świętokrzyskie (Kielce)
podkarpackie (Nowa Sarzyna)
mazowieckie (Warszawa)
podkarpackie (Krosno)
dolnośląskie (Stronie Śląskie)
podkarpackie (Rzeszów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie utwardzenia terenu |
Data zamieszczenia: | 2024-11-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu ul. Złota 43 62-800 Kalisz powiat: Kalisz +48 62 59 85 200, +48 62 59 85 201, tel. (62) 59 85 210, tel. (62) 59 85 209 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Kalisz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 62 59 85 200, +4 |
Termin składania ofert: | 2024-11-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie utwardzenia terenu na działkach nr ewid. 62/7, 60/3, 62/4, 60/7 obręb 0037 Ogrody w Kaliszu. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1/ roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2/ przestawienie ogrodzenia wraz z brama wjazdową i furtką. 3/ roboty ziemne, 4/ ustawienie krawężników, 5/ wykonanie nawierzchni chodników z płyt betonowych, 6/ wykonanie poszerzenia zjazdu z kostki betonowej, 7/ wykonanie poszerzenia drogi manewrowej z trylinki, 8/ wykonanie utwardzenia terenu kruszywem łamanym, 9/ wykonanie zieleni drogowej, 10/ opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z wykonaniem na jego podstawie oznakowania tymczasowego, 11/ obsługa geodezyjna w tym sporządzanie bieżących operatów geodezyjnych służących określaniu ilości i zakresu robót objętych odbiorami częściowymi wraz geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą (wersje w formie papierowej oraz elektronicznej - format DWG) oraz dokonanie zmiany klasoużytku w zasobach geodezyjnych Miejskiego Ośrodka Geodezji i Kartografii w zakresie gruntu wyłączonego z produkcji rolniczej. 2. Szczegółowy zakres prac określa: projekt budowlany i wykonawczy branży drogowej, SST, przedmiar robót, kosztorys ofertowy, uzgodnienia i opinie. Dokument nr: ZP.271.10.67.2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.11.2024r. o godz. 14:05. Składanie ofert: Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem: ,,Oferta na wykonanie utwardzenia terenu na działkach nr ewid. 62/7, 60/3, 62/4, 60/7 obręb 0037 Ogrody w Kaliszu". 13. Oferty należy składać do dnia 15.11.2024r. do godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz - SEKRETARIAT (I piętro). Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia ustala się: w ciągu 45 dni od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem, iż realizacja robót od momentu rozpoczęcia do zakończenia nie może przekroczyć 30 dni roboczych. Wymagania: 3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. 5. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy: 1/ posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie drogi/ulicy/chodnika/drogi dla rowerów/placu o nawierzchni z elementów betonowych o dł. min. 30 mb lub pow. min. 60m2. 2/ dysponują potencjałem osobowym tj.: kierownik budowy branży inżynieryjnej drogowej, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie, 3/ udzielą rękojmi za wady i gwarancji jakości na: a/ roboty budowlane - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego, b/ pielęgnacja i utrzymanie terenów zielonych - 24 miesiące od daty odbioru końcowego, 4/ zaakceptują termin płatności faktur określony w projekcie umowy. 6. Termin związania z ofertą określa się na 20 dni od dnia składania ofert. 7. Opis sposobu obliczenia ceny. 1/ Cena ofertowa, podana w ,,Formularzu oferty", powinna być wyliczona w oparciu o kosztorys ofertowy (ślepy). Zaleca się obliczenie ceny metodą kalkulacji uproszczonej, polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych kosztorysem ofertowym (ślepym) jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych i ich cen jednostkowych bez podatku od towarów i usług, według wzoru: Wk = ?L x Cj gdzie: Wk - oznacza wartość kosztorysową robót, L - oznacza liczbę jednostek przedmiarowych robót, Cj - oznacza cenę jednostkową dla ustalonych jednostek przedmiarowych. Podatek od towarów i usług /VAT/ należy doliczyć do końcowej wartości kosztorysowej robót kosztorysu, a następnie łączną wartość brutto należy wpisać w pkt 1 ,,Formularza oferty". 2/ Kosztorys ofertowy (ślepy) określa opis robót i wskazuje czynności, które należy uwzględnić w cenach jednostkowych oferty, jednostki przedmiarowe i ilości jednostek przedmiarowych robót wynikające z obliczeń. 3/ Przywołane w kosztorysie ofertowym (ślepym) podstawy wycen katalogowych służą jedynie uszczegółowieniu opisu pozycji przedmiaru i nie są podstawą do wyceny robót. 4/ Oferowane ceny jednostkowe robót muszą uwzględniać wszystkie koszty wykonania zadania, w tym m.in.: koszty robocizny, materiałów, pracy sprzętu, roboty towarzyszące i tymczasowe, koszty zorganizowania i utrzymania placu budowy oraz ew. koszty oczyszczenia, segregacji i palet niezbędnych do składowania materiałów z rozbiórki nadających się do ponownego wbudowania. 5/ W kosztorysie ofertowym nie mogą występować dodatki i upusty oraz ewentualnie inne składniki kalkulacyjne poza tymi, które wynikają z formuły kalkulacyjnej. 6/ W kosztorysie ofertowym muszą być wycenione wszystkie pozycje, co oznacza podanie ceny jednostkowej i obliczenie wartości dla każdej pozycji kosztorysów. 7/ Ceny jednostkowe należy podać z dokładnością jedynie do dwóch miejsc po przecinku, dokonując ewentualnych zaokrągleń według zasad matematycznych. 8/ Na cenę oferty składa się suma wartości robót budowlanych wyliczona na podstawie kosztorysu ofertowego. 8. Kryterium oceny ofert - cena 100%. 1/ Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto. 2/ Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną) otrzyma 100 pkt., każda następna oferta otrzyma liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), liczoną według wzoru: Cena oferty najniższej x 100 Liczba punktów oferty badanej = --------------------------------------- Cena oferty badanej 9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 10. Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert: 1/ niezłożonych na formularzu, o którym mowa w pkt 11.1. zapytania ofertowego, 2/ złożonych po terminie składania ofert, o którym mowa w pkt 13 zapytania ofertowego, 3/ niespełniających innych warunków, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym. 11. Oferta winna zawierać: 1/ formularz oferty (wypełnić załączony druk), 2/ kosztorys ofertowy (wypełnić załączony druk), 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*. 4/ doświadczenie zawodowe wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 5.1/ oraz że zostały one wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (wypełnić załączony druk)**, 5/ potencjał osobowy (wypełnić załączony druk). * z wyjątkiem, gdy wykonawca wskaże w ofercie dane umożliwiające dostęp do środków dowodowych (np.: NIP, REGON, KRS), które Zamawiający może pozyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych ** w przypadku gdy Wykonawca wykonał robotę budowlaną na rzecz Zamawiającego nie jest zobowiązany do załączenia dowodów. 14. Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na wykonanie przedmiotu zamówienia - w załączeniu projekt umowy. 15. Informacje dodatkowe. 1/ W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy lub odmawia podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. 2/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie, w tym przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego bez podania przyczyn, bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert bądź prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia. 3/ Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, która nie ma zastosowania do niniejszego postępowania. 4/ Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. 5/ Decyzja Zamawiającego o wykluczeniu Wykonawcy, odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną. 6/ Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym Uwagi: 16. Klauzula informacyjna RODO. Administrator danych osobowych. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będzie Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu działający w imieniu zarządcy drogi - Prezydenta Miasta Kalisza. Z administratorem można kontaktować się: listownie kierując korespondencję na adres 62-800 Kalisz ul. Złota 43, e-mailowo: sekretariat@zdm.kalisz.pl lub telefonicznie: 62 / 598 52 00. Inspektor ochrony danych. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Z Inspektorem można skontaktować się: listownie kierując korespondencję na adres 62-800 Kalisz ul. Złota 43, e-mailowo: iod@zdm.kalisz.pl lub telefonicznie: 62 / 598 52 00. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych. Przekazane dane osobowe będziemy przetwarzać w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu zgoda wykonawcy (osoby działającej w imieniu wykonawcy) tj. art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej ,,RODO" oraz wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, wydanego na jej podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach tj. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. Odbiorcy danych osobowych. Pozyskane w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane mogą być udostępnione podmiotom (osobom) uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa. Ponieważ co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne dane mogą być udostępnione wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom. Ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych lub art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej o ile ich udostępnienie nie wynika z przepisów prawa. Ponadto odbiorcami danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego o ile dostęp do nich nie podlega ograniczeniu na zasadach określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych lub art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Okres przechowywania danych. Przekazane dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania niniejszego postępowania, a następnie przez okres wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i obowiązującego u Administratora ,,Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt" tj. 5 lat. W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres w jakim Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji w związku z uzyskaniem dofinansowania ze środków UE. Prawa osób, których dane dotyczą. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, osobie której dane dotyczą przysługują następujące prawa: 1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, przy czym zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; 2) prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych, z tym że skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; 3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa; 4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Informacja o wymogu podania danych. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Kontakt: 17. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 1/ Dariusz Płóciennik - tel. (62) 59 85 210 2/ Małgorzata Maciołek - tel. (62) 59 85 209 3/ Donata Gadzinowska - tel. (62) 59-85-209 |
© eurobudowa.pl 2004-2024