łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
małopolskie (Kęty)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wrocław)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup sprzętu komputerowego i usługi informatycznych |
Data zamieszczenia: | 2024-11-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina LIchnowy Tczewska 6 82-224 Lichnowy powiat: malborski a.stachowiak@lichnowy.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/1012781 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Lichnowy |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-11-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup sprzętu komputerowego i usługi informatycznych dla gminy Lichnowy Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakup wraz z dostawą notebooków i monitorów: Notebook - 3 sztuki Monitory - 3 sztuki Kody wg CPV: Miejsce dostawy - Urząd Gminy Lichnowy, Ul. Tczewska 6, 82-224 Lichnowy. Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa ,,Podnoszenia Świadomości Bezpieczeństwa" (Security Awareness), umożliwiająca przeprowadzenie kampanii edukacyjnej z zakresu podstaw bezpieczeństwa w internecie. Dedykowana jest użytkownikom Zamawiającego i świadczona przez okres 6 miesięcy. Zakup sprzętu komputerowego i usług wdrożeniowych Przedmiotem zamówienia jest zakup zasilacza awaryjnego UPS - 1 szt. wraz z usługą wdrożeniową, zakup UTM - 1 szt. ze wsparciem i licencją, zakup switcha - 3 szt. z licencją, punkt dostępowy sieci bezprzewodowej z licencjami - 3 szt., pamięci RAM do serwera - 2 szt., agregacja logów, szkolenie IT. Do czynności związanych z wykonaniem dostawy należy: dostarczenie, wniesienie, usunięcie opakowań, uruchomienie sprzętu. Powyższe czynności wykonawca wykona siłami własnymi i na swój koszt. Miejsce dostawy i montażu Urząd Gminy Lichnowy, Ul. Tczewska 6, 82-224 Lichnowy. CPV: 30213100-6, 48000000-8,33195100-4, 72000000-5, 30236000-2, 72263000-6,48761000-0 Dokument nr: 2024/BZP 00581696, RGI.271.8.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-15 12:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/lichnowy 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lichnowy 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl: a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, d. włączona obsługa JavaScript, e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, np. gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego"). Taka oferta nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Pzp. 4. Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące m.in. logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 5. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 6. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a. .zip b. .7Z 7. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 8. Zwraca się uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 9. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zaleca się, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 10. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. 11. Zaleca się aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 12. Zaleca się, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. 13. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. 14. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 15. Rekomenduje się wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. 16. Zaleca się aby nie wprowadzać zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) administratorem danych osobowych przetwarzanych w UG Lichnowy jest Wójt Gminy Lichnowy z siedzibą przy Ul. Tczewskiej 6, 82-224 Lichnowy, tel. 55 271 27 23, email: sekretariat@lichnowy.pl b) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz przysługującymi uprawnieniami można kontaktować się w Urzędzie Gminy Lichnowy z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych email: iod@lichnowy.pl c) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO, oraz ustawą z dnia 11.09.2019 r. Pzp w celu związanym z postępowaniem o udzielenie ww. zamówienia publicznego d) Administrator nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, jednak w razie powzięcia takich planów przed dalszym przetwarzaniem informuje, o innym celu oraz udzieli wszelkich innych stosownych informacji, w szczególności o okresie przechowywania danych oraz przysługujących prawach e) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; upoważnieni pracownicy Gminy Lichnowy oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie (02-672) przy Ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Lichnowy prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://gminalichnowy.ezamawiajacy.pl f) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej g) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres ten obejmuje cały czas trwania umowy oraz nie krócej niż przez okres przewidziany w obowiązujących w tym zakresie przepisach h) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp i) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; j) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO k) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust.1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego l) Podanie danych osobowych jest warunkiem ustawowym. Jest się zobowiązanym do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji zadania nałożonego ustawą na Administratora. Nie dotyczy to podania danych w celu zawarcia i wykonania umowy. W tym wypadku niepodanie danych uniemożliwi jej zawarcie i wykonanie. W zakresie danych dodatkowych, takich jak email, telefon - ich podanie jest z reguły dobrowolne m) nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełniania, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1012781 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-15 12:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lichnowy Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024