łódzkie (Łódź)
łódzkie (Łódź)
małopolskie (Kęty)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Żory)
dolnośląskie (Wałbrzych)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Naprawa oraz usuwanie przecieków na dachach budynków |
Data zamieszczenia: | 2024-11-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gdańskie Nieruchomości Partyzantów 74 80-254 Gdańsk powiat: Gdańsk nz@nieruchomoscigda.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-11-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Naprawa oraz usuwanie przecieków na dachach budynków mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk administrowanych przez Gdańskie Nieruchomości w latach 2025/2026. Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie (Część) 1: 1. Przedmiotem zamówienia są naprawy i usuwanie przecieków na dachach budynków mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy Gdańsk administrowanych przez Obszary Administracyjne nr 1, 2 stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk administrowanych przez Gdańskie Nieruchomości w latach 2025/2026. 2. Zakres robót obejmuje roboty w zakresie wykonania pokryć dachowych i naprawy konstrukcji dachu obejmują powierzchnię do 50% połaci dachu i nie wymagające pozwolenia na budowę lub wykonania dokumentacji projektowej, np.: a) miejscową likwidację przecieków wody poprzez: - dach papowy - przecięcie pęcherzy oraz wstawienie łat z papy wraz z przymocowaniem luźnych fragmentów papy, przesmarowaniem dachu preparatami bitumicznymi w celu uszczelnienia, - dach ceramiczny - wymiana uszkodzonych i miejscowe uzupełnienie brakujących dachówek i gąsiorów, oraz miejscowe uszczelnienie zaprawą, b) miejscowe uszczelnienie pokrycia dachowego - płynne pokrycia chemoutwardzalne, c) naprawa lub uszczelnienie świetlików lub okien połaciowych i/lub pokrycia dachowego wokół nich, d) czyszczenie i udrożnienie rynien i rur spustowych , e) naprawę poprzez prostowanie, mocowanie i lutowanie drobnych uszkodzeń obróbek blacharskich, daszków, pasów nadrynnowych i podrynnowych , parapetów zewnętrznych, rynien i rur spustowych, wywiewek wraz z ich konieczną wymianą łącznie z zabezpieczeniem antykorozyjnym, f) naprawa, osadzanie oraz wymianę wyłazów dachowych, płotków śniegowych, drabin kominiarskich klamer włazowych, ław i stopni kominiarskich, g) likwidacja nieczynnych anten i innych zbędnych elementów, h) naprawę pokryć dachowych papą termozgrzewalną - dwuwarstwowe pokrycie z papy perforowanej oraz papy wierzchniego krycia grubości 5,7 mm, i) miejscowa lub awaryjna naprawa więźby dachowej (pojedyncze fragmenty belek) związana z naprawą pokrycia dachu , j) miejscowa naprawa instalacji odgromowej na połaci dachu, k) miejscowa lub awaryjna naprawa kominów związana z naprawą pokrycia dachu , l) awaryjne zabezpieczenie nieszczelnych dachów plandekami dekarskimi. Zadanie (Część) 2: 1. Przedmiotem zamówienia są naprawy i usuwanie przecieków na dachach budynków mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy Gdańsk administrowanych przez Obszary Administracyjne nr 3, 4 stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk administrowanych przez Gdańskie Nieruchomości w latach 2025/2026. 2. Zakres robót obejmuje roboty w zakresie wykonania pokryć dachowych i naprawy konstrukcji dachu obejmują powierzchnię do 50% połaci dachu i nie wymagające pozwolenia na budowę lub wykonania dokumentacji projektowej, np.: a) miejscową likwidację przecieków wody poprzez: - dach papowy - przecięcie pęcherzy oraz wstawienie łat z papy wraz z przymocowaniem luźnych fragmentów papy, przesmarowaniem dachu preparatami bitumicznymi w celu uszczelnienia, - dach ceramiczny - wymiana uszkodzonych i miejscowe uzupełnienie brakujących dachówek i gąsiorów, oraz miejscowe uszczelnienie zaprawą, b) miejscowe uszczelnienie pokrycia dachowego - płynne pokrycia chemoutwardzalne, c) naprawa lub uszczelnienie świetlików lub okien połaciowych i/lub pokrycia dachowego wokół nich, d) czyszczenie i udrożnienie rynien i rur spustowych , e) naprawę poprzez prostowanie, mocowanie i lutowanie drobnych uszkodzeń obróbek blacharskich, daszków, pasów nadrynnowych i podrynnowych , parapetów zewnętrznych, rynien i rur spustowych, wywiewek wraz z ich konieczną wymianą łącznie z zabezpieczeniem antykorozyjnym, f) naprawa, osadzanie oraz wymianę wyłazów dachowych, płotków śniegowych, drabin kominiarskich klamer włazowych, ław i stopni kominiarskich, g) likwidacja nieczynnych anten i innych zbędnych elementów, h) naprawę pokryć dachowych papą termozgrzewalną - dwuwarstwowe pokrycie z papy perforowanej oraz papy wierzchniego krycia grubości 5,7 mm, i) miejscowa lub awaryjna naprawa więźby dachowej (pojedyncze fragmenty belek) związana z naprawą pokrycia dachu , j) miejscowa naprawa instalacji odgromowej na połaci dachu, k) miejscowa lub awaryjna naprawa kominów związana z naprawą pokrycia dachu , l) awaryjne zabezpieczenie nieszczelnych dachów plandekami dekarskimi. CPV: 45000000-7, 45111220-6,45111300-1,45261210-9 Dokument nr: 2024/BZP 00582912, TZ.250.133.2024.MD Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-22 13:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40fdb1e6-d130-47c0-b559-eb4938fb356a 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w sposób określony w SWZ. 2. Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformy e-Zamówienia (zwanej dalej ,,Platformą") pod adresem:https://ezamowienia.gov.pl. 3. Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniona jest Małgorzata Dołaszyńska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych, tel. 58-524-10-94. 4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: nz@nieruchomoscigda.pl (nie dotyczy składania ofert). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl. oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 2. Szczegółowy sposób przygotowania oferty znajduje się na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/. 3. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe". 4. Zalogowany Wykonawca używając przycisku ,,Wypełnij" widocznego pod ,,Formularzem ofertowym" zobowiązany jest do zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupełnienia pozostałych informacji dotyczących wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Następnie wykonawca powinien pobrać ,,Formularz ofertowy", zapisać go na dysku komputera użytkownika, uzupełnić pozostałymi danymi wymaganymi przez Zamawiającego i ponownie zapisać na dysku komputera użytkownika oraz podpisać odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego, zgodnie z pkt 6. Uwaga! Nie należy zmieniać nazwy pliku nadanej przez Platformę e-Zamówienia. Zapisany ,,Formularz ofertowy" należy zawsze otwierać w programie Adobe Acrobat Reader DC. 6. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie PAdES typ wewnętrzny. 7. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku ,,Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop (przeciągnij" i ,,upuść") służące do dodawania plików. 8. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany ,,Formularz oferty" w pierwszym polu (,,Wypełniony formularz oferty"). W kolejnym polu (,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę") wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą. 9. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 p.z.p., podmiotowych środków dowodowych przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie e-Zamówienia. 10. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB. 11. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. 12. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip, .7Z. 13 Uwaga! W Rozporządzeniu KRI nie występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich formatach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 14 .Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środki komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych są Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy, Ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, o inspektorem ochrony danych osobowych w Gdańskich Nieruchomościach SZB jest Pan Krzysztof Gliński, Ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, adres e-mail iodo@nieruchomoscigda.pl, telefon nr 606 748 693. o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą, w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt. naprawa oraz usuwanie przecieków na dachach budynków mieszkalnych i użytkowych na Obszarach Administracyjnych 1, 2, 3, 4 stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk administrowanych przez Gdańskie Nieruchomości w latach 2025/2026, Nr sprawy TZ.250.133.2024.MD prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320.), dalej ,,ustawa Pzp", o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, o posiada Pani/Pan: - prawo dostępu do danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO w celu korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu ich wniesienia, - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych**, - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania ograniczenia przetwarzania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*** - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-22 12:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe" Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024