łódzkie (Łódź)
podkarpackie (Krosno)
mazowieckie (Płock)
śląskie (Żory)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-11-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Mszana Dolna Piłsudskiego 2 34-730 Mszana Dolna powiat: limanowski 18 331 06 22, tel. 18/3379406, tel. 18/3379401 przetargi@mszana-dolna.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Mszana Dolna |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 18 331 06 22, tel. 1 |
Termin składania ofert: | 2024-11-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
cenę dostaw/usług/robót budowlanych* pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rewitalizacja flory Parku Miejskiego im. Rodziny hr. Krasińskich w Mszanie Dolnej. 1. Opis przedmiotu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rewitalizacja flory Parku Miejskiego im. Rodziny hr. Krasińskich w Mszanie Dolnej. 1) Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego, zgodnie z Prawem Budowlanym i Kodeksem Cywilnym, w ramach poniższych zadań: a) Zadanie 1 - Rewitalizacja flory Parku Miejskiego im. Rodziny hr. Krasińskich w Mszanie Dolnej - Dokumentacja projektowa b) Zadanie 2 - Wykonanie wycinek, przesadzeń, nowych nasadzeń, uzupełnienie małej architektury- Etap I. Inspektor nadzoru inwestorskiego wyłoniony w drodze niniejszego zapytania będzie przedstawicielem Inwestora, jako zleceniodawcy i będzie reprezentował interesy Inwestora podczas projektowania oraz na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z przepisami i zasadami wiedzy technicznej. Inspektor nadzoru inwestorskiego jest odpowiedzialny za należyte wykonanie przedmiotowej inwestycji. 2) Przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należy rozumieć zespół wykwalifikowanych osób, posiadających stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie zapewniające zarządzanie i nadzorowanie inwestycji. Prowadzenie pełnego wielopoziomowego nadzoru inwestorskiego tj. w zakresie technicznym, terminowym, finansowym i sprawozdawczym nad robotami, w szczególności w zakresie zgodnym z wymaganiami Polskiego Prawa Budowlanego i przepisów w tym zakresie obowiązujących. Nadzór musi być prowadzony przez zespół specjalistów branżowych, posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami polskiego Prawa Budowlanego oraz koordynacja czynności specjalistów, wchodzących w skład zespołu pełniących funkcje inspektorów nadzoru robót branżowych. Wykonawca będzie pełnił funkcję koordynatora czynności inspektorów branżowych nadzoru inwestorskiego.3) W skład Zespołu Nadzoru Inwestorskiego powinna wchodzić: a) osoba posiadająca uprawnienia do kierowania lub nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie zagospodarowania zielenią posiadającego wykształcenie wyższe w specjalności architektura krajobrazu lub ogrodnictwo lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie; b) osoba posiadająca uprawnienia do kierowania lub nadzorowania pracami przy zabytkach będących parkami; Zgodnie z art.37b ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami Inspektor nadzoru musi wykazać w swoim zespole osobę uprawnioną do kierowania lub nadzorowania pracami przy zabytkach będących parkami: ,,1. Pracami konserwatorskimi oraz pracami restauratorskimi, prowadzonymi przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru kieruje osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury. 2. Przepis ust. 1 stosuje się do osób, które samodzielnie wykonują prace konserwatorskie oraz prace restauratorskie, prowadzone przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru. 3. Prace o charakterze technicznym w zakresie, o którym mowa w ust. 1, samodzielnie wykonuje osoba, która posiada świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom zawodowy albo dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe, w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury." c) osoba posiadająca uprawnienia do kierowania lub nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - koordynator czynności inspektorów branżowych nadzoru inwestorskiego 3. Zapewnienie innych osób posiadających odpowiednie uprawnienia, niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia inwestycji. W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski kompleksowy nadzór inwestorski z zakresu dendrologii i terenów zieleni, obejmuje również branże architektoniczną lub konstrukcyjno - budowlaną. W przypadku, gdy realizacja Projektu będzie wymagała uczestnictwa dodatkowych inspektorów nadzoru Wykonawca Nadzoru we własnym zakresie i na własny koszt zapewni ich udział w realizacji zamówienia. 4. W ramach niniejszego zamówienia nadzorem inwestorskim objęte zostaną następujące prace: 1) Analiza dokumentacji projektowej. Wykonawca dokona analizy dokumentacji projektowej, która zostanie przygotowana przez Wykonawcę wyłonionego w postępowaniu przetargowym nr IGK.271.7.2024, w celu sprawdzenia wzajemnej zgodności i kompletności składających się na tę dokumentację dokumentów. Wykonawca świadczący niniejszą usługę zidentyfikuje ryzyka i potencjalne problemy, które mogą wystąpić podczas realizacji inwestycji i zaproponuje sposoby rozwiązywania tych problemów. Wyniki analizy dokumentacji oraz analizy ryzyka i sugerowanych rozwiązań zawarte zostaną w raporcie wstępnym, który należy przekazać Zamawiającemu.2) Nadzór inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji tj. Wykonaniem wycinek, przesadzeń, nowych nasadzeń, uzupełnienie małej architektury. 3). Do podstawowych obowiązków Inspektora należy: a) Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane, b) świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji, kontroli i doradztwa technicznego zgodnie z ustawą Prawo budowlane; c) wydawanie wykonawcom inwestycji lub kierownikom budowy lub robót poleceń potwierdzonych niezwłocznie wpisem do dziennika budowy dotyczących (w razie konieczności): usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrycia elementów zakrytych, przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych prac; d) zapoznanie się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną (programem funkcjonalno- użytkowym, SWZ, wstępną promesą, dokumentacją prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem) oraz pisemne zgłaszanie stwierdzonych nieprawidłowości i dokonanych poprawek dokumentacji projektowej; e) udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy; f) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; g) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, pisemna akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych do wbudowania, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, nie posiadających wymaganych certyfikatów, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz niezgodnych z dokumentacją projektową; h) sprawdzanie i pisemne odbieranie prac projektowych oraz robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie i nadzór podczas prób i odbiorów technicznych oraz czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych wchodzących w skład wykonywanego przedmiotu umowy i przekazywanie ich do użytkowania; i) Uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach dotyczących projektu lub budowy, na każde wezwanie Zamawiającego, odbywanych w siedzibie Zamawiającego lub na placu budowy; Inspektor nadzoru inwestorskiego wyłoniony w drodze niniejszego zapytania będzie przedstawicielem Inwestora, jako zleceniodawcy i będzie reprezentował interesy Inwestora na etapie projektowania i budowy przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z przepisami i zasadami wiedzy technicznej. Inspektor nadzoru inwestorskiego jest odpowiedzialny za należyte wykonanie przedmiotowej inwestycji. Dokument nr: ZP.PP.19.2024 Otwarcie ofert: 7) Zamawiający dokona jawnego otwarcia złożonych przez Wykonawców ofert w dniu 12.11.2024r. o godz. 13:00 w swojej siedzibie: Urząd Miasta Mszana Dolna, Ul. Piłsudskiego 2, 34-730 Mszana Dolna. Specyfikacja: Szczegółowy zakres robót zgodnie z dokumentacją techniczną w szczególności programem funkcjonalno-użytkowym jest dostępny na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf6b8100-e731-4ff8-9e24-8cc0138d1c82 Składanie ofert: Wykonawcy składają ofertę w postaci zaszyfrowanego pliku na adres mailowy Zamawiającego: przetargi@mszana-dolna.pl. Program szyfrujący dostępny we wszystkich systemach Windows, macOS, Linux *7ZIP* do szyfrowania i kompresowania plików. Wykonawcy składają ofertę w postaci zaszyfrowanego pliku na adres mailowy Zamawiającego: przetargi@mszana-dolna.pl. Po godz. 10.00 - do godz. 10:30 Wykonawca przesyła na adres Zamawiającego przetargi@mszana-dolna.pl hasło do odszyfrowania przesłanego pliku z ofertą. b) w formie pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Urząd Miasta w Mszanie Dolnej Ul. marsz. J. Piłsudskiego 2, 6) Ofertę należy złożyć do dnia 12.11.2024 r. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Mszana Dolna, Ul. marsz. J. Piłsudskiego 2, 34-730 Mszana Dolna - Dziennik podawczy w formie: pisemnej (osobiście, listownie), lub elektronicznie na adres Zamawiającego: przetargi@mszana-dolna.pl. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin wykonania zamówienia. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru rozpoczyna się od momentu podpisania umowy z Zamawiającym. Termin zakończenia pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem upływa z dniem odbioru końcowego robót budowlanych. Przewidywany termin zakończenia robót to: do 16 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wymagania: Niniejsze postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł netto obowiązujący w Urzędzie Miasta Mszana Dolna, wprowadzony Zarządzeniem nr 19/2021 Burmistrza Miasta Mszana Dolna z dnia 26.02.2021r., zmieniony Zarządzeniem nr 49/2021 Burmistrza Miasta Mszana Dolna z dnia 28.04.2021r. oraz Zarządzeniem nr 115/2022 Burmistrza Miasta Mszana Dolna z dnia 14.11.2022r., Zarządzeniem nr 119/2023 Burmistrza Miasta Mszana Dolna z dnia 29.12.2023r. W wyniku rozstrzygniętego postepowania przetargowego nr IGK.271.7.2024 ,,Rewitalizacja flory Parku Miejskiego im. Rodziny hr. Krasińskich w Mszanie Dolnej" najkorzystniejsza oferta opiewa na kwotę: 599 282,54 zł brutto. 3. Warunki płatności: Rozliczenie za wykonanie zamówienia będzie w formie zapłaty końcowej po wystawieniu przez Wykonawcę faktury z określeniem nabywcy i odbiorcy zamówienia w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 4. Informacja na temat wadium - nie dotyczy 5. Sposób obliczenia ceny: 1) Cena ofertowa winna określać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia. 2) Cenę podaje się w walucie polskiej. 3) Cena ofertowa jest niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.W ramach skalkulowanej ceny Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji całości przedmiotu zamówienia oraz uzyskania zamierzonego efektu końcowego, jeżeli w trakcie prowadzenia robót pojawi się konieczność wykonania dodatkowych prac niezbędnych dla prawidłowej realizacji zamówienia, wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia. 4) Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: cena wykonania zamówienia - 100%. 5) Z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w postępowaniu dopuszcza się prowadzenie negocjacji w sprawie obniżenia ceny. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych. 7. Sposób przygotowania oferty: 1) Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę; 2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim; 3) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. 4) Dopuszczalne formy kontaktu z Wykonawcą: pisemnie, drogą elektroniczną - na maila: przetargi@mszana-dolna.pl. 5) Dopuszczalne formy składania ofert: a) w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. J. Piłsudskiego 2, Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie /opakowaniu, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści. Na kopercie należy umieścić napis: ,,Zapytanie ofertowe na zadanie pn. ....................................................... Nie otwierać przed dniem ........................ do godz.................." Decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miasta. 8) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (oferty odrzucone). 9) Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 10) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień, dotyczących treści złożonych ofert. 11) Zamawiający wzywa oferentów, którzy złożyli oferty o takiej samej najniższej cenie, do złożenia dodatkowych ofert w zakresie dotyczącym ceny, w określonym przez siebie terminie. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonej wcześniej ofercie.12) O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkie podmioty, które przesłały oferty w ustalonym terminie. 13) Jeżeli firma, której oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewybierania żadnej oferty jeżeli wartość najniższej oferty przekroczy kwotę przeznaczoną na wykonanie zadania. 8. Wykonawca składając ofertę cenową, składa następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy wg załączonego wzoru (załącznik nr 1) 2) Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku posługiwania się pełnomocnikiem) 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2) 4) klauzulę informacyjną RODO 10. Informacje dotyczące zawierania umowy: Wybrany Zleceniobiorca ma podpisać umowę w komórce merytorycznej w Urzędzie Miasta w Mszana Dolna, ul. Piłsudskiego 2. Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej oferty cenowej. Kontakt: 9. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: 1) Ewa Kozicka w zakresie procedury zapytania ofertowego: tel. 18/3379406, e-mail: przetargi@mszana-dolna.pl 2) Agnieszka Duda - w sprawach merytorycznych: tel. 18/3379401, e-mail: ekomd@mszana-dolna.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024