Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5143z ostatnich 7 dni
23520z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie utwardzenia terenu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie utwardzenia terenu

Data zamieszczenia: 2024-11-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu
ul. Złota 43
62-800 Kalisz
powiat: Kalisz
+48 62 59 85 200, +48 62 59 85 201, tel. (62) 59 85 210, tel. (62) 59 85 209
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kalisz
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 62 59 85 200, +4
Termin składania ofert: 2024-11-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu
zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie utwardzenia
terenu na działkach nr ewid. 62/7, 60/3, 62/4, 60/7 obręb 0037 Ogrody w Kaliszu.
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1/ roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
2/ przestawienie ogrodzenia wraz z brama wjazdową i furtką.
3/ roboty ziemne,
4/ ustawienie krawężników,
5/ wykonanie nawierzchni chodników z płyt betonowych,
6/ wykonanie poszerzenia zjazdu z kostki betonowej,
7/ wykonanie poszerzenia drogi manewrowej z trylinki,
8/ wykonanie utwardzenia terenu kruszywem łamanym,
9/ wykonanie zieleni drogowej,
10/ opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z wykonaniem na jego
podstawie oznakowania tymczasowego,
11/ obsługa geodezyjna w tym sporządzanie bieżących operatów geodezyjnych służących
określaniu ilości i zakresu robót objętych odbiorami częściowymi wraz geodezyjną
inwentaryzacją powykonawczą (wersje w formie papierowej oraz elektronicznej - format
DWG) oraz dokonanie zmiany klasoużytku w zasobach geodezyjnych Miejskiego Ośrodka
Geodezji i Kartografii w zakresie gruntu wyłączonego z produkcji rolniczej.
2. Szczegółowy zakres prac określa: projekt budowlany i wykonawczy branży drogowej, SST, przedmiar
robót, kosztorys ofertowy, uzgodnienia i opinie.

Dokument nr: ZP.271.10.67.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.11.2024r. o godz. 14:05.

Składanie ofert:
Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy,
opatrzonej napisem: ,,Oferta na wykonanie utwardzenia terenu na działkach nr ewid. 62/7, 60/3,
62/4, 60/7 obręb 0037 Ogrody w Kaliszu".
13. Oferty należy składać do dnia 15.11.2024r. do godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego
ul. Złota 43, 62-800 Kalisz - SEKRETARIAT (I piętro).

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia ustala się: w ciągu 45 dni od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem,
iż realizacja robót od momentu rozpoczęcia do zakończenia nie może przekroczyć 30 dni roboczych.

Wymagania:
3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia.
5. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:
1/ posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub
remoncie drogi/ulicy/chodnika/drogi dla rowerów/placu o nawierzchni z elementów
betonowych o dł. min. 30 mb lub pow. min. 60m2.
2/ dysponują potencjałem osobowym tj.:
kierownik budowy branży inżynieryjnej drogowej, który posiada uprawnienia budowlane
w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym
zakresie,
3/ udzielą rękojmi za wady i gwarancji jakości na:
a/ roboty budowlane - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego,
b/ pielęgnacja i utrzymanie terenów zielonych - 24 miesiące od daty odbioru końcowego,
4/ zaakceptują termin płatności faktur określony w projekcie umowy.
6. Termin związania z ofertą określa się na 20 dni od dnia składania ofert.
7. Opis sposobu obliczenia ceny.
1/ Cena ofertowa, podana w ,,Formularzu oferty", powinna być wyliczona w oparciu o kosztorys
ofertowy (ślepy). Zaleca się obliczenie ceny metodą kalkulacji uproszczonej, polegającą
na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych kosztorysem ofertowym (ślepym) jako
sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych i ich cen
jednostkowych bez podatku od towarów i usług, według wzoru:
Wk = ?L x Cj
gdzie:
Wk - oznacza wartość kosztorysową robót,
L - oznacza liczbę jednostek przedmiarowych robót,
Cj - oznacza cenę jednostkową dla ustalonych jednostek
przedmiarowych.
Podatek od towarów i usług /VAT/ należy doliczyć do końcowej wartości kosztorysowej robót
kosztorysu, a następnie łączną wartość brutto należy wpisać w pkt 1 ,,Formularza oferty".
2/ Kosztorys ofertowy (ślepy) określa opis robót i wskazuje czynności, które należy uwzględnić
w cenach jednostkowych oferty, jednostki przedmiarowe i ilości jednostek przedmiarowych
robót wynikające z obliczeń.
3/ Przywołane w kosztorysie ofertowym (ślepym) podstawy wycen katalogowych służą jedynie
uszczegółowieniu opisu pozycji przedmiaru i nie są podstawą do wyceny robót.
4/ Oferowane ceny jednostkowe robót muszą uwzględniać wszystkie koszty wykonania zadania,
w tym m.in.: koszty robocizny, materiałów, pracy sprzętu, roboty towarzyszące i tymczasowe,
koszty zorganizowania i utrzymania placu budowy oraz ew. koszty oczyszczenia, segregacji
i palet niezbędnych do składowania materiałów z rozbiórki nadających się do ponownego
wbudowania.
5/ W kosztorysie ofertowym nie mogą występować dodatki i upusty oraz ewentualnie inne
składniki kalkulacyjne poza tymi, które wynikają z formuły kalkulacyjnej.
6/ W kosztorysie ofertowym muszą być wycenione wszystkie pozycje, co oznacza podanie ceny
jednostkowej i obliczenie wartości dla każdej pozycji kosztorysów.
7/ Ceny jednostkowe należy podać z dokładnością jedynie do dwóch miejsc po przecinku,
dokonując ewentualnych zaokrągleń według zasad matematycznych.
8/ Na cenę oferty składa się suma wartości robót budowlanych wyliczona na podstawie
kosztorysu ofertowego.
8. Kryterium oceny ofert - cena 100%.
1/ Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.
2/ Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną) otrzyma 100 pkt., każda następna oferta otrzyma
liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),
liczoną według wzoru:
Cena oferty najniższej x 100
Liczba punktów oferty badanej = ---------------------------------------
Cena oferty badanej
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych
ofert.
10. Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert:
1/ niezłożonych na formularzu, o którym mowa w pkt 11.1. zapytania ofertowego,
2/ złożonych po terminie składania ofert, o którym mowa w pkt 13 zapytania ofertowego,
3/ niespełniających innych warunków, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym.
11. Oferta winna zawierać:
1/ formularz oferty (wypełnić załączony druk),
2/ kosztorys ofertowy (wypełnić załączony druk),
3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert*.
4/ doświadczenie zawodowe wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie wymagań
określonych w pkt-cie 5.1/ oraz że zostały one wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone (wypełnić załączony druk)**,
5/ potencjał osobowy (wypełnić załączony druk).
* z wyjątkiem, gdy wykonawca wskaże w ofercie dane umożliwiające dostęp do środków dowodowych (np.: NIP, REGON,
KRS), które Zamawiający może pozyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych
** w przypadku gdy Wykonawca wykonał robotę budowlaną na rzecz Zamawiającego nie jest zobowiązany do załączenia
dowodów.
14. Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na wykonanie
przedmiotu zamówienia - w załączeniu projekt umowy.
15. Informacje dodatkowe.
1/ W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy
lub odmawia podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie Zamawiający może
wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich
ponownego badania i oceny.
2/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia niniejszego
postępowania na każdym jego etapie, w tym przed podpisaniem umowy w sprawie
zamówienia publicznego bez podania przyczyn, bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert
bądź prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia.
3/ Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego jak również nie jest
ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, która nie ma zastosowania
do niniejszego postępowania.
4/ Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
5/ Decyzja Zamawiającego o wykluczeniu Wykonawcy, odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
6/ Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym

Uwagi:
16. Klauzula informacyjna RODO.
Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego będzie Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu działający w imieniu
zarządcy drogi - Prezydenta Miasta Kalisza. Z administratorem można kontaktować się: listownie
kierując korespondencję na adres 62-800 Kalisz ul. Złota 43, e-mailowo: sekretariat@zdm.kalisz.pl
lub telefonicznie: 62 / 598 52 00.
Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Z Inspektorem można skontaktować się:
listownie kierując korespondencję na adres 62-800 Kalisz ul. Złota 43, e-mailowo: iod@zdm.kalisz.pl
lub telefonicznie: 62 / 598 52 00.
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych.
Przekazane dane osobowe będziemy przetwarzać w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest wyrażona poprzez akt
uczestnictwa w postępowaniu zgoda wykonawcy (osoby działającej w imieniu wykonawcy) tj. art. 6 ust.
1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej ,,RODO" oraz wypełnienie obowiązków prawnych
ciążących na Administratorze wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych, wydanego na jej podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz ustawy z dnia 14
lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach tj. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
Odbiorcy danych osobowych.
Pozyskane w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane mogą
być udostępnione podmiotom (osobom) uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów
prawa. Ponieważ co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne dane
mogą być udostępnione wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom. Ograniczenie dostępu do
Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną
prywatności zgodnie z art. 18 ust 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych lub
art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej o ile ich udostępnienie
nie wynika z przepisów prawa. Ponadto odbiorcami danych zawartych w dokumentach związanych z
postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy
lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie
przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest
jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług
wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności
pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być
przekazywane do państw z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego o ile dostęp do nich nie
podlega ograniczeniu na zasadach określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych lub art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej.
Okres przechowywania danych.
Przekazane dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania niniejszego postępowania, a
następnie przez okres wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach i obowiązującego u Administratora ,,Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt" tj.
5 lat. W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres w jakim Zamawiający
zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji w związku z uzyskaniem dofinansowania ze
środków UE.
Prawa osób, których dane dotyczą.
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego, osobie której dane dotyczą przysługują następujące prawa:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, przy czym zamawiający może żądać od
osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
2) prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych, z tym że skorzystanie z tego
prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą
Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz
jego załączników;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu
wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym wystąpienie z żądaniem
ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
5) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Zamawiający
może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie
Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy.

Kontakt:
17. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1/ Dariusz Płóciennik - tel. (62) 59 85 210
2/ Małgorzata Maciołek - tel. (62) 59 85 209
3/ Donata Gadzinowska - tel. (62) 59-85-209

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.