dolnośląskie (Głuszyca)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontu pierścienia wewnętrznego na rondzie |
Data zamieszczenia: | 2024-11-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wydział Dróg Powiatowych ul. Asfaltowa 1 05-200 Zagościniec powiat: wołomiński Tel. 22 777 47 79 wew. 29 p.kurek@powiat-wolominski.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Zagościniec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 22 777 47 79 we |
Termin składania ofert: | 2024-11-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do składania ofert na: 1. Przedmiot zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pierścienia wewnętrznego na rondzie przy Ul. Sosnowej i Kościuszki w Markach 1.2. Zakres prac obejmuje: a) ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej b) profilowanie i zagęszczenie podłoża c) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem d) wykonanie podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 6 cm e) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej f) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm 1.3. Inwestorem zadania jest zarządca drogi: Zarząd Powiatu Wołomińskiego. 1.4. Zadanie planowane jest do wykonania jako jedno etapowe. CPV: 45233220-7, 45233222-1 Dokument nr: WZP.273.323.2024 Otwarcie ofert: 9. Miejsce i termin otwarcia ofert: Wydział Dróg Powiatowych 05-200 Zagościniec, Ul. Asfaltowa 1 Otwarcie ofert odbędzie się na Sali konferencyjnej w siedzibie Wydziału Dróg Powiatowych w dniu 15.11.2024 r. o godz. 12.00. Składanie ofert: 9. Miejsce i termin składania oferty: Wydział Dróg Powiatowych, Ul. Asfaltowa 1, 05-200 Zagościniec Oferty należy złożyć w Kancelarii Wydziału Dróg Powiatowych do dnia 15.11.2024 r. do godz. 11:00. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie 21 dni od daty podpisania umowy (nie później niż do 20 grudnia 2024 r. ) Wymagania: 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 5. Warunki płatności: 5.1. Należność za wykonanie zadania, zostanie przez Zamawiającego przekazana na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z kopią podpisanego przez strony protokołu odbioru końcowego zamówienia 5.2. Za dzień zapłaty Strony uznają dzień przyjęcia przez bank Zamawiającego dyspozycji obciążenia rachunku. 5.3. Zamawiający oświadcza, że będzie dokonywał płatności za przedmiot umowy z zastosowaniem mechanizmu podzielnej płatności. 5.4. Wykonawca oświadcza, że rachunek bankowy wskazany w ust. 11 powyżej jest rachunkiem bankowym służącym wyłącznie do celów rozliczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej oraz jest wskazany jako rachunek bankowy Wykonawcy w tzw. białej liście podatników Vat w rozumieniu art. 96b ust. 3 pkt 13 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. 6. Warunki udziału w postępowaniu: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postepowaniu: 6.1. Przedstawienie wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty ich wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Usługi wskazane w wykazie powinny odpowiadać swoim rodzajem i zakresem usługom wskazanym w przedmiocie zamówienia, min. - wykonanie co najmniej roboty polegającej na remoncie / przebudowie / budowie drogi publicznej klasy co najmniej L lub wyższej. 7. Wymagane dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga przedłożenia następujących dokumentów wraz z ofertą: a) wykaz usług (Załącznik 2) b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. Kryteria oceny oferty: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: ceny, jakości, ilości osób zatrudnionych w ramach przygotowania zawodowego i okresu gwarancji Łącznie liczba punktów, które może uzyskać Wykonawca wynosi 100. Każdemu z kryteriów możliwe jest przyznanie następującej liczby punktów: Cena -60 punktów Okres gwarancji -40 punktów I kryterium: Cena za wykonanie zadania - 60 punktów Cenę należy ustalić, jako cenę brutto w oparciu o przedstawiony formularz ofertowy. Zamawiający ofercie o najniżej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: II kryterium: Gwarancja - 40 punktów Kryterium ,,Okres gwarancji" będzie rozpatrywane na podstawie udzielonego okresu gwarancji podanego w latach - zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzu cenowym. Najkrótszy możliwy okres gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego to 3 lata od dnia kolejnego po dacie odbioru robót, a najdłuższy możliwy okres gwarancji przyjęty do oceny oferty przez Zamawiającego to 5 lat od dnia kolejnego po dacie odbioru robót. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji jakości w latach tj. 3 lub 4 lub 5 lat. W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji jakości lub wskazania kilku okresów, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 3 lata. Ilość punktów w tym kryterium zostanie przyznana następująco: Gwarancja 3 lata: PG = 0 punktów Gwarancja 4 lata: PG = 20 punktów Gwarancja 5 lata: PG = 40 punktów Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P = PC + PG gdzie: PC - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Cena" PG - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Gwarancja Koperta / opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do Zamawiającego na adres: j.w. Wykonawca: Zamawiający: Powiat Wołomiński Wydział Dróg Powiatowych ul. Asfaltowa 1, 05-200 Zagościniec OFERTA NA: ,,Wykonanie remontu pierścienia wewnętrznego na rondzie przy ul. Sosnowej i Kościuszki w Markach" Nr sprawy: WZP.273.323.2024 Nie otwierać przed dniem 15.11.2024 r. godz. 12.00 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za przypadkowe otwarcie oferty w sytuacji niezgodnego z powyższym sposobem opisania oferty Oferty złożone po wyznaczonym terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania. Kontakt: 10. Osoba upoważniona do kontaktów z oferentami: Patryk Kurek - Wydział Dróg Powiatowych Tel. 22 777 47 79 wew. 29, e-mail.: p.kurek@powiat-wolominski.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024