mazowieckie (Otwock)
lubelskie (Biała Podlaska)
mazowieckie (Warszawa)
lubelskie (Lublin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa dodatkowego wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia |
Data zamieszczenia: | 2024-11-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Szczecinek Pilska 3 78-400 Szczecinek powiat: szczecinecki 943743294, faks 943742008 sekretariat@gminaszczecinek.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Szczecinek |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 943743294, faks 9437 |
Termin składania ofert: | 2024-11-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA dodatkowego wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia Krótki opis przedmiotu zamówienia Część I - Sprzęt RTV - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SWZ. Część II - Sprzęt elektroniczny - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SWZ. Część III - Artykuły plastyczne - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SWZ Część IV - Meble - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SWZ Część V - Meble gastronomiczne - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SWZ Część VI - Wyposażenie - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SWZ Część VII - Aplikacje naścienne - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SWZ Część VII - Zabawki i wózek - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SWZ Część IX - Osłonka na grzejnik - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SWZ Część X - Okleina - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SWZ Część XI - Rolety - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SWZ Część XII - Usługa - wyłącznik prądu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SWZ Część XIII - Usługa - monitoring - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SWZ Część XIV - Tabliczki - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SWZ Część XV - Skwer przy żłobku - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SWZ CPV: 32000000-3, 31710000-6, 30190000-7, 39100000-3, 39141000-2, 39561140-5, 37520000-9, 19521100-5, 44174000-0, 39515400-9 Dokument nr: 2024/BZP 00583398, RI.271.30.2024.AG Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-15 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d9cf5b8f-8095-4d56-a1c2-098f8d97a9c2 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym i wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail sekretariat@gminaszczecinek.pl (nie dotyczy składania ofert) 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadać konto podmiotu "Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce "Centrum Pomocy". Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy eZamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zakładce zgłoś problem. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce "Formularze" ("Formularze do komunikacji"). 10. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Pełna informacja o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarta została w sekcji VIII SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny określono w sekcji XL SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek informacyjny określono w sekcji XL SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-15 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024