łódzkie (Łódź)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie i ochrona dróg leśnych i leśnych szlaków stałych |
Data zamieszczenia: | 2024-11-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Nadleśnictwo Jamy Jamy 5 86-318 Rogóźno powiat: grudziądzki 564689732 jamy@torun.lasy.gov.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Rogóźno |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 564689732 |
Termin składania ofert: | 2024-11-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utrzymanie i ochrona dróg leśnych i leśnych szlaków stałych na terenie Nadleśnictwa Jamy Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z utrzymaniem i ochroną d róg leśnych oraz leśnych szlaków stałych w poszczególnych leśnictwach na terenie Nadleśnictwa Jamy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część zamówienia nr 1 Utrzymanie i ochrona dróg leśnych oraz leśnych szlaków stałych na terenie leśnictw: Dusocin i Zarośle Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac w zakresie utrzymania i ochrony dróg leśnych oraz leśnych szlaków stałych na terenie Leśnictw: - Dusocin, gm. Grudziądz, powiat grudziądzki - Zarośle, gm. Rogóźno, powiat grudziądzki Przewidywany zakres prac obejmuje, m.in.: - profilowanie drogi lub szlaku - uzupełnienie (doziarnienie) kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5mm lub 0-63mm na wskazanych odcinkach dróg i szlaków - zagęszczenie nawierzchni dróg i szlaków Wymagania ogólne dot. przedmiotu zamówienia dot. części zamówienia nr 1 i nr 2 Roboty konserwacyjne wybranych dróg leśnych oraz leśnych szlaków stałych mają na celu przywrócenie im prawidłowego profilu poprzecznego i podłużnego, przywrócenie jednorodności uziarnienia kruszyw w nawierzchni, usunięcie nierówności oraz zapewnienie właściwego odwodnienia. Szerokość dróg i szlaków wynosi na wszystkich odcinkach ok. 3,50 m (? 10%). Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, dokumentami zamówienia oraz objąć kierownictwo budowy przez kierownika budowy z uprawnieniami bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Miejsce realizacji: dot. części zamówienia nr 1 - Dusocin, gm. Grudziądz, powiat grudziądzki - Zarośle, gm. Rogóźno, powiat grudziądzki 3. Szczegółowy zakres robót został określony w oparciu o: opracowania własne, mapy poglądowe oraz przedmiar robót. 4. Postanowienia ogólne dot. przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 uPzp, b) Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. c) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. d) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. e) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 261 PZP. f) Podwykonawstwo - Zamawiający nie stawia wymogu osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, o których mowa w art. 60 i art. 121 ustawy Pzp. - Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom wraz z podaniem firm tych Podwykonawców. - Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub podmiotowe środki dowodowe dotyczące tego Podwykonawcy. - Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest w terminie wskazanym przez Zamawiającego, zastąpić tego Podwykonawcę pod rygorem niedopuszczenia tego Podwykonawcy do realizacji części zamówienia. - Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. - Zasady zawierania umów o podwykonawstwo oraz bezpośrednia zapłata wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy zostały szczegółowo opisane w art. 463-465 ustawy Pzp. g) Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, tj. czynności polegające na obsłudze maszyn drogowych. Wymóg ten nie dotyczy osób sprawujących nadzór nad robotami budowlanymi, kierowników robót, osób sprawujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów. h) Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. i) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. g): - roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie osób uczestniczących w realizacji zamówienia, który stanowi Załącznik nr 7 do SWZ, - Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (zanonimizowanych kopii umów o pracę), a także oświadczenie, że ww. osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, liczby zatrudnionych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu; - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. j) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. g): - w przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. i), Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 3 000,00zł. - w przypadku niewywiązania się Wykonawcy z obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności opisane w przedmiarach robót na umowę o pracę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 5 000,00zł, - w uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób inną osobą lub innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez Wykonawcę w ofercie. k) Wizja lokalna - Zamawiający nie przewiduje możliwości odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej terenu objętego robotami budowlanymi; - Zamawiający nie przewiduje możliwości sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia; - Wykonanie wizji lokalnej jest nie obowiązkowe. l) Podane w dokumentacji, o której mowa w pkt. 3.3. SWZ nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 16 i 99 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia przynajmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. m) Oprócz wymienionego w przedmiarze zakresu robót należy także przewidzieć: kierowanie budową, prace kontrolne i pomiarowe zgodnie z obowiązującymi normami, dostarczenia Zamawiającemu wymaganych protokołów, aprobat technicznych, atestów i certyfikatów jakości, oraz pozostałych dokumentów dotyczących przedmiotu umowy. n) Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość części. Oferta złożona na daną część musi jednakże obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla tej części. o) Zamawiający wymaga aby termin płatności nie był krótszy niż 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. p) Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z Prawa Opcji. 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z utrzymaniem i ochroną d róg leśnych oraz leśnych szlaków stałych w poszczególnych leśnictwach na terenie Nadleśnictwa Jamy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część zamówienia nr 2 Utrzymanie i ochrona dróg leśnych oraz leśnych szlaków stałych na terenie leśnictw: Wąkop i Łąkorz Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac w zakresie utrzymania i ochrony dróg leśnych oraz leśnych szlaków stałych na terenie Leśnictw: - Wąkop, gm. Biskupiec, powiat nowomiejski - Łąkorz, gm. Biskupiec, powiat nowomiejski Przewidywany zakres prac obejmuje, m.in.: - profilowanie drogi lub szlaku - uzupełnienie (doziarnienie) kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5mm lub 0-63mm na wskazanych odcinkach dróg i szlaków - zagęszczenie nawierzchni dróg i szlaków Wymagania ogólne dot. przedmiotu zamówienia dot. części zamówienia nr 1 i nr 2 Roboty konserwacyjne wybranych dróg leśnych oraz leśnych szlaków stałych mają na celu przywrócenie im prawidłowego profilu poprzecznego i podłużnego, przywrócenie jednorodności uziarnienia kruszyw w nawierzchni, usunięcie nierówności oraz zapewnienie właściwego odwodnienia. Szerokość dróg i szlaków wynosi na wszystkich odcinkach ok. 3,50 m (? 10%). Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, dokumentami zamówienia oraz objąć kierownictwo budowy przez kierownika budowy z uprawnieniami bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Miejsce realizacji: dot. części zamówienia nr 2 - Wąkop, gm. Biskupiec, powiat nowomiejski - Łąkorz, gm. Biskupiec, powiat nowomiejski 3. Szczegółowy zakres robót został określony w oparciu o: opracowania własne, mapy poglądowe oraz przedmiar robót. 4. Postanowienia ogólne dot. przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 uPzp, b) Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. c) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. d) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. e) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 261 PZP. f) Podwykonawstwo - Zamawiający nie stawia wymogu osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, o których mowa w art. 60 i art. 121 ustawy Pzp. - Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom wraz z podaniem firm tych Podwykonawców. - Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub podmiotowe środki dowodowe dotyczące tego Podwykonawcy. - Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest w terminie wskazanym przez Zamawiającego, zastąpić tego Podwykonawcę pod rygorem niedopuszczenia tego Podwykonawcy do realizacji części zamówienia. - Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. - Zasady zawierania umów o podwykonawstwo oraz bezpośrednia zapłata wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy zostały szczegółowo opisane w art. 463-465 ustawy Pzp. g) Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, tj. czynności polegające na obsłudze maszyn drogowych. Wymóg ten nie dotyczy osób sprawujących nadzór nad robotami budowlanymi, kierowników robót, osób sprawujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów. h) Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. i) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. g): - roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie osób uczestniczących w realizacji zamówienia, który stanowi Załącznik nr 7 do SWZ, - Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (zanonimizowanych kopii umów o pracę), a także oświadczenie, że ww. osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, liczby zatrudnionych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu; - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. j) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. g): - w przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. i), Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 3 000,00zł. - w przypadku niewywiązania się Wykonawcy z obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności opisane w przedmiarach robót na umowę o pracę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 5 000,00zł, - w uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób inną osobą lub innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez Wykonawcę w ofercie. k) Wizja lokalna - Zamawiający nie przewiduje możliwości odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej terenu objętego robotami budowlanymi; - Zamawiający nie przewiduje możliwości sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia; - Wykonanie wizji lokalnej jest nie obowiązkowe. l) Podane w dokumentacji, o której mowa w pkt. 3.3. SWZ nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 16 i 99 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia przynajmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. m) Oprócz wymienionego w przedmiarze zakresu robót należy także przewidzieć: kierowanie budową, prace kontrolne i pomiarowe zgodnie z obowiązującymi normami, dostarczenia Zamawiającemu wymaganych protokołów, aprobat technicznych, atestów i certyfikatów jakości, oraz pozostałych dokumentów dotyczących przedmiotu umowy. n) Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość części. Oferta złożona na daną część musi jednakże obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla tej części. o) Zamawiający wymaga aby termin płatności nie był krótszy niż 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. p) Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z Prawa Opcji. 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z utrzymaniem i ochroną d róg leśnych oraz leśnych szlaków stałych w poszczególnych leśnictwach na terenie Nadleśnictwa Jamy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część zamówienia nr 3 Utrzymanie i ochrona dróg leśnych na terenie leśnictwa Lipowa Góra Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac w zakresie utrzymania i ochrony dróg leśnych na terenie Leśnictwa: - Lipowa Góra, gm. Biskupiec, powiat nowomiejski Przewidywany zakres prac obejmuje, m.in.: - obustronne ścinanie poboczy - uzupełnienie (doziarnienie) nawierzchni drogi w miejscach ubytków i kolein na wskazanych odcinkach kruszywem łamanym o frakcji 0-31,5mm. - frezowanie nawierzchni drogi o warstwie grubości do 10 cm - wyrównanie nawierzchni drogi wraz z nadaniem odpowiedniego profilu drogi i spadków - zagęszczenie nawierzchni. Wymagania ogólne dot. przedmiotu zamówienia dot. części zamówienia nr 3 a) Roboty konserwacyjne wybranych dróg leśnych oraz leśnych szlaków stałych mają na celu przywrócenie im prawidł. profilu poprzecznego i podłużnego, przywrócenie jednorodności uziarnienia kruszyw w nawierzchni, usunięcie nierówności oraz zapewn. właściwego odwodn. Szerokość drogi wynosi na wszystkich odcinkach ok. 3,50 m (? 10%), a poboczy do 0,75 m (? 10%), zakłada się, że gł. frezowania nie przekroczy 10 cm. b) Zamawiający wymaga kruszywa naturalnego, łamanego, o parametrach C50/10, powstałego z przekruszenia skał (np. granit, bazalt) lub otoczaków i kamieni polnych, jednorodn., bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek glin i piasków, o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm. Nie dopuszcza się stosowania kruszyw wapiennych. Kruszywo należy ułożyć przed rozpoczęciem prac zw. z frezowaniem nawierzchni. c) Frezowanie nawierzchni drogi należy wykonać urządz. sprzężonym z ciągnikiem lub urządz. samobież. o odpowiedniej mocy, zgodnie z zaleceniami producenta. W ramach tej czynności urządz. powinno jedynie wzruszyć kruszywo na żądanej głębokości bez zmiany jego frakcji. Nie dopuszcza się kruszenia i rozdrobnienia urobku z nawierzchni. Roboty wykonywane urządzeniem do frezowania będą wykon. na drogach leśnych posiad. nawierzchnię z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5mm. Przed przystąpieniem do napr. nawierzchni podłoże powinno być oczyszcz. ze wszelkich zanieczyszczeń. d) Wyrównanie nawierzchni drogi wraz z nadaniem odpowiedn. profilu drogi i spadków o wartości nie mniejszej niż 5-6%. e) Zagęszcz. nawierzchni. Wytworzony, zmieszany i ułożony w nawierzchni drog. mat. należy zagęścić przy użyciu walca samojezdn. ogumionego, gładkiego i/lub kombinowanego (w zależności od rodzaju podłoża i wykon. zabiegu-do ustal. w trakcie robót) o masie min. 7 t. W przypadku podłoża nadmiernie wysusz. (co spowodowane może być brakiem opadów atmosf. należy dokon. jego skrapiania wodą tak często, aby zachować odpowiednią wilgotność. Zagęszcz. uznaje się za wykon. prawidł., gdy nie pojawiają się ślady po walcu i wybrzusz. warstwy kruszywa przed wałami Roboty należy wykonać zg. z warun. techniczn. wykon. i odb. robót, sztuką budowl., dokument. zam. oraz objąć kierownict. bud. przez kierownika budowy z upr. bez ograniczeń w odp. specjalności. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2.Miejsce realizacji: dot. części zamówienia nr 3 - Lipowa Góra, gm. Biskupiec, powiat nowomiejski 3.Szczegółowy zakres robót został określony w oparciu o: opracowania własne, mapy poglądowe oraz przedmiar robót. 4.Postanowienia ogólne dot. przedmiotu zamówienia: a)Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 uPzp, b)Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. c)Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. d)Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. e)Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 261 PZP. f)Podwykonawstwo - Zamawiający nie stawia wymogu osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, o których mowa w art. 60 i art. 121 ustawy Pzp. - Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom wraz z podaniem firm tych Podwykonawców. - Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub podmiotowe środki dowodowe dotyczące tego Podwykonawcy. - Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest w terminie wskazanym przez Zamawiającego, zastąpić tego Podwykonawcę pod rygorem niedopuszczenia tego Podwykonawcy do realizacji części zamówienia. - Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. - Zasady zawierania umów o podwykonawstwo oraz bezpośrednia zapłata wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy zostały szczegółowo opisane w art. 463-465 ustawy Pzp. g)Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, tj. czynności polegające na obsłudze maszyn drogowych. Wymóg ten nie dotyczy osób sprawujących nadzór nad robotami budowlanymi, kierowników robót, osób sprawujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów. h)Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. i)Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. g): - roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie osób uczestniczących w realizacji zamówienia, który stanowi Załącznik nr 7 do SWZ, - Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (zanonimizowanych kopii umów o pracę), a także oświadczenie, że ww. osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, liczby zatrudnionych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu; - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. j) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. g): - w przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. i), Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 3 000,00zł. - w przypadku niewywiązania się Wykonawcy z obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności opisane w przedmiarach robót na umowę o pracę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 5 000,00zł, - w uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób inną osobą lub innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez Wykonawcę w ofercie. k) Wizja lokalna - Zamawiający nie przewiduje możliwości odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej terenu objętego robotami budowlanymi; - Zamawiający nie przewiduje możliwości sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia; - Wykonanie wizji lokalnej jest nie obowiązkowe. l) Podane w dokumentacji, o której mowa w pkt. 3.3. SWZ nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 16 i 99 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia przynajmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. m) Oprócz wymienionego w przedmiarze zakresu robót należy także przewidzieć: kierowanie budową, prace kontrolne i pomiarowe zgodnie z obowiązującymi normami, dostarczenia Zamawiającemu wymaganych protokołów, aprobat technicznych, atestów i certyfikatów jakości, oraz pozostałych dokumentów dotyczących przedmiotu umowy. n) Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość części. Oferta złożona na daną część musi jednakże obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla tej części. o) Zamawiający wymaga aby termin płatności nie był krótszy niż 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. p) Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z Prawa Opcji. CPV: 45233140-2, 45233225-2,45233220-7,45233142-6,45233226-9 Dokument nr: 2024/BZP 00583921, S.270.2.9.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-22 08:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-afe21c51-70a1-4567-bd03-773f1bba952d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo opisane w pkt. 8 SWZ. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa ,,Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia", dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce ,,Centrum Pomocy". Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452 z późn. zm.). Dokumenty elektroniczne wymienione w SWZ, o których mowa w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt. 8.6. SWZ sporządza się w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 773), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Wymagane w SWZ informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 8.6. SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej jak opisano w SWZ (pkt. 8.6). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Jamy, Jamy 5, 86-318 Rogóźno. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Patryka Makowskiego, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl lub telefonicznie pod numerem 796 400 977. 2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności 5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP. 7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Niezależnie od postanowień pkt 19.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, 10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH została szczegółowo opisana w pkt. 19 SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-22 08:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024