świętokrzyskie (Kielce)
świętokrzyskie (Kielce)
łódzkie (Łódź)
dolnośląskie (Wałbrzych)
podkarpackie (Nowa Sarzyna)
podkarpackie (Krosno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż mebli |
Data zamieszczenia: | 2024-11-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szpital Powiatowy w Krotoszynie im. Marcelego Nenckiego Młyńska 2 63-700 Krotoszyn powiat: krotoszyński Telefon: 62 588 03 90, Fax: 62 588 04 02,, (062) 582-12-22 donata.lopaczyk@spzoz-krotoszyn.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Krotoszyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 62 588 03 9 |
Termin składania ofert: | 2024-11-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż mebli na Szpitalny Oddział Ratunkowy w SPZOZ w Krotoszynie I. PODSTAWA PRAWNA Zamówienia klasyczne poniżej progu określonego w art. 2 ust.1 pkt ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U 2019 poz. 2019 ze zm.) oraz na podstawie art. 44 ust. 2 ustawy o finansach publicznych (Dz.U. 2019 poz. 869 ze zm.), zwracamy się z zapytaniem ofertowym. Zakup mebli jest finansowany z dotacji celowej dotyczącej inwestycji pn. ,,Przebudowa, modernizacja i doposażenie SOR przy SPZOZ w Krotoszynie w celu poprawy jakości i dostępności udzielania świadczeń" PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ORAZ ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA 1. 2. 3. 4. Opis przedmiotu zamówienia: zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 2 do ZO Dokument nr: DT/9/20/24 Składanie ofert: Ofertę należy umieścić w opakowaniu zamkniętym i zaadresowanym do Zamawiającego na adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat Zamknięte opakowanie zawierające ofertę Wykonawcy, winno być opisane: - nazwą i adresem Wykonawcy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat z dopiskiem: ,,Zapytanie ofertowe dotyczące: DOSTAWA i montaż mebli na Szpitalny Oddział Ratunkowy w SPZOZ w Krotoszynie Nie otwierać przed 14.11.2024 r. godz.09:30". MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY 1. Oryginał oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn- sekretariat. 2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 14.11.2024 r. o godz. 09:00 Ofertę należy złożyć na: adres e-mail :donata.lopaczyk@spzoz-krotoszyn.pl Za ofertę złożoną w terminie Zamawiający uzna przekazaną do dnia 14.11.2024 r. do godz. 09:00 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia na okres 2 tygodnie licząc od daty podpisania umowy. 5. Inne warunki : Zamawiający wymaga dostawy i montażu towaru do: a) Zamawiający wymaga aby miejscem realizacji zamówienia był Szpital Powiatowy im. Marcelego Nenckiego przy Ul. Mickiewicza 21, 63-700 Krotoszyn (Szpitalny Oddział ratunkowy); Wymagania: Warunki płatności: 60 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Termin związania ofertą 30 dni od dnia otwarcia ofert.Okres gwarancji: 48 miesięcy III. b) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa oświadczenie - załącznik nr 3 do ZO. W przypadku Wykonawcy wykluczonego z postępowania Zamawiający odrzuci ofertę. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru) - załącznik nr 1 2. Wypełniony formularz cenowy (wg załączonego wzoru) - załącznik nr 2 3. Wypełnione oświadczenie - Ukraina (wg załączonego wzoru) - załącznik nr 3 4. Inne niezbędne dokumenty: IV.KRYTERIUM OCENY OFERT Cena 100% V.SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę w języku polskim, sporządzonej w formie pisemnej lub elektronicznej lub postaci elektronicznej. 2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3. Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. 4. Oferta Wykonawcy winna spełniać wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu , a także zawierać wszystkie żądane dokumenty i załączniki. 5. Zaleca się aby wszystkie strony oferty zostały spięte/zszyte w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji oferty. 6. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowaniaspowoduje odrzucenie oferty. Dotyczy wyboru dostarczenia oferty drogą pisemną. 1. Oferta oraz wymagane załączniki składane wraz z ofertą wymagają pieczęci i podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa. 2. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3. Wszystkie kserokopie dokumentów, oświadczeń winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę umocowaną. 4. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób podpisujących ofertę. 5. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji nie mogą zostać ujawnione innym uczestnikom postępowania poprzez wydzielenie ich w sposób widoczny i niebudzący wątpliwości, z adnotacją ,, Tajemnica przedsiębiorstwa". Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 pzp. ".Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Sposób postępowania Wykonawcy w przypadku wyboru formy elektronicznej/postaci elektronicznej 1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Oferta i załączniki do oferty (tj. wymagane oświadczenia i dokumenty) winny być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym/profilem zaufanym/podpisem osobistym zgodnie z zasadami jego reprezentacji lub przez jego pełnomocnika. W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. 3. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 pzp. Za datę i godzinę przekazania oferty przyjmuje się datę i godzinę jej przekazania na pocztę elektroniczną.VI.WYJAŚNIENIA I MODYFIKACJE ZAPYTANIA OFERTOWEGO 1. Wykonawca może zwrócić się pisemnie (e-mail: donata.lopaczyk@spzoz- krotoszyn.pl), faksem do Zamawiającego o wyjaśnienie treści wszelkich wątpliwości dotyczących zapytania ofertowego oraz sposobu przygotowania i złożenia oferty. 2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego dotrze do zamawiającego nie później niż do końca dnia 07.11.2024 r. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej Zamawiający będzie miał prawo pozostawić wniosek bez rozpoznania. VIII. WYBÓR OFERTY, UNIEWAŻNIENE POSTĘPOWANIA 1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wybranego wykonawcę pisemnie oraz określi termin podpisania umowy, a w przypadku umieszczenia zapytania ofertowego na stronie internetowej Zamawiający zamieści informację o wyborze oferty na stronie internetowej. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez wyboru oferty, bez podawania przyczyny, na każdym etapie postępowania. Kontakt: VII.OSOBĄ UPOWAŻNIONĄ DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI JEST: w sprawach formalnych: Donata Łopaczyk - Starszy specjalista ds. zamówień publicznych, (062) 582-12-22, e-mail: donata.lopaczyk@spzoz-krotoszyn.pl w sprawach merytorycznych: - Mirosław Gabrysiak -Z-ca Kierownika Działu Technicznego tel. 512 016 090 |
© eurobudowa.pl 2004-2024