Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5113z ostatnich 7 dni
23830z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup mebli

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup mebli

Data zamieszczenia: 2024-11-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH
KOŚCIUSZKI 15
44-100 Gliwice
powiat: Gliwice
zp@gliwice.so.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-11-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZP.261.12.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 2
Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w podziale na 5 części polegająca na:
1) Część nr 1 - dostawa mebli biurowych zgodnie z załączoną specyfikacją wraz z montażem i wniesieniem do Sądu Okręgowego w Gliwicach przy Ul. Kościuszki 15
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
1) załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy;
2) załącznik nr 4 - opis przedmiotu zamówienia;
3) Załącznik nr 5 - dokumentacja ze zlecenia na opracowanie opisu przedmiotu zamówienia, która zostaje zamieszczona w celu spełnieniu wymogu zawartego w art. 85 ust. 1 ustawy Pzp. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż opis przedmiotu zamówienia różni się od dokumentacji przesłanej przez podmiot należy bezwzględnie zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ i tylko i wyłącznie na jego podstawie przygotować wycenę oferty - dotyczy części nr 1.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w podziale na 5 części polegająca na:
2) Część nr 2 - dostawa foteli obrotowych zgodnie z załączoną specyfikacją wraz z wniesieniem do Sądu Okręgowego w Gliwicach przy Ul. Kościuszki 15
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
1) załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy;
2) załącznik nr 4 - opis przedmiotu zamówienia;
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w podziale na 5 części polegająca na:
3) Część 3 - dostawa stolika zgodnie z załączoną specyfikacją wraz z montażem
i wniesieniem do Sądu Okręgowego w Gliwicach przy Ul. Kościuszki 15
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
1) załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy;
2) załącznik nr 4 - opis przedmiotu zamówienia;
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w podziale na 5 części polegająca na:
4) Część 4 - dostawa mebli na salę rozpraw zgodnie z załączoną specyfikacją wraz z wniesieniem i montażem do Sądu Okręgowego w Gliwicach przy Ul. Kościuszki 15
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
1) załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy;
2) załącznik nr 4 - opis przedmiotu zamówienia;
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w podziale na 5 części polegająca na:
5) Część 5 - dostawa szaf stalowych zgodnie z załączoną specyfikacją wraz z wniesieniem i montażem do Sądu Okręgowego w Gliwicach przy Ul. Kościuszki 15
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
1) załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy;
2) załącznik nr 4 - opis przedmiotu zamówienia;

CPV: 39000000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00584481, ZP.261.12.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-19 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c66ea8e-ce8e-4132-bca3-5bf084983dc3
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim z wykorzystaniem środków
komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Portal Dostępowy | (ezamowienia.gov.pl) pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej zapewnionych portal dostępowy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
Szczegóły dotyczące środkach do komunikacji znajdują się w rozdziale VIII. SWZ. - https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: celu prawidłowego korzystania z
usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
1) Komputer PC
a. parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD;
b. zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych:
o MS Windows 7 lub nowszy
o OSX/Mac OS 10.10,
o Ubuntu 14.04
c. Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
d. Chrome 66.0 lub nowsza
e. Firefox 59.0 lub nowszy
f. Safari 11.1 lub nowsza
g. Edge 14.0 i nowsze
albo
2) Tablet/Telefon
a. Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3
b. Przeglądarka Chrome 6.1 lub nowsza
15. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej
transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;
16. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
1) specyfikacja połączenia - formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8;
3) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do
sekundy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
o Sąd Okręgowy w Gliwicach Ul. Kościuszki 15, 44-100 Gliwice reprezentowany przez Prezesa Sądu Okręgowego w Gliwicach tel.
32 3380101 lub 103, adres e-mail: so.gliwice@gliwice.so.gov.pl oraz Dyrektora Sądu Okręgowego w Gliwicach, tel. 32 3380265
adres e-mail:
dyrektor@gliwice.so.gov.pl;
o Platformy e-Zamówienia jest Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676) przy Ul. Postępu 17A. Z
Administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: uzp@uzp.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
Szczegóły znajdują się w Regulaminie pod adresem Portal Dostępowy | Regulamin (ezamowienia.gov.pl); b. Inspektorem ochrony danych w Sądzie Okręgowym w Gliwicach jest Pani Katarzyna Woźniak tel. (32) 33-80-104, e-mail:
ZP.261.12.24 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp ; d. odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
ustawę Pzp; Szczegóły w SWZ iod@gliwice.so.gov.pl
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego, nr sprawy: ZP.261.12.2024
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-19 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c66ea8e-ce8e-4132-bca3-5bf084983dc3

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.