świętokrzyskie (Kielce)
świętokrzyskie (Kielce)
dolnośląskie (Wałbrzych)
podkarpackie (Nowa Sarzyna)
podkarpackie (Krosno)
dolnośląskie (Stronie Śląskie)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa materiałów budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2024-11-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie Aleja Niepodległości 930 81-861 Sopot powiat: Sopot tel. 58 551 21 15, tel. 609 060 524. zamowienia@zdiz.sopot.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Sopot |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 58 551 21 15, t |
Termin składania ofert: | 2024-11-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych zaprasza do złożenia oferty cenowej w procedurze ZP-80/NZ/2024/KS dotyczącej udzjelenia zamówienia na dostawę na: ,,Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych" 1. Opis przedmiotu zamówienia: L.p NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA JEDN. MIARY 1 Zaprawa szybkoschnąca do osadzania poziomowania pokryw włazów kg 2 Zaprawa szybkowiążąca do szybkiego osadzania elementów metalowych w betonie kg 3 Cement portlandzki CEM II R 32,5 kg 4 Zaprawa klejowa elastyczna i mrozoodporna kg 5 Asfaltowy roztwór gruntujący litr 6 Szkło wodne sodowe R-145 litr 7 Cementowa zawierająca tras, szybkowiążąca i wysokowytrzymała zaprawa fugowa PFM kg 8 Impregnat do kostki brukowej litr 9 Mieszanka mineralno asfaltowa do napraw na zimno kg 10 Środek do usuwania pozostałości po cemencie litr 11 Wapno budowlane kg 12 Biały cement 52,5 R kg 13 Plastyfikator do betonu kg 14 Wodouszczelniacz do betonu litr 15 Izolacja przeciwwilgociowa IZOBUD litr 16 Folia budowlana czarna m2 17 Farba akrylowa emulsyjna litr 18 Emulsja gruntująca litr 19 Benzyna ekstrakcyjna litr 20 Papa nawierzchniowa m2 Dokument nr: ZP-80/NZ/2024/KS Składanie ofert: 12. TERMIN SKŁADANIA ofert: 15.11.2024 r. do godz. 11:00 13. Miejsce składania ofert: elektronicznie, e-mailem na adres : zamowienia@zdiz.sopot.pl, Miejsce i termin realizacji: 11. Wykonawca zobowiązany jest podać odległość w km od miejsca wydania przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (Al. Niepodległości 930, 81-861 Sopot) - odległość należy podawać w kilometrach wyłącznie według wskazania: (https://www.google.pl/maps/ - w opcji najkrótsza trasa). Odległość nie może mieć wartości 0 km i nie może przekraczać 25 km. 14. Termin realizacji zamówienia: w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. Wymagania: Powyższe zestawienie nie odzwierciedla rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Służyć ma jedynie do porównania i oceny złożonych ofert oraz wyboru Wykonawcy. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa {wzór umowy załączono do niniejszego zapytania ofertowego). w dniu zakupu. 2. Palety magazynowe mają zostać uwzględnione w cenie zakupionego materiału. 3. Dostawa materiałów kurierem (np. Sopro) ma zostać uwzględniona w cenie zakupionego materiału. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie sukcesywnie w terminie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. lub do wyczerpania ogólnej wartości umowy. 5. Ilość i asortyment będzie każdorazowo uzgodniony pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. 6. Zamawiany asortyment oraz ilości wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego i wykraczać mogą poza zakres formularza ofertowego. Za asortyment wykraczający poza zakres formularza ofertowego zamawiający zapłaci ceny obowiązujące w dniu zakupu. 7. Zamawiający wymaga by oferowany asortyment był pozbawiony wad, fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach. 8. Dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty i aprobaty techniczne oraz karty charakterystyki produktu. 9. Zgłoszenie zapotrzebowania określonej ilości przedmiotowego zamówienia odbywać się będzie telefonicznie, e-mailem przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego. 10. Zamawiający przewiduje formę zakupu bezpośrednio w siedzibie Wykonawcy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, jeżeli siedziba Wykonawcy znajdować się będzie w odległości nie większej niż 25 km od siedziby Zamawiającego. 15. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert: cena waga 100 %/pkt 16. Warunki płatności: 1) Płatność za dostarczony przedmiot umowy dokonywana będzie przez Zamawiającego na rachunek zarejestrowany w Urzędzie Skarbowym na podstawie prawidłowo sporządzonej faktury VAT, w terminie do 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. Faktura VAT, aby mogła być uznana za prawidłowo wystawioną, musi w swojej treści jako Zamawiającego wskazywać: Nabywca: Gmina Miasta Sopotu z siedzibą ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot NIP 585-14-11-941, REGON: 191675563Faktura winna być dostarczona na adres Odbiorcy i musi w swojej treści jako Zamawiającego wskazać tj.: Odbiorca: Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie, Al. Niepodległości 930,81-861 Sopot, pod rygorem uznania faktury VAT za niedostarczoną i brakiem wymagalności należności nią objętych. Płatności za prawidłowo wystawioną fakturę VAT dokonywać będzie Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie. Wykonawca ma możliwość przesyłania Zamawiającemu ustrukturyzowanych faktur elektronicznych za pośrednictwem platformy. Wykonawca przesyła ustrukturyzowane faktury elektroniczne za pośrednictwem platformy https://www.brokerinfinite.efaktura.gov.pl/. Dane konta Zamawiającego: Nazwa podmiotu: zdizsopot Adres PEF : 5851003159 Zamawiający oświadcza, że będzie realizować płatności za faktury z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, tzw. split payment. Podzieloną płatność, tzw. split payment stosuje się wyłącznie przy płatnościach bezgotówkowych, realizowanych za pośrednictwem polecenia przelewu lub polecenia zapłaty dla czynnych podatników VAT. Mechanizm podzielonej płatności nie będzie wykorzystywany do zapłaty za czynności lub zdarzenia pozostające poza zakresem VAT (np. zapłata odszkodowania), a także za świadczenia zwolnione z VAT, opodatkowane stawką 0% lub objęte odwrotnym obciążeniem. Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego płatności w systemie podzielonej płatności. Wykonawca oświadcza, że numer rachunku rozliczeniowego wskazany we wszystkich fakturach, które będą wystawione w jego imieniu, jest rachunkiem dla którego zgodnie z rozdziałem 3a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 2187 ze zm.) prowadzony jest rachunek VAT." 2) Za datę płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie. 18 Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie elektronicznej - w języku polskim; ofertę można złożyć jako skan podpisanych dokumentów : 1) Formularz ofertowy Załącznik Nr 1, 2) Oświadczenie RODO Załącznik Nr 2, 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Załącznik nr 3. Dokumenty należy wysłać na adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdiz.sopot.pl 19. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert. 16. Zamawiający może w każdym czasie zmienić lub odwołać warunki niniejszego postępowania, a także zamknąć (unieważnić) postępowanie bez dokonania wyboru. 17. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do przedstawienia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku przedsiębiorców) oraz zaświadczenia o nadaniu numeru NIP. Kontakt: 17. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: w kwestiach formalnych i merytorycznych: Katarzyna Sławek tel. 609 060 524. |
© eurobudowa.pl 2004-2024