Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5228z ostatnich 7 dni
23640z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie remontu pierścienia wewnętrznego na rondzie

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu pierścienia wewnętrznego na rondzie

Data zamieszczenia: 2024-11-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wydział Dróg Powiatowych
ul. Asfaltowa 1
05-200 Zagościniec
powiat: wołomiński
Tel. 22 777 47 79 wew. 29
p.kurek@powiat-wolominski.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Zagościniec
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 22 777 47 79 we
Termin składania ofert: 2024-11-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do składania ofert na:
1. Przedmiot zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pierścienia wewnętrznego na rondzie
przy Ul. Sosnowej i Kościuszki w Markach
1.2. Zakres prac obejmuje:
a) ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej
b) profilowanie i zagęszczenie podłoża
c) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy
tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem
d) wykonanie podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych
o gr. 6 cm
e) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy
lub nawierzchni betonowej/bitumicznej
f) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych
o grubości 4 cm
1.3. Inwestorem zadania jest zarządca drogi: Zarząd Powiatu Wołomińskiego.
1.4. Zadanie planowane jest do wykonania jako jedno etapowe.

CPV: 45233220-7, 45233222-1

Dokument nr: WZP.273.323.2024

Otwarcie ofert: 9. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Wydział Dróg Powiatowych
05-200 Zagościniec, Ul. Asfaltowa 1
Otwarcie ofert odbędzie się na Sali konferencyjnej w siedzibie Wydziału Dróg
Powiatowych w dniu 15.11.2024 r. o godz. 12.00.

Składanie ofert:
9. Miejsce i termin składania oferty:
Wydział Dróg Powiatowych, Ul. Asfaltowa 1, 05-200 Zagościniec
Oferty należy złożyć w Kancelarii Wydziału Dróg Powiatowych do dnia 15.11.2024 r. do
godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie 21 dni od daty podpisania umowy
(nie później niż do 20 grudnia 2024 r. )

Wymagania:
3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
5. Warunki płatności:
5.1. Należność za wykonanie zadania, zostanie przez Zamawiającego przekazana na konto
Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury
wraz z kopią podpisanego przez strony protokołu odbioru końcowego zamówienia
5.2. Za dzień zapłaty Strony uznają dzień przyjęcia przez bank Zamawiającego dyspozycji
obciążenia rachunku.
5.3. Zamawiający oświadcza, że będzie dokonywał płatności za przedmiot umowy
z zastosowaniem mechanizmu podzielnej płatności.
5.4. Wykonawca oświadcza, że rachunek bankowy wskazany w ust. 11 powyżej jest
rachunkiem bankowym służącym wyłącznie do celów rozliczeń z tytułu prowadzonej
działalności gospodarczej oraz jest wskazany jako rachunek bankowy Wykonawcy
w tzw. białej liście podatników Vat w rozumieniu art. 96b ust. 3 pkt 13 ustawy z dnia
11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postepowaniu:
6.1. Przedstawienie wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty ich wykonania i podmiotów, na rzecz
których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy
te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami
o których mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz
którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie
wykonawcy.
Usługi wskazane w wykazie powinny odpowiadać swoim rodzajem i zakresem usługom
wskazanym w przedmiocie zamówienia, min. - wykonanie co najmniej roboty polegającej
na remoncie / przebudowie / budowie drogi publicznej klasy co najmniej L lub wyższej.
7. Wymagane
dokumenty
na
potwierdzenie
spełnienia
warunków
udziału
w postępowaniu:
Zamawiający wymaga przedłożenia następujących dokumentów wraz z ofertą:
a) wykaz usług (Załącznik 2)
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
8. Kryteria oceny oferty:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie
następujące kryteria oceny ofert: ceny, jakości, ilości osób zatrudnionych w ramach
przygotowania zawodowego i okresu gwarancji
Łącznie liczba punktów, które może uzyskać Wykonawca wynosi 100. Każdemu z kryteriów
możliwe jest przyznanie następującej liczby punktów:
Cena -60 punktów
Okres gwarancji -40 punktów
I kryterium: Cena za wykonanie zadania - 60 punktów
Cenę należy ustalić, jako cenę brutto w oparciu o przedstawiony formularz ofertowy.
Zamawiający ofercie o najniżej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie
przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
II kryterium: Gwarancja - 40 punktów
Kryterium ,,Okres gwarancji" będzie rozpatrywane na podstawie udzielonego okresu
gwarancji podanego w latach - zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzu
cenowym. Najkrótszy możliwy okres gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego to 3 lata
od dnia kolejnego po dacie odbioru robót, a najdłuższy możliwy okres gwarancji przyjęty
do oceny oferty przez Zamawiającego to 5 lat od dnia kolejnego po dacie odbioru robót.
Wykonawca może zaproponować okres gwarancji jakości w latach tj. 3 lub 4 lub 5 lat.
W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji jakości lub wskazania kilku
okresów, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 3 lata.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie przyznana następująco:
Gwarancja 3 lata: PG = 0 punktów
Gwarancja 4 lata: PG = 20 punktów
Gwarancja 5 lata: PG = 40 punktów
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione
w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących
sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie
z poniższym wzorem:
P = PC + PG
gdzie:
PC - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Cena"
PG - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Gwarancja
Koperta / opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do Zamawiającego
na adres: j.w.
Wykonawca:
Zamawiający:
Powiat Wołomiński
Wydział Dróg Powiatowych
ul. Asfaltowa 1, 05-200 Zagościniec
OFERTA NA:
,,Wykonanie remontu pierścienia wewnętrznego na rondzie przy ul. Sosnowej
i Kościuszki w Markach"
Nr sprawy: WZP.273.323.2024
Nie otwierać przed dniem 15.11.2024 r. godz. 12.00
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za przypadkowe otwarcie oferty w sytuacji
niezgodnego z powyższym sposobem opisania oferty
Oferty złożone po wyznaczonym terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania.

Kontakt:
10. Osoba upoważniona do kontaktów z oferentami:
Patryk Kurek - Wydział Dróg Powiatowych
Tel. 22 777 47 79 wew. 29, e-mail.: p.kurek@powiat-wolominski.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.