV. INFORMACJE O WYKLUCZENIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835). V. Sposób przygotowania oferty Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. W tytule maila powinna znaleźć się informacja o tym, że mail zawiera ofertę na niniejsze zapytanie ofertowe. Oferta wybranego oferenta, która była przesłana w formie elektronicznej, musi zostać załączona do umowy w oryginale, chyba, że została podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT (jeżeli dotyczy) należy do obowiązków oferenta. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT. V. Kryteria wyboru oferty Przy wyborze i ocenie ofert uznanych za ważne i złożone przez Wykonawców uznanych za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a) Cena - waga 90 %. W kryterium ceny, kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru: najniższa oferowana cena brutto CENA = ------------------------------------------------------ x 90% x 100 pkt cena badanej oferty brutto Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (usługa + koszt dojazdu do klienta). Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w tym kryterium jest równa 90 pkt. 4b) Kryterium społeczne - waga 10 %. Punkty za to kryterium przyznawane będą na podstawie oświadczenia Wykonawcy o realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem przynajmniej jednej nowozatrudnionej osoby, która należy do przynajmniej jednej z niżej wymienionych grup: ? osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 44); ? bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. 2023 r. poz. 735); ? osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia. Wymagane jest zatrudnienie co najmniej jednego pracownika na podstawie umowy o pracę w wymiarze adekwatnym do wykonywania usługi będącej przedmiotem zapytania (minimum ? etatu) na czas realizacji umowy. Na etapie oceny ofert spełnianie kryterium badane jest na podstawie oświadczenia Wykonawcy ,,Oświadczenie o spełnianiu kryterium społecznego" - w treści Formularza ofertowego (zał. nr 1). W okresie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia Zamawiającemu w każdym czasie dokumentacji niezbędnej do weryfikacji spełnienia kryterium społecznego (tj. dokumentów poświadczających zatrudnienie pracownika na podstawie umowy o pracę oraz poświadczających status osoby zatrudnionej). Punkty za kryterium społeczne zostaną przyznane w następujący sposób: - spełnienie wymogu określonego jako kryterium społeczne - 10 punktów; - brak spełnienie wymogu określonego jako kryterium społeczne - 0 punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w tym kryterium jest równa 10 pkt. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę wynikającą z przyjętych w/w kryteriów. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę. 5VIII. Pozostałe postanowienia 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania z poniższych powodów: a. nie złożono żadnej oferty; b. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; c. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, a Zamawiający podejmuje decyzję, iż nie wybiera oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert; d. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć. 2. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów. 3. Cena ma być wyrażona w złotych polskich z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/gr). 4. Cena oferty powinna obejmować pełny zakres prac określonych w zapytaniu oraz uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów tych świadczeń. 6. Za ustalenie ilości prac i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia odpowiada wyłącznie Wykonawca. 7. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zapytania ofertowego, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia oraz skalkulowania ceny oferty z należytą starannością. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny oraz możliwość negocjacji przedstawionych warunków współpracy. 9. Powyższe zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, ani też nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1320). Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. |
© eurobudowa.pl 2004-2024