Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5143z ostatnich 7 dni
21097z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenie usług czyszczenia rynien, rur spustowych, rewizji i koszy przelewowych,...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług czyszczenia rynien, rur spustowych, rewizji i koszy przelewowych, czyszczenia powierzchni dachów oraz daszków nad wejściami

Data zamieszczenia: 2024-11-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 13-15
85-067 Bydgoszcz
powiat: Bydgoszcz
tel. 52 585 33 15, fax 52 585 34 35
sekretariat@cm.umk.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 52 585 33 15, f
Termin składania ofert: 2024-11-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe na
świadczenie usług czyszczenia rynien, rur spustowych, rewizji i koszy przelewowych, czyszczenia powierzchni dachów oraz daszków nad wejściami do budynków w obiektach
Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy.

Szanowni Państwo,
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy poszukuje Wykonawcy na świadczenie usług czyszczenia rynien, rur spustowych, rewizji i koszy przelewowych, czyszczenia powierzchni dachów oraz daszków nad wejściami do budynków w obiektach Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy.
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług czyszczenia rynien, rur spustowych, rewizji i koszy przelewowych, czyszczenia powierzchni dachów oraz daszków nad wejściami do budynków w obiektach Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy zgodnie
z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego, oraz zgodnie z warunkami Umowy, której projekt stanowi załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.

CPV: 45452000-0

Dokument nr: ASDG.262.457.2024

Składanie ofert:
8. Miejsce i termin składania ofert

1) Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie

do dnia 19.11.2024 r.

2) Ofertę należy przesłać e-mailem na adres: sekretariat@cm.umk.pl

3) Oferta powinna zawierać w tytule e-maila treść: Świadczenie usług czyszczenia rynien, rur spustowych, rewizji i koszy przelewowych oraz powierzchni dachów i daszków - ASDG.262.457.2024.
4) Oferty złożone w inny sposób niż udostępniony elektroniczny arkusz kalkulacyjny, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego zostaną odrzucone.
5) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji
Termin realizacji przedmiotu umowy: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r., zgodnie z terminami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia.

Wymagania:
W związku z powyższym prosimy o przedstawienie oferty zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Ofertę prosimy przesłać na adres email wskazany w punkcie 8.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się ceną.
O wyborze oferty zostaniecie Państwo poinformowani poprzez zaproszenie do podpisania stosownej umowy.

2. Tryb postępowania
1) Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1)
ww. ustawy - wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000,00 zł.

2) Niniejsze Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego postępowania bez wyłonienia Wykonawcy i bez podania przyczyn.

5. Warunki udziału w postępowaniu
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji usług.
6. Odrzucenie oferty/Wykluczenie Wykonawcy
1) Zamawiający odrzuci ofertę:
o której treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego,
o której złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
o która została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,
o która jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
o złożoną po terminie.
2) Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie uzupełnił wymaganych dokumentów,
lub nie złożył wyjaśnień w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
3) Zamawiający wyklucza z postępowania, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507), zwanej dalej ,,ustawą o szczególnych rozwiązaniach":
o Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających
w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006" i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa
w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
o Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia
1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r., poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
o szczególnych rozwiązaniach;
o Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r., poz. 120, 295
i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach.

7. Sposób przygotowania oferty
1) Ofertę stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Dalej w treści ,,formularz ofertowy".
2) Formularz ofertowy został przygotowany dla Wykonawców w arkuszu kalkulacyjnym MSO Excel.
3) Zamawiający udostępnia formularz ofertowy w następujących wersjach pliku skoroszytu programu Excel: 97 - 2003 oraz 2021.
4) Wykonawca zobowiązany jest pobrać ze strony Uczelni opracowany przez Zamawiającego formularz ofertowy i wypełnić elektronicznie.
Wykonawca wypełnia wyłącznie pola wypełnione kolorem żółtym, tj. nazwa i adres lub siedzibę Wykonawcy, numer NIP oraz dane kontaktowe, ceny jednostkowe [zł brutto]
i dane osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia.
5) Wykonawca wpisuje ceny jednostkowe wyszczególnionych robót w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający dodatkowo informuje, że ceny jednostkowe brutto wykonania przedmiotu zamówienia muszą uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności związanych z realizacją zamówienia przez cały okres trwania Umowy, w tym koszty robocizny, materiałów, specjalistycznego sprzętu niezbędnego do wykonania usługi, itp.
6) Tabela nr 1, 2, 3 oraz łączna cena brutto oferty wypełniają się automatycznie.
7) Wypełniony formularz ofertowy należy zapisać elektronicznie na dysku twardym Wykonawcy o rozszerzeniu: MSO Exel lub PDF.
8) Wypełniony formularz ofertowy powinien być podpisany podpisem elektronicznym lub własnoręcznie po wcześniejszym wypełnieniu i wydrukowaniu formularza ofertowego przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację lub złożony wraz z imienną pieczątką.
9) Jeżeli ofertę składa osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo osoby reprezentującej Wykonawcę do działania
i wykonywania czynności w imieniu i na rzecz Wykonawcy, w tym do podpisania oferty i/lub umowy, jeśli nie wynika ono wprost z dokumentów rejestrowych firmy (jeśli dotyczy).

9. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający stosuje przy wyborze oferty kryterium: cena - 100%.

10. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
11. Warunki płatności
Warunki płatności określono we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.

Uwagi:
13. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ,,RODO", informujemy, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika
z siedzibą przy ul. Gagarina 11 w 87-100 Toruń (dalej: ADO).
2. Pana/Pani dane osobowe uzyskane w związku ze złożeniem oferty będą przetwarzane
w na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawnie usprawiedliwiony cel administratora, jakim jest zebranie ofert i wyłonienie spośród nich dla niego najkorzystniejszej, jak również w celu nawiązywania kontaktu ze składającym ofertę, a także do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń wynikających w faktu zbierania ofert.
3. Dane osobowe będą przechowywane dla realizacji celów wskazanych powyżej przez okres niezbędny do realizacji celu, tj. do momentu wyłonienia oferty, bądź odstąpienia od jej wyłonienia, a także przez okres przedawnienia roszczeń, lub przez okres prowadzenia postępowania przez właściwe organy lub sądy w przypadku dochodzenia/obrony roszczeń.
4. Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o:
a. Żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania,
b. Żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
c. Sprzeciw wobec przetwarzania,
d. Przeniesienie danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych do innego administratora.
5. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do wykonania celu wymienionego w pkt 2, a brak ich podania spowoduje niemożliwość zawarcia lub wykonania umowy.
6. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Pana/Pani dane osobowe udostępniane mogą być organom administracji publicznej, sądy, komornicy w zakresie sytuacji przewidzianych w przepisach prawa, a także podmiotom, z którymi ADO współpracuje w zakresie usług windykacyjnych, prawnych.
8. Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania ze stosownym wyprzedzeniem.
9. W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.
10. Jeżeli chce Pan/Pani skontaktować się z ADO w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację przysługujących praw prosimy o kontakt pod adresem e-mail: abi@umk.pl lub adresem korespondencyjnym ADO, z dopiskiem ,,IOD".

Kontakt:
Jednostka prowadząca sprawę:
Dział Administracyjno-Gospodarczy CM
85-067 Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 15
tel. 52 585 33 15, fax 52 585 34 35
e-mail: dag@cm.umk.pl
12. Korespondencja w trakcie trwania postępowania
W trakcie postępowania wszystkie pytania należy kierować na adres e-mail: sekretariat@cm.umk.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.