Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5143z ostatnich 7 dni
22390z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wyłonienie wykonawcy modernizacji sali restauracji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wyłonienie wykonawcy modernizacji sali restauracji

Data zamieszczenia: 2024-11-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: FoodCatering Restauracje i Eventy Piotr Sadowski
Stara Stocznia 2/7
80-862 Gdańsk
powiat: Gdańsk
664 774 753
piotr@foodcatering.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/204490
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: 664 774 753
Termin składania ofert: 2024-11-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
W celu wyłonienia wykonawcy modernizacji kuchni dla firmy FoodCatering Restauracje i Eventy Piotr Sadowski
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-2071/24 - Dywersyfikacja oraz rozszerzenie działalności firmy FoodCatering Restauracje i Eventy Piotr Sadowski w celu wzmocnienia odporności firmy - Region 1 (woj. pomorskie).

Część 1
Wyłonienie wykonawcy modernizacji sali restauracji.

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy prac remontowych obejmujących modernizację kuchni.
Przedmiotem zamówienia są:
1. Prace remontowe w celu modernizacji kuchni:
- Zabezpieczenia - kpl, 1
- Wyniesienie wyposażenia - kpl, 1
- Kucie posadzki - m2, 33,1
- Odtworzenie instalacji pod posadzką - kpl, 1
- Wylanie nowej posadzki - m2, 33,1
- Wylewka samopoziomująca pod wykładzinę - m2, 33,1
- Ułożenie wykładziny PCV zgrzewanej wraz z materiałem - m2, 40
- Przygotowanie ścian pod malowanie - kpl, 1
- Malowanie ścian - m2, 95
- Sprzątanie całego lokalu po remoncie - kpl, 1
- Wniesienie i podłączenie wyposażenia - kpl, 1
- Wymiana zaworków, wężyków i syfonów - kpl, 1
- Wynoszenie urobku - kpl, 1
- Utylizacja odpadów - kpl, 1
2. Wymagana jest gwarancja minimum 48 miesięcy.
3. Wymagana jest reakcja serwisowa na poziomie minimum 2 godzin.
4. Wymagane jest, aby Oferent posiadał uprawnienia do odłączenia i ponownego podłączenia sprzętu kuchennego działającego pod napięciem 400V.
5. Termin realizacji prac maksymalnie 72h od momentu rozpoczęcia prac.
6. W celu złożenia rzeczowej oferty potencjalny Oferent powinien zgłosić się do Zamawiającego poprzez kontakt mailowy przesyłając podpisany załącznik nr 2 stanowiący klauzulę o zachowaniu poufności. W mailu zwrotnym Zamawiający prześle projekt lokalu jaki obejmuje przedmiot zamówienia.
Okres gwarancji
48 miesiące

CPV: 45453000-7

Dokument nr: 2024-79758-204490, FoodCatering/HORECA/4/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-11-14

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
Gdańsk
Gmina
Gdańsk
Miejscowość
Gdańsk

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany bądź rozwiązania umowy zawartej w wyniku
przeprowadzenia Postepowania Ofertowego (w przypadku zawarcia umowy z dostawcą), w następujących
przypadkach:
a) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w
umowie;
b) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można
usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu
jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru
umowy;
d) zmiana nie będzie prowadzić do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 5%
wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy;
e) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
f) dostawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy dostawca:
- na podstawie postanowień umownych, o których mowa powyżej,
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców.
g) Jeżeli z wyłącznej winy Oferenta nastąpi opóźnienie terminu realizacji umowy zadeklarowanego w ofercie (zwłoki) o ponad 2 tygodnie, Oferent zapłaci karę stanowiącą równowartość 1% ceny urządzenia będącego przedmiotem postępowania, za każdy pełny tydzień zwłoki do wysokości kary maksymalnej stanowiącej równowartość 10% ceny zakupu.
h) Za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego, z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Oferent, zostanie naliczona kara umowna w wysokości 10% ceny.
i) Oferent ponosi wszelkie ryzyka związane z utratą przedmiotu postępowania, zawinionymi wyłącznie przez Oferenta, z wyjątkiem sytuacji, kiedy taka utrata lub uszkodzenia będą wynikać z działań lub zaniechań Zamawiającego. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu punktu powyżej:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiana nazw stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości podmiotowości prawnej) teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykazanie, iż Oferent posiada minimum 5 listów referencyjnych potwierdzających wykonanie prac remontowo-renowacyjnych w lokalach będących lokalami gastronomicznymi na kwotę minimum 75 000,00 PLN netto.
Zamawiający uzna, że Oferent spełnia w/w warunek, jeżeli: Oferent przedłoży skany potwierdzone za zgodność z oryginałem listów referencyjnych/dokumentów referencyjnych.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1) W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy:
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
- nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie
zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne
przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
- wspólnik spółki jawnej, partner lub członek zarządu spółki partnerskiej; komplementariusz spółki
komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej; członek organu zarządzającego osoby prawnej nie został
prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo
popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
- wobec których, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o
odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
- nie są podmiotami powiązanymi osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, gdzie przez powiązania
kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami
upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu
Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Dostawcy a Dostawcą, polegające
w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Oferty Dostawców, które nie będą spełniały ww. warunków zostaną odrzucone. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: ,,spełnia lub nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty (zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszym zapytaniu).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1) Oferta sporządzona na formularzu stanowiącym część A załącznika nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego.
2) Oświadczenie Oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym część
B załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
3) Oświadczenie Oferenta o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym na formularzu
stanowiącym część C załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
4) Wykaz kryteriów - specyfikacja wykazująca zgodność z przedmiotem zapytania ofertowego - stanowiący
część D załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferent wskazuje, że przedmiot oferowany przez
niego posiada daną cechę poprzez postawienie znaku ,,X" w stosownym wierszu przy danej cesze. W
przypadku braku posiadania danej cechy, stosowne pole w kolumnie przy danej cesze należy pozostawić puste.
5) Dokumenty potwierdzające wymaganą od Oferenta wiedzę oraz doświadczenie zgodnie z wymogiem z pola
,,Wiedza i doświadczenie"
Uwaga: Niezałączenie formularza ofertowego zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1
część A, do niniejszego zapytania lub załączenie go w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami
określonymi w zapytaniu ofertowym, będzie skutkowało odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem pkt. 12 sekcji
,,Dodatkowe warunki".
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Wykazanie, iż Oferent posiada w swoim zespole minimum jednego specjalistę z uprawnieniami kwalifikowanego elektryka posiadającego uprawnienia (kategoria E).
Zamawiający uzna, że Oferent spełnia w/w warunek, jeżeli: Oferent przedłoży skany potwierdzone za zgodność z oryginałem listów referencyjnych/dokumentów referencyjnych.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-11-07
Data ostatniej zmiany
2024-11-07 14:05:18

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena - cena netto za realizację zamówionych prac:
Waga kryterium: 100 pkt
Opis sposobu oceny oferty wg kryterium ujęto w załączniku AK_Zapytanie ofertowe FoodCatering_HORECA_4_2024

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Piotr Sadowski
tel.: 664 774 753
e-mail: piotr@foodcatering.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.