Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5293z ostatnich 7 dni
23740z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-11-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Mszana Dolna
Piłsudskiego 2
34-730 Mszana Dolna
powiat: limanowski
18 331 06 22, tel. 18/3379406, tel. 18/3379401
przetargi@mszana-dolna.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Mszana Dolna
Wadium: ---
Nr telefonu: 18 331 06 22, tel. 1
Termin składania ofert: 2024-11-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
cenę dostaw/usług/robót budowlanych* pn.:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rewitalizacja flory Parku Miejskiego im. Rodziny hr.
Krasińskich w Mszanie Dolnej.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rewitalizacja flory Parku Miejskiego im. Rodziny hr.
Krasińskich w Mszanie Dolnej.
1) Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego,
zgodnie z Prawem Budowlanym i Kodeksem Cywilnym, w ramach poniższych zadań:
a) Zadanie 1 - Rewitalizacja flory Parku Miejskiego im. Rodziny hr. Krasińskich w Mszanie Dolnej - Dokumentacja
projektowa
b) Zadanie 2 - Wykonanie wycinek, przesadzeń, nowych nasadzeń, uzupełnienie małej architektury- Etap I.
Inspektor nadzoru inwestorskiego wyłoniony w drodze niniejszego zapytania będzie przedstawicielem
Inwestora, jako zleceniodawcy i będzie reprezentował interesy Inwestora podczas projektowania oraz
na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z przepisami i zasadami wiedzy
technicznej. Inspektor nadzoru inwestorskiego jest odpowiedzialny za należyte wykonanie
przedmiotowej inwestycji.
2) Przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należy rozumieć zespół wykwalifikowanych osób,
posiadających stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie zapewniające zarządzanie
i nadzorowanie inwestycji.
Prowadzenie pełnego wielopoziomowego nadzoru inwestorskiego tj. w zakresie technicznym,
terminowym, finansowym i sprawozdawczym nad robotami, w szczególności w zakresie zgodnym
z wymaganiami Polskiego Prawa Budowlanego i przepisów w tym zakresie obowiązujących. Nadzór musi
być prowadzony przez zespół specjalistów branżowych, posiadających odpowiednie uprawnienia
przewidziane przepisami polskiego Prawa Budowlanego oraz koordynacja czynności specjalistów,
wchodzących w skład zespołu pełniących funkcje inspektorów nadzoru robót branżowych. Wykonawca
będzie pełnił funkcję koordynatora czynności inspektorów branżowych nadzoru inwestorskiego.3) W skład Zespołu Nadzoru Inwestorskiego powinna wchodzić:
a) osoba posiadająca uprawnienia do kierowania lub nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie
zagospodarowania zielenią posiadającego wykształcenie wyższe w specjalności architektura
krajobrazu lub ogrodnictwo lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie;
b) osoba posiadająca uprawnienia do kierowania lub nadzorowania pracami przy zabytkach będących
parkami;
Zgodnie z art.37b ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami Inspektor
nadzoru musi wykazać w swoim zespole osobę uprawnioną do kierowania lub nadzorowania pracami
przy zabytkach będących parkami:
,,1. Pracami konserwatorskimi oraz pracami restauratorskimi, prowadzonymi przy zabytkach będących
parkami wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru kieruje
osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program
obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która
po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów
magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach
restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona
przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury.
2. Przepis ust. 1 stosuje się do osób, które samodzielnie wykonują prace konserwatorskie oraz prace
restauratorskie, prowadzone przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru albo innego
rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru.
3. Prace o charakterze technicznym w zakresie, o którym mowa w ust. 1, samodzielnie wykonuje osoba,
która posiada świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo
wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom zawodowy albo dyplom potwierdzający
kwalifikacje zawodowe, w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej 9 miesięcy
brała udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub była
zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury."
c) osoba posiadająca uprawnienia do kierowania lub nadzorowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - koordynator czynności inspektorów
branżowych nadzoru inwestorskiego
3. Zapewnienie innych osób posiadających odpowiednie uprawnienia, niezbędne do prawidłowego
przeprowadzenia inwestycji.
W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski kompleksowy nadzór inwestorski z zakresu
dendrologii i terenów zieleni, obejmuje również branże architektoniczną lub konstrukcyjno - budowlaną.
W przypadku, gdy realizacja Projektu będzie wymagała uczestnictwa dodatkowych inspektorów nadzoru
Wykonawca Nadzoru we własnym zakresie i na własny koszt zapewni ich udział w realizacji zamówienia.
4. W ramach niniejszego zamówienia nadzorem inwestorskim objęte zostaną następujące prace:
1) Analiza dokumentacji projektowej.
Wykonawca dokona analizy dokumentacji projektowej, która zostanie przygotowana przez Wykonawcę
wyłonionego w postępowaniu przetargowym nr IGK.271.7.2024, w celu sprawdzenia wzajemnej
zgodności i kompletności składających się na tę dokumentację dokumentów.
Wykonawca świadczący niniejszą usługę zidentyfikuje ryzyka i potencjalne problemy, które mogą
wystąpić podczas realizacji inwestycji i zaproponuje sposoby rozwiązywania tych problemów.
Wyniki analizy dokumentacji oraz analizy ryzyka i sugerowanych rozwiązań zawarte zostaną w raporcie
wstępnym, który należy przekazać Zamawiającemu.2) Nadzór inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji tj. Wykonaniem wycinek, przesadzeń, nowych
nasadzeń, uzupełnienie małej architektury.
3). Do podstawowych obowiązków Inspektora należy:
a) Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane,
b) świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji, kontroli
i doradztwa technicznego zgodnie z ustawą Prawo budowlane;
c) wydawanie wykonawcom inwestycji lub kierownikom budowy lub robót poleceń potwierdzonych
niezwłocznie wpisem do dziennika budowy dotyczących (w razie konieczności): usunięcia
nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrycia elementów zakrytych,
przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych prac;
d) zapoznanie się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną (programem funkcjonalno-
użytkowym, SWZ, wstępną promesą, dokumentacją prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem
i zagospodarowaniem) oraz pisemne zgłaszanie stwierdzonych nieprawidłowości i dokonanych poprawek
dokumentacji projektowej;
e) udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy;
f) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji
z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
g) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, pisemna akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych
do wbudowania, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, nie
posiadających wymaganych certyfikatów, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie
oraz niezgodnych z dokumentacją projektową;
h) sprawdzanie i pisemne odbieranie prac projektowych oraz robót budowlanych ulegających zakryciu
lub zanikających, uczestniczenie i nadzór podczas prób i odbiorów technicznych oraz czynnościach
odbioru gotowych obiektów budowlanych wchodzących w skład wykonywanego przedmiotu umowy
i przekazywanie ich do użytkowania;
i) Uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach dotyczących projektu lub budowy,
na każde wezwanie Zamawiającego, odbywanych w siedzibie Zamawiającego lub na placu budowy;
Inspektor nadzoru inwestorskiego wyłoniony w drodze niniejszego zapytania będzie przedstawicielem
Inwestora, jako zleceniodawcy i będzie reprezentował interesy Inwestora na etapie projektowania i
budowy przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z przepisami i zasadami wiedzy
technicznej. Inspektor nadzoru inwestorskiego jest odpowiedzialny za należyte wykonanie
przedmiotowej inwestycji.

Dokument nr: ZP.PP.19.2024

Otwarcie ofert: 7) Zamawiający dokona jawnego otwarcia złożonych przez Wykonawców ofert w dniu 12.11.2024r.
o godz. 13:00 w swojej siedzibie: Urząd Miasta Mszana Dolna, Ul. Piłsudskiego 2, 34-730 Mszana Dolna.

Specyfikacja:
Szczegółowy zakres robót zgodnie z dokumentacją techniczną w szczególności programem
funkcjonalno-użytkowym jest dostępny na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf6b8100-e731-4ff8-9e24-8cc0138d1c82

Składanie ofert:
Wykonawcy składają ofertę w postaci zaszyfrowanego pliku na adres mailowy Zamawiającego:
przetargi@mszana-dolna.pl. Program szyfrujący dostępny we wszystkich systemach Windows, macOS,
Linux *7ZIP* do szyfrowania i kompresowania plików.
Wykonawcy składają ofertę w postaci zaszyfrowanego pliku na adres mailowy Zamawiającego:
przetargi@mszana-dolna.pl. Po godz. 10.00 - do godz. 10:30
Wykonawca przesyła na adres
Zamawiającego przetargi@mszana-dolna.pl hasło do odszyfrowania przesłanego pliku z ofertą.
b) w formie pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Urząd Miasta w Mszanie Dolnej Ul. marsz.
J. Piłsudskiego 2,
6) Ofertę należy złożyć do dnia 12.11.2024 r. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta
Mszana Dolna, Ul. marsz. J. Piłsudskiego 2, 34-730 Mszana Dolna - Dziennik podawczy w formie: pisemnej
(osobiście, listownie), lub elektronicznie na adres Zamawiającego: przetargi@mszana-dolna.pl.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin wykonania zamówienia.
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru rozpoczyna się od momentu podpisania umowy z Zamawiającym.
Termin zakończenia pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem upływa z dniem odbioru
końcowego robót budowlanych. Przewidywany termin zakończenia robót to: do 16 miesięcy od dnia
podpisania umowy.

Wymagania:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł netto obowiązujący w Urzędzie Miasta Mszana
Dolna, wprowadzony Zarządzeniem nr 19/2021 Burmistrza Miasta Mszana Dolna z dnia 26.02.2021r.,
zmieniony Zarządzeniem nr 49/2021 Burmistrza Miasta Mszana Dolna z dnia 28.04.2021r. oraz
Zarządzeniem nr 115/2022 Burmistrza Miasta Mszana Dolna z dnia 14.11.2022r., Zarządzeniem
nr 119/2023 Burmistrza Miasta Mszana Dolna z dnia 29.12.2023r.
W wyniku rozstrzygniętego postepowania przetargowego nr IGK.271.7.2024 ,,Rewitalizacja flory Parku
Miejskiego im. Rodziny hr. Krasińskich w Mszanie Dolnej" najkorzystniejsza oferta opiewa na kwotę:
599 282,54 zł brutto.
3. Warunki płatności:
Rozliczenie za wykonanie zamówienia będzie w formie zapłaty końcowej po wystawieniu przez
Wykonawcę faktury z określeniem nabywcy i odbiorcy zamówienia w terminie 14 dni od daty otrzymania
prawidłowo wystawionej faktury VAT.
4. Informacja na temat wadium - nie dotyczy
5. Sposób obliczenia ceny:
1) Cena ofertowa winna określać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
2) Cenę podaje się w walucie polskiej.
3) Cena ofertowa jest niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.W ramach skalkulowanej ceny Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji całości przedmiotu
zamówienia oraz uzyskania zamierzonego efektu końcowego, jeżeli w trakcie prowadzenia robót pojawi
się konieczność wykonania dodatkowych prac niezbędnych dla prawidłowej realizacji zamówienia,
wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia.
4) Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: cena wykonania zamówienia -
100%.
5) Z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w postępowaniu dopuszcza się
prowadzenie negocjacji w sprawie obniżenia ceny.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny
i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
7. Sposób przygotowania oferty:
1) Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę;
2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim;
3) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
4) Dopuszczalne formy kontaktu z Wykonawcą: pisemnie, drogą elektroniczną - na maila:
przetargi@mszana-dolna.pl.
5) Dopuszczalne formy składania ofert:
a) w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym
podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentacji
Wykonawcy.
J. Piłsudskiego 2,
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie /opakowaniu, zapieczętowanej
w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści.
Na kopercie należy umieścić napis: ,,Zapytanie ofertowe na zadanie pn. .......................................................
Nie otwierać przed dniem ........................ do godz.................."
Decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miasta.
8) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (oferty odrzucone).
9) Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
10) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień, dotyczących treści
złożonych ofert.
11) Zamawiający wzywa oferentów, którzy złożyli oferty o takiej samej najniższej cenie, do złożenia
dodatkowych ofert w zakresie dotyczącym ceny, w określonym przez siebie terminie. Wykonawcy,
składając oferty dodatkowe, nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonej wcześniej ofercie.12) O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkie
podmioty, które przesłały oferty w ustalonym terminie.
13) Jeżeli firma, której oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać
ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
14) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewybierania żadnej oferty jeżeli wartość najniższej oferty
przekroczy kwotę przeznaczoną na wykonanie zadania.
8. Wykonawca składając ofertę cenową, składa następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy wg załączonego wzoru (załącznik nr 1)
2) Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku posługiwania się pełnomocnikiem)
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia
z postępowania (załącznik nr 2)
4) klauzulę informacyjną RODO
10. Informacje dotyczące zawierania umowy:
Wybrany Zleceniobiorca ma podpisać umowę w komórce merytorycznej w Urzędzie Miasta
w Mszana Dolna, ul. Piłsudskiego 2.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej oferty cenowej.

Kontakt:
9. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami:
1) Ewa Kozicka w zakresie procedury zapytania ofertowego: tel. 18/3379406,
e-mail: przetargi@mszana-dolna.pl
2) Agnieszka Duda - w sprawach merytorycznych: tel. 18/3379401,
e-mail: ekomd@mszana-dolna.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.