Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
627z dziś
5916z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Naprawa oraz usuwanie przecieków na dachach budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa oraz usuwanie przecieków na dachach budynków

Data zamieszczenia: 2024-11-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
Partyzantów 74
80-254 Gdańsk
powiat: Gdańsk
nz@nieruchomoscigda.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-11-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Naprawa oraz usuwanie przecieków na dachach budynków mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk administrowanych przez Gdańskie Nieruchomości w latach 2025/2026.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie (Część) 1:
1. Przedmiotem zamówienia są naprawy i usuwanie przecieków na dachach budynków mieszkalnych i użytkowych
będących własnością Gminy Gdańsk administrowanych przez Obszary Administracyjne nr 1, 2 stanowiących własność
Gminy Miasta Gdańsk administrowanych przez Gdańskie Nieruchomości w latach 2025/2026.
2. Zakres robót obejmuje roboty w zakresie wykonania pokryć dachowych i naprawy konstrukcji dachu obejmują
powierzchnię do 50% połaci dachu i nie wymagające pozwolenia na budowę lub wykonania dokumentacji projektowej, np.:
a) miejscową likwidację przecieków wody poprzez:
- dach papowy - przecięcie pęcherzy oraz wstawienie łat z papy wraz z przymocowaniem luźnych fragmentów papy,
przesmarowaniem dachu preparatami bitumicznymi w celu uszczelnienia,
- dach ceramiczny - wymiana uszkodzonych i miejscowe uzupełnienie brakujących dachówek i gąsiorów, oraz miejscowe
uszczelnienie zaprawą,
b) miejscowe uszczelnienie pokrycia dachowego - płynne pokrycia chemoutwardzalne,
c) naprawa lub uszczelnienie świetlików lub okien połaciowych i/lub pokrycia dachowego wokół nich,
d) czyszczenie i udrożnienie rynien i rur spustowych ,
e) naprawę poprzez prostowanie, mocowanie i lutowanie drobnych uszkodzeń obróbek blacharskich, daszków, pasów
nadrynnowych i podrynnowych , parapetów zewnętrznych, rynien i rur spustowych, wywiewek wraz z ich konieczną
wymianą łącznie z zabezpieczeniem antykorozyjnym,
f) naprawa, osadzanie oraz wymianę wyłazów dachowych, płotków śniegowych, drabin kominiarskich klamer włazowych, ław i stopni kominiarskich,
g) likwidacja nieczynnych anten i innych zbędnych elementów,
h) naprawę pokryć dachowych papą termozgrzewalną - dwuwarstwowe pokrycie z papy perforowanej oraz papy
wierzchniego krycia grubości 5,7 mm,
i) miejscowa lub awaryjna naprawa więźby dachowej (pojedyncze fragmenty belek) związana z naprawą pokrycia dachu ,
j) miejscowa naprawa instalacji odgromowej na połaci dachu,
k) miejscowa lub awaryjna naprawa kominów związana z naprawą pokrycia dachu ,
l) awaryjne zabezpieczenie nieszczelnych dachów plandekami dekarskimi.
Zadanie (Część) 2:
1. Przedmiotem zamówienia są naprawy i usuwanie przecieków na dachach budynków mieszkalnych i użytkowych
będących własnością Gminy Gdańsk administrowanych przez Obszary Administracyjne nr 3, 4 stanowiących własność
Gminy Miasta Gdańsk administrowanych przez Gdańskie Nieruchomości w latach 2025/2026.
2. Zakres robót obejmuje roboty w zakresie wykonania pokryć dachowych i naprawy konstrukcji dachu obejmują
powierzchnię do 50% połaci dachu i nie wymagające pozwolenia na budowę lub wykonania dokumentacji projektowej, np.:
a) miejscową likwidację przecieków wody poprzez:
- dach papowy - przecięcie pęcherzy oraz wstawienie łat z papy wraz z przymocowaniem luźnych fragmentów papy,
przesmarowaniem dachu preparatami bitumicznymi w celu uszczelnienia,
- dach ceramiczny - wymiana uszkodzonych i miejscowe uzupełnienie brakujących dachówek i gąsiorów, oraz miejscowe
uszczelnienie zaprawą,
b) miejscowe uszczelnienie pokrycia dachowego - płynne pokrycia chemoutwardzalne,
c) naprawa lub uszczelnienie świetlików lub okien połaciowych i/lub pokrycia dachowego wokół nich,
d) czyszczenie i udrożnienie rynien i rur spustowych ,
e) naprawę poprzez prostowanie, mocowanie i lutowanie drobnych uszkodzeń obróbek blacharskich, daszków, pasów
nadrynnowych i podrynnowych , parapetów zewnętrznych, rynien i rur spustowych, wywiewek wraz z ich konieczną
wymianą łącznie z zabezpieczeniem antykorozyjnym,
f) naprawa, osadzanie oraz wymianę wyłazów dachowych, płotków śniegowych, drabin kominiarskich klamer włazowych, ław i stopni kominiarskich,
g) likwidacja nieczynnych anten i innych zbędnych elementów,
h) naprawę pokryć dachowych papą termozgrzewalną - dwuwarstwowe pokrycie z papy perforowanej oraz papy
wierzchniego krycia grubości 5,7 mm,
i) miejscowa lub awaryjna naprawa więźby dachowej (pojedyncze fragmenty belek) związana z naprawą pokrycia dachu ,
j) miejscowa naprawa instalacji odgromowej na połaci dachu,
k) miejscowa lub awaryjna naprawa kominów związana z naprawą pokrycia dachu ,
l) awaryjne zabezpieczenie nieszczelnych dachów plandekami dekarskimi.

CPV: 45000000-7, 45111220-6,45111300-1,45261210-9

Dokument nr: 2024/BZP 00582912, TZ.250.133.2024.MD

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-22 13:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40fdb1e6-d130-47c0-b559-eb4938fb356a
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w sposób określony w SWZ.
2. Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformy e-Zamówienia (zwanej dalej ,,Platformą") pod adresem:https://ezamowienia.gov.pl.
3. Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniona jest Małgorzata Dołaszyńska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych, tel. 58-524-10-94.
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: nz@nieruchomoscigda.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl. oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
2. Szczegółowy sposób przygotowania oferty znajduje się na stronie
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
3. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe".
4. Zalogowany Wykonawca używając przycisku ,,Wypełnij" widocznego pod ,,Formularzem ofertowym" zobowiązany jest do zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupełnienia pozostałych informacji
dotyczących wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Następnie wykonawca powinien pobrać ,,Formularz ofertowy", zapisać go na dysku komputera użytkownika, uzupełnić pozostałymi danymi wymaganymi przez Zamawiającego i ponownie zapisać na dysku komputera użytkownika oraz podpisać odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego, zgodnie z pkt 6.
Uwaga!
Nie należy zmieniać nazwy pliku nadanej przez Platformę e-Zamówienia. Zapisany ,,Formularz ofertowy" należy zawsze otwierać w programie Adobe Acrobat Reader DC.
6. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie PAdES typ wewnętrzny.
7. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku ,,Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie
dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop (przeciągnij" i ,,upuść") służące do dodawania plików.
8. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany ,,Formularz oferty" w pierwszym polu (,,Wypełniony formularz oferty"). W kolejnym polu (,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę") wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą.
9. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 p.z.p., podmiotowych środków dowodowych przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie e-Zamówienia.
10. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
11. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
12. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip, .7Z.
13 Uwaga! W Rozporządzeniu KRI nie występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich formatach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
14 .Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środki komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego musi być zgodny z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych są Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy, Ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk,
o inspektorem ochrony danych osobowych w Gdańskich Nieruchomościach SZB jest Pan Krzysztof Gliński, Ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, adres e-mail iodo@nieruchomoscigda.pl, telefon nr 606 748 693.
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą, w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt. naprawa oraz usuwanie przecieków na dachach budynków mieszkalnych i użytkowych na Obszarach Administracyjnych 1, 2, 3, 4 stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk administrowanych przez Gdańskie Nieruchomości w latach 2025/2026, Nr sprawy TZ.250.133.2024.MD prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji,
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320.), dalej ,,ustawa Pzp",
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
o posiada Pani/Pan:
- prawo dostępu do danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO w celu korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu ich wniesienia,
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych**,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania ograniczenia przetwarzania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-22 12:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe"

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.