Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
737z dziś
6027z ostatnich 7 dni
24474z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenie usługi obsługi procesów inwestycyjnego, remontowego i eksploatacyjnego w...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usługi obsługi procesów inwestycyjnego, remontowego i eksploatacyjnego w branży sanitarnej

Data zamieszczenia: 2024-11-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
Mogilska 109
31-571 Kraków
powiat: Kraków
Telefon: 12 615 54 44
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/455166
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 12 615 54 4
Termin składania ofert: 2024-11-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie usługi obsługi procesów inwestycyjnego, remontowego i eksploatacyjnego w branży sanitarnej w Wydziale Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie
Opis postępowania: Kraków, 07.11.2024r.

ZAPYTANIE CENOWE AG.B.0162.1.2024.248.MG

pn.: Świadczenie usługi obsługi procesów inwestycyjnego, remontowego i eksploatacyjnego w branży sanitarnej w Wydziale Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie.

Postępowanie jest prowadzone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - zwanej dalej ustawą oraz zgodnie z Decyzją Nr 58/2021 z dnia 4.11.2021r. Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie

I. Informacje ogólne:

1. Ofertę należy przesłać do dnia: 25.11.2024 r. do godz. 10.00.

Oferty oraz wszelkie zapytania proszę składać do dnia 25.11.2024r. do godz. 10.00 za pośrednictwem platformy zakupowej na adres: https://malopolska-policja.eb2b.com.pl, zakładka ,,Postępowania", ,,Lista postępowań otwartych".

W razie problemów ze złożeniem oferty proszę kontaktować się z działem HelpDesk EB2B - kontakt w stopce strony internetowej.

2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z niniejszym zapytaniem.

II. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego usługi obsługi procesów inwestycyjnego, remontowego i eksploatacyjnego w branży sanitarnej w Wydziale Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie.

W ramach świadczonej usługi wykonawca będzie realizował następujące zadania i czynności w branży sanitarnej:

Analiza merytoryczna dokumentacji projektowej pozyskiwanej przez Zamawiającego;

Tworzenie i aktualizacja kosztorysów i przedmiarów inwestorskich oraz kalkulacji cenowych;

Analiza kosztorysów i przedmiarów ofertowych;

Udział w komisjach przetargowych Zamawiającego, dotyczących realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych i eksploatacyjnych;

Przygotowywanie dokumentów do prowadzenia zapytań ofertowych;

Udział w wyjazdach na teren obiektów policyjnych garnizonu małopolskiego w celu analizy i oceny branżowych zagadnień technicznych, występujących na tych obiektach;

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego (na mocy art. 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) nad wskazanymi inwestycjami i remontami, realizowanymi przez Zamawiającego;

Sprawowanie kontroli jakościowej realizowanych robót inwestycyjnych, remontowych i eksploatacyjnych, realizowanych na rzecz Zamawiającego;

Kontrola zgodności wykonywanych robót inwestycyjnych, remontowych i eksploatacyjnych z projektami budowlano-wykonawczymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorysami, pozwoleniami na budowę, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną;

Dbanie o realizację robót w zgodności z harmonogramami rzeczowo-finansowymi;

Sprawdzanie dokumentów dostarczanych przez wykonawcę robót w ramach procesów realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych i eksploatacyjnych;

Współpraca z projektantami/nadzorem autorskim;

Organizowanie i udział w naradach na budowie;

Żądanie od wykonawców robót budowlanych dokonywania poprawek realizowanych robót bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymywanie dalszych robót w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby spowodować zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową;

Zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, systemów i wyposażenia nieuzgodnionych przez Zamawiającego, niezgodnych z dokumentacją projektową lub wadliwych oraz nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie;

Sprawdzanie posiadania przez Wykonawcę robót odpowiednich dokumentów i ich gromadzenie przez wykonawcę w celu finalnego przekazania zamawiającemu (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.), dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót oraz decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do realizacji robót,

Żądanie wykonania dodatkowych badań przez wykonawcę robót, materiałów budzących wątpliwość co do jakości oraz akceptowanie receptur, technologii, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej oraz przepisami prawa;

Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji projektowej wynikłych podczas realizacji robót budowlanych i egzekwowanie od projektanta stosownych poprawek;

Uzgadnianie z nadzorem autorskim i Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, jeżeli zaistnieje taka konieczność;

Kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających, w uzgodnieniu z Zamawiającym, spisywanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne lub uzupełniające wspólnie z kierownikiem budowy i w uzgodnieniu z Zamawiającym;

Opiniowanie - w przypadku propozycji wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, konstrukcji, urządzeń, sprzętu, wyposażenia, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższym niż przewidziano w dokumentacji projektowej;

Odrzucanie propozycji wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, konstrukcji, urządzeń, sprzętu, wyposażenia, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższym niż przewidziano w dokumentacji projektowej - w przypadkach gdy Wykonawca uzna rozwiązanie zamienne za niezasadne;

Przekazywanie Zamawiającemu do podjęcia decyzji propozycji wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, konstrukcji, urządzeń, sprzętu, wyposażenia, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższym niż przewidziano w dokumentacji projektowej - w przypadkach gdy Wykonawca uzna rozwiązanie zamienne za zasadne;

Sprawdzanie i dokonywanie odbioru technicznego gotowych elementów, robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz odbioru częściowego;

Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy;

Sprawdzenie kompletności i poprawności dokumentacji powykonawczej oraz ewidencjonowanie zmian wprowadzanych w trakcie realizacji robót budowlanych, przed dokonaniem odbioru końcowego;

Potwierdzenie gotowości wykonawcy robót do odbioru końcowego oraz przygotowanie i udział w końcowym odbiorze zadania w obecności Zamawiającego;

Kontrola rozliczeń finansowych nadzorowanych robót inwestycyjnych, remontowych, eksploatacyjnych, w tym:

- weryfikacja kosztorysów (kalkulacji) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających pod względem rzeczowym, zgodności z obowiązującymi normami (nakładami rzeczowymi) oraz stosowania cen zgodnie z zasadami określonymi w umowie o wykonawstwo robót,

- kontrola prawidłowości wystawienia faktur, zakresów prac i kwot, w zakresie zgodności z umową zawartą z wykonawcą robót oraz harmonogramem, w tym w zakresie dostarczania dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia na rzecz podwykonawców i dalszych podwykonawców robót budowlanych,

- sprawdzanie faktur częściowych i końcowych przekładanych przez wykonawcę robót, kwalifikowanie ich do zapłaty i terminowe przekazywanie ich Zamawiającemu do zapłaty,

- przygotowanie materiałów związanych z naliczeniem kar umownych oraz odszkodowań od wykonawcy robót za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez niego zobowiązań umownych, których obowiązek zapłaty musi być zastrzeżony w zawartej z wykonawcą umowie,

- dopilnowanie by koszty umowne inwestycji nie zostały przekroczone,

- rozliczenie końcowe inwestycji,

przygotowanie wykazu środków trwałych,

Udział w komisji inwentaryzacyjnej jeżeli zajdzie konieczność przedterminowego rozwiązania umowy bądź zmiany wykonawcy robót;

Przygotowywanie w ramach Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie różnorakich pism i dokumentów, wytwarzanych w ramach obsługi procesów inwestycyjnego, remontowego i eksploatacyjnego.

III. Warunki dotyczące oferty oraz realizacji zamówienia:

1. Zapłata: płatność cykliczna (miesięczna) na podstawie faktury VAT/rachunku w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku, przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto. Podstawą do wystawienia faktury VAT/rachunku będzie dokonanie zweryfikowania i zatwierdzenia przez Zamawiającego miesięcznego sprawozdania, sporządzonego przez Wykonawcę.

Termin realizacji zamówienia:

12 miesięcy od daty zawarcia umowy, miesięczny czas świadczenia usługi- szacunkowo do 100 roboczogodzin miesięcznie, w dniach i godz.ch uzgodnionych z Zamawiającym.

Miejsce realizacji zamówienia:

Siedziba Zamawiającego (Kraków, Ul. Mogilska 109), teren (obiekty Garnizonu Małopolskiego), siedziba Wykonawcy. Zamawiający wymaga, by w co najmniej 40% miesięcznego czasu świadczenia usługi usługa była świadczona w siedzibie Zamawiającego i w terenie. Pozostały miesięczny czas świadczenia usługi może być realizowany z biura Wykonawcy.

Inne wymogi:

Ofertę mogą składać podmioty prowadzące działalność gospodarczą. Do oferty należy załączyć:

? kopię (skan) uprawnień budowlanych, osoby, która będzie wykonywała usługę,

? zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu terytorialnego osoby, która będzie wykonywała usługę,

? aktualne poświadczenie bezpieczeństwa (co najmniej do klauzuli ,,poufne") - jeśli osoba, która będzie wykonywała usługę, posiada takie poświadczenie,

? dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe osoby, która będzie realizowała usługę.

Wszystkie inne wymogi zawarto w projekcie umowy - stanowiącej załącznik do niniejszego zapytania cenowego, w tym w szczególności:

? wymóg posiadania przez osobę wykonującą usługę uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń oraz przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

Ponadto osoba, która z ramienia Wykonawcy będzie realizowała usługę, musi spełniać następujące wymogi:

? mieć obywatelstwo polskie,

? korzystać z pełni praw publicznych,

? nie może być skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

? posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa ABW lub SKW albo wydane przez pełnomocnika ochrony jednostki organizacyjnej Policji, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ,,poufne", a w przypadku braku poświadczenia bezpieczeństwa - wyrazić zgodę na przeprowadzenie wobec niej postępowania sprawdzającego przez pełnomocnika ochrony w jednostce Policji stanowiącej siedzibę Zamawiającego, na podstawie regulacji określonych w ustawie z dnia 5.08.2010r. o ochronie informacji niejawnych (t.j.Dz.U. z 2024 roku poz. 634 ze zm.).

? posiadać minimalne udokumentowane doświadczenie zawodowe osoby, która z ramienia Wykonawcy będzie realizowała usługę, polegające na pełnieniu w okresie ostatnich 10 lat funkcji kierownika budowy/robót w branży sanitarnej lub pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w branży sanitarnej przy co najmniej 5 budowach o wartości minimum 300.000 zł brutto każda. W zakresie doświadczenia należy przedłożyć dokumenty potwierdzające deklarowane doświadczenie.

W przypadku prowadzenia postępowania sprawdzającego przez pełnomocnika ochrony w jednostce Policji stanowiącej siedzibę Zamawiającego, Zamawiający przewiduje podpisanie umowy z Wykonawcą dopiero po wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa osobie, która ma realizować usługę.

IV. Kryteria badania, oceny i wyboru ofert:

1. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny i wyboru oferty

C

-

Wartość brutto całości zamówienia (cena oferty):

waga 60%

G

-

Doświadczenie zawodowe osoby:

waga 20%

M

-

Autoprezentacja osoby:

waga 20%

1) Sposób oceny ofert: Ofertom zostaną przyznane punkty wg wzoru:

P = C + G + M + gdzie:

P

-

Łączna liczba punktów

C

-

Liczba punktów w kryterium ,,Wartość brutto całości zamówienia (cena oferty)"

G

-

Liczba punktów w kryterium ,,Doświadczenie zawodowe osoby"

M

-

Liczba punktów w kryterium ,,Autoprezentacja osoby"

a) Sposób oceny oferty w kryterium ,,Wartość brutto całości zamówienia (cena oferty)":

C = (najniższa cena spośród badanych ofert): (cena oferty badanej) * 60 pkt

Wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

b) Sposób oceny oferty w kryterium ,,Doświadczenie zawodowe osoby":

Ofertom zostaną przyznane punkty w następujący sposób:

? pełnienie w okresie ostatnich 10 lat funkcji kierownika budowy/robót w branży sanitarnej lub pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w branży sanitarnej przy 5 do 10 budowach o wartości minimum 300.000 zł brutto każda - 0 pkt (G = 0 pkt)

? pełnienie w okresie ostatnich 10 lat funkcji kierownika budowy/robót w branży sanitarnej lub pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w branży sanitarnej przy 11 do 15 budowach o wartości minimum 300.000 zł brutto każda - 10 pkt (G = 10 pkt)

? pełnienie w okresie ostatnich 10 lat funkcji kierownika budowy/robót w branży sanitarnej lub pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w branży sanitarnej przy więcej niż 15 budowach o wartości minimum 300.000 zł brutto każda - 20 pkt (G = 20 pkt)

c) Sposób oceny oferty w kryterium ,,Autoprezentacja osoby":

Ofertom zostaną przyznane punkty w następujący sposób:

Zamawiający zorganizuje spotkanie na którym osoba przewidziana przez Wykonawcę do wykonania usługi dokona autoprezentacji, w zakresie jej doświadczenia, umiejętności i kompetencji miękkich, przyznając w tym zakresie danej osobie punkty z przedziału od 0 do 20 punktów.

Załączniki:

1. Wzór oferty.

2. Projekt umowy

Grupa asortymentowa:

Dokument nr: AG.B.0162.1.2024.248.MG

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/455166
Etapy i terminy
Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia
1 składanie ofert 2024-11-07 14:00 2024-11-25 10:00

Wymagania:
Warunki składania oferty w postępowaniu
Sposób składania ofert: Wartość
Rodzaj ceny: Cena brutto
Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania
Termin związania ofertą: dni
Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie
Domyślna waluta:

Kontakt:
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
Mogilska 109
31-571 Kraków
Telefon: 12 615 54 44
Zamawiający: Wydział Inwestycji i Remontów

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.