łódzkie (Łódź)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług czyszczenia rynien, rur spustowych, rewizji i koszy przelewowych, czyszczenia powierzchni dachów oraz daszków nad wejściami |
Data zamieszczenia: | 2024-11-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy ul. Jagiellońska 13-15 85-067 Bydgoszcz powiat: Bydgoszcz tel. 52 585 33 15, fax 52 585 34 35 sekretariat@cm.umk.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Bydgoszcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 52 585 33 15, f |
Termin składania ofert: | 2024-11-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług czyszczenia rynien, rur spustowych, rewizji i koszy przelewowych, czyszczenia powierzchni dachów oraz daszków nad wejściami do budynków w obiektach Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy. Szanowni Państwo, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy poszukuje Wykonawcy na świadczenie usług czyszczenia rynien, rur spustowych, rewizji i koszy przelewowych, czyszczenia powierzchni dachów oraz daszków nad wejściami do budynków w obiektach Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy. 3. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług czyszczenia rynien, rur spustowych, rewizji i koszy przelewowych, czyszczenia powierzchni dachów oraz daszków nad wejściami do budynków w obiektach Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego, oraz zgodnie z warunkami Umowy, której projekt stanowi załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. CPV: 45452000-0 Dokument nr: ASDG.262.457.2024 Składanie ofert: 8. Miejsce i termin składania ofert 1) Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.11.2024 r. 2) Ofertę należy przesłać e-mailem na adres: sekretariat@cm.umk.pl 3) Oferta powinna zawierać w tytule e-maila treść: Świadczenie usług czyszczenia rynien, rur spustowych, rewizji i koszy przelewowych oraz powierzchni dachów i daszków - ASDG.262.457.2024. 4) Oferty złożone w inny sposób niż udostępniony elektroniczny arkusz kalkulacyjny, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego zostaną odrzucone. 5) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 6) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji Termin realizacji przedmiotu umowy: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r., zgodnie z terminami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia. Wymagania: W związku z powyższym prosimy o przedstawienie oferty zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Ofertę prosimy przesłać na adres email wskazany w punkcie 8. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się ceną. O wyborze oferty zostaniecie Państwo poinformowani poprzez zaproszenie do podpisania stosownej umowy. 2. Tryb postępowania 1) Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1) ww. ustawy - wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000,00 zł. 2) Niniejsze Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego postępowania bez wyłonienia Wykonawcy i bez podania przyczyn. 5. Warunki udziału w postępowaniu 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji usług. 6. Odrzucenie oferty/Wykluczenie Wykonawcy 1) Zamawiający odrzuci ofertę: o której treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego, o której złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o która została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu, o która jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, o złożoną po terminie. 2) Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie uzupełnił wymaganych dokumentów, lub nie złożył wyjaśnień w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego. 3) Zamawiający wyklucza z postępowania, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507), zwanej dalej ,,ustawą o szczególnych rozwiązaniach": o Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006" i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach; o Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r., poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach; o Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r., poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach. 7. Sposób przygotowania oferty 1) Ofertę stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Dalej w treści ,,formularz ofertowy". 2) Formularz ofertowy został przygotowany dla Wykonawców w arkuszu kalkulacyjnym MSO Excel. 3) Zamawiający udostępnia formularz ofertowy w następujących wersjach pliku skoroszytu programu Excel: 97 - 2003 oraz 2021. 4) Wykonawca zobowiązany jest pobrać ze strony Uczelni opracowany przez Zamawiającego formularz ofertowy i wypełnić elektronicznie. Wykonawca wypełnia wyłącznie pola wypełnione kolorem żółtym, tj. nazwa i adres lub siedzibę Wykonawcy, numer NIP oraz dane kontaktowe, ceny jednostkowe [zł brutto] i dane osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia. 5) Wykonawca wpisuje ceny jednostkowe wyszczególnionych robót w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający dodatkowo informuje, że ceny jednostkowe brutto wykonania przedmiotu zamówienia muszą uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności związanych z realizacją zamówienia przez cały okres trwania Umowy, w tym koszty robocizny, materiałów, specjalistycznego sprzętu niezbędnego do wykonania usługi, itp. 6) Tabela nr 1, 2, 3 oraz łączna cena brutto oferty wypełniają się automatycznie. 7) Wypełniony formularz ofertowy należy zapisać elektronicznie na dysku twardym Wykonawcy o rozszerzeniu: MSO Exel lub PDF. 8) Wypełniony formularz ofertowy powinien być podpisany podpisem elektronicznym lub własnoręcznie po wcześniejszym wypełnieniu i wydrukowaniu formularza ofertowego przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację lub złożony wraz z imienną pieczątką. 9) Jeżeli ofertę składa osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo osoby reprezentującej Wykonawcę do działania i wykonywania czynności w imieniu i na rzecz Wykonawcy, w tym do podpisania oferty i/lub umowy, jeśli nie wynika ono wprost z dokumentów rejestrowych firmy (jeśli dotyczy). 9. Kryteria oceny ofert: Zamawiający stosuje przy wyborze oferty kryterium: cena - 100%. 10. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. 11. Warunki płatności Warunki płatności określono we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. Uwagi: 13. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ,,RODO", informujemy, że: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11 w 87-100 Toruń (dalej: ADO). 2. Pana/Pani dane osobowe uzyskane w związku ze złożeniem oferty będą przetwarzane w na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawnie usprawiedliwiony cel administratora, jakim jest zebranie ofert i wyłonienie spośród nich dla niego najkorzystniejszej, jak również w celu nawiązywania kontaktu ze składającym ofertę, a także do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń wynikających w faktu zbierania ofert. 3. Dane osobowe będą przechowywane dla realizacji celów wskazanych powyżej przez okres niezbędny do realizacji celu, tj. do momentu wyłonienia oferty, bądź odstąpienia od jej wyłonienia, a także przez okres przedawnienia roszczeń, lub przez okres prowadzenia postępowania przez właściwe organy lub sądy w przypadku dochodzenia/obrony roszczeń. 4. Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o: a. Żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania, b. Żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, c. Sprzeciw wobec przetwarzania, d. Przeniesienie danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych do innego administratora. 5. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do wykonania celu wymienionego w pkt 2, a brak ich podania spowoduje niemożliwość zawarcia lub wykonania umowy. 6. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Pana/Pani dane osobowe udostępniane mogą być organom administracji publicznej, sądy, komornicy w zakresie sytuacji przewidzianych w przepisach prawa, a także podmiotom, z którymi ADO współpracuje w zakresie usług windykacyjnych, prawnych. 8. Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania ze stosownym wyprzedzeniem. 9. W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu. 10. Jeżeli chce Pan/Pani skontaktować się z ADO w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację przysługujących praw prosimy o kontakt pod adresem e-mail: abi@umk.pl lub adresem korespondencyjnym ADO, z dopiskiem ,,IOD". Kontakt: Jednostka prowadząca sprawę: Dział Administracyjno-Gospodarczy CM 85-067 Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 15 tel. 52 585 33 15, fax 52 585 34 35 e-mail: dag@cm.umk.pl 12. Korespondencja w trakcie trwania postępowania W trakcie postępowania wszystkie pytania należy kierować na adres e-mail: sekretariat@cm.umk.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024