łódzkie (Łódź)
łódzkie (Łódź)
małopolskie (Kęty)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usługi obsługi procesów inwestycyjnego, remontowego i eksploatacyjnego w branży sanitarnej |
Data zamieszczenia: | 2024-11-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE Mogilska 109 31-571 Kraków powiat: Kraków Telefon: 12 615 54 44 https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/455166 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 12 615 54 4 |
Termin składania ofert: | 2024-11-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Świadczenie usługi obsługi procesów inwestycyjnego, remontowego i eksploatacyjnego w branży sanitarnej w Wydziale Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie Opis postępowania: Kraków, 07.11.2024r. ZAPYTANIE CENOWE AG.B.0162.1.2024.248.MG pn.: Świadczenie usługi obsługi procesów inwestycyjnego, remontowego i eksploatacyjnego w branży sanitarnej w Wydziale Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie. Postępowanie jest prowadzone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - zwanej dalej ustawą oraz zgodnie z Decyzją Nr 58/2021 z dnia 4.11.2021r. Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie I. Informacje ogólne: 1. Ofertę należy przesłać do dnia: 25.11.2024 r. do godz. 10.00. Oferty oraz wszelkie zapytania proszę składać do dnia 25.11.2024r. do godz. 10.00 za pośrednictwem platformy zakupowej na adres: https://malopolska-policja.eb2b.com.pl, zakładka ,,Postępowania", ,,Lista postępowań otwartych". W razie problemów ze złożeniem oferty proszę kontaktować się z działem HelpDesk EB2B - kontakt w stopce strony internetowej. 2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z niniejszym zapytaniem. II. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego usługi obsługi procesów inwestycyjnego, remontowego i eksploatacyjnego w branży sanitarnej w Wydziale Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie. W ramach świadczonej usługi wykonawca będzie realizował następujące zadania i czynności w branży sanitarnej: Analiza merytoryczna dokumentacji projektowej pozyskiwanej przez Zamawiającego; Tworzenie i aktualizacja kosztorysów i przedmiarów inwestorskich oraz kalkulacji cenowych; Analiza kosztorysów i przedmiarów ofertowych; Udział w komisjach przetargowych Zamawiającego, dotyczących realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych i eksploatacyjnych; Przygotowywanie dokumentów do prowadzenia zapytań ofertowych; Udział w wyjazdach na teren obiektów policyjnych garnizonu małopolskiego w celu analizy i oceny branżowych zagadnień technicznych, występujących na tych obiektach; Pełnienie nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego (na mocy art. 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) nad wskazanymi inwestycjami i remontami, realizowanymi przez Zamawiającego; Sprawowanie kontroli jakościowej realizowanych robót inwestycyjnych, remontowych i eksploatacyjnych, realizowanych na rzecz Zamawiającego; Kontrola zgodności wykonywanych robót inwestycyjnych, remontowych i eksploatacyjnych z projektami budowlano-wykonawczymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorysami, pozwoleniami na budowę, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną; Dbanie o realizację robót w zgodności z harmonogramami rzeczowo-finansowymi; Sprawdzanie dokumentów dostarczanych przez wykonawcę robót w ramach procesów realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych i eksploatacyjnych; Współpraca z projektantami/nadzorem autorskim; Organizowanie i udział w naradach na budowie; Żądanie od wykonawców robót budowlanych dokonywania poprawek realizowanych robót bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymywanie dalszych robót w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby spowodować zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową; Zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, systemów i wyposażenia nieuzgodnionych przez Zamawiającego, niezgodnych z dokumentacją projektową lub wadliwych oraz nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie; Sprawdzanie posiadania przez Wykonawcę robót odpowiednich dokumentów i ich gromadzenie przez wykonawcę w celu finalnego przekazania zamawiającemu (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.), dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót oraz decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do realizacji robót, Żądanie wykonania dodatkowych badań przez wykonawcę robót, materiałów budzących wątpliwość co do jakości oraz akceptowanie receptur, technologii, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej oraz przepisami prawa; Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji projektowej wynikłych podczas realizacji robót budowlanych i egzekwowanie od projektanta stosownych poprawek; Uzgadnianie z nadzorem autorskim i Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, jeżeli zaistnieje taka konieczność; Kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających, w uzgodnieniu z Zamawiającym, spisywanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne lub uzupełniające wspólnie z kierownikiem budowy i w uzgodnieniu z Zamawiającym; Opiniowanie - w przypadku propozycji wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, konstrukcji, urządzeń, sprzętu, wyposażenia, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższym niż przewidziano w dokumentacji projektowej; Odrzucanie propozycji wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, konstrukcji, urządzeń, sprzętu, wyposażenia, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższym niż przewidziano w dokumentacji projektowej - w przypadkach gdy Wykonawca uzna rozwiązanie zamienne za niezasadne; Przekazywanie Zamawiającemu do podjęcia decyzji propozycji wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, konstrukcji, urządzeń, sprzętu, wyposażenia, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższym niż przewidziano w dokumentacji projektowej - w przypadkach gdy Wykonawca uzna rozwiązanie zamienne za zasadne; Sprawdzanie i dokonywanie odbioru technicznego gotowych elementów, robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz odbioru częściowego; Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy; Sprawdzenie kompletności i poprawności dokumentacji powykonawczej oraz ewidencjonowanie zmian wprowadzanych w trakcie realizacji robót budowlanych, przed dokonaniem odbioru końcowego; Potwierdzenie gotowości wykonawcy robót do odbioru końcowego oraz przygotowanie i udział w końcowym odbiorze zadania w obecności Zamawiającego; Kontrola rozliczeń finansowych nadzorowanych robót inwestycyjnych, remontowych, eksploatacyjnych, w tym: - weryfikacja kosztorysów (kalkulacji) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających pod względem rzeczowym, zgodności z obowiązującymi normami (nakładami rzeczowymi) oraz stosowania cen zgodnie z zasadami określonymi w umowie o wykonawstwo robót, - kontrola prawidłowości wystawienia faktur, zakresów prac i kwot, w zakresie zgodności z umową zawartą z wykonawcą robót oraz harmonogramem, w tym w zakresie dostarczania dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia na rzecz podwykonawców i dalszych podwykonawców robót budowlanych, - sprawdzanie faktur częściowych i końcowych przekładanych przez wykonawcę robót, kwalifikowanie ich do zapłaty i terminowe przekazywanie ich Zamawiającemu do zapłaty, - przygotowanie materiałów związanych z naliczeniem kar umownych oraz odszkodowań od wykonawcy robót za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez niego zobowiązań umownych, których obowiązek zapłaty musi być zastrzeżony w zawartej z wykonawcą umowie, - dopilnowanie by koszty umowne inwestycji nie zostały przekroczone, - rozliczenie końcowe inwestycji, przygotowanie wykazu środków trwałych, Udział w komisji inwentaryzacyjnej jeżeli zajdzie konieczność przedterminowego rozwiązania umowy bądź zmiany wykonawcy robót; Przygotowywanie w ramach Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie różnorakich pism i dokumentów, wytwarzanych w ramach obsługi procesów inwestycyjnego, remontowego i eksploatacyjnego. III. Warunki dotyczące oferty oraz realizacji zamówienia: 1. Zapłata: płatność cykliczna (miesięczna) na podstawie faktury VAT/rachunku w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku, przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto. Podstawą do wystawienia faktury VAT/rachunku będzie dokonanie zweryfikowania i zatwierdzenia przez Zamawiającego miesięcznego sprawozdania, sporządzonego przez Wykonawcę. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, miesięczny czas świadczenia usługi- szacunkowo do 100 roboczogodzin miesięcznie, w dniach i godz.ch uzgodnionych z Zamawiającym. Miejsce realizacji zamówienia: Siedziba Zamawiającego (Kraków, Ul. Mogilska 109), teren (obiekty Garnizonu Małopolskiego), siedziba Wykonawcy. Zamawiający wymaga, by w co najmniej 40% miesięcznego czasu świadczenia usługi usługa była świadczona w siedzibie Zamawiającego i w terenie. Pozostały miesięczny czas świadczenia usługi może być realizowany z biura Wykonawcy. Inne wymogi: Ofertę mogą składać podmioty prowadzące działalność gospodarczą. Do oferty należy załączyć: ? kopię (skan) uprawnień budowlanych, osoby, która będzie wykonywała usługę, ? zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu terytorialnego osoby, która będzie wykonywała usługę, ? aktualne poświadczenie bezpieczeństwa (co najmniej do klauzuli ,,poufne") - jeśli osoba, która będzie wykonywała usługę, posiada takie poświadczenie, ? dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe osoby, która będzie realizowała usługę. Wszystkie inne wymogi zawarto w projekcie umowy - stanowiącej załącznik do niniejszego zapytania cenowego, w tym w szczególności: ? wymóg posiadania przez osobę wykonującą usługę uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń oraz przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Ponadto osoba, która z ramienia Wykonawcy będzie realizowała usługę, musi spełniać następujące wymogi: ? mieć obywatelstwo polskie, ? korzystać z pełni praw publicznych, ? nie może być skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, ? posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa ABW lub SKW albo wydane przez pełnomocnika ochrony jednostki organizacyjnej Policji, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ,,poufne", a w przypadku braku poświadczenia bezpieczeństwa - wyrazić zgodę na przeprowadzenie wobec niej postępowania sprawdzającego przez pełnomocnika ochrony w jednostce Policji stanowiącej siedzibę Zamawiającego, na podstawie regulacji określonych w ustawie z dnia 5.08.2010r. o ochronie informacji niejawnych (t.j.Dz.U. z 2024 roku poz. 634 ze zm.). ? posiadać minimalne udokumentowane doświadczenie zawodowe osoby, która z ramienia Wykonawcy będzie realizowała usługę, polegające na pełnieniu w okresie ostatnich 10 lat funkcji kierownika budowy/robót w branży sanitarnej lub pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w branży sanitarnej przy co najmniej 5 budowach o wartości minimum 300.000 zł brutto każda. W zakresie doświadczenia należy przedłożyć dokumenty potwierdzające deklarowane doświadczenie. W przypadku prowadzenia postępowania sprawdzającego przez pełnomocnika ochrony w jednostce Policji stanowiącej siedzibę Zamawiającego, Zamawiający przewiduje podpisanie umowy z Wykonawcą dopiero po wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa osobie, która ma realizować usługę. IV. Kryteria badania, oceny i wyboru ofert: 1. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny i wyboru oferty C - Wartość brutto całości zamówienia (cena oferty): waga 60% G - Doświadczenie zawodowe osoby: waga 20% M - Autoprezentacja osoby: waga 20% 1) Sposób oceny ofert: Ofertom zostaną przyznane punkty wg wzoru: P = C + G + M + gdzie: P - Łączna liczba punktów C - Liczba punktów w kryterium ,,Wartość brutto całości zamówienia (cena oferty)" G - Liczba punktów w kryterium ,,Doświadczenie zawodowe osoby" M - Liczba punktów w kryterium ,,Autoprezentacja osoby" a) Sposób oceny oferty w kryterium ,,Wartość brutto całości zamówienia (cena oferty)": C = (najniższa cena spośród badanych ofert): (cena oferty badanej) * 60 pkt Wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. b) Sposób oceny oferty w kryterium ,,Doświadczenie zawodowe osoby": Ofertom zostaną przyznane punkty w następujący sposób: ? pełnienie w okresie ostatnich 10 lat funkcji kierownika budowy/robót w branży sanitarnej lub pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w branży sanitarnej przy 5 do 10 budowach o wartości minimum 300.000 zł brutto każda - 0 pkt (G = 0 pkt) ? pełnienie w okresie ostatnich 10 lat funkcji kierownika budowy/robót w branży sanitarnej lub pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w branży sanitarnej przy 11 do 15 budowach o wartości minimum 300.000 zł brutto każda - 10 pkt (G = 10 pkt) ? pełnienie w okresie ostatnich 10 lat funkcji kierownika budowy/robót w branży sanitarnej lub pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w branży sanitarnej przy więcej niż 15 budowach o wartości minimum 300.000 zł brutto każda - 20 pkt (G = 20 pkt) c) Sposób oceny oferty w kryterium ,,Autoprezentacja osoby": Ofertom zostaną przyznane punkty w następujący sposób: Zamawiający zorganizuje spotkanie na którym osoba przewidziana przez Wykonawcę do wykonania usługi dokona autoprezentacji, w zakresie jej doświadczenia, umiejętności i kompetencji miękkich, przyznając w tym zakresie danej osobie punkty z przedziału od 0 do 20 punktów. Załączniki: 1. Wzór oferty. 2. Projekt umowy Grupa asortymentowa: Dokument nr: AG.B.0162.1.2024.248.MG Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/455166 Etapy i terminy Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia 1 składanie ofert 2024-11-07 14:00 2024-11-25 10:00 Wymagania: Warunki składania oferty w postępowaniu Sposób składania ofert: Wartość Rodzaj ceny: Cena brutto Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania Termin związania ofertą: dni Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie Domyślna waluta: Kontakt: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE Mogilska 109 31-571 Kraków Telefon: 12 615 54 44 Zamawiający: Wydział Inwestycji i Remontów |
© eurobudowa.pl 2004-2024