Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5113z ostatnich 7 dni
23830z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie usług porządkowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usług porządkowych

Data zamieszczenia: 2024-11-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego
pl. Dominikański 6
50-159 Wrocław
powiat: Wrocław
tel. +48 71 77 24 900
aleksandra.szczerba@wcrs.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 71 77 24 90
Termin składania ofert: 2024-11-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,dot. usług porządkowych i pralniczych dla posiadaczy
Szmaragdowej Wrocławskiej Karty Seniora"
2. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2024 r.
poz.1320) gdyż wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 tys.
złotych (bez podatku VAT).
3. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowych i
pralniczych dla mieszkańców Wrocławia posiadaczy Szmaragdowej
Wrocławskiej Karty Seniora mających 90 lat lub więcej. Planowana ilość
usług w okresie obowiązywania umowy wynosi: 11.
3. Usługa będzie świadczona w granicach administracyjnych Wrocławia.
Dojazd Wykonawcy do klienta w granicach administracyjnych
Wrocławia należy wliczyć w cenę usługi.
4. Usługi będą zlecane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem
seniorów, jednak ich ilość nie może przekroczyć łącznie 11 usług
w okresie obowiązywania umowy.
5. Usługa porządkowa i pralnicza wykonywana będzie w następującym
zakresie:
a. kompleksowe sprzątanie wraz z myciem lodówki, piekarnika;
b. wycieranie kurzu, mycie podłóg, odkurzanie, mycie drzwi,
kaloryferów, usunięcie pajęczyn;
c. mycie okien - 4-5 sztuk jednorazowo (mycie dwustronne
standardowych okien);
d. pranie koców, pledów, zasłon, firan - odbiór i przywiezienie do
3 dni roboczych;
e. ściągnięcie brudnych zasłon, firan i zawieszenie czystych.6. Wykonawca zobowiązuje się do telefonicznego potwierdzenia
umówionej wizyty z Seniorem w dniu poprzedzającym ustalony
wcześniej termin.
7. W ramach realizacji usług Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia
bazy danych osób (imię, adres zamieszkania, numer telefonu)
korzystających z usług zgodnie z przepisami o ochronie danych
osobowych, niezbędnych do realizacji umowy.
8. Zapłata wynagrodzenia nastąpi za faktycznie zrealizowane usługi
porządkowe i pralnicze w danym miesiącu wg. ceny jednostkowej
podanej w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1.
9. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przygotowywanie
okresowych raportów z liczby wykonanych usług oraz kontrola ilości
wykonanych wizyt, tak aby nie przekroczyć limitu 11 wizyt w okresie
wykonywania umowy.
10. Ponadto, Wykonawca zobowiązuje się także do odpowiedniej
dezynfekcji narzędzi, którymi posługuje się w czasie pracy.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania wszelkich działań
związanych z realizacją niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami
BHP oraz posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania.

Składanie ofert:
Sposób składania oferty:
Forma pisemna oferty:
Ofertę sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, podpisaną przez
osoby upoważnione do reprezentowania oferenta, należy umieścić w
zamkniętej kopercie opisanej: nazwa i adres Zamawiającego, nazwa
i adres oferenta, napis "Świadczenie usług porządkowych i
pralniczych dla posiadaczy Szmaragdowej Wrocławskiej Karty
Seniora". Oferty będą przyjmowane w sekretariacie Zamawiającego w
pok. 214 (czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.ch
7.00-15.00) bądź przesłane listownie na adres: Wrocławskie Centrum
Rozwoju Społecznego, pl. Dominikański 6, 50-159 Wrocław (decyduje data
wpływu).
Forma elektroniczna:
Oferta w formie elektronicznej winna być przygotowana tak jak oferta
składana w formie pisemnej - skany dokumentów podpisanych przez
osobę/osoby upoważnione należy przesłać na adres mailowy:
aleksandra.szczerba@wcrs.pl lub info@wcrs.pl. Temat e-maila:
,,Świadczenie usług porządkowych i pralniczych dla posiadaczy
Szmaragdowej Wrocławskiej Karty Seniora".
VI. Miejsce i termin składania ofert
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 13.11.2024 r. godz. 15.00.
Oferty
można składać:
? mailowo na adres: aleksandra.szczerba@wcrs.pl lub info@wcrs.pl.
? listownie na adres: Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego,
pl. Dominikański 6, 50-159 Wrocław
? osobiście w sekretariacie WCRS, II p., pokój 214. Sekretariat WCRS
jest czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.ch
08.00-15.00.

Miejsce i termin realizacji:
2. Planowany termin realizacji usług porządkowych i pralniczych: od 14
listopada do 14.12.2024 r.

Wymagania:
III. Warunki niezbędne do realizacji zamówienia
1. Wykonawca (personel wykonujący umowę) powinien posiadać
doświadczenie i umiejętności, do wykonania czynności stanowiących
przedmiot zamówienia, w szczególności predyspozycje do pracy
z osobami starszymi oraz możliwości organizacyjne oraz narzędzia do
należytego wykonywania niniejszego przedmiotu zamówienia.
Pożądane jest posiadanie kompetencji w zakresie nawiązywania
i podtrzymywania pozytywnych relacji z osobami starszymi, chorymi,
niesamodzielnymi, życzliwe i empatyczne podejście do osób w wieku
90+.
2. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania polisy OC z tytułu
świadczonych usług, w tym odpowiedzialności z tytułu nienależytego
wykonania zamówienia, które doprowadziło do poniesienia szkody ze
strony klienta (seniora).
3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału określonych
w punkcie 1-2 w postępowaniu Wykonawca/Oferent złoży oświadczenie
w Formularzu ofertowym.
2IV. INFORMACJE O WYKLUCZENIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie
podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835).
V. Sposób przygotowania oferty
Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
W tytule maila powinna znaleźć się informacja o tym, że mail zawiera
ofertę na niniejsze zapytanie ofertowe. Oferta wybranego oferenta, która
była przesłana w formie elektronicznej, musi zostać załączona do umowy
w oryginale, chyba, że została podpisana elektronicznym podpisem
kwalifikowanym.
3Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT (jeżeli dotyczy) należy do
obowiązków oferenta. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie
będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
V. Kryteria wyboru oferty
Przy wyborze i ocenie ofert uznanych za ważne i złożone przez
Wykonawców uznanych za spełniających warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena - waga 90 %.
W kryterium ceny, kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty
według następującego wzoru:
najniższa oferowana cena brutto
CENA = ------------------------------------------------------ x 90% x 100
pkt
cena badanej oferty brutto
Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia
(usługa porządkowa i pralnicza + koszt dojazdu do klienta).
Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w tym kryterium jest
równa 90 pkt.
b) Kryterium społeczne - waga 10 %. Punkty za to kryterium
przyznawane będą na podstawie oświadczenia Wykonawcy o realizacji
przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem przynajmniej jednej
nowozatrudnionej osoby, która należy do przynajmniej jednej z niżej
wymienionych grup:
? osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia
1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 44);
? bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. 2023 r.
poz. 735);
? osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia,
posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia.
Wymagane jest zatrudnienie co najmniej jednego pracownika na
podstawie umowy o pracę w wymiarze adekwatnym do wykonywania
usługi będącej przedmiotem zapytania (minimum ? etatu) na czas
4realizacji umowy. Na etapie oceny ofert spełnianie kryterium badane jest
na podstawie oświadczenia Wykonawcy ,,Oświadczenie o spełnianiu
kryterium społecznego" - w treści Formularza ofertowego (zał. nr 1).
W okresie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia
Zamawiającemu w każdym czasie dokumentacji niezbędnej do weryfikacji
spełnienia kryterium społecznego (tj. dokumentów poświadczających
zatrudnienie pracownika na podstawie umowy o pracę oraz
poświadczających status osoby zatrudnionej).
Punkty za kryterium społeczne zostaną przyznane w następujący
sposób:
- spełnienie wymogu określonego jako kryterium społeczne - 10 punktów;
- brak spełnienie wymogu określonego jako kryterium społeczne - 0
punktów.
Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w tym kryterium jest
równa 10 pkt.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
największą liczbę punktów.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży
najkorzystniejszą ofertę wynikającą z przyjętych w/w kryteriów.
O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego
Wykonawcę.
VIII. Pozostałe postanowienia
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania
z poniższych powodów:
a. nie złożono żadnej oferty;
b. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą
Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
c. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od
zawarcia umowy, a Zamawiający podejmuje decyzję, iż nie
wybiera oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert;
d. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie
postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie
Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
2. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy
z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego
umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną
najwyższą liczbę punktów.
53. Cena ma być wyrażona w złotych polskich z uwzględnieniem należnego
podatku VAT. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku (zł/gr).
4. Cena oferty powinna obejmować pełny zakres prac określonych
w zapytaniu oraz uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem
przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia,
chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć
rozmiaru lub kosztów tych świadczeń.
6. Za ustalenie ilości prac i innych świadczeń oraz sposób
przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia
odpowiada wyłącznie Wykonawca.
7. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę
zamówienia Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od
Wykonawcy wymagane jest szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem
zapytania ofertowego, a także sprawdzenie warunków wykonania
zamówienia oraz skalkulowania ceny oferty z należytą starannością.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez
podania przyczyny oraz możliwość negocjacji przedstawionych
warunków współpracy.
9. Powyższe zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu ustawy z dnia 23
kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, ani też nie jest ogłoszeniem o
zamówieniu w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1320).
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data
i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.