Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5228z ostatnich 7 dni
23640z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Remont balkonów i loggii wraz z robotami towarzyszącymi budynków mieszkalnych...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont balkonów i loggii wraz z robotami towarzyszącymi budynków mieszkalnych wielorodzinnych

Data zamieszczenia: 2024-11-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Przełom" w Mińsku Mazowieckim
ul. Kościuszki 20
05-300 Mińsk Mazowiecki
powiat: miński
25 758 50 11, wew. 16, 17
sm@smprzelom.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Mińsk Mazowiecki
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 25 758 50 11, wew. 1
Termin składania ofert: 2024-11-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Przedmiotem zamówienia są remonty balkonów i loggii wraz z robotami towarzyszącymi budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Mińsku Mazowieckim przy:
o Ul. Warszawskiej 111 (etap III) - zadanie nr 1;
o Ul. Topolowej 7 - zadanie nr 2;
o Ul. Sędomierskiej 6 - zadanie nr 3.
3. W zakres robót określony w pkt 2 wchodzą:
3.1. Warszawska 111 (etap III) - zadanie nr 1 (pion lokali nr 51, 53, 55 wg zał. graficznych):
o elewacja:
o montaż i demontaż rusztowań,
o zabezpieczenie okien i innych elementów budynku przed ewentualnym uszkodzeniem lub zniszczeniem folią lub płytą twardą,
o demontaż istniejącego tynku i warstwy zbrojącej,
o wykonanie tynku silikatowo-silikonowego na warstwie zbrojącej z siatki zatopionej w kleju,
o montaż nowych podokienników zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej gr. 0.7 mm - podokienniki wpuszczane ,,pod okno",
o wywóz wszystkich nieczystości i odpadów w związku z prowadzonymi robotami (kserokopia dokumentów przekazania na wysypisko lub składowisko odpadów łącznie z ich utylizacją), w trakcie prowadzenia robót odpady składowane będą w kontenerach;
o uporządkowanie terenu po prowadzonych robotach;
o balkony:
o montaż i demontaż rusztowań,
o zabezpieczenie okien i innych elementów budynku przed ewentualnym uszkodzeniem lub zniszczeniem folią lub płytą twardą,
o rozbiórka posadzek betonowych wraz z okładzinami ceramicznymi,
o demontaż obróbek blacharskich,
o usunięcie izolacji z papy,
o demontaż barierek,
o rozkucie betonu z powierzchni płyt balkonowych,
o usunięcie wypełnienia płyt balkonowych,
o wypełnienie przestrzeni płyt balkonowych styropianem EPS100,
o wykonanie na styropianie warstwy betonu gr. 5 cm z nadaniem jej właściwego spadku (na zewnątrz budynku),
o wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z membrany z wywinięciem na ścianę konstrukcyjną (pod ocieplenie na wysokość min. 25 cm ponad posadzkę betonową) wraz z montażem listwy dociskowej
z blachy powlekanej,
o uszczelnienie progów drzwi balkonowych,
o wykonanie cokołu z tynku mozaikowego wys. 10 cm powyżej posadzki balkonowej,
o wykonanie i montaż nowych obróbek aluminiowych,
o wykonanie i montaż nowych balustrad stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo wysokości min. 110 cm, wypełnienie balustrad szkłem bezpiecznym, nieprzeziernym w kolorze mlecznym (prześwit pomiędzy poszczególnymi elementami nie większy niż 12 cm), mocowanych do czoła płyt konstrukcyjnych oraz ścian,
o wykonanie okładziny balkonów w systemie podniesionego-wentylowanego tarasu, płytki tarasowe
gr. 20 mm, wym. 60x60 cm (wytrzymałość na ścieranie PEI IV lub V oraz antypoślizgowość min. R9) na systemowych podkładkach wraz z obróbkami blacharskimi,
o odbicie odparzonych tynków ze spodów i boków płyt balkonowych,
o wykonanie ocieplenia i wyprawy elewacyjnej spodów i boków płyt balkonowych - styropian gr. 3 cm, tynk silikatowo-silikonowy na warstwie zbrojącej z siatki zatopionej w kleju,
o wywóz wszystkich nieczystości i odpadów w związku z prowadzonymi robotami (kserokopia dokumentów przekazania na wysypisko lub składowisko odpadów łącznie z ich utylizacją), w trakcie prowadzenia robót odpady składowane będą w kontenerach;
o uporządkowanie terenu po prowadzonych robotach;
3.2. Topolowa 7 - zadanie nr 2 i Sędomierska 6 - zadanie nr 3:
o montaż i demontaż ogrodzenia placu budowy oraz oznakowanie terenu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
o montaż i demontaż rusztowań,
o zabezpieczenie okien i innych elementów budynku przed ewentualnym uszkodzeniem lub zniszczeniem (np. folia, płyta twarda),
o demontaż balustrad,
o rozbiórka posadzek betonowych wraz z okładzinami ceramicznymi,
o demontaż obróbek blacharskich,
o odbicie odparzonych i zagrzybionych tynków, wypraw elewacyjnych lub odspojonego docieplenia ze spodów płyt konstrukcyjnych,
o wycięcie istniejącego ocieplenia ścian nad płytami balkonów i loggii (ok. 25 cm) w celu wykonania wywinięcia na ścianę izolacji papowej,
o naprawa płyty betonowej konstrukcyjnej z nadaniem jej właściwego spadku (na zewnątrz budynku),
o wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z dwóch warstw papy zgrzewalnej modyfikowanej podkładowej z wywinięciem na ścianę konstrukcyjną (pod ocieplenie na wysokość min. 25 cm ponad posadzkę betonową),
o uzupełnienie wyciętego ocieplenia styropianem, wykonanie warstwy zbrojącej i wyprawy elewacyjnej wraz z malowaniem farbami fasadowymi w kolorze elewacji,
o wykonanie i montaż nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
o wykonanie nowej posadzki betonowej zatartej na gładko grubości ok. 5 cm zbrojonej siatką posadzkową zgrzewaną (oczko 10x10 cm), impregnowanej środkiem uszczelniającym powierzchnie betonowe,
o wykonanie i montaż nowych balustrad stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo o wysokości min. 110 cm, wypełnienie balustrad szkłem bezpiecznym w kolorze mlecznym, (prześwit pomiędzy poszczególnymi elementami nie większy niż 12 cm), mocowanych do czoła płyt konstrukcyjnych oraz ścian,
o naprawa uszkodzonego ocieplenia i tynków w obrębie balkonów i loggii łącznie z czołami wraz
z wykonaniem wyprawy elewacyjnej na warstwie zbrojącej,
o docieplenie podpór płyt balkonowych styropianem gr. 2 cm,
o docieplenie spodów płyt balkonów i loggii oraz ocieplenia bocznych ścian loggii od wewnątrz i od zewnątrz styropianem gr. 5 cm (ilość kołków na m2 - 6 szt.),
o wykonanie wyprawy elewacyjnej docieplonych spodów płyt balkonów i loggii, bocznych ścian loggii oraz podpór płyt balkonowych na warstwie zbrojącej,
o wykonanie nowych obróbek blacharskich wraz z dwukrotnym pokryciem papą zgrzewalną na płycie OSB daszków nad balkonami i loggiami (z wysunięciem poza obręb balustrad),
o dostawa i montaż przedłużenia daszków nad loggiami ostatniego piętra (tylko zadanie nr 3),
o wykonanie trawników z obsianiem trawą terenu objętego pracami,
o wywóz wszystkich nieczystości i odpadów w związku z prowadzonymi robotami (kserokopia dokumentów przekazania na wysypisko lub składowisko odpadów łącznie z ich utylizacją), w trakcie prowadzenia robót odpady składowane będą w kontenerach;
o uporządkowanie terenu po prowadzonych robotach;
4. Zamawiający wskaże punkt odpłatnego poboru energii elektrycznej i wody oraz miejsce zamontowania WC lub ustawienia przenośnej kabiny sanitarnej. Kosztami za korzystanie z energii elektrycznej i wody Wykonawca będzie obciążany oddzielnymi fakturami. Wygrodzenie terenu Wykonawca wykona we własnym zakresie.
5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji robót zgodnie warunkami technicznymi wykonawstwa
i odbioru robót. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów bhp i ppoż., utrzymanie czystości
i porządku na terenie prowadzonych robót. Wykonawca odpowiada za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim z tytułu prowadzonych robót.
6. Wszystkie materiały muszą posiadać niezbędne aprobaty i atesty.
7. Każde z wyżej wymienionych zadań traktowane jest jako odrębny przetarg.

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.11.2024 r. od godz. 10:00 w sali konferencyjnej Spółdzielni pok. 6.

Składanie ofert:
VI. SPOSÓB SKŁADANIA OFERT I PRZEPROWADZENIE PRZETARGU
1. Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w sekretariacie (pokój nr 9) Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Przełom" w Mińsku Mazowieckim Ul. Kościuszki nr 20 do dnia 22.11.2024 r. do godz. 9:30.

Miejsce i termin realizacji:
II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
do 28 listopada 2025 r.

Wymagania:
8. Oferenci składają oferty na dowolnie wybrane przez siebie zadania wypełniając załączony do niniejszej specyfikacji FORMULARZ OFERTOWY (zobowiązanie rzeczowo - finansowe oferenta):
o załącznik nr 1.1 - ul. Warszawska 111 (etap III),
o załącznik nr 1.2 - ul. Topolowa 7,
o załącznik nr 1.3 - ul. Sędomierska 6.
9. Cena oferty powinna obejmować całość robót (cena brutto) dla poszczególnych zadań i zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
10. Wynagrodzenie przysługujące za wykonanie zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym.
III. WYMAGANIA OD OFERENTÓW
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawy,
2. posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, niezbędną wiedzę i doświadczenie, pracowników przeszkolonych, potencjał techniczny i ekonomiczny do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia,
3. nie zalegają w opłatach podatkowych i składkach ZUS,
4. posiadają referencje,
5. posiadają ubezpieczenie osób trzecich od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody wyrządzone
w związku z prowadzonymi robotami.

IV. WADIUM
1. Oferent wnosi wadium w wysokości:
o Zadanie nr 1 - ul. Warszawska 111 - 4 500 (cztery tysiące pięćset) złotych,
o Zadanie nr 2 - ul. Topolowa 7 - 23 500 (dwadzieścia trzy tysiące pięćset) złotych,
o Zadanie nr 3 - ul. Sędomierska 6 - 23 500 (dwadzieścia trzy tysiące pięćset) złotych,
na konto Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Przełom" w Mińsku Mazowieckim w PKO BP O/Mińsk Mazowiecki nr 30 1020 4476 0000 8702 0018 1388 z adnotacją: ,,Wadium dot. wykonania remontów balkonów - zadanie nr ...(*)".
(*) - numer i nazwa zadania, na które Oferent wpłaca wadium
2. Podpisanie umów z wybranymi oferentami na poszczególne zadania stanowi zakończenie procedury przetargowej, zaś wpłacone przez pozostałych oferentów wadium podlega zwrotowi.
3. Wadium wybranego oferenta zostanie zaliczone na poczet kaucji gwarancyjnej.
4. Odmowa podpisania umowy przez oferenta pociąga za sobą utratę wadium i odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Spółdzielni.
V. DODATKOWE INFORMACJE PRZETARGOWE
1. Koszty związane ze sporządzeniem oferty przetargowej bez względu na wynik postępowania przetargowego ponosi oferent.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargów i nie podpisania umów bez podania przyczyn oraz nie ponoszenia odpowiedzialności prawnej i finansowej za zakup przez oferentów materiałów i przygotowania przez nich ofert.
3. Dokumenty przetargowe dostarczone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
4. Zaleca się aby oferent dokonał wizji, zapoznał się z terenem robót i jego otoczeniem, dokonał obmiarów
z natury, jak również uzyskał niezbędne dane do prawidłowego sporządzenia niniejszej oferty.
5. Umowy na poszczególne zadania zostaną zawarte z wybranymi oferentami nie wcześniej niż po zatwierdzeniu wniosku Komisji Przetargowej przez Zarząd Spółdzielni.
6. Zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień dotyczących przebiegu przetargów.
7. Zamawiający informuje, że minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
8. Zamawiający określa punktację mającą wpływ na wybór najkorzystniejszej oferty przyznając punkty za następujące poszczególne elementy wskazane poniżej:
o cena do 80 pkt;
o okres gwarancji i rękojmi do 20 pkt, przy czym punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:
36 miesięcy - 0 pkt;
48 miesięcy - 10 pkt;
60 miesięcy i więcej - 20 pkt.
Oferta winna być złożona w kopercie zabezpieczonej w sposób gwarantujący jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert i zatytułowana:

pieczątka firmy Wykonawcy
wraz z adresem i nr telefonu

,,Remonty balkonów w zasobach Spółdzielni
w Mińsku Mazowieckim w 2025 r. - zadanie nr ...(*)"
(*) - nazwa(-y) i numer(-y) zadania (-ń), na które Oferent składa ofertę.
3. Oferenci zobowiązani są uczestniczyć przy otwarciu i odczytaniu ofert ze względu na to, że w przypadku nie dokonania wyboru oferty Komisja może przeprowadzić negocjacje cenowe w dniu otwarcia ofert.
4. Komisja przetargowa zgodnie z postanowieniami regulaminu przeprowadza przetarg, może go unieważnić bez podania przyczyny lub uznać za nierozstrzygnięty w przypadku, gdy nie wpłynęły przynajmniej dwie ważne oferty, wszystkie złożone oferty uznano za nieważne, Komisja przetargowa nie dokonała wyboru oferty.
5. Komisja poinformuje oferentów o ostatecznym wyniku przetargów na stronie internetowej Spółdzielni.

VII. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ NIŻEJ WYMIENIONE DOKUMENTY
1. Wypełniony formularz ofertowy (ceny brutto wg załączników nr 1.1 i/lub 1.2 i/lub 1.3).
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w specyfikacji (wg załącznika nr 2).
3. Oświadczenie RODO (wg załącznika nr 3).
4. Dane ogólne o firmie (wg załącznika nr 4).
5. Dowód wpłaty wadium - wadium winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed dniem przetargu.
6. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
7. Uprawnienia wykonawcze konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń kierownika budowy i zaświadczenie
o przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa tożsame z zakresem specyfikacji.
8. Ubezpieczenie osób trzecich od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody wyrządzone w związku z przeprowadzonymi robotami.
9. Referencje potwierdzające wykonanie robót o zbliżonym przedmiocie i wartości zadania.

Oryginały do wglądu w trakcie przetargu.
Strony oferty powinny być ponumerowane i zabezpieczone przed zdekompletowaniem (np. zszyte).

Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne, a oferta nie będzie brana pod uwagę.

VIII. WYBÓR OFERTY
Zamawiający udzieli odpowiedzi oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza.
Oferent, który wygrał przetarg zobowiązany jest w terminie 14 dni od powiadomienia o wyborze oferty do podpisania umowy na przedmiot zamówienia.

Uwagi:
IX. INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Przełom"
z siedzibą przy ul. Kościuszki 20 w Mińsku Mazowieckim.
2. Dane kontaktowe koordynatora ochrony danych, e-mail: sm@smprzelom.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniami o udzielenie zamówień pn. remonty balkonów przy ul. Warszawskiej 111 (etap III), Topolowej 7 i Sędomierskiej 6 w Mińsku Mazowieckim prowadzonymi w trybie przetargów nieograniczonych oraz w związku z realizacją tych zadań.
4. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. b) RODO w celu wykonania:
o czynności koniecznych przed zawarciem umowy,
o wykonania umowy,
o archiwizowania po zakończeniu wykonania umowy
przez administratora lub przez stronę trzecią.
5. W trakcie przetwarzania dane osobowe mogą być ujawniane odbiorcom: osobom upoważnionym oraz podmiotom, które wykażą prawnie uzasadnione interesy.
6. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
7. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz dochodzenia lub obrony roszczeń.
8. Każdy kogo dane są przetwarzane przez Spółdzielnię ma prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz przenoszenia danych.
9. Każdy kogo dane są przetwarzane przez Spółdzielnię ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Nie podanie danych lub złożenie sprzeciwu uniemożliwi wykonanie umowy.
11. Administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

Kontakt:
Szczegółowych informacji niezbędnych do opracowania oferty udziela Dział Techniczno-Administracyjny,
tel. 25 758 5011 wew. 16 i 17.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.