dolnośląskie (Głuszyca)
mazowieckie (Warszawa 00-143; ul. Orla 6B)
łódzkie (Łask)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Projekt przebudowy hali obsługi autobusów z napędem spalinowym i elektrycznym |
Data zamieszczenia: | 2024-11-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TRANSKOM Sp. z o.o ul. Piaskowa 1 62-028 Koziegłowy powiat: poznański tel. 616514718 info@transkom.com.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Koziegłowy |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | tel. 616514718 |
Termin składania ofert: | 2024-11-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Opis przedmiotu zamówienia 2.1. Zamawiający zaprasza Wykonawców do złożenia oferty na: ,,Projekt przebudowy hali obsługi autobusów z napędem spalinowym i elektrycznym Koziegłowy Ul. Piaskowa 1" 2.2. Zamawiający nie przewiduje podzjelenia zamówienia na części. 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego, Dokument nr: ZO-NT/03/2024 Otwarcie ofert: 10.3. Termin otwarcia ofert: 20.11.2024, godz. 10:15. Składanie ofert: 10.1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy przesłać na adres poczty elektronicznej: info@transkom.com.pl 10.2. TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia: 20.11.2024, godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania zamówienia 3.1. Termin realizacji zamówienia: 10 miesiące od dnia podpisania umowy. Wymagania: 2.4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z zachowaniem wymogów wynikających z opisu przedmiotu zamówienia oraz z zachowaniem wymogów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w tym dotyczących przedmiotu zamówienia.. 4. Wykonawcy i podwykonawcy, udostępnienie zasobów 4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 4.2. W przypadku, o którym mowa w pkt 4.1. wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem ze skutkiem dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4.3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4.4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. 4.5. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 5. Informacja o dokumentów, jakie należy złożyć wraz z ofertą 5.1. Wykonawca może zastrzec tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) - w sytuacji, gdy oferta lub inne składane dokumenty w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępnione, oraz wykazuje że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 11233), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. 5.2. Dokumenty składane przez Wykonawcę: 5.2.1. Oferta 5.2.2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - w przypadku gdy umocowanie osoby nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru). Warunek ten dotyczy również odpowiednio osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Umocowanie wymagane jest na każdym etapie prowadzonego postępowania, 5.2.3. zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). 6. Informacja dotycząca komunikacji 6.1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@transkom.com.pl. 8. Wyjaśnienia treści zapytania 8.1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania nie później niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 1 dzień przed upływem terminu składania ofert, przekazując treść zapytań wraz z odpowiedziami wykonawcy, który przesłał zapytania. 8.3. W razie konieczności zamawiający dokona modyfikacji zapytania ofertowego i ponownie prześle do wszystkich wykonawców, którzy otrzymali zapytanie ofertowe. 8.4. Przedłużenie terminu składania ofert, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści Zapytania. 9. Forma przesłania dokumentów 9.1. Pisemnie (podpisany skan dokumentu) lub w formie elektronicznej, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, na adres poczty email: info@transkom.com.pl, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji wynikającą z dokumentów założycielskich lub na podstawie dołączonego pełnomocnictwa. 10.4. Zamawiający niezwłocznie prześle do wszystkich wykonawców informację o złożonych ofertach podając dane wykonawcy oraz cenę oferty. 11. Termin związania ofertą 11.1. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 20.12.2024r. 11.2. Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą, zwraca się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni. 11.3. Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt 11.2., wymaga złożenia przez wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą i przesłania go na pocztę elektroniczną: info@transkom.com.pl 12. Sposób obliczenia ceny 12.1. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej zapytaniu ofertowym, powinien w cenie oferty netto ująć wszelkie koszty i ryzyko niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia. 12.2. Cenę oferty netto należy podać w walucie polskiej (liczbowo oraz słownie) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, ponieważ w takiej walucie dokonywane będą rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą. 12.3. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę. 12.4. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty 13. Opis kryteriów oceny ofert, wybór najkorzystniejszej oferty 13.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował jedynym kryterium w postaci ceny. 13.2. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najniższą ceną. 14. Informacje dotyczące ofert wariantowych 14.1. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 15. Wymagania dotyczące wadium 15.1. Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium. 16. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia w walutach obcych 16.1. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 16.2. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich (PLN, zł). 17. Informacje dotyczące zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający przewiduje ich zwrot 17.1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu wykonawcom kosztów udziału w postępowaniu. 18. Informacja o umowie, jaka zostanie zawarta w niniejszym Zapytaniu z wyłonionym wykonawcą 18.1. Z wyłonionym w niniejszym zapytaniu wykonawcą zostanie zawarta umowa o treści ustalonej przez strony. 19. Odrzucenie oferty, wyjaśnienie ofert, poprawienie ofert 19.1.Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku: 19.1.1. została złożona po terminie składania ofert, 19.1.2. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, 19.1.3. nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami określonymi przez zamawiającego, 19.1.4. zawiera błędy w obliczeniu ceny, 19.1.5. wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, 19.1.6. wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą. 19.2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz składanych dokumentów lub oświadczeń, w tym może wezwać wykonawcę do złożenia dokumentów. 19.3. Zamawiający poprawia w ofercie: 19.3.1. oczywiste omyłki pisarskie, 19.3.2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 19.4. W przypadku braku możliwości wyłonienia oferty z uwagi na taką samą wartość dwóch lub więcej ofert, zamawiający wezwie tych wykonawców do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Zapytaniem ofertowym zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2023poz. 1610 t.j.) oraz jej aktów wykonawczych oraz pozostałe akty prawne mające zastosowanie do niniejszego postępowania. Zamawiający zastrzega unieważnienie prowadzonego postępowania bez podania przyczyny. Uwagi: 20. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych 20.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 20.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TRANSKOM Sp. z o.o., 62-028 Koziegłowy, ul. Piaskowa lw imieniu, którego działa Prezes Zarządu, 20.1.2. Administrator powierzył wykonanie czynności Panu Krzysztofowi Szczepańskiemu, adres email:: aio@aio.pl; tel. kom. 501 784 345, 20.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym pn.: ,,Wykonanie remontu części budynku administracyjnego - szatni dla kobiet w miejscowości Koziegłowy, ul. Piaskowa 1" 20.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, 20.1.5. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, 20.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu; 20.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 20.1.8. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 20.1.9. Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 20.1.10. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych. Kontakt: 7. Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami 7.1. Ze strony zamawiającego osoby uprawnione do kontaktu: ŁUKASZ PIECHOWIAK, tel. 616514718, e-mail: LPIECH0WIAK@TRANSK0M.COM.PL |
© eurobudowa.pl 2004-2024